Grand Café Gallery

Kerkstraat 3 5981 CD Panningen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Gallery

Gemoedelijk genieten

Aan de Kerkstraat in Panningen vind je dit gemoedelijke grand café. Vriendelijke en behulpzame bediening, heerlijk eten en een uitgebreide wijn- en bierkaart. Alles klopt hier! Het eten varieert van huisgemaakte soepen tot botervis in kruidenkorst met zachte basilicumsaus. Een blik op de kaart en het water loopt je in de mond.

Meer informatie over restaurant Grand Café Gallery

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Gallery

Isy V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mooie formule: twee 'halve' hoofdgerechten per persoon voor een zeer schappelijk prijsje. Zelfde voor de voor- en nagerechten.
Wij namen zalm, roodbaars en tournedos en waren dik tevreden. Ook met de garnituur van salade en groente. Het was niet nodig geweest extra groente bij te bestellen. Alleen de dunne frietjes waren wat koud en taai.
De bediening ontving ons uitgesproken onverschillig.
Met iets beter gehumeurd personeel is dit een toptent.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Erg gezellig gezeten in de serre lekker geeten groentes mochten meer zijn.
S V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten viel zwaar tegen; smakeloos of juist zeer overheersende smaken, alcohol in het gerecht terwijl dit expliciet nagevraagd was
jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Mooie sfeer, beetje donker meubilair, echt Limburgs, het was volgens Iens.nl rolstoeltoegankelijk maar vanwege verbouwing was het invaliden toilet buiten gebruik ???
theakremers .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.Snelle service.

We waren heel tevreden,en komen hier zeker terug.

Piet en Thea Kremers-Van Heugten
Berdine S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben lekker gegeten,de bediening was hartelijk; we voelden ons bij Grand Cafe Gallery in Panningen welkom met de AH voucher.
arno V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
lekker gegeten alleen nagerecht viel tegen we hadden koffie met verrassingen de koffie was goed de verrassingen vielen tegen qua smaak zeer vriendelijke bediening
JHC G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prijs kwaliteit is beneden de maat, het was in een sneltreinvaart dat het driegangendiner is opgediend.
Helaas voor ons bij Gallery geen herhaling.
marij.van.deursen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het restaurant was mooi gedecoreerd en bracht ons al echt in de kerstsfeer. We hebben heerlijk gegeten. Het nagerecht "verrassing van de chef", doet zijn naam eer aan. Leuk gevarieerd qua smaak en opmaak.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Perfect! Voor 35 euro een lekkere (heerlijke) 3 gangen maaltijd...Vriendelijke bediening, alles goed verzorgd. Kan niets negatiefs bedenken....Een Aanrader !!! (oke, als de deur openging trok de kou wat fris naar binnen ;-)
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het restaurant heeft en mooie uitstraling en een gezellig verwarmt terras.
Het eten was zeer goed verzorgd en erg lekker, ok de menu keuze was goed, het interieur was zeer stijlvol en mooi. vriendelijk bediening aan tafel.
Ik zou zeggen niets veranderen top was het bij jullie, we komen zeker weer terug.
atacuijpers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hartelijk ontvangen en begeleid naar een mooie ruimte. Keuze uit 3 menu' s, voor elk wat wils. Lekker gegeten en zeker genoeg. We komen hier zeker nog eens terug
Ank C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prijs kwaliteit is prima, de porties zijn meer dan voldoend en smaakvol.
De bediening is vriendelijk en gastvrij
Aanrader!
eetgelegenheid .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Vanwege het prachtige weer hebben heerlijk buiten op het terras gegeten.
Het voorgerecht was een salade met fruit en rode bietjes. Jammer dat er geen dressing bij was.
De scholrolltjes met zalm waren heerlijk en ook het toetje was top.
f.m.verheijen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij vonden het voorgerecht en het hooftgerecht en het nagerecht super lekker en het was ruim voldoende een echte aanrader in Panningen
en de bediening was zeer vriendelijk.
liezanne .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Door het mooie weer hebben wij buiten gegeten.
Alles zag er goed verzorgd uit.
De portie salade was groot genoeg met veel verschillende ingredienten.
De kipfilet zag er feestelijk uit en smaakte goed.
Alleen jammer dat er iets te weinig warme groente bij was.
Het aardbeientoetje was voortreffelijk.
Het hele menu was meer dan genoeg.
De bediening was heel goed.
Ik was de spaarkaart vergeten en vroeg of ik die de volgende dag mocht komen brengen. Dat was geen probleem.
Het enige minpuntje was de menukaart
Dit was een a4 tje.
Als ze deze in een map hadden gedaan dan was alles super.
De prijs was ook goed.
Wij komen hier nog eens eten
Accountnaam .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mijn vriendin en ik hadden gebruik gemaakt van de actie van de AH, '2e keuzemenu gratis'. We hadden beide voor dezelfde gerechten gekozen.

*Eten:
*Voorgerecht:
Kip cocktail me whiskeysaus: Er was veel te veel whiskeysaus over de kip heen geschept waardoor de hiervan smaak overheerste en de rest van de ingrediënten niet aanwezig leken te zijn qua smaak.
De keuze die gemaakt is om whiskeysaus voor dit gerecht te gebruiken i.p.v. kerriesaus of iets dergelijk, vond ik verrassend maar ik in het vervolg heb liever een andere saus over de kip. (Misschien komt dit omdat er veel te veel whiskeysaus was gebruikt....)

*Hoofdgerecht:
Scholrolletjes gevuld met zalm en prei geserveerd met Hollandaise-saus en gekruide frietjes was erg lekker, bij mij was er niks mis mee.
Bij mijn vriendin zat er echter wel een graat in het scholrolletje.
De bediening, aan wie we dit hadden gemeld, wist niet wat ze ermee moest. Ze zou het melde aan de kok maar verder werd er niets mee/-aan gedaan...... Dit was een minpuntje. Daarom een 5 voor de service

*Nagerecht:
Aardbeienparfait: was VERRUKKELIJK, niets mis mee

Samengevat: Ik heb lekker gegeten!!

*Decor: Omdat we buiten, onder de luifel zaten, was er niet echt spraken van 'decor' vandaar in de middenmoot, een 5.
Grootmama .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dankzij het heerlijke weer konden we op het gezellige terras zitten. Helaas eten vonden we niet geweldig, nogal veel, tamelijk vette, saus over de vis, melige tomaatjes, draden aan de peultjes en de tuttifrutti wel erg droog. Wel werden de schotels aantrekkelijk gepresenteerd, zag er echt leuk uit.
Maar de service, in de vorm van de bediening, krijgt een 9 en die komt ten volle toe aan Wandena . Met haar vriendelijke, aandachtige en zorgzame bediening maakt ze dat je je echt uit en tegelijk gezellig thuis voelt. Een dikke pluim Wandena! Bedankt!
ytmjan .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteravond gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie bij The Gallery, helaas was onze reservering nog niet terug te vinden in het gastenboek, mogelijk omdat de reservering binnen 48 uur gemaakt was? Hier is voor zover ik heb kunnen nagaan niets van bekend uit de voorwaarden. Enig speurwerk in de computer maakte na enige tijd wachten gelukkig toch duidelijk, dat de reservering gemaakt was. The Gallery biedt een speciaal voor de AH-actie 3-gangen keuzemenu aan van de chef voor € 29,95. Dit bedrag is nergens terug te vinden en wordt ook niet vermeldt op het menu, jammer! De gerechten, die worden aangeboden zijn slechts ten dele terug te vinden op de reguliere kaart. Wel keuze uit 3 gerechten bij iedere gang. Mijn vriendin kreeg de keuze uit een andere saus toen zij aangaf liever geen hollandaise saus te willen bij de scholfilet. Zij koos aanvankelijk voor champignonsaus, echter op aanraden van de chef kok werd dit later nog weer gewijzigd in remouladesaus, omdat dit mer passend zou zijn bij het gerecht. De kloostertuin salade was royaal, maar niet bijzonder en de kip cocktail idem. De scholfilet was lekker met voldoende frites en/of gebakken aardappels naar keuze, weinig groente. De aardbeien parfait zag er fraai uit, maar smaakte niet bijzonder. Helaas werd bij het afrekenen geen rekening gehouden met het 2e menu gratis, maar in eerste instantie een korting van € 5,00 op het tweede menu gegeven conform de kaart, waardoor correctie moest plaat vinden, jammer. In totaal zijn er 4 serveersters betrokken geweest bij het uitserveren van het menu, dit kan beter. Kortom een magere 7 voor de score.
lambertcremers40 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De scholletjes waren goed klaar gemaakt, we moesten alleen wat lang erop wachten.
De bediening was prima , de sfeer was ook prima.