Grand Café Giulia's

Plein 14 2242 KC Wassenaar Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Giulia's

Culinair genoegen in een historische setting

In een historisch pand aan het oude dorpsplein in hartje Wassenaar kun je bij Giulia’s genieten van een hapje en een drankje. Neem plaats in de gezellige zithoek of aan de bar en geniet met vrienden van een smaakmakende avond boordevol specialiteiten van de chef. Ook een mooi glas wijn mag natuurlijk niet ontbreken en gelukkig weet de enthousiaste bediening daar wel raad mee!

Meer informatie over restaurant Grand Café Giulia's

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:30

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een leuk gelegen zaak aan het historische Plein. Eerst hadden wij een aperitiefje waarbij brood en Focaccia en olie op tafel kwam en dat is niet overal een vanzelfsprekendheid. Daarna hadden wij als voorgerecht Funghi trifolati en die was prima en lekker vers. Als hoofdgerecht heerlijke pasta (Spaghetti) die al dente (dank aan de kokkin uit Bari!) op tafel kwam en helemaal op maat was gemaakt buiten de kaart om. Dat is flexibiliteit zoals wij dat graag zien! De Nero d'Avola als huiswijn dronk licht en soepel weg. Prima service (attent) en een leuke sfeer/inrichting. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker nog eens terug
Beste ilPadrino,
Dank u wel voor de moeite, die u hebt genomen, om voor ons een recensie te schrijven.
Wij proberen het om onze gasten tevreden te stellen. Als we daarom op de wensen van de gasten in moeten gaan, doen we dat natuurlijk graag. We zijn blij dat wij u een leuke avond hebben bezorgd en hopen u en uw gezelschap in de toekomst vaker te mogen zien in onze knusse huiskamer.
Ronrooz .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten bij Giulia's. Dat was zeker geen teleurstelling. Na een fijne Carpaccio heb ik me gestort op de ossenhaas met Gorgonzola. Die was in één woord perfect! Mooi rood zoals het hoort en op verzoek vergezeld van pasta én gegrilde groenten. De rode huiswijn paste er ook prima bij. Daarna kaasplankje met dessertwijn, ook zeer aan te raden. Gelukkig schenkt Giulia's op verzoek ook gewoon kraanwater, een recht dat in de grondwet hoort te worden verankerd. Dat de hele ploeg een groot deel van de dag aan het dweilen was geweest door de wateroverlast van het noodweer, heb ik aan de gastvrijheid niet kunnen merken. Petra en Simone: bedankt (ook aan de keukenbrigade) en graag tot een volgende keer!
Beste Ronrooz,
Leuk te lezen dat uw eerste bezoek aan ons zo goed is bevallen.
Wij staan achter goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Daar hoort gratis water gewoon bij.
Hoop dat na deze ervaring wij u nog vaak zullen zien in Giulia's.
Dank voor het schrijven van deze recensie.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Zaterdag heerlijk gegeten na een zéér gastvrije ontvangst door Petra een horecavrouw in hart en nieren. Dat is fijn dat geeft meteen een sfeertje. Voordat wij konden bestellen kregen wij een lekkere bruschetta en lekker brood met olie. Wij hadden een carpaccio van zwaardvis van de aparte kaart. Dit was erg smaakvol maar een tikkeltje te koud. Mijn man ging voor een spaghetti en een maaltijdsalade als hoofdgerecht en ik voor de filetto met parmaham en mozzarella met een rode wijnsaus. Het smaakte allemaal voortreffelijk en daarbij een heerlijke Nero d'Avola voor mijn man en ik had een overheerlijke rosé een pinot grigio blush. Nagerecht een kaasplankje met allerlei heerlijke kazen. Hier hoorde eigenlijk een dessertwijn bij maar wij wilden graag een portje . Dit was geen enkel probleem en wij kregen voor dezelfde prijs een portje. Dit is echt voor herhaling vatbaar, super sfeertje, lekker eten en een lekker glas wijn .
Dit is echt een aanrader.
Beste Mayker,
Dank juliie wel voor deze leuke recensie. Jammer de opmerking over de viscarpacio, als u hierover een melding had gemaakt, dan hadden we er nog iets aan kunnen doen. Echter voelen wij ons vereerd dat jullie na een bezoek in het westen tot twee keer toe voor ons hebben gekozen. Wie weet, in de toekomst. Wij vonden het in ieder geval gezellig.
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Fijne binnenkomst. Niet gereserveerd maar zonder problemen worden tafeltjes aan elkaar geschoven. Kinderen eten heerlijke pizza en wij genoten van boterzachte ossenhaas in truffelsaus. En ook de lamskotelletjes waren heerlijk mals. Alle bijgerechten puur, basic maar om je vingers bij af te likken. Rode wijn veel body maar zacht. Kaasplankje met bijpassende wijn met veel fariaties aan kaas. Ook de desserts zijn mooi en smaakvol. Bedankt voor de gastvrijheid martijn
Beste Martijn,
Weer een leuke recensie om te lezen.
Ons vlees is inderdaad van topkwaliteit. En ook onze wijnen worden met zorg uitgekozen. U heeft nu genoten van een Nero d'Avola die wij al sinds ons bestaan (nu 6 jaar) serveren als huiswijn.
Ondanks de hectiek van Koningsdag, heeft u genoten, mooi te lezen.
We zien u graag terug!
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Hier eet je rechttoe rechtaan Italiaans. Als ik in Wassenaar overnacht dan meestal diner in dit restaurant. Nu keer of zes geweest. Altijd vlot en vriendelijk bediend. Was paar keer een wat jongere serveerster die nogal naar sigaretten rook. Laatste twee keer niet meer aangetroffen gelukkig. Keus tussen gegrilde groente of pasta als bijgerecht. Goed op smaak. Hoofdschotel is vlees. Elke keer weer enkele variaties. Eveneens goed op smaak en altijd meerdere stukjes. Presenteert mooi.
Tip: de rode wijn. Dubbele naam die ik elke keer vergeetn maar altijd lekker om daar karafje van te drinken.
Beste Marnix68,
Leuk weer om te lezen dat wij het 'goed' doen. Roken en horeca... Tja....
De wijn die u altijd drinkt is de Nero d'Avola en komt uit Sicilië. Al 6 jaar onze huiswijn en idd iedereen vindt 'hem' lekker. Dus wat goed is, niet veranderen toch. Dus ook niet uw adresje voor lekker puur Italiaans eten. Tot gauw maar weer, bij uw volgende bezoek.
MenMuitZwolle .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zelden zulk heerlijk mals vlees gegeten. Biefstuk gorgonzola. Ook de bediening maakt er een feestje van. We komen graag terug!
Beste MenM uit Zwolle.
Dank u wel voor de mooie recensie. Ons vlees is inderdaad van Top kwaliteit. Maar altijd leuk om te horen dat dit wordt bevestigd. Ik hoop dat u ook na het bezoek aan Giulia's een heerlijk Valentijnsweekend heeft gehad in Wassenaar bij onze collega's.
Graag tot ziens. Team Grand Café Giulia's
Ilonamol .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Grand Café Giulia's!!! Het gastvrije welkom werd met n prima bruscetta verstrekt. Duidelijke uitleg door eigenaresse Petra over de specialiteiten van de dag. Keuze was moeilijk want alles klonk lekker. Uiteindelijk gekozen voor ossenhaas puntjes in truffelsaus. Mmmm Mooi medium gebakken, goed vlees en heerlijke saus. Grote portie gegrilde groenten kwam hierbij. Fijn ook zo'n goede rode huiswijn. Kortom: heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met prettige toegewijde bediening. Kom hier zeker weer terug!! Aanrader ????.
Beste Ilonamol,
Wat een leuke recensie aan ons adres en wat heerlijk dat u genoten hebt van onze ossenhaas in truffelsaus.
Ook leuk te lezen dat wij u vaker mogen begroeten.

Reactie van proever:

Tot snel!
Verheug mij nu al op ons volgende bezoek aan Grand Café Giulia's!
Ellyhenny .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Bij elke gang en elke hap blijkt dat de kok verstand van smaak heeft. Ook de bediening is prettig. Kortom: een aanrader op een leuke plek van Wassenaar.
Beste Ellyhenny,
Bedankt voor de leuke recensie. Onze kok is vrouwelijk en komt uit Puglia, onderaan de laars van Italië. Zij weet hoe ze Italiaans moet koken. Authentiek op Italiaanse wijze, geleerd op school en natuurlijk ook van moeder op dochter.
Wij hopen u snel weer te begroeten.
Petra.alibux .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was erg lekker.
De locatie was mooi maar echter erg koud en werd zeker niet warmer.
Ondanks dat wij dit wel hebben aangegeven.
Waardoor wij uiteindelijk met onze jas aan hebben gegeten.
Beste Petra Alibux,
Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Het spijt mij ten zeerste dat jullie het niet warm hebben gekregen die avond. Ook wij hadden vernomen dat het koud was, waarschijnlijk de wind verkeerd, vandaar dat ik de verwarming die avond al op 30 graden had gezet, wat echter niet echt voor jullie geholpen heeft. Mijn welgemeende excuses hiervoor, maar meer kon ik aan jullie klacht op die avond niet doen. Wellicht een bezoekje wanneer het weer omslaat??
Cornelis V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
En daar is dan Petra, de gastvrouw. Geboren voor het vak en ook nog ogen in haar achterhoofd. In vijf minuten voel je je thuis. Het lijkt me een zaak met veel vaste cliënten.
Een voorgerecht van de dag : parmaham met mozzarella. Eet ik thuis ook wel eens. Alleen, deze kwam uit de oven. Dan smelt de mozzarella zo heerlijk weg. Een zeer betaalbare Chardonnay erbij. Vervolgens de saltimbocca met pasta. Drie mooie stukjes kalfsvlees met (weer, mijn eigen keus) parmaham en salie. Prima. Tenslotte een bordje kaas.
Het is dat ik nog zoveel (voor mij, komende uit Frankrijk) nieuwe zaken wil bezoeken anders kwam ik hier heel vaak. Dat betekent niet dat dit de laatste keer was.
Ik weet niet of Petra nu boos wordt maar dit is hoe voor mij het ideale buurtrestautant moet zijn : je thuis voelen, geen haute cuisine maar een een goede maaltijd en een lekker glas wijn. We gingen tevreden naar huis.

Beste Kees van Deutekom,
Wat een lof aan ons adres. Maar dit is inderdaad de bedoeling van Giulia's , laagdrempelig met vers eten en een lekker wijntje. En vaak mag u komen, het was erg gezellig u en uw gezelschap in onze huiskamer te hebben.
Wij hopen u dan ook snel weer te zien!
Team Grand café Giulia's
Gus1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heel gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten! Leuke porties en goede smaken! We konden ook zonder problemen van tafel wisselen en hadden toen een beter plekje! Erg flexibel dus! Voor herhaling vatbaar!
Beste Gus1,
Leuk te lezen dat wij hebben bijgedragen aan een voor jullie gezellige avond. De tafel wisseling was een 'must'. Dat realiseerden wij ons terdege. We zien u graag terug, ondanks de 'afstand'.
Marjancm .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het is niet de eerste keer dat ik bij "Giulia's eet! Ik kom er graag vanwege het heerlijke eten, de uiterst vriendelijke bediening en de knusheid. Was erg blij dat ze ook mee doen met de AH actie.
Om heel eerlijk te zijn moet ik bekennen dat ik of bij " Giulia's" ga eten of bij een Chinees restaurant in de buurt.
Ik ben een beetje uitgekeken en uitgegeten bij de zogenaamde sterrenrestaurants! Veel te veel poespas!
Beste Marjancm,
Hartelijk bedankt voor de leuke recensie. Wij streven ernaar om iedereen toch een leuke, gezellige avond te bezorgen in ongedwongen sfeer met lekkere verse produkten. We hopen u dus snel weer te mogen begroeten.
Rudolph V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gisterenavond weer heerlijk en gezellig gegeten bij Giulia's. Leuk dat alle gasten bij binnenkomst een glas prosecco voor het nieuwe jaar aangeboden kregen. Nu eens de spagetti carbonara. Gekozen voor de Hollandse versie, dus met room. Volgende keer moet ik op advies van de altijd vrolijke Petra de traditionele Romeinse versie proberen. Giulia's blijft een aanrader!
Beste Rudolph2,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve recensie. Wij hopen op een spoedig weerzin voor inderdaad de originele variant van de spaghetti carbonara, of een van onze andere gerechten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij hadden een ahresaurant bon en gereserveerd we werden vriendelijk ontvangen en hadden een uitstekend tafeltje. Vanwege nieuwjaar kregen we prosecco vooraf prima geregeld. Het voorafje en hoofdmaaltijd waren heerlijk en vooral zeer vers, je proeft alle soorten gerechten en kruiden hierna hadden we ijs en koffie toe.
Komen zeker nog een keer terug is een aanrader.
Beste Paul93,
Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze recensie. We doen als team erg ons best om nieuwe gasten kennis te laten maken met Giulia's. We zijn blij om te lezen dat u dit bezoek positief heeft ervaren. Graag tot ziens.
Leonardus G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
We hebben een geweldige avond gehad. Het eten was heerlijk, de dranken prima en de bediening heel vriendelijk. We kunnen dit restaurant danook vrienden aanbevelen.

Groetjes Leo Gladpootjes
Beste L. Gladpootjes,
Dank u wel voor deze leuke recensie. Deze kennismaking was wederzijds en wij hopen u dan ook vaak , zeker met vrienden, te mogen begroeten.
SvanderKwaak .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Eten was ok, voor grote eters wat weinig, wel lekker. Kwam dat door 2e menu gratis actie? Bediening was een groot verschil tussen eigenaresse en personeel. Deze laatste deed enorm haar best en was betrokken. Dit was grote tegenstelling: zonder emoties werden de gerechten opgediend. Het was overigens geen probleem dat we nog wat langer bleven zitten. Kortom 1e indruk was niet voor herhaling vatbaar. Gemiste kans met zo'n actie lijkt ons.
Beste SvanderKwaak,
Jammer dat de kennismaking met Grand Café Giulia's is tegengevallen. Wij hebben met zorg een kennismakingsmenu samengesteld en tot nu toe lovende reacties hierop ontvangen. Echter beseffen wij natuurlijk ook dat niet iedereen daarover tevreden kan zijn.
Over de service; aangezien u met een grotere groep was en duidelijk te zien was dat u veel te bespreken had ( ook gezien het wat langer blijven zitten ) respecteren wij dat en houden we enige afstand. Dat u dat ervaart als geen emotie, vinden wij jammer om te lezen.
Wij nemen uw kritiek echter serieus en zullen daar dan ook in de toekomst rekening mee houden.
Em.dehaas .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke, vlotte bediening aan het leukste plein in Wassenaar. Alles is mogelijk en niets teveel!
Beste EM de Haas,
Bedankt voor het schrijven van deze leuke recensie. Inderdaad wij passen ons ook graag aan aan de wensen van onze gasten. Graag tot ziens .
Berlin01 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lekker gegeten, verse producten, hoofdgerecht was prima zeebaars en ossenhaas plein 14. Toetje verkeerde keuze gemaakt. Erg aardige bediening.
Beste Berlin01,
Mooie recensie dank u wel voor het schrijven hiervan, echter jammer van het desert er was keuze genoeg.
Wie weet, een volgende keer.
Team grand Café Giulia's
Kgvannes .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
er waren vanwege het vroege tijsdstip nog weinig andere gasten, maar de bediening was heel attent, legde uit wat er op tafel kwam en was behulpzaam.
Beste KG van Nes,
Dank u wel voor het schrijven van deze recensie. Het tijdstip was vroeg, het loopt hier meestal later vol, maar gezien uw bezoek aan 'Soldaat van Oranje' , was het noodzaak om vroeg te eten. Ik hoop ook dat u heeft genoten van de voorstelling.
Jhwzandbergen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren op zaterdag 28 november gegeten. De gerechten waren elk heel erg verrassend. Het voorafje dat we kregen meteen nadat we aanschoven was echt overheerlijk. Het voorgerecht was iets typisch Italiaans maar ook weer heerlijk. Als voorgerecht kon je kiezen uit vis of vlees. Ik had het vlees genomen met ossenhaas. Deze was heerlijk mals en niet door-gebakken. Toetje was ook heerlijk. Bediening was heel vriendelijk en het decor ook super leuk en Italiaans. Zeker een aanrader, ook voor de kinderen!!
Beste JHW Zandbergen,
Leuk om te lezen dat wij hebben kunnen bijdrage aan een voor u gezellige avond. Graag zien wij u dan ook weer terug in de toekomst. En bedankt voor het schrijven van een recensie voor ons.