Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Grand Café Helder

Zeeuwse gezelligheid

Of je nou in de mediterrane binnentuin, op een van de zonnige balkonnetjes of binnen in het knusse restaurant zit; het voelt altijd als de zomer. Wat een rust! In de keuken wordt zoveel mogelijk gewerkt met producten van het Zeeuwse land en uit de Noordzee, van lokale boeren, vissers en tuinders. De basis is immer het seizoen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Helder

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Helder

• Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Voor een restaurant in een badplaats, ongewoon prettig ingericht. Ruim opgezet, gezellige achtergrond muziek. Gisteren gegeten in een -leeg- restaurant, maar alle tafeltjes met een gezellig kaarsje. Ok, er was niemand, dus er was alle tijd voor ons en onze wensen. Maar, ondanks afwezigheid van andere klanten, was het bedienend personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima, kok had tijd voor iets speciaals, maar deed het ook. Wij komen zeer zeker terug, ik ben er van overtuigd dat ook bij een vol restaurant het goed toeven is in Grand Cafe Helder.
roland W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
we hebben gekozen voor dit restaurant vanwege de positieve recencies en zijn niet teleurgesteld. Het personeel was uitermate vriendelijk en gastvrij en het eten was lekker. Kortom, we hebben een aangename avond gehad tijdens ons "weekendjeweg"
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Verse fruit de mer, heerlijke zeetong en prima entrecote. De chocoladefondue is een lekkere afsluiting, wel erg vullend. Brut de zélande is een aanrader, aandachtspuntje zijn de rode wijnen.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Kwalitatief prima eten, leuk dat er ook wijnen uit Schouwen op de kaart staan tegen redelijke prijzen. Aanrader is de Barrique. Service was top.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken en hele aardige bediening!
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
3 dikke S.......Sfeervol en zeer Smakelijk sSuper leuke bediening
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gezellige avond gehad en smakelijk gegeten. Voor herhaling vatbaar ook zonder iens deal!
michel V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Alex O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prachtig concept,lekker eten,verzorgd,vriendelijke ontvangst en bediening. Een aanrader,hier komen we zeker terug.
jf C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, hert biefstuk perfect gebakken, echte frites, de bediening was uitstekend.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zeer artente bediening schonk regelmatig de wijn bij en vroeg ook of de keuken vast voor moest snijden in verband met gebroken hand. Gerechten zien er voortreffelijk uit en smaken ook zeer goed. Al met al super avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Weer een heerlijk diner gegeten ???????? Iedere keer werkelijk een feest om daar te eten. Alles kraak vers mossels oesters zo uit de zee. Zeetong was subliem om over het dessert maar te zwijgen . Tot gauw
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Met de familie hier op zondagavond gegeten met een Iens-deal. (50% korting op de gehele kaart)
En wat een fantastische acties is dat. Alles op de kaart voor 50% korting. En dan ook nog perfecte service en heerlijke verse producten. Een en al lof over dit restaurant. Met 7 man hier gegeten en dan ook nog inclusief voorgerechten en desserts en dan nog maar €130 afrekenen. Geweldig!! Zou hier niet over uitgepraat kunnen raken. Wat een geweldige actie. Zelfs de bieren en wijnen waren voor de helft van de prijs.

Ondanks de zéér scherpe prijs toch alle service en aandacht gekregen. Ze gaven ons totaal niet het idee dat we daar voor de helft van de prijs zaten. Dus ook op tijd terrein een en al lof. Enige kleine smeltpuntje was de slechte aanwijzingen waar je je auto kunt neerzetten. We waren niet van daar en wisten dus niet waar we konden parkeren en dat werd ook nergens goed aangegeven. Dat kan beter.

Maar als we weer een weekend in de buurt zijn komen we zeker nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Geweldig restaurant wat een heerlijke keuken. ????????. prachtig interieur en vlotte bediening . Schitterde tuin waar je op een mooie avond heerlijk zit.
Angelique F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij waren heel aangenaam verrast en gaan zeker terug als we in de buurt zijn. Heel vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijke gerechten, aangename sfeer. Daarenboven konden we genieten van een prachtige actie. We zijn de volgende dag speciaal teruggekeerd om opnieuw bij Grand Café Helder te eten. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
super lekker gedineerd ,,fruit de mer was zo vers...heerlijk ,,,,,dessert sabayon..!!! zooooooo lekkker. tot snel
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten, oesters vooraf, fruit de mer hoofdgerecht en cheesecake toe! Genieten in een gezellige sfeer, mooi interieur en heerlijk saladebuffet!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Opnieuw prima gegeten met prettige bediening in goede sfeer; oesters, zeebaars en -tong. Bovendien 50% korting vanwege een actie, natuurlijk extra aantrekkelijk. Maar hoge dan ook genoeg redenen om er regelmatig te komen!
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Uitstekende kwaliteit van de gerechten. We zijn er meerdere malen geweest en wat opvalt is dat elke keer de kwaliteit goed is.