Grand café Hart van de Betuwe

Markt 2 4001 AS Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café Hart van de Betuwe

Een heerlijke avond in hartje Tiel

Midden in het centrum van de fruitstad Tiel vind je dit gezellige restaurant waar de totaalervaring van de gast centraal staat. De ruime keuze op de kaart maakt dat iedereen hier wel iets lekkers uitkiest. Of je nu vrienden of zakenrelaties meeneemt, een ding is zeker, hier ga je een heerlijke avond tegemoet! Met een klassiek Hollandse kaart en uiterst vriendelijke bediening voelt iedereen zich hier thuis.

Meer informatie over restaurant Grand café Hart van de Betuwe

• Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was goed
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooi zomerweer, de stad in, dan nodigt het grootste terras op de markt in Tiel zeker uit om daar lekker te gaan lunchen. Dit keer was mijn keuze een lunch plankje met daarop een soepje, een kroketje en twee ambachtelijk gebakken broodjes met een glas koude melk. Prijs kwaliteit technisch een prima combinatie dat plankje. De maissoep was voortreffelijk en de broodjes smaakvol en ruim belegd. Het glas melk was wat aan de kleine kant voor die prijs. Al met al een prima lunch, op een terras met heel weinig ruimte tussen de tafels, maar wel bedient door gezellig en vlot personeel.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk geluncht op het terras. personeel is vriendelijk, behulpzaam en professioneel. ik kom hier nog altijd graag, goede prijs-kwaliteit verhouding en een keurig, gezellig terras.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vandaag hier geluncht met mijn zus. We hadden gereserveerd, maar waren, na netjes gebeld te hebben, wel wat later. Er was alleen geen tafel meer voor ons gereserveerd, dat was wel een beetje vreemd. Na even zoeken en wachten hadden we toch een tafeltje. We bestelden wijn en verse jus, broodje brie en een lunchplankje. Daar zat soep bij, maar geen lepel. Na even gewacht te hebben toch maar de lepel gaan halen. De aspergesoep was wat maizena-achtig, de rest smaakte prima. Bij het afrekenen was de serveerster vriendelijk.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk personeel lang moeten wachten op het voorgerecht. verder was alles naar wens.hadden soep van de dag romige briesoep met walnoten zalmfilet rundersukade en kipsate .toetje was iirish koffie verkeerd stoofpeertjes ,warme wafel met ijs en slagroom en kletskop.dit alles was naar wens
tonnypeters412 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in de serre. Verse groenten heerlijk vlees. Het was druk maar bediening was vlot en vriendelijk zoals altijd.
dardouri .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super gegeten en heerlijk mensen gekeken , wat wil je nog meer :-) , dames dede super hun best om een ieder ter willen te zijn. Toppie
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zaten in een gezellig hoekje. Het personeel was erg vriendelijk.
Misschien doen we het nog wel een keer.
Lindha H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is er een gezelige sfeer om te eten, kopje koffie of iets anders te nuttigen. Bediening is vlot en gezellig. Altijd vriendelijk. Het eten is uitgebalanceerd met kruiden en sausje. De smaak is verrassend. Lekker en goed eten. Probeer het eens, lekker er even uit.
klompwij .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, ruim voldoende en goede service. De prijs kwaliteitsverhouding is prima. Kortom zeker een aanrader ! Van het 3 gangen keuze menu was het goedkoopste gratis.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We waren met onze 2 dochters hier wezen eten .fijne vriendelijke ontvangst .heerlijk eten.hadden eigen gemaakte bloemkoolsoep steak met frites broccoli en salade .ijs na a.alles netjes verzorgd en lekker

echt een aanrader we gaan er zeker vaker heen
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Nette, vriendelijke bediening. Alleen hun manier van tweede drie gangen diner is gratis, is anders. Beetje onduidelijk.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten. vriendelijk en behulpzaam personeel. De manier van bereken tweede drie gangen diner is gratis is moeilijk. Moet beter omschreven worden. Gezellig gezeten.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten.
Wij komen daar al jaren.
En het personeel in allemaal vriendelijk daar
Hartelijke groet van Jef en tineke mauritz
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de lunch waren we in 'Hart van de Betuwe' terecht gekomen. We hadden een mooi tafeltje in de serre (met nog een klein beetje novemberzon). Het eten was conform verwachting en lekker. Voor de wachttijd geldt: redelijk vinden wij goed.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellig locatie, snelle en vriendelijke bediening. Echt heel lekker gegeten. De gambas pil pil zijn echt fantastisch. Ook het garnituur was zeer goed verzorgd en erg lekker. Glaasje wijn mag iets meer in.
idg165 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima restaurant! Gezellig terras en serre met uitzicht op marktpleintje. Gerechten waren goed bereid en goede bediening. De reservering ook geen probleem mee gehad. Voor herhaling vatbaar. Let op met parkeren, er zijn veel plaatsen alleen voor kaarthouders.
idg165 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
In de gezellige serre een prima diner voor twee genuttigd. De gerechten waren erg smaakvol bereid. Vlotte en vriendelijke bediening.
chammega .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wij hebben er heerlijk gegeten! Geen aparte kaart voor de ah-actie. Vooral de carpaccio is een aanrader. Wij komen zeker terug
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De actie van AH is nu twee keer zo tegengevallen..... Gaan we naar dit restaurant dat op de foto staat (met een zeer beperkte dinerkaart). Bleek dat er nog een andere vestiging was (niet op loopafstand), waarvoor wordt gereserveerd. Zet er dan niet in in het hartje van Tiel want het restaurant op de foto is niet het restaurant waar je je kaartjes in kunt leveren. Dit is nu de 2e keer. Wij zijn er helemaal klaar mee. Het is ronduit oplichterij.
Geachte mevrouw Petra425,
Uw reservering is inderdaad niet goed gegaan. De reservering was inderdaad bij Hart van de Betuwe gemaakt, echter bij ons niet goed verwerkt. Onze medewerker zag uw naam niet op de reserveringslijst en ging ervan uit dat - iets wat vaker gebeurt - er in Restaurant de Betuwe was besproken. Hij heeft u doorverwezen. Dit restaurant is inderdaad niet in het centrum. Het was beter geweest als wij even getelefoneerd hadden. Helaas is dit niet gebeurt en onze excuses voor deze interne miscommunicatie.
Het was sowieso wel mogelijk geweest om te blijven, maar u wilde begrijpelijk eten met de AH actie / korting. Natuurlijk begrijpen wij uw teleurstelling en het besluit om weg te gaan. Maar wat wij niet begrijpen, u heeft niet bij ons gegeten, maar in uw beoordeling geeft u ons voor het eten een 1! Dat onze service (voor wat betreft de reservering) zeker niet goed was, en u heeft daar ook helemaal gelijk in...helaas...maar juist hier was een slecht cijfer begrijpelijk geweest! Het decor valt of staat met de sfeer. Het was een warme dag en een zwoele maar heerlijke avond. Jammer maar het kwaad is geschied en uw mening is duidelijk. Hopelijk heeft u alsnog een fijne avond beleefd.
Met vriendelijke groet,
Margriet van Heesch