Grand Café Helder

Hogezoom 139 4325 CH Renesse Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Helder

Zeeuwse gezelligheid

Of je nou in de mediterrane binnentuin, op een van de zonnige balkonnetjes of binnen in het knusse restaurant zit; het voelt altijd als de zomer. Wat een rust! In de keuken wordt zoveel mogelijk gewerkt met producten van het Zeeuwse land en uit de Noordzee, van lokale boeren, vissers en tuinders. De basis is immer het seizoen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Helder

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag vanaf 12:00

Barolo1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen zomer hier 2 x tot volle tevredenheid gegeten!

Met name de bediening is zeer gastvrij en vriendelijk. Ik geef niet snel een hhog cijfer, maar hij is ditmaal zeker op zijn plaats. Vanaf de binnenkomst t/m het weggaan, men heeft alles in de gaten en exact de juiste timing, ondanks dat het restaurant tot 2 x aan toe vol zat. Chapeau!

We aten er verschillende gerechten, waaronder een zeetong van 350 gram, pasta pesto, pasta carbonara en gamba's in knoflook. Heerlijk gegeten en dit in de juiste prijs/kwaliteit verhouding en dat is ook wel zo vriendelijk.

Jammer dat ik er niet in de buurt woon, anders zou het zo mijn "stamrestaurant" worden.

Een aanrader!
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We voelden ons meer dan welkom door de hartelijke ontvangst. We kregen een gezellig tafeltje aan het raam. We bestelden zalm, ossenpuntjes en sliptong. Het was allemaal lekker, warm, mooi opgediend en overdadig. We hebben een heerlijk avondje gehad en zijn vast van plan hier nog eens te gaan eten.
Nicolientje1964 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
met AH restaurantbonnen 2e gratis driegangenmenu genoten. Prima gerechten. Zeer vriendelijke ontvangst en gastvrij personeel. Mooie, lichte inrichting. Ziet er zeer verzorgd uit allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De gerechten werden snel achter elkaar opgediend. We hadden de bestelling nog niet gegeven of het was er al. De smaak was matig.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Uiterst vriendelijke bediening, heel geslaagde smaakcombinaties tussen de diverse gerechten, mooi interieur en lekker warm (koude dag!), dit is voor herhaling vatbaar : lekkere mosselen, zalm was smaakvol en voor kids ook lekker eten.
Manja D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke locatie, vriendelijke bediening. Goed eten. Goede tijden tussen de gangen door. Gebruik gemaakt van de AH actie, zonder dat zou ik het iets te prijzig hebben gevonden.
Wvanloo .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was erg lekker het was een fijne avond. Alleen jammer dat je voor een kan kraanwater2.50 moet betalen .Dit is toch een beetje achterhaald.
A M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De gerechten van het AH menu wAren echt slecht. Vega burger smerig met enorme hoeveelheid mango chutney, ossenhaas puntjes taai en mosselen met zand en heel zout. Jammer
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ontvangst was goed! Stoelen voor sommige te laag, maar werd opgelost met kussens.Het was op zich lekker.. vonden alleen de hoofdgerechten niet warm. En 3 karaffen rose voor 65 euro erg duur!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed restaurant op een mooi punt gelegen warm en sfeervol ingericht vriendelijk personeel, enige nadeel krap om met rolstoel op toilet te komen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariella En Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij waren met een gezelschap van 6 personen. Wij hebben alle zes heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten was goed, sfeer was gezellig en de bediening was erg vriendelijk. Prijs was zeker niet te hoog. Ook voor mensen met een dieet is het zeer aan te raden. Ze houden goed rekening met je dieet. Wij komen zeker terug.
Cencdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gegeten met AH driegangenmenu menu. Mooie prijs voor menu.
Alleen stoel/tafel verhouding is slecht.
Stoelen te nogal laag moet te een kussen bijvragen om redelijk te zitten.
Chiel.vanatten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
ALLES heel prettig geregeld ,
vriendelijke ontvangst , sliptongen van GOED formaat en de ossenhaas puntjes prachtig medium gebakken wachttijden tussen de menu's goed geregeld , gaan zeker terug !!
Bernt V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Super gegeten zelfs met de bonnen van AH. wordt je voor vol aangezien en gewoon verwend met heerlijk eten. Komen zeker weten weer terug. Bediening was ook prima
Bernt V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten het was er druk maar alles verliep vlot. Zelfs met AH bon werd je voor vol aangezien. En er word niet op de portie beknibbeld was gewoon een goed 3- gangen menu met voldoende variatie.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gastvrij personeel met oog voor onze kinderen. Tevreden met aanbod op AH-restaurant menu en gerechten die we besteld hebben.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super gegeten voor een goede prijs en de bediening was prima . Een dag van te voren nog twee extra personen gereserveerd en dat was netjes geregeld
Dimitri M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
we mochten afwijken van het menu en mosselen bestellen. Mosselen te lang gekookt bij navraag of het smaakte aangegeven en er werd gelijk een nieuwe pan mosselen aangeboden zelfs met nieuwe bijgerechten zoals brood en frietjes. Deze mosselen waren erg lekker! Bediening was zeer vriendelijk en servicegericht. Mooi decor. We komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Cdbeek .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We zijn met vrienden naar Helder geweest en het was zoals gewoonlijk weer perfect. We hadden het Aheynmenu ! Genoeg keuze en het was weer heerlijk. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Echt een aanrader!
Clubvan5 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Goede lokatie,mooi interieur. Het menu was uitstekend, allen vonden het mooi opgemaakt en smaakte voortreffelijk. Een aanrader.