Grand Café Het Lokaal

Schoolstraat 27 9934 CD Delfzijl Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grand Café Het Lokaal

U heeft de mogelijkheid om vanaf het Centraal Station Groningen de trein of bus 140 te nemen naar het Hoofdstation van Delfzijl. Grand Café Het Lokaal bevind zich op 5 minute loopafstand van het Hoofdstation van Delfzijl.
  • : Onbetaalde parkeergelegenheid naast het Grand Café.

Maandag t/m Donderdag: 15:00 - 23:00 uur.
Vrijdag en Zaterdag: 15:00 - 02:00 uur.
Zondag: Gesloten (Uitsluitend reserveringen).

• Af te huren , Bar , Catering , Dansvloer , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Rookruimte , Toegankelijk voor rolstoelen
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De spareribs waren taai en lauw. Waarschijnlijk uit magnetron. Vriendelijke bediening maar het eten was, ook voor een eetcafe, erg teleurstellend.
Smulboei .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een interessante ontstaansgeschiedenis. Mooi, nieuw vormgegeven oud bruin café sfeertje, zo zouden we het omschrijven. Een prettig vertoeven, aangename prijzen en in dat licht prima eten. De mosterdsoep mag in het Groninger land niet ontbreken en was zoals hij moet zijn. De malse beloofde biefstukpuntjes evenzo. Misschien was de muziek enigszins op kroegniveau, maar dat mocht de avond niet bederven.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Een 3 gangen keuzemenu met een drankje van het huis. Wij kozen voor Groningse mosterdsoep, gevolgd door een bavette van rundvlees voor de een en een varkenshaasje voor de ander en afgesloten met een sorbet met vruchten
en ijs en voor de ander was er een ijskoffie. De bediening was uitmuntend
en bij elke gang werd er gevraagd of het smaakte. Zo goed hebben wij het nog nooit getroffen.
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Weinig keuze wat restaurants aangaat in deze stad in het hoge noorden.
Het weekmenu ziet er veelbelovend uit, maar valt uiteindelijk tegen.
De romige bosui soep met zalmsnippers is royaal besnipperd maar het bosuitje is niet meer te herkennen. De mosterdsoep met spekjes en lente ui is wel aangenaam van smaak en structuur. Er worden enkele sneden donker brood bij geserveerd.
De Rib Roast klinkt rund maar blijkt een reuze varkens karbonade. Niet onsmakelijk, maar als je een stuk rundvlees verwacht (...). Uitsluitsel van de ober over wel dan geen varken blijft uit.
Het bijgerecht bestaan uit een voorgesneden ijsbergsla met stukjes tomaat, ui, feta en groene olijven. Oogt niet.
De frites zijn mooi van vorm droog gebakken maar mishandeld met aromapoeder. Waarom? We hadden vooraf kunnen aangeven 's.v.p. zonder poeder' werd ons na het eten duidelijk gemaakt, echter die keuze was ons niet gegeven.

Mooi dat oude lokaal, maar van het oorspronkelijke gymlokaal is niets meer terug te vinden. En daar wordt in de menukaart in het hoofdstukje geschiedenis welk trots over geschreven.

Bij goed weer is er ook een groot terras. En dan ontloop je de schreeuwerige achtergrond muziek die erg op de voorgrond is.
Reitsema .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Gezellig restaurant met de sfeer van een grand cafe. Erg gezellig. De sate is heerlijk, een aanrader! Bijgerechten zijn erg eenvoudig, een beetje salade, een klein bakje friet en specieboontjes.
We komen hier zeker terug.
Anoniem76 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
De scholfilet, saté en snitzel waren opzich prima, maar voor 4 pers kregen wij twee blaadjes sla en wat groente en wel geteld 10 frietjes. Gelijk nog een bakje friet besteld, die na 2x vragen en 60 min later kwam. De bediening is slecht, onzeker en niet sympathiek. Wij gaan hier niet weer eten.