Grand Café Haagse Bluf

Meer informatie over restaurant Grand Café Haagse Bluf

6,6
Floormenong .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Mooiste terras van den haag maar oh wat begrijpen ze er weinig van. Kaarten liggen niet op tafel, asbakken missen. Vragen hierom heeft geen zin.
Bittergarnituur is lekker maar vervolgens halen ze de kaart weer van de tafel. Zouden ze het vervelend vinden als je nog wat besteld? Heel apart. Personeel heeft er geen zin in. Jammer, zo'n mooie plek in de binnenstad van den haag. Je zou meer verwachten. In ieder geval een beetje pro activiteit en gastvrijheid van het personeel.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wij hadden lekker lunch gegeten - club sandwich en een broodje zalm. Alles lekker en vers gemaakt. Wij moesten lang wachten voor ons eten maar, op zo een mooie plek buiten maakt dat niet zo veel uit. Bediening was aardig en snel.
Elisa42 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vanmiddag wezen lunchen bij dit restaurant.
Wij komen graag 2 keer per jaar in Den Haag, en bezoeken meestal dit leuke grand cafe. Broodje geitenkaas was erg lekker. De beide serveersters waren erg vriendelijk en maakte een praatje.
Van de zomer kom ik zeker terug!
Nowella .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Paar dagen terug hier geluncht met een vriendin. Bediening was wat rommelig, verschillende meiden kwamen hetzelfde vragen en uitleggen aan tafel. Verder waren het wel aardige meiden.

Het was lekker druk binnen, ik had een broodje gerookte zalm die prima was. Een beetje flauw, maar daarvoor staat er peper & zout op tafel. Het eten was er snel en het was een flinke portie voor wat je betaalt. Dik in orde.

Daarna nam ik nog een kopje thee en toen die op was kwam de eigenaar/leidinggevende naar ons toe met de vraag of wij de zaak wilden verlaten omdat het nogal druk was en hij onze tafel nodig had. Volgens mij is dit niet ons probleem, en hij had ook een leuk babbeltje kunnen maken zodat we langer bleven zitten en misschien nog een dessert namen. Om deze reden zo snel mogelijk vertrokken en geen tip achtergelaten. Jammer voor de dames die wel hun best deden in de bediening.
Renezo .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Diep verscholen in het centrum van Den Haag. Je hebt keuze uit de trap of lift om boven in het restaurant te komen. Met als grote verrassing een enorm terras. Met het geweldige weer van vandaag van een heerlijke lunch genoten.
Vriendelijke bediening en een goed gevuld broodje zalm en clubsandwich voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader.
Eveline A.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een restaurant verscholen in het centrum. Helaas is zowel het eten als de bediening niet meer wat het zou moeten zijn. Jammer, want op het dakterras is het heerlijk vertoeven.
Sanne2015 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Locatie en terras zijn perfect! Heeft alle potentie om het 'beste terras van den haag' te zijn.

Service echter zeer slecht. Onvriendelijk (bijna onbeleefd) en erg langzaam! Lang gewacht op het eten, tussendoor niet een keer gevraagd of we wat wilden drinken (en op onze pogingen hen te benaderen kwam nauwelijks reactie) en toen we er wat van zeiden kregen we een snauw. Ook de kwaliteit van het eten viel erg tegen. Wij hadden de gamba's: waren taai en smakeloos.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Zondag geluncht op het verwarmde dakterras van dit restaurant. Ik bestelde een broodje oude kaas. Ik kreeg een broodje met een enorme hoeveelheid sla en dressing óp de kaas! Jakkes. Ik heb dit aan de serveerster gemeld die kwam vragen of alles naar wens was. "Oh" was haar reactie.
De leidinggevende op dit terras vond het nodig een serveerster de les te lezen in ons bijzijn omdat zij geen doekje bij zich had om tafeltjes af te nemen.
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na een dagje Den Haag dit mooie grand café tegengekomen om een hapje te eten.
De trap naar de entree was wat onprettig; werden aangesproken door een wat onguur persoon; maar eenmaal de deur door een gezellig ogend café op een prachtige locatie.
We kregen een mooi plekje en een mandje heerlijk breekbrood met even zo heerlijke macabeo huiswijn. Vooraf de carpaccio; simpel maar erg smakelijk zoals deze hoort te zijn. Het hoofdgerecht liet even op zich wachten, en ook niet alle signalen om nog wat drinken te bestellen werden opgevangen. Hoofdgerecht voor lamskoteletjes gekozen en de biefstuk. De koteletjes waren wat klein, maar beide gerechten erg smakelijk bereid met heerlijke groenten en dito saus. Tevens een leuke puntzak frites. Voor een grandcafe zeer smakelijke gerechten en locatie dus een erg fijne avond gehad. We komen hier zeker nog eens terug.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Voor het eerst geweest. Niet voor het laatst. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon een gezellig Haagsch Grand Café. Prima service, lekkere prosecco en uitstekend bittergarnituur.
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Haagse Bluf is een mooie plek, zeker in de zomer op het aardige dakterras midden in Den Haag. Dus gingen we daar gaan eten op tweede kerstdag met ons vijven.
We waren eerder vertrokken dan we verwacht hadden want er ging nogal wat mis. De live-muziek was niet verkeerd maar te hard. Op de een of andere manier leken we niet te bestaan, want aandacht trekken van de bediening was een hele klus, terwijl het echt niet bijzonder druk was. In plaats van hertenbiefstuk werd hazenpeper geserveerd waardoor het bestelde gerecht uiteindelijk kwam toen alle tafelgenoten al lang en breed klaar waren. De frietjes die bij het gerecht hoorden, ontbraken en werden later nagebracht maar tevens als extra op de rekening gezet! Het dessert zijn we maar ergens anders gaan nuttigen, jammer...
Haagscheturk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Super mooi zonnig terras!heerlijk gegeten met een paar vrienden.we hadden broodjes carpaccio en zalm, mochten zelfs kiezen tussen verschillende broodjes.ook de saté is zeker een aanrader.vriendelijke bediening...echt een aanrader!
EduardGroot .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Met buitenlandse gasten een High Tea gebruikt bij de Haagse Bluf. Het was zeer uitgebreid: Petit fours en opgemaakte luxe koekje, zoete taart, soezen, bonbons, scones met echte jam. Etc. Mijn gasten waren zeer tevreden. Ik ook, maar wel met het voorbehoud dat compleet en volledig was, maar een enkel product was niet helemaal vers. Overall een leuke zaak!
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Het terras ligt er prachtig bij zo boven De Haagse Bluf. Maar daar is ook alles mee gezegd. We vonden de prijzen hoog. Ik had voor de lunch saté. Nou dat was 1 stokje saté, een paar frieten, schaaltje mayonaises en een bergje groen voor euro 16,50. Vind ik echt te duur. We hadden ook een Club sandwich. Het brood was nauwelijks getoast en de sandwich lag in de jus. Wie legt nu getoast brood in de jus. Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Elianne11 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Echt een heerlijk terras! Wel jammer dat de bierglazen zo smerig waren dat er diverse vingerafdrukken op zichtbaar waren en het bier direct doodsloeg. Bij het tweede glas waren de glazen (na dit gemeld te hebben) schoon, maar de derde keer waren de glazen niet eens gespoeld. Ook jammer dat we 6 kleine loempia's kregen op een schoteltje waar kruimels van bitterballen op lagen. Blijkbaar ook niet schoongemaakt. De loempia's smaakten overigens goed.

Jammer dat het personeel, wat leuke jongens waren, en public afgezeken werden door de manager.
Wanneke .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Wauw, wat een gauw terras, een super mooi verstopt plaatsje in Den Haag! Maar wat zonde dat er middelmatig voedsel geserveerd wordt door slechte bediening. Met 6 bezette tafeltjes en 3 serveersters was het bovendien onnodig om er zolang over te doen. Volgende keer hooguit nog koffie.
Gertie V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Haagse bluf doet z'n naam eer aan. Beweert t mooiste dak terras van den haag te hebben, maar de inrichting is niet van deze tijd en het terras was in het hoogseizoen op zaterdagavond met lekker weer uitgestorven. Ondanks de lage bezetting duurde het extreem lang voordat het eten werd opgediend en of er een tweede drankje werd aangeboden. De menukaart was te vies om aan te raken, waarop we de ober hebben geattendeerd. Vervolgens kregen we dezelfde vieze menukaart weer terug bij het bestellen van het nagerecht. Kwaliteit van het eten is middelmatig.
MMM1968 ..
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Het is een mooi café en op een druilerige maandagmiddag rustig in de zaak; de bediening is vlot en vriendelijk. We komen hier voor een wat late lunch en bestellen een clubsandwich. Bij het opdienen zegt de serveerster: 'succes!', en dat is wel nodig ook: wat een berg eten! Het brood is wat droog en taai ondanks dat het geroosterd is, maar verder smaakt het goed. De kaart is niet heel avontuurlijk maar het is een eetcafé, en je zit hier aangenaam. Maar heet het nou Haagse Bluf of Twitter?
Vineproever .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
'Het mooiste terras van Den Haag' kopt de poster boven de ingang van het cafe. 'Het mooiste terras van Nederland' kopt dezelfde poster in het Frans, voor de Franstalige toeristen. Van mij mag het, zeker als je 'Haagse Bluf' heet. Vind het zelfs wel grappig. En het ís een mooi terras. Dat ook nog. Maar dan... Als je een halve liter bier bestelt en de menukaart, mag je er geen glaasje water bij (moet Spa blauw zijn). Als ik Kipsaté met friet bestel wordt gevraagd of ik daar ook mayonaise bij wil. 'Nou graag' antwoordde ik. Extra kosten: een euro.
Tegen zulke flauwiteiten kan ik niet en dit bederft dan ook direct het uitzicht op het mooie terras.
Deze mentaliteit van de uitbaters maakt dat je mij niet meer terug ziet. Succes!
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Restaurant op een mooie locatie in Den Haag, in de zomer is het dakterras ook zeker een aanrader voor een drankje. Voor het eten hadden we de sate besteld en deze was zoals je verwacht. Een lekker biertje (Texels Skuumkop) erbij, perfect.