Grand Cafe Frankendael

Middenweg 116 1097 BT Amsterdam Nederland Kaart
31-206636222

Over het restaurant Grand Cafe Frankendael

Nostalgie aan de Middenweg

Frankendael ligt al meer dan 110 jaar op de bekende plek aan de Middenweg. Dit is een restaurant met drie zalen en een overdekt verwarmd buitenterras. Het interieur van leren stoelen, donker hout en glas in lood (zelfs in het plafond!) voelt nog altijd even nostalgisch. De kaart is veelzijdig zonder onoverzichtelijk te worden- en er is keuze uit arrangementen voor een receptie, buffet, high tea en meer!

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Frankendael

Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en het eten was heerlijk. Een minpuntje was dat de airco wat te hard stond. De temperatuur buiten was heerlijk, maar binnen was het koud. Mijn moeder van 95 en mijn zieke zus hebben hun zomerjas aangehouden.
Alexander \Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk. Wij waren zeer tevreden en het is voor herhaling vatbaar
miep365 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was prima erg lekker. bediening ook goed.Voor herhaling vatbaar...............................................................
Participatie B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
bediening in spijkerbroek
lang wachten
rose kost 4,95 ,erg duur dus
frituurvet is vies daardoor de patat slecht
ramen zijn vies
veel spinnen tussen de ramen
al met al niet meer zoals het vroeger was
we voelen ons als klant een beetje overbodig
Els J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Met een buurtbewoner waren wij de enige klant in het restaurant. Zeker niet aan te bevelen. Andererestaurants zagen wij wel genoeg gasten zitten.
linsmat .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben met zijn vieren prima gegeten; prima aspergemenu en een menukaart met wat nieuwe gerechtjes. Ook leuk buitenterras. Restaurant is een aanrader.
Liesbethboswijk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeer vriendelijke oudere ober. Eest buiten gezeten, toch maar naar binnen ivm verkeersbeleid van de Middenweg. Keuze was niet heel groot binnen de AH actie, maar het was wel lekker!
Annika B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Fijne bediening. Bij vragen een uitgebreid en duidelijke uitleg! Wij hadden de biefstuk, maar ze vroegen niet hoe je deze gebakken wilde hebben. Helaas was die van ons taai. Het voorgerecht en nagerecht waren prima. De verse frieten die je bij je hoofdgerecht krijgt zijn om te smullen! En er valt vanaf het terras genoeg te zien!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij voorafgaand aan ons feest ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk gegeten bij Grand Cafe Frankendael. Het eten was heerlijk en ook het feest was top georganiseerd. Wij en onze gasten zijn echt in de watten gelegd door Stefanie en haar team. Samen met DJ DelaFresco hebben ze er voor ons een onvergetelijke avond van gemaakt.
vanhalteren .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij komen hier vaker,was altijd goed.
Nu waren er geen sherryglazen maar een likeurglasje,dus klopt de maat niet.
Aardappels niet gaar en alles lauw heel jammer maar dit was dus de laatste keer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten! Aan de buitenkant ziet het restaurant er niet bijzonder uit, maar binnen en in de keuken gaat alles perfect!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het is een gezellige brasserie waar het eerst heel stil was en ineens helemaal vol liep op zaterdag. Ontvangst was prima maar de wachttijden tussen de gangen had iets korter gemogen. Er waren ook veel mensen die niet gereserveerd hadden. Het menu is perfect wij hadden de zalm. Leuk voorgerecht en lekker toetje.
Prima aanbieding en voor herhaling vatbaar.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ruim uitgevoerd bruin Amsterdams eetcafé. Asperges stonden als dagschotel aangeprezen. Ons Albert Heijn 3-gangen diner bestond uit een lekker gevarieerd voorgerecht, zalmmoot met frites als hoofdgerecht en een Grand dessert als nagerecht. Tafeltjes zijn een beetje laag voor mensen met lange benen… Aandacht die je krijgt van het personeel en de atmosfeer is gemoedelijk en helemaal prima
Rixt E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Hier met de ah-actie gegeten. Flinke kop soep vooraf, malse biefstuk en een smakelijke proeverij als afsluiting. De inrichting is misschien wat oubollig, maar dat heeft juist ook wel weer wat.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten is voor herhaling vatbaar.Hebben samen een fijne avond gehad .En denken eraan om in de toekomst ook een verjaardag bij jullie te vieren met vriendelijke.groet E.J.Blankenzee
Magdalena M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima restaurant! Hier met AH restaurant actie gegeten, alles was top! Flinke porties, vriendelijk personeel en kwaliteit eten.
kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed en degelijk restaurant. Geen hoogstandje maar erg prettige sfeer.
We zaten binnen. We zijn vaker geweest. Buiten verdient het terras echt een transformatie. Het zou de sfeer ten goede komen.
tineke007 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldig gegeten, gezellig en vriendelijk personeel
raad het iedereen aan

zou er zo weer gaan eten. Geweldig de kaarten Van AH
Bub .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wat een lekkere gerechten. Klassiek. Vooraf de uiensoep die qua smaak goed was, echter verwacht je op de uiensoep een broodje met gegratineerde kaas. Dat maakt de soep echt af. De hoofdgerechten waren erg goed. Kalfslever met spek en uien zoals het hoort te zijn. De tong was erg goed gebakken en erg lekker. De dessert waren gemaakt met aandacht. De bediening maakte de avond compleet.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bediening kwam niet om te vragen of alles naar wens was, of dat we nog wat wilden drinken, moesten zelf steeds vragen of we nog wat konden drinken. Hoofdgerecht was erg lekker, werd geen alternatief voor dessert geboden(wij wouden koffie ipv zoetigheid) dat was niet mogelijk. Je merkte echt het verschil dat het om de ah actie ging.