Grand Cafe Heelsumse Veld

Ginkelseweg 14 3956 Leersum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Heelsumse Veld

Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanmiddag na een rondje golfen hier in het zonnetje op het terras een hapje gegeten. Het terras heeft een fantastisch uitzicht over de golfbaan, je zit hier fantastisch. De bediening was erg vriendelijk en attent. We aten de maaltijdsalade surf en turf, deze was lekker maar met € 20 wel aan de prijs. Daarbij een glas sauvignon blanc, lekker maar niet bijzonder.
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Ik mag mijzelf denk ik wel vaste klant noemen, ik eet gemiddeld 1/2 x per week bij de heelsumse, ik durf dan ook wel te zeggen dat het eten bij de heelsumse gewoon goed is, nooit klachten, bediening is altijd vriendelijk en de bediening is duidelijk ervaren. De kaart is vaak verschillend maar altijd divers genoeg om tot een goede keuze te komen. De prijs kwaliteit is goed, maar wel aan de dure kant bij sommige gerechten. Om toch even te zeiken, ik kan begrijpen dat het voor 'niet-leden' ontoegankelijk is, en af en toe gaan ze dicht als het rustig is waardoor je voor een dichte deur staat. Maar al met al een unieke plek in de buurt van heelsum om te eten.
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Al meerdere malen hier gegeten na een rondje golfen. De service is dit jaar een stuk verbeterd. Voorgaande jaren moest je regelmatig zelf naar de bar lopen om een bestelling te plaatsen, nu komen ze tenminste langs. Het eten is van eetcafé kwaliteit, echter de prijzen liggen wat hoger. De saté is altijd goed, de hamburger vaak wat droog en de mosselen zijn dit jaar wat klein en smaakloos. Voor na een rondje golfen een prima plek om wat te eten op het mooie terras, maar je moet er niet te veel van verwachten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
kijk, hier snappen ze het! heerlijk terras met uitzicht op de golfbaan, ontzettend vriendelijk en vlotte bediening en heerlijk eten. hier komen we zeker vaker!