Grand Cafe Hendrixen

Woensdag t/m Zaterdag vanaf 16:00
Zondag vanaf 15:00
Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een eetcafé extra large, dat is HendriXen in hartje Doetinchem. Twee terrassen, aan voor- en achterzijde en een apart gebouwtje waar de brouwketel staat voor het Walter-bier. Men is nog niet zo lang actief, sinds 2013. We kiezen voor een hoofdgerecht, varkenssaté met kroepoek, gebakken uitjes en atjar. Mijn tafelgenoot had spareribs. Er kwamen nog frieten en gebakken minikrieltjes op tafel, diverse sausjes en mayonaise, gemengde salade, gestoofde witlof met kaassaus – heerlijk – en een stukje rösti. Maar goed dat we geen voorgerecht hadden genomen, want het was ruim voldoende. Maar bovenal was het lekker, niets uitgezonderd. Degelijke kost, goede presentatie, goede service, niets op aan te merken. Er waren diverse wijnen per glas te bestellen. De witte wijnen Vieja Viura (Spanje) en de Sauvignon blanc (Frankrijkrijk) waren goed drinkbaar, wat voor een stadsbrouwerij een compliment is.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Zijn hier op aanraden naar toe gegaan p omdat ze hun eigenbier zouden brouwen. We hebben dit ook vermeldt,weinig uitleg ig uitleg van de biertjes. Jammer dat we er pas later achter kwamen dat er een proeverijte is. Weinig verteld over het zelf brouwen Wel top personeel en lekker eten.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Mijn verjaardag met gezin hier gevierd. We waren met z'n 8 en iedereen vond het eten geweldig! Heel sfeervol aan grote tafel gezeten. Bediening was super. Spontaan vuurwerk en en hele personeel zong mij toe. Echt helemaal top!!
Amando D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Hendrixen. Ik had er wel eens van gehoord maar nog nooit zelf gegeten. Ik ben positief verrast, een groot eetcafé maar wel ontzettend knus! Het eten was goed, aandacht voor de gasten en aangezien wij een speciale wens hadden wat betreft eten is het altijd afwachten hoe een restaurant dit oplost. Ook dit was perfect! Later op de avond live muziek! Ontzettend gezellige ambiance en we komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader!
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Als echte bierliefhebber kom ik hier zeer graag. Een bierkaart met, als ik mij niet vergis, meer dan 60 verschillende soorten bier. Omdat we hier al vaker kwamen om wat te drinken, wisten we al dat de bediening top was. Het eten was dat gelukkig ook! Een leuk en gevarieerd menu, met bij ieder gerecht een bijpassend bier. Heerlijk!
EllenSiebelink .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Gisteravond met een stel collega´s hier heerlijk gegeten. En wat een fijn, gezellig en groot terras (we zaten aan de achterkant)! De bediening is top. We kwamen niks tekort! Het was dat ik nog moest rijden, maar anders had ik zeker een aantal van de (als ik het goed onthouden heb) 55 biertjes op de kaart geprobeerd. Leuk dat er bij elk gerecht een biertip wordt gegeven. Tot de volgende keer!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Zeer goede en vriendelijke bediening. Eerst hebben we rondleiding door de brouwerij gehad, heel leuk. Op het terras kun je heerlijk zitten. Verborgen parel in de Grutstraat. Eten was prima en zeer lekkere witte wijn er bij. Hier kom ik zeker nog eens terug