Grand Café Granada

Kerkplein 5 1811 KL Alkmaar Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Granada

Tapas is: samen delen

Granada, een stad in het mooie Andalusië, is nu ook een beetje in Alkmaar. Bij tapas is er geen duidelijk voor-, hoofd-, en nagerecht en deel je om zo van alles te proeven. Een leuk detail is de dagelijkse oester happy hour in de namiddag! Geen trek in klein Spaans? Je kunt ook a la card kiezen uit de meest uiteenlopende gerechten.

Meer informatie over restaurant Grand Café Granada

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:30

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijke tapas gegeten, tapasmenu is zeker een aanrader. Erg ruime porties, leuke presentatie en alles was lekker op smaak. Het enige nadeel was dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden.
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Dit is een goed restaurant met een niet verrassend menu. De spareribs zijn goed, de friet niet bijzonder en er is een klein beetje (te weinig) sla/ groente. Ik heb ook zin in een toetje. Ook daar geen enkele originaliteit. De IJscoupe met vers fruit heeft helaas bijna geen fruit. Alles bij elkaar voldoende en dus veel ruimte voor verbetering.
Sjors11 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een verrassing! Op een mooie dag even een terrasje pakken en dat pakte fantastisch uit. Eerst heerlijke oester gegeten (happy oester hour) en daarna kalfsmuis en gerookt eend wat echt heel lekker was. Bediening is TOP!
Jeanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Grand Café Granada.
Jammer dat de reservering via Iens niet was doorgegeven, maar dat werd prima opgelost!
Zeer vriendelijke bediening.
Stefizzl .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Altijd gezellig buiten op het terras. Spareribs erg lekker, onbeperkt is mogelijk en geloof me: je krijgt zat! Heerlijk mals, valt zo van het bot af. Service netjes. Plek waar ik vaker heen ga om lekker van de zomer te genieten.
Teijo D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We aten het tapas-menu: 3 grote borden vol met hapjes. Smaakten over het algemeen prima, spaanse / zuid-amerikaanse stijl, niet echt heel spannend maar goed gedaan en smakelijk. Goed verzorgd, service vriendelijk en attent. Prima.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Moooooi de beste spare ribs sinds tijden!!
Super goede bediening van Mars of was het snicker?? (ja erg gezellig was het zeker!)

Helaas hier voor al wat te veel gegeten... Anders de onbedekte optie zeker genomen!!!

André
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vlak voor de vakantie hier op het zonnige terras neergestreken met de familie. Lekker in de zon aan de Tapas. Veel afwisseling en de kwaliteit was prima. De sfeer, de gezelligheid en de bediening het klopte allemaal.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Tapas gegeten die erg goed smaakte. Lekker afwisselende gerechten. Alles kwam tegelijk op een plateau (warmhouder eronder) waardoor je op je eigen tempo kon eten. Prettig hoor. Het was heerlijk weer, er was al een tafel buiten voor ons bedacht, top!
Cora_en_Rinus .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Granada! Heerlijke tapas en ook hele lekkere sangria gedronken!De bediening was heel goed en vriendelijk en de sfeer is gezellig!
Als we niet zo ver weg zouden wonen gingen we zeker een keer terug!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
we hebben hier met de cityrun gegeten. vooraf gereserveerd zodat we eerste rang konden zitten. er is vooraf nog gebeld om ons te vertellen dat er een cityrun was en het daardoor erg druk kon zijn. dat vond ik heel netjes. vooraf hadden we een goed gevuld borrelplateau, en asperges als hoofdgerecht. de bediening was heel alert/attent en het eten volgde in een goed tempo. prima avond gehad.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Je ziet hier gezellig en het eten is lekker.
Altijd spannend om Spaanse tapas aan te bieden want zo ver van Spanje vandaan verword het gauw tot een Nederlandse variant. Helemaal in Spaanse sferen zijn we , ook door het decor , niet geraakt. Maar Granada is erg de moeite waard om eens te bezoeken en te genieten van de uitgebreide kaart en vriendelijke bediening.
En als je aangeeft dat je maar beperkt tijd heb , word je op je wenken bediend.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Er werd advies gegeven om bij keuze voor tapas niet meteen teveel tapas te kiezen, maar te beginnen met 2 à 3 p.p. Prima advies. Ruime keuze, alles goed verzorgd. Goede bediening. Prijs/kwaliteit verhouding in orde.
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Op Vrijdag 1 April de lunch gebruikt bij Granada. We hadden beiden brood met gebakken eieren. Lekker brood en heerlijke eieren met ham en gesmolten kaas. Verder verse muntthee ( de verse munt was in een plastic zakje verpakt, heel apart ) Verder nog een groot glas verfrissend bier / pilsener uit Duitsland. Het heerlijke Warsteiner. Mooi pand, aardige bediening en goed eten. We komen nog een keer terug.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
De afgelopen jaren hebben we zo nu en dan (ong. 2 a 3 keer per jaar) bij Granada gegeten. Afgelopen donderdag stapten we, na een mid-weekje Rome, weer eens bij ze binnen.
Men kent ons dus inmiddels al een beetje, zelfs wist men nog dat het tapas menu ons favorite gerecht was! Het tapas menu was ook dit keer weer van hoge kwaliteit en is iedere keer qua samenstelling een klein beetje anders.Maar bestaat altijd uit een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert welke met zorg zijn bereid en ook de toelichting was weer professioneel!
We hebben dus weer heerlijk van de verschillende tapas gegeten, het was dan ook meer dan genoeg! Prima wijn erbij en een vlotte service. Fijn dat er gewoon kraanwater wordt geschonken. De bediening kennen we als erg vriendelijk. Prijs-kwaliteit verhouding prima.
Decor prima (maar als je goed kijkt mag wel hier en daar wel weer eens wat worden opgeknapt), vooral zomers is het op het terras erg goed vertoeven. Kortom, we komen zeker weer terug, we houden nou eenmaal van mediterraans eten!
Ipeeters .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gezellig en leuk ingericht restaurant. Hele vriendelijke bediening, het was ook geen probleem toen we na even gezeten te hebben, toch liever een ander tafeltje wilden. Erg lekkere lunch en een heerlijke muntthee met verse zoethout erin.
T.bozelie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het tapas menu was van hoge kwaliteit; voorgerecht, hoofdgerecht en dessert met zorg bereid en ook de toelichting was professioneel!
De geserveerde wijn was ook lekker.
Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Heel lekker verschillende tapas gegeten. Fijn dat er gewoon kraanwater wordt geschonken. Erg vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding prima.
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijke tapas, in de vorm van 3 gangen, maar bovenal zeer vriendelijke bediening. Wij hebben gebruik gemaakt van een social deal. Voor herhaling vatbaar.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gezellig samen met mijn dochters gegeten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Helaas waren de frietjes zonder zout bij bestelling niet in de keuken goed doorgekomen. Dit werd later hersteld.