Grand Cafe Frankendael

Middenweg 116 1097 BT Amsterdam Nederland Kaart
31-206636222

Over het restaurant Grand Cafe Frankendael

Nostalgie aan de Middenweg

Frankendael ligt al meer dan 110 jaar op de bekende plek aan de Middenweg. Dit is een restaurant met drie zalen en een overdekt verwarmd buitenterras. Het interieur van leren stoelen, donker hout en glas in lood (zelfs in het plafond!) voelt nog altijd even nostalgisch. De kaart is veelzijdig zonder onoverzichtelijk te worden- en er is keuze uit arrangementen voor een receptie, buffet, high tea en meer!

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Frankendael

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Frankendael

Maud V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was heerlijk; vegetarische lasagne. Echter vond ik het aan de karige kant. Het leek wel een voorgerecht, terwijl het een hoofdgerecht is. Erbij 4 dunne sneetjes brood en kruidenboter.
Het toetje was ook heerlijk; chocoladetaartje met vanille ijs.
Maar nogmaals jammer van het karig hoofdgerecht.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige sfeer . Er stond een beetje jazzy muziek aan op een aangenaam geluidsnivo
De salades waren lekker.De bediening vriendelijk.
scheboei .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
personeel is erg vriendelijk en geduldig en behulpzaam. voorgerecht was te droog. biefstuk was erg taai. dessert was top.
nick B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. Voorgerecht wel wat karig. Hoofdgerecht, de biefstuk, was goed. Wat weinig groente. Wel smakelijk. Nagerecht is dan weer aan de grote kant.
Bediening netjes. Wel bijzonder dat de glazen wijn niet netjes op tafel worden gezet, maar aangegeven worden. Hoefde de ober trapje niet op.
Het bedrag van 32,50 voor driegangen diner is aan de hoge kant. Ook prijs glas wijn van 4,95 is hoog.
Nelke K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima AH-restaurantactie-menu gegeten. Leuk en lekker voorafje. de zalm was goed klaargemaakt en het petit grand dessert was super!
fmwschilders .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prijs van diner vonden wij te hoog, er was een feest boven het restaurant met een enorm geluidsoverlast, waardoor wij niet gezellig hebben kunnen eten. De bediening was aardig.
ditmarsch .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een heerlijk klassiek ingericht restaurant met een eveneens goede klassieke kaart. Tijdens de finale EK dames was het bijzonder rustig met een heel hartelijke ontvangst van het personeel en de paar TV-finale kijkers. We komen nog eens terug.
bettyvluijn .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden besproken voor de ah restaurant actie.
Heerlijk gegeten en super vriendelijk bediend.
Wat ook heel fijn is in Amstetdam dat er een eigen parkeerplaats is waar je gratis kunt parkeren.
Ga hier zeker nog eens terug.
Adriana L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De maaltijd had beter gekund, zeker qua prijs/kwaliteit vergeleken. Er zat wat weinig smaak aan het eten. De groente was wel heel erg rauw en zout. Misschien was de keuken onderbezet. I.p.v. het toetje hebben we cappuccino gevraagd, die geen koffie mag worden genoemd. We hebben meteen thuis een pittig kopje genomen. Het lijkt dat de aanbiedingen van een mindere kwaliteit zijn.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en het eten was heerlijk. Een minpuntje was dat de airco wat te hard stond. De temperatuur buiten was heerlijk, maar binnen was het koud. Mijn moeder van 95 en mijn zieke zus hebben hun zomerjas aangehouden.
Alexander \Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk. Wij waren zeer tevreden en het is voor herhaling vatbaar
miep365 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was prima erg lekker. bediening ook goed.Voor herhaling vatbaar...............................................................
Participatie B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
bediening in spijkerbroek
lang wachten
rose kost 4,95 ,erg duur dus
frituurvet is vies daardoor de patat slecht
ramen zijn vies
veel spinnen tussen de ramen
al met al niet meer zoals het vroeger was
we voelen ons als klant een beetje overbodig
Els J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Met een buurtbewoner waren wij de enige klant in het restaurant. Zeker niet aan te bevelen. Andererestaurants zagen wij wel genoeg gasten zitten.
linsmat .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben met zijn vieren prima gegeten; prima aspergemenu en een menukaart met wat nieuwe gerechtjes. Ook leuk buitenterras. Restaurant is een aanrader.
Liesbethboswijk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeer vriendelijke oudere ober. Eest buiten gezeten, toch maar naar binnen ivm verkeersbeleid van de Middenweg. Keuze was niet heel groot binnen de AH actie, maar het was wel lekker!
Annika B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Fijne bediening. Bij vragen een uitgebreid en duidelijke uitleg! Wij hadden de biefstuk, maar ze vroegen niet hoe je deze gebakken wilde hebben. Helaas was die van ons taai. Het voorgerecht en nagerecht waren prima. De verse frieten die je bij je hoofdgerecht krijgt zijn om te smullen! En er valt vanaf het terras genoeg te zien!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen zaterdag hebben wij voorafgaand aan ons feest ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk gegeten bij Grand Cafe Frankendael. Het eten was heerlijk en ook het feest was top georganiseerd. Wij en onze gasten zijn echt in de watten gelegd door Stefanie en haar team. Samen met DJ DelaFresco hebben ze er voor ons een onvergetelijke avond van gemaakt.
vanhalteren .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij komen hier vaker,was altijd goed.
Nu waren er geen sherryglazen maar een likeurglasje,dus klopt de maat niet.
Aardappels niet gaar en alles lauw heel jammer maar dit was dus de laatste keer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten! Aan de buitenkant ziet het restaurant er niet bijzonder uit, maar binnen en in de keuken gaat alles perfect!