Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Grand Café Helder

Zeeuwse gezelligheid

Of je nou in de mediterrane binnentuin, op een van de zonnige balkonnetjes of binnen in het knusse restaurant zit; het voelt altijd als de zomer. Wat een rust! In de keuken wordt zoveel mogelijk gewerkt met producten van het Zeeuwse land en uit de Noordzee, van lokale boeren, vissers en tuinders. De basis is immer het seizoen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Helder

Zondag 12:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Helder

jenny V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Altijd TOP, iedere keer weer fijn om er te komen,bediening en eten zeer goed, wij zijn fan.
Aanrader voor iedereen, wij eten nergens anders als wij in Renesse zijn.
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Van de eigenlijke maaltijd is niets verkeerd te zeggen.
Hetgeen op de website staat is andere koek.
Bij reservatie vooraf kan je een vermindering krijgen tot 30%.
Dit is in zoverre niet waar, je betaalt uw maaltijd volledig, en krijgt dan een bon om de volgende maaltijd aan vermindering te genieten.
chiel.vanatten .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
waren hier met de ah restaurant actie , klantvriendelijk , goed en ruimvoldoende eten in een rustige sfeer !! komen hier zeker terug
fbruggeman1961 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Restaurant is van binnen zoveel mooier dan dat je van de buitenkant verwacht.
Vriendelijke bediening en prima eten. Genoeg keuze.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede service!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit was al de derde keer, dat we er kwamen. Na mijn eerdere opmerking over het saladebuffet heb ik gemerkt dat er meer variatie in de gerechten zit. Fijn.
Prima tent om nog vaak terug te komen, ook zonder ah-bonnen. Thea.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voor de eerste keer bij de 'HELDERTJES'
Wat een leuk en attent personeel;)
We hebben daar heerlijk gegeten!
Komen er zeker terug!!????
Mimie D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Met z'n viertjes hier heerlijk gegeten met de AH actie, het eten is er niet minder om en was heerlijk. Komen hier zeker nog terug.
paarapart .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fijne ontvangst, en wederom prima eten. Goede ambiance en vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer weer terug.
Gerrit Jan R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima sfeer. Goede bediening. Lekker gegeten. We maakten gebruik van de AH restaurantbon. De keuze op de menukaart was voldoende.
iris153 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Een leuk en gezellig restaurant. Leuke bediening en een foutje zeer correct opgelost. In het restaurant staat de muziek gelukkig niet hard zodat je ook nog gewoon een gesprek kunt voeren. Prima dus!
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Vlakbij kan op het Transferium de auto worden geparkeerd. De ontvangst was letterlijk en figuurlijk warm, we konden zels nog buiten zitten. Er was een duidelijke uitleg van de gerechten en met liefde werden de gerechten opgediend. Voor ons was het zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader dus.
Robbijntje R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij zijn zeer te vrede van het ontvangst het eten bediening tot het vaarwel. Echt super. Diana en Suus waren onze gastvrouw/ bediening echt toppertjes kon niet beterder. Klasse. Toppie perfect. Ons zoontje was jarig en werd in de wat te gelegd. Mvg klaartje
geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Via de AH-actie subliem gegeten. De garnalen met knoflook en de carpaccio smaakten uitstekend. Als hoofdgerecht waren de slibtongen en de jumbo garnalen van dezelfde klasse. Het dessert was ook top. Dineren in een geweldige ambiance met deze kwaliteit, maakte voor ons de avond compleet. Geweldig. We komen spoedig terug.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima gegeten . Volgende keer komen we terug. Ga zo door!
Fijn dat je bij het ah-menu per gerecht uit 4 dingen een keuze kunt maken.
annemiek E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Met AH kortingsbon heerlijk gegeten . Ik mocht maar 1 vis eten (nierziekte) kreeg de overige 2 mooi ingepakt mee naar huis. goede actie.
Bernt V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Met AH bonnen 2 eten gratis 2e menu. Je krijgt een aparte kaart waaruit je kunt kiezen. Wederom heerlijk gegeten. Aardig en attent personeel. Mooie locatie net buiten het drukke dorp
paarapart .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Na een vriendelijk ontvangst namen we een aperitief op het terras. De gerechten zagen er prima uit en smaakte lekker. De wachttijden waren kort ondanks dat het druk was. en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets wilde drinken. We boeken binnenkort weer.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Geen succes!
Wij waren hier om te BBQ'en. Omdat we nog 2 kaarten van de AH hadden, betekende dat met 2=1 dus met 4 personen betaal je voor 2.
Normaal kost bbq'en hier 24,50. ECHTER: nu omdat we met de kaarten van de AH komen, moeten we voor hetzelfde ineens 32,50 per persoon betalen.
1 verschil: wij kregen een toetje na. (keuze uit drie verschillende en weinig bijzonder overigens, dus voor 8 euro extra echt belachelijk)
Omdat 2 van ons gewoon van simpel houden vroegen ze 1 bolletje ijs, met een paar vruchtjes. Dat was voldoende..
Staat 5 minuten daarvoor de eigenaresse nog uitgebreid met ons te praten over de horeca in Renesse en hoe belachelijk het is dat de meeste restaurants ieder extra besteld tipje mayonaise extra aanslaan... Nou ze doen hier dus precies hetzelfde, want voor 2 bolletjes ijs staat er keurig 2 x 1,25 op de rekening.
Overigens is het bbq'en weinig bijzonder. Je moet 't doen voor 't gemak, maar zelf de bbq aansteken smaakt vele malen beter. Keus is overigens minimaal, en op 't moment dat wij kwamen waren er 3 bakken gewoon leeg. Smaak van 't vlees is ook niet heel bijzonder. Veel marinades erop, erg zout allemaal, en men staat ook continue aan je tafel om te vragen of je drinken wilt.
Ook apart: ik had en wijntje en vroeg daar een glaasje kraanwater bij. 'Er staat een fles water voor u op tafel' Tja, en achteraf voor dat flesje wel 4,50 op de rekening zetten. Niet heel sjiek.
Al met al, zeker door 't feit dat ik van mening ben dat je niet ineens 32,50 voor je menu kunt gaan vragen waar je normaal 24,50 voor rekent, een dikke onvoldoende. Doe dan gewoon niet mee aan de AH actie!
Jammer, maar hier komen wij niet weer!
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het was een prima maaltijd. Suggestie aan Helder: voeg aan het saladebuffet meer verse sla, tomaten en komkommer toe.
Verder was het uit de kunst. Ga zo door!