Grand Café Granada

Kerkplein 5 1811 KL Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Granada

Tapas is: samen delen

Granada, een stad in het mooie Andalusië, is nu ook een beetje in Alkmaar. Bij tapas is er geen duidelijk voor-, hoofd-, en nagerecht en deel je om zo van alles te proeven. Een leuk detail is de dagelijkse oester happy hour in de namiddag! Geen trek in klein Spaans? Je kunt ook a la card kiezen uit de meest uiteenlopende gerechten.

Meer informatie over restaurant Grand Café Granada

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Granada

wiljo K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
echt een top restaurant. Heerlijk eten, vers bereid en aangepast aan je wensen. De bediening is zoals het hoort, oog voor detail en uitstekende service.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ondanks dat het midden oktober was konden wij heerlijk onder de heaters buiten eten. Bediening vrolijk en vlot, met zijn 3e gekozen voor 3 gangen Tapas menu (29,95€).. gerechten zijn heerlijk, mooi geserveerd, maar veel te weinig. Zeker voor het bedrag wat je er voor neerlegt. Jammer, want eten is uitstekend
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke onbeperkte spare ribs gegeten! Bediening was heel erg vriendelijk. Gezellige sfeer! We komen zeker nog eens terug!
Beyerland12 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
heerlijk gezeten, heerlijk gegeten en geborreld. goed gevulde salade en een heel goede burger. daarnaast attente en leuke bediening. kortom een leuke locatie om eens neer te strijken.
A S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima eten, prettige sfeer en fijne bediening. Ook voor een kopje koffie met eigengemaakt appelgebak kun je uitstekend terecht bij Grandcafe Granada.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gewoon goed, gezellig en lekker
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Goede bediening en kok en gezellig.
Anouschka K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten, breekbrood met een (kleine) oester vooraf met daarbij een glaasje port. Daarna Black Angus filet en Skreifilet met 2 x een glas rode respectievelijk witte wijn. Afgesloten met een taartje van sorbetijs en een Italian Coffee. Kwaliteit van het eten was oké, alhoewel er wel veel olie op de borden lag. Groot stuk vlees en vis. Weinig groente bij de gerechten en aardappels/aardappelmousseline lag in de olie. Rekening was iets meer dan 90,-. Vond ik best veel voor wat we hadden gehad. Al met al een oké restaurant waar je redelijk kunt eten, maar wel tegen een wat te hoge prijs.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke tapas gegeten, tapasmenu is zeker een aanrader. Erg ruime porties, leuke presentatie en alles was lekker op smaak. Het enige nadeel was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden.
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Dit is een goed restaurant met een niet verrassend menu. De spareribs zijn goed, de friet niet bijzonder en er is een klein beetje (te weinig) sla/ groente. Ik heb ook zin in een toetje. Ook daar geen enkele originaliteit. De IJscoupe met vers fruit heeft helaas bijna geen fruit. Alles bij elkaar voldoende en dus veel ruimte voor verbetering.
Sjors11 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een verrassing! Op een mooie dag even een terrasje pakken en dat pakte fantastisch uit. Eerst heerlijke oester gegeten (happy oester hour) en daarna kalfsmuis en gerookt eend wat echt heel lekker was. Bediening is TOP!
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Grand Café Granada.
Jammer dat de reservering via Iens niet was doorgegeven, maar dat werd prima opgelost!
Zeer vriendelijke bediening.
Stefizzl .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Altijd gezellig buiten op het terras. Spareribs erg lekker, onbeperkt is mogelijk en geloof me: je krijgt zat! Heerlijk mals, valt zo van het bot af. Service netjes. Plek waar ik vaker heen ga om lekker van de zomer te genieten.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We aten het tapas-menu: 3 grote borden vol met hapjes. Smaakten over het algemeen prima, spaanse / zuid-amerikaanse stijl, niet echt heel spannend maar goed gedaan en smakelijk. Goed verzorgd, service vriendelijk en attent. Prima.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Moooooi de beste spare ribs sinds tijden!!
Super goede bediening van Mars of was het snicker?? (ja erg gezellig was het zeker!)

Helaas hier voor al wat te veel gegeten... Anders de onbedekte optie zeker genomen!!!

André
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vlak voor de vakantie hier op het zonnige terras neergestreken met de familie. Lekker in de zon aan de Tapas. Veel afwisseling en de kwaliteit was prima. De sfeer, de gezelligheid en de bediening het klopte allemaal.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Tapas gegeten die erg goed smaakte. Lekker afwisselende gerechten. Alles kwam tegelijk op een plateau (warmhouder eronder) waardoor je op je eigen tempo kon eten. Prettig hoor. Het was heerlijk weer, er was al een tafel buiten voor ons bedacht, top!
Cora_en_Rinus .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Granada! Heerlijke tapas en ook hele lekkere sangria gedronken!De bediening was heel goed en vriendelijk en de sfeer is gezellig!
Als we niet zo ver weg zouden wonen gingen we zeker een keer terug!