Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Grand Café Helder

Zeeuwse gezelligheid

Of je nou in de mediterrane binnentuin, op een van de zonnige balkonnetjes of binnen in het knusse restaurant zit; het voelt altijd als de zomer. Wat een rust! In de keuken wordt zoveel mogelijk gewerkt met producten van het Zeeuwse land en uit de Noordzee, van lokale boeren, vissers en tuinders. De basis is immer het seizoen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Helder

9,2

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Helder

Christophe H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heel lekker voor weinig geld
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer en vlotte, aardige bediening!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk sfeervol buitenterras met zo'n en schaduwplekken. Ook de afstand tussen de tafels is uitzonderlijk ruim. Architectuur doet aan KeyWest denken.
Freek K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten. Mooie entourage en goede serv
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
we Hebben hier gegeten met onze dochter van 5. Prettige service, heerlijk eten en mooie inrichting. We komen er graag weer!
Everdina H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten beiden speciale dieetwensen en daar is keurig rekening mee gehouden. Erg vriendelijk personeel en heel fijne sfeer. Normale porties, echt een aanrader!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zeer lekker gegeten en vriendelijke bediening. Er wordt goed rekening gehouden met een allergie.
Een echte aanrader!
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben lekker gegeten. Leuk dat er veel gebruik word gemaakt van lokale producten en wijnen. De kinderen vonden het leuk om en driegangen menu te kiezen. Er was ook voldoende speelgoed zodat de kleinste zich goed kon vermaken. Over afwijking van het kindermenu werd niet moeilijk gedaan. Goede service.
Ivette V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en super service!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekkere wijn - het eten was wat lauw . De smaak kon beter- kokkels uit / geen mosselen te krijgen voor er visrestaurant.
Niet slecht maar ook niet wauw
Parking lag wat verder / ietwat vervelend met het slechte weer
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Leuke eenvoudige kaart maar zo perfect bereid! Lekkere wijnen, alles uit de zee zo op je bord! Toptent!
Igor C.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Dit restaurant is 1 van de betere van Renesse. De buitenkant zier er wat neutraal uit en bovendien lijkt het dat het restaurant gesloten is. Eens binnen echter valt op hoe ruim deze zaak is en hoe gezellig ingericht. Vraag zeker naar een ronde tafel op het platform in het midden van de zaak. Mooi, gezellig en ruim! De bediening is hartelijk en attent en met een hart voor kinderen. Uitermate geschikt dus voor families met kinderen! Het eten is lekker en eerlijk! Naast de mogelijkheid om een 3 gangen kindermenu te bestellen (volgens onze kids van 11 en 8 een voltreffer) is er een ruime mogelijkheid a la carte te eten. Verse ingrediënten en eersteklas kwaliteitsvlees! Als wijntje hebben we een lokale witte wijn gedronken... een aanrader! Tijdens een volgend verblijf in Renesse komen we hier zeker terug!
Mieke C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer goed en fijn restaurant met zeer prettige en alerte bediening. Een wat negatieve kant zit eraan. De buitenkant doet heel goedkoop aan. Het lijkt erg op een cafetaria wat je ook van meerdere hoort die dit restaurant niet kennen. Het lijkt aan de buitenkant alsof het niet open is. Nodigt niet uit om naar binnen te gaan .Dus van horen zeggen toch een keertje geprobeerd en het was geweldig.
Komen al jaren in Renesse omdat we hier een vacantiewoning hebben. Gaan er nu geregeld eten.
gsavelkoul S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prima (vis)gerechten. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Super gegeten! Heerlijke krab en mooi geserveerd. Heerlijke saladebar waar je al snel te veel van eet. De Zeeuwse wijn smaakte zalig bij de vis. Morgen nog maar een keertje eten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
heerlijk gegeten.
verassende kaart en aparte inrichting
zeker een aanrader.
goede en vriendelijke bediening.
marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Alleen lof voor dit heerlijke restaurant.
geregeldeeter L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Weedburger gegeten, erg lekker. Vriendelijke bediening.
Annick B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk ongedwongen, lekker en ontspannend! Rechttoe, rechtaan, eerlijke keuken, typisch hollandse spontaniteit en vriendelijkheid. Grand Café Helder is zoals Zeeland hoort te zijn: hiervoor komen we zeker terug!!
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We hebben verrassend lekker gegeten met heerlijke wijnen en ontzettend aardige bediening. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug. Een aanrader!