Grand Café Helder

Hogezoom 139 4325 CH Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Helder

Zeeuwse gezelligheid

Of je nou in de mediterrane binnentuin, op een van de zonnige balkonnetjes of binnen in het knusse restaurant zit; het voelt altijd als de zomer. Wat een rust! In de keuken wordt zoveel mogelijk gewerkt met producten van het Zeeuwse land en uit de Noordzee, van lokale boeren, vissers en tuinders. De basis is immer het seizoen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Helder

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JandeRoode .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Top locatie, met zeer gastvrij personeel, een geweldig keuzemenu op 50 meter van een groot gratis parkeerterrein in Renesse.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Enige minpuntje was het keuzemenu ,was anders dan aangegeven dat viel ons tegen .vriendelijk personeel en kon wel een ander voorgerecht kiezen
Grace S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gastvrij ontvangen. Zeer attente bediening.
Heerlijk gegeten met ah-actie.
Evelyne H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Goede prijs-kwaliteitsverhouding, prima ontvangst en uitstekende en vriendelijke bediening. Je voelt je welkom. Voor herhaling vatbaar.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ik had de biefstuk met lookboter en groente schijfjes. De lookboter was nog te hard om te laten smelten op de biefstuk en de groenten schijfjes waren denk ik aardappelen die volledig zwart waren gemaakt met iets, kleurstof , inkt van inktvis of iets anders en wat wortel schijfjes
harmheeres .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Over de ontvangst kan ik kort zijn. GEWELDIG!!!!!!! Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel begeleid. Daar was onze grote verbazing. Wij waren met hond en tot onze verbazing stond bij de tafel een bak met water klaar plus een kleine versnapering voor de hond. nogmaals zer attent. Verder de bediening was zeer goed en ook het dinee was uitstekend verzorgd.
Voor herhaling vatbaat en aan te raden voor toekomstige gasten.

Met vr groet.
Fam. Heeres en vrienden.
K. C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Hartelijke ontvangst, goede bediening, gaf gevoel echt uit eten te zijn. Eten was lekker, goed verzorgd. Vrienin vond een en ander net iets te zoet. We hadden besproken en vermeld dat we AH kaart hadden, dus 2 halen en 1 betalen. Bediening gaf gevoel dat we net zo welkom waren als volledig betalende gasten.
liane K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Je hebt niet het idee dat je minder bent met het AH bonnetje. Goed gegeten en meer dan voldoende. Top
RiesB .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Goede ontvangst. Uitstekende bediening. Eten van goede kwaliteit. Ook de porties zijn ruim voldoende. Voor gamba's . Mooi op smaak. Wij namen beide sliptongen. 3 stuks van een groot formaat. Heel lekker. Toe, macadamia met walnotenijs. Heerlijk. Halve litertje wit maakte het een mooi geheel.
Aanrader.
Marie-Jose B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima locatie om een heerlijk hapje te eten. Lekkere visgerechten en een leuke bediening.
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeer vriendelijke personeel in een mooie gezellige omgeving, de bediening was goed en het eten was superlekker ,ook al waren we daar met een A.H. spaarkaart.

Bedankt Grand Café Helder
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Helder. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug!
suzanne159 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuke zaak, binnen veel gezelliger dan dat de buitenkant doet vermoeden. Vriendelijke, vlotte en zeer attente bediening. Honden welkom, daar wordt ook voor gezorgd.
Erg lekker gegeten, verzorgd, eenvoudig, maar met aandacht en waardering voor de ingrediënten. Als we nog eens in de buurt van Renesse zijn, zullen we ze zeker opnieuw opzoeken.
matsmeets .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
perfect gegeten, leuke entourage, mooi terras, lekker zonnig, vlakbij Renesse, lekkere slib tongetjes
aardige bediening, goed voorgerecht en nagerecht
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima restaurant, leuke bediening. In een ongedwongen omgeving goed gegeten. Prijs-kwaliteit goed.
Taeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Keuze uit vele gerechten, wel een speciale kaart, die niet opviel. Was ook mogelijk met bijbetaling van de gewone kaart te bestellen. Parkeergelegenheid bij het restaurant was slecht.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was heerlijk. Het personeel kwam wat onhandig over. Daarin tegen zag de inrichting er erg goed uit en een top locatie.
Beppie O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ruime menu-keuze. Het eten was voortreffelijk en de bediening erg gemoedelijk. Prijs-kwaliteit verhouding was goed. Zeker een aanrader!
helmaa .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We gingen met de familie eten met de spaarkaarten van ah. De menukaart was een selectie van de reguliere kaart. Voldoende keus en variatie. Een aanrader voor iedereen die ,net als ons, een dagje renesse doet!
Fanneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017