Grand café Hart van de Betuwe

Markt 2 4001 AS Tiel Nederland Kaart

Over restaurant Grand café Hart van de Betuwe

Een heerlijke avond in hartje Tiel

Midden in het centrum van de fruitstad Tiel vind je dit gezellige restaurant waar de totaalervaring van de gast centraal staat. De ruime keuze op de kaart maakt dat iedereen hier wel iets lekkers uitkiest. Of je nu vrienden of zakenrelaties meeneemt, een ding is zeker, hier ga je een heerlijke avond tegemoet! Met een klassiek Hollandse kaart en uiterst vriendelijke bediening voelt iedereen zich hier thuis.

Meer informatie over restaurant Grand café Hart van de Betuwe

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Voordelig
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Nette, vriendelijke bediening. Alleen hun manier van tweede drie gangen diner is gratis, is anders. Beetje onduidelijk.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten. vriendelijk en behulpzaam personeel. De manier van bereken tweede drie gangen diner is gratis is moeilijk. Moet beter omschreven worden. Gezellig gezeten.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten.
Wij komen daar al jaren.
En het personeel in allemaal vriendelijk daar
Hartelijke groet van Jef en tineke mauritz
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Voor de lunch waren we in 'Hart van de Betuwe' terecht gekomen. We hadden een mooi tafeltje in de serre (met nog een klein beetje novemberzon). Het eten was conform verwachting en lekker. Voor de wachttijd geldt: redelijk vinden wij goed.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellig locatie, snelle en vriendelijke bediening. Echt heel lekker gegeten. De gambas pil pil zijn echt fantastisch. Ook het garnituur was zeer goed verzorgd en erg lekker. Glaasje wijn mag iets meer in.
Idg165 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima restaurant! Gezellig terras en serre met uitzicht op marktpleintje. Gerechten waren goed bereid en goede bediening. De reservering ook geen probleem mee gehad. Voor herhaling vatbaar. Let op met parkeren, er zijn veel plaatsen alleen voor kaarthouders.
Idg165 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
In de gezellige serre een prima diner voor twee genuttigd. De gerechten waren erg smaakvol bereid. Vlotte en vriendelijke bediening.
Chammega .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
wij hebben er heerlijk gegeten! Geen aparte kaart voor de ah-actie. Vooral de carpaccio is een aanrader. Wij komen zeker terug
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De actie van AH is nu twee keer zo tegengevallen..... Gaan we naar dit restaurant dat op de foto staat (met een zeer beperkte dinerkaart). Bleek dat er nog een andere vestiging was (niet op loopafstand), waarvoor wordt gereserveerd. Zet er dan niet in in het hartje van Tiel want het restaurant op de foto is niet het restaurant waar je je kaartjes in kunt leveren. Dit is nu de 2e keer. Wij zijn er helemaal klaar mee. Het is ronduit oplichterij.
Geachte mevrouw Petra425,
Uw reservering is inderdaad niet goed gegaan. De reservering was inderdaad bij Hart van de Betuwe gemaakt, echter bij ons niet goed verwerkt. Onze medewerker zag uw naam niet op de reserveringslijst en ging ervan uit dat - iets wat vaker gebeurt - er in Restaurant de Betuwe was besproken. Hij heeft u doorverwezen. Dit restaurant is inderdaad niet in het centrum. Het was beter geweest als wij even getelefoneerd hadden. Helaas is dit niet gebeurt en onze excuses voor deze interne miscommunicatie.
Het was sowieso wel mogelijk geweest om te blijven, maar u wilde begrijpelijk eten met de AH actie / korting. Natuurlijk begrijpen wij uw teleurstelling en het besluit om weg te gaan. Maar wat wij niet begrijpen, u heeft niet bij ons gegeten, maar in uw beoordeling geeft u ons voor het eten een 1! Dat onze service (voor wat betreft de reservering) zeker niet goed was, en u heeft daar ook helemaal gelijk in...helaas...maar juist hier was een slecht cijfer begrijpelijk geweest! Het decor valt of staat met de sfeer. Het was een warme dag en een zwoele maar heerlijke avond. Jammer maar het kwaad is geschied en uw mening is duidelijk. Hopelijk heeft u alsnog een fijne avond beleefd.
Met vriendelijke groet,
Margriet van Heesch
Jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was goed en de bediening was perfect. De inrichting binnen is wat gedateerd en daarom wat sober!
Natuurlijk was het terras een grote trekpleister met deze zonige dag.
R.minderman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij binnenkomst was er niemand om ons te ontvangen, daardoor wat rommelig. Zijn maar ergens gaan zitten. De Betuwe heeft een goede keuken met flinke porties, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert. Gezellig restaurant al moet het wel redelijk vol zitten, nu was de sfeer met een paar gasten wat minder gezellig. Prijs/kwaliteit is echter prima!
Inekekannekens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijke lunch met AH diner korting.
Vooraf een frisse zalmsalade, maatje S!
Als hoofdgerecht scampisalade, maatje L
Verrukkelijke smaak en last but not least als dessert warme koffie met softijs.
Met een tevreden gevoel en volle maag verlaten wij dit restaurant in de stad van Flipje.
Riet_sonderen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
het eten was heerlijk lekker en goed heet en op
leuk opgemaakte borden.
de bediening was heel vriendelijk
en het restaurant heeft een knusse uitstraling
Elsveen1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het is in een winkelgebied na halfzes op zaterdag op terras heel rustig maar ook binnen rustig. Het eten was zeker goed, prijs-kwaliteitverhouding ok, bediening rommelig, genoeg mensen maar toch niet alert genoeg.
A.lugthart8 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Alle gerechten waren prima in orde. Ook geen apart menu ivm AH-aktie. Heerlijk gegeten aanrader de carpaccio en oma's rundvlees salade als voorgerecht.
Annekewestrik .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Er werden vriendelijk ontvangen
Bediening was goed.
Voorgerechten zagen er heel mooi uit. Vooral de gamba'staat waren erg lekker. Hoofdgerecht was lekker. Ook het nagerecht was lekker, maar veel. De rode wijn vonden wel wat vlak.
Al met al gezellig gegeten op het terras.
Floortje_87 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was super en ook de bediening was erg leuk en goed! Sfeer zou iets beter kunnen, want het was erg licht binnen.
Jeltjegroenendijk .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het was een geweldige dag, zowel onderweg als bij datgene wat ondernomen is. Helaas de hele dag regen.
Het menu is voor mij te zwaar, was lekker maar toch teveel. Helaas was het niet mogelijk om een kop koffie ipv het dessert te bestellen. Vind ik dus een min punt.
wel een opmerking die niet wordt vermeld bij het 2e gratis diner, het meest dure diner moet betaald worden.
we zijn heel aardig en behulpzaam ontvangen.
Marijkedwk .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben prima gegeten. De bediening is uiterst vriendelijk en een tikje informeel, maar daar houden wij wel van. De carpaccio vooraf was prima. De rode ui er op vond ik lekker, maar mijn man niet. Kwestie van smaak. Het vlees van het hoofdgerecht was lekker mals en er was voldoende van alles. Het garnituur mag bijgesteld worden en is bij de prijs inbegrepen.
Ik ben wég van het ijs. Alle ijsgerechten worden geserveerd met softijs. Maar het is héél veel, dus moest ik helaas wat laten staan.
Al met al hebben wij het prima gehad.
Jenuhinsen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zondag 7 augustus hebben wij hier gegeten. We werden heel hartelijk en prettig ontvangen. Het drie-gangen menu was goed verzorgd en smaakte prima. De bediening was netjes. Voor ons zonder meer een aanrader.