Grand Café Granada

Kerkplein 5 1811 KL Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Granada

Tapas is: samen delen

Granada, een stad in het mooie Andalusië, is nu ook een beetje in Alkmaar. Bij tapas is er geen duidelijk voor-, hoofd-, en nagerecht en deel je om zo van alles te proeven. Een leuk detail is de dagelijkse oester happy hour in de namiddag! Geen trek in klein Spaans? Je kunt ook a la card kiezen uit de meest uiteenlopende gerechten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grand Café Granada

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Granada

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig restaurant, tafels iets te dicht op elkaar, vrij veelgeluid.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij hadden weer eens wat te vieren, dus met de familie hier terecht gekomen. Lekker bij de openhaard. De bediening is prima en vriendelijk. Genoten van de tapas en lekker samen delen. Kraanwaterbeleid, helemaal oké. De prijzen van de gerechtjes zijn netjes en zo ogen zij ook, klasse. Maar een cognacje bij de koffie voor 8.50 euro is stevig aan de prijs.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zeer ervaren en professioneel personeel. Dat zijn toch belangrijke voorwaarden om gezellig en ontspannen met elkaar te kunnen praten en te eten. Het eten was heerlijk. De bediening perfect. Dank.
Mieke Portegies
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Voor het eerst hier gegeten, maar zeker niet voor het laatst. Ontzettend leuke en professionele gastvrouw, die de hele avond alles goed in de gaten hield. Het eten was prima. We hebben gekozen voor 4 verschillende tapas, erg goed bereid en royale porties. Volgende keer gaan we voor de oesters! We komen snel terug.
mikkie V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Als altijd een heerlijke maaltijd genoten in kerstsfeer met vooraf oesters. Het konijn was fantastisch.
We hadden aansluitend een andere gelegenheid dus daardoor weinig tijd maar ik ga snel terug met mijn lief omdat ik weet dat ik hier ook makkelijk een hele avond kan genieten.
Lovina H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zijn niets te kort gekomen! Fijne bediening in een gezellige sfeer.
Danny J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zowel de geitenkaas salade als spare ribs waren voortreffelijk! Bediening super vriendelijk en stralen rust uit. Voor herhaling vatbaar!
Louise I.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijke spareribs gegeten! Goeie bediening, kortom een heel gezellige goedverzorgde avond!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
prima ontvangst. Goede menukaart maar daarnaast ook veel gerechten buiten de kaart om. Prima tijd tussen de gerechten. Hadden tapas menu. Zeer goed met mooie tapas en meer dan voldoende.
wiljo K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
heerlijk gegeten. leuke en spontane mannen in de bediening. 3 gangen tapas verrassingsmenu gegeten.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
echt een top restaurant. Heerlijk eten, vers bereid en aangepast aan je wensen. De bediening is zoals het hoort, oog voor detail en uitstekende service.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ondanks dat het midden oktober was konden wij heerlijk onder de heaters buiten eten. Bediening vrolijk en vlot, met zijn 3e gekozen voor 3 gangen Tapas menu (29,95€).. gerechten zijn heerlijk, mooi geserveerd, maar veel te weinig. Zeker voor het bedrag wat je er voor neerlegt. Jammer, want eten is uitstekend
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke onbeperkte spare ribs gegeten! Bediening was heel erg vriendelijk. Gezellige sfeer! We komen zeker nog eens terug!
Beyerland12 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
heerlijk gezeten, heerlijk gegeten en geborreld. goed gevulde salade en een heel goede burger. daarnaast attente en leuke bediening. kortom een leuke locatie om eens neer te strijken.
A S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima eten, prettige sfeer en fijne bediening. Ook voor een kopje koffie met eigengemaakt appelgebak kun je uitstekend terecht bij Grandcafe Granada.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gewoon goed, gezellig en lekker
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Goede bediening en kok en gezellig.
Anouschka K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten, breekbrood met een (kleine) oester vooraf met daarbij een glaasje port. Daarna Black Angus filet en Skreifilet met 2 x een glas rode respectievelijk witte wijn. Afgesloten met een taartje van sorbetijs en een Italian Coffee. Kwaliteit van het eten was oké, alhoewel er wel veel olie op de borden lag. Groot stuk vlees en vis. Weinig groente bij de gerechten en aardappels/aardappelmousseline lag in de olie. Rekening was iets meer dan 90,-. Vond ik best veel voor wat we hadden gehad. Al met al een oké restaurant waar je redelijk kunt eten, maar wel tegen een wat te hoge prijs.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke tapas gegeten, tapasmenu is zeker een aanrader. Erg ruime porties, leuke presentatie en alles was lekker op smaak. Het enige nadeel was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden.