Grand Café Het Ketelhuis

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 14:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Diana2809 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Super lekker gegeten, gefrituurde kip met couscoussalade met munt en citroen. De prijs-kwaliteit verhouding klopt. De bediening is bijzonder vriendelijk. Met de wetenschap dat het een LeerWerk-bedrijf is, is het een aanrader!
Yvonne2805 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Ik ben het helemaal eens met Diana2809. Bediening is zeer vriendelijk, eten is van goede kwaliteit en in vrijwel alle gerechten op de kaart zijn biologische en/of streekproducten verwerkt.
HennyDautzenberg .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Persoonlijk vind ik deze locatie een uitstekende plaats om lekker rustig te lunchen. Gelegen in een groenrijke omgeving, vriendelijke bediening , goede prijs/kwaliteit verhouding en recent weer een nieuwe kaart.
Verrassend vond ik deze keer de groentenchips die ik erbij geserveerd kreeg, erg lekker!
De volgende keer weer een ander gerecht uitproberen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Grand Cafe het Ketelhuis is een kleinschalig gezellig lunchcafe, waar ik graag kom eten. Lekkere gerechten, met zorg klaar gemaakt en goede kwaliteit/prijsverhouding. Erg vriendelijke bediening, vlot en correct. Kortom een aanrader.