Grand Café Helder

Hogezoom 139 4325 CH Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Helder

Zeeuwse gezelligheid

Of je nou in de mediterrane binnentuin, op een van de zonnige balkonnetjes of binnen in het knusse restaurant zit; het voelt altijd als de zomer. Wat een rust! In de keuken wordt zoveel mogelijk gewerkt met producten van het Zeeuwse land en uit de Noordzee, van lokale boeren, vissers en tuinders. De basis is immer het seizoen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Helder

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag vanaf 12:00

wpvangerdingen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gastvrij onrvangen door een vrolijke gastvrouw. Prima plek in het restaurant,op zich al een bijzondere omgeving. Ruim, rustig en een gezellig sfeer. Onze tafel was keurig gedekt, inclusief de menukaart.
De maaltijd was verrassend, ruim voldoende (voor de grote eters onder ons) en zeer smakelijk bereid. Tijdens de maaltijd was er ruimte vooreen goed gesprek en mede door de attente medewerkster, ook het gevoel dat we hier terug willen komen. Kortom een fijne ervaring na een drukke werkweek. Dank u wel gastvrij Helder.
Marlene H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel. En een leuk menu voor kinderen. Eten was ook erg lekker.
Mochten wij ooit weer eens in Renesse zijn, komen wij zeker terug.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke mensen , vlotte bediening en lekker eten, alleen parkeermogelijk is ver te zoeken, niet makkelijk bereikbaar.
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Van de AH-kortingsactie gebruik gemaakt.

Positief
* Zeer vriendelijk personeel
* Lekker voorgerecht (carpaccio) en toetjes
* Lekker hoofdgerecht met ossenhaastukjes

Negatief
* Porties allemaal niet groot, geldt dit alleen voor menu's van de AH-actie? Voor alle duidelijkheid, voor ons waren de porties voldoende. Maar voor de 'groot-eters' iets om rekening mee ter houden
* Bietburger heeft wat weinig smaak
* Tsja, de inrichting van het restaurant... Hoog middendeel, veel witte latjes aan plafond. Oneerbiedig lijkt het nog het meest op een nieuw Amsterdams buurthuis eind jaren '80. Iets meer aankleding in restarantdeel zou zeker helpen
nuray1991 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Personeel vriendelijk en attent , vlotte bediening. Ambiance gezellig . Eten was smaakvol. Voor de AH actie zou de keuze wel iets uitgebreider mogen zijn. Bv in de voorgerechten ook een soepje opnemen.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezien de positieve recensies waren de verwachtingen hooggespannen. De voorgerechten (carpaccio en zalm) waren veelbelovend. Alleen vielen de hoofdgerechten (beefburger en mosselen) en toetjes (cheese cake en sabayon) helaas wat tegen. Het smaakte niet verkeerd, maar was ook niet echt bijzonder.
Aoife .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
In het kader van de AH restaurant actie leuke kaart met een ruime variatie aan gerechten. Heerlijk gegeten.
Een restaurant waar we beslist naar terug gaan als we in de buurt zijn.
clubvan5 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Goede locatie, een beetje rumoerig omdat het druk is.
de geleverde producten waren prima, alle 3 gerechten goed verzorgd en mooi opgemaakt.
we hebben gesmuld, was gezellig. een aanrader voor een volgend bezoek.
barolo1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen zomer hier 2 x tot volle tevredenheid gegeten!

Met name de bediening is zeer gastvrij en vriendelijk. Ik geef niet snel een hhog cijfer, maar hij is ditmaal zeker op zijn plaats. Vanaf de binnenkomst t/m het weggaan, men heeft alles in de gaten en exact de juiste timing, ondanks dat het restaurant tot 2 x aan toe vol zat. Chapeau!

We aten er verschillende gerechten, waaronder een zeetong van 350 gram, pasta pesto, pasta carbonara en gamba's in knoflook. Heerlijk gegeten en dit in de juiste prijs/kwaliteit verhouding en dat is ook wel zo vriendelijk.

Jammer dat ik er niet in de buurt woon, anders zou het zo mijn "stamrestaurant" worden.

Een aanrader!
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We voelden ons meer dan welkom door de hartelijke ontvangst. We kregen een gezellig tafeltje aan het raam. We bestelden zalm, ossenpuntjes en sliptong. Het was allemaal lekker, warm, mooi opgediend en overdadig. We hebben een heerlijk avondje gehad en zijn vast van plan hier nog eens te gaan eten.
nicolientje1964 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
met AH restaurantbonnen 2e gratis driegangenmenu genoten. Prima gerechten. Zeer vriendelijke ontvangst en gastvrij personeel. Mooie, lichte inrichting. Ziet er zeer verzorgd uit allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De gerechten werden snel achter elkaar opgediend. We hadden de bestelling nog niet gegeven of het was er al. De smaak was matig.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Uiterst vriendelijke bediening, heel geslaagde smaakcombinaties tussen de diverse gerechten, mooi interieur en lekker warm (koude dag!), dit is voor herhaling vatbaar : lekkere mosselen, zalm was smaakvol en voor kids ook lekker eten.
wvanloo .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was erg lekker het was een fijne avond. Alleen jammer dat je voor een kan kraanwater2.50 moet betalen .Dit is toch een beetje achterhaald.
Manja D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke locatie, vriendelijke bediening. Goed eten. Goede tijden tussen de gangen door. Gebruik gemaakt van de AH actie, zonder dat zou ik het iets te prijzig hebben gevonden.
A M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De gerechten van het AH menu wAren echt slecht. Vega burger smerig met enorme hoeveelheid mango chutney, ossenhaas puntjes taai en mosselen met zand en heel zout. Jammer
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Ontvangst was goed! Stoelen voor sommige te laag, maar werd opgelost met kussens.Het was op zich lekker.. vonden alleen de hoofdgerechten niet warm. En 3 karaffen rose voor 65 euro erg duur!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed restaurant op een mooi punt gelegen warm en sfeervol ingericht vriendelijk personeel, enige nadeel krap om met rolstoel op toilet te komen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariella En Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij waren met een gezelschap van 6 personen. Wij hebben alle zes heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten was goed, sfeer was gezellig en de bediening was erg vriendelijk. Prijs was zeker niet te hoog. Ook voor mensen met een dieet is het zeer aan te raden. Ze houden goed rekening met je dieet. Wij komen zeker terug.
cencdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gegeten met AH driegangenmenu menu. Mooie prijs voor menu.
Alleen stoel/tafel verhouding is slecht.
Stoelen te nogal laag moet te een kussen bijvragen om redelijk te zitten.