Grand Café Helder

Hogezoom 139 4325 CH Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Helder

Zeeuwse gezelligheid

Of je nou in de mediterrane binnentuin, op een van de zonnige balkonnetjes of binnen in het knusse restaurant zit; het voelt altijd als de zomer. Wat een rust! In de keuken wordt zoveel mogelijk gewerkt met producten van het Zeeuwse land en uit de Noordzee, van lokale boeren, vissers en tuinders. De basis is immer het seizoen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Helder

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
suzanne159 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Leuke zaak, binnen veel gezelliger dan dat de buitenkant doet vermoeden. Vriendelijke, vlotte en zeer attente bediening. Honden welkom, daar wordt ook voor gezorgd.
Erg lekker gegeten, verzorgd, eenvoudig, maar met aandacht en waardering voor de ingrediënten. Als we nog eens in de buurt van Renesse zijn, zullen we ze zeker opnieuw opzoeken.
matsmeets .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
perfect gegeten, leuke entourage, mooi terras, lekker zonnig, vlakbij Renesse, lekkere slib tongetjes
aardige bediening, goed voorgerecht en nagerecht
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Taeke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten was heerlijk. Het personeel kwam wat onhandig over. Daarin tegen zag de inrichting er erg goed uit en een top locatie.
Beppie O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Ruime menu-keuze. Het eten was voortreffelijk en de bediening erg gemoedelijk. Prijs-kwaliteit verhouding was goed. Zeker een aanrader!
helmaa .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We gingen met de familie eten met de spaarkaarten van ah. De menukaart was een selectie van de reguliere kaart. Voldoende keus en variatie. Een aanrader voor iedereen die ,net als ons, een dagje renesse doet!
Fanneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening
Anton N.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker gegeten in het barbequerestaurant boven. Personeel was bijzonder aardig en gezellig
e.meuzelaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekkere gerechten, vlotte bediening, druk ondanks dat het geen seizoen is.
Goede kaart voor ah actie, voor ieder wat wils!
Dit restaurant is zeker een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel. (H)eerlijke producten voor een goed prijs. Niet heel gezellig, wel erg gemoedelijk. Snelle bediening die alles goed in de gaten hebben.
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was verrassend hoe wij werden ontvangen.
Ook voelde we ons als AH-klanten bijzonder welkom.
Goede uitleg van de aangeboden drie-gangen menu..
Zeer plezierige, uiterste vriendelijke bediening.
Een min-punten: even van tevoren uitleggen dat je het beste op het nabij gelegen transferium je auto kan zetten
wpvangerdingen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gastvrij onrvangen door een vrolijke gastvrouw. Prima plek in het restaurant,op zich al een bijzondere omgeving. Ruim, rustig en een gezellig sfeer. Onze tafel was keurig gedekt, inclusief de menukaart.
De maaltijd was verrassend, ruim voldoende (voor de grote eters onder ons) en zeer smakelijk bereid. Tijdens de maaltijd was er ruimte vooreen goed gesprek en mede door de attente medewerkster, ook het gevoel dat we hier terug willen komen. Kortom een fijne ervaring na een drukke werkweek. Dank u wel gastvrij Helder.
Marlene H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel. En een leuk menu voor kinderen. Eten was ook erg lekker.
Mochten wij ooit weer eens in Renesse zijn, komen wij zeker terug.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke mensen , vlotte bediening en lekker eten, alleen parkeermogelijk is ver te zoeken, niet makkelijk bereikbaar.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Van de AH-kortingsactie gebruik gemaakt.

Positief
* Zeer vriendelijk personeel
* Lekker voorgerecht (carpaccio) en toetjes
* Lekker hoofdgerecht met ossenhaastukjes

Negatief
* Porties allemaal niet groot, geldt dit alleen voor menu's van de AH-actie? Voor alle duidelijkheid, voor ons waren de porties voldoende. Maar voor de 'groot-eters' iets om rekening mee ter houden
* Bietburger heeft wat weinig smaak
* Tsja, de inrichting van het restaurant... Hoog middendeel, veel witte latjes aan plafond. Oneerbiedig lijkt het nog het meest op een nieuw Amsterdams buurthuis eind jaren '80. Iets meer aankleding in restarantdeel zou zeker helpen
nuray1991 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Personeel vriendelijk en attent , vlotte bediening. Ambiance gezellig . Eten was smaakvol. Voor de AH actie zou de keuze wel iets uitgebreider mogen zijn. Bv in de voorgerechten ook een soepje opnemen.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezien de positieve recensies waren de verwachtingen hooggespannen. De voorgerechten (carpaccio en zalm) waren veelbelovend. Alleen vielen de hoofdgerechten (beefburger en mosselen) en toetjes (cheese cake en sabayon) helaas wat tegen. Het smaakte niet verkeerd, maar was ook niet echt bijzonder.
Aoife .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
In het kader van de AH restaurant actie leuke kaart met een ruime variatie aan gerechten. Heerlijk gegeten.
Een restaurant waar we beslist naar terug gaan als we in de buurt zijn.