Grand Cafe Frankendael

Middenweg 116 1097 BT Amsterdam Nederland Kaart
31-206636222

Over het restaurant Grand Cafe Frankendael

Nostalgie aan de Middenweg

Frankendael ligt al meer dan 110 jaar op de bekende plek aan de Middenweg. Dit is een restaurant met drie zalen en een overdekt verwarmd buitenterras. Het interieur van leren stoelen, donker hout en glas in lood (zelfs in het plafond!) voelt nog altijd even nostalgisch. De kaart is veelzijdig zonder onoverzichtelijk te worden- en er is keuze uit arrangementen voor een receptie, buffet, high tea en meer!

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Frankendael

Tram en bus stoppen vrijwel voor de deur.
  • : Ruime parkeergelegenheid in de buurt, op zondag vrij parkeren.

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Frankendael

Janny R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig restaurant echt een aanrader !!
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Gisteravond gegeten. Heerlijke sateh met frites, mijn partner had de maandactie, Hertenbiefstuk was ook lekker mals. Vriendelijke bediening, leuk geprijsd. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
De gerechten die op de menukaart stonden konden in 2 gevallen niet geleverd worden.
moest noodgedwongen een ander gerecht kiezen.
Hiervan was tournasdos goed er werd bijgeleverd patat in een puntzak ,de bijgeleverde
groente moest je zoeken. Toen ik naar de groente vroeg wees men naar mijn bord,dat bestond
uit 2 stukjes broccoli stukje wortel en een paar schijfjes paprika. Volgens mij was dat gewoon garnering. Bovendien kon ik de Albert Heijn kaart niet inleveren.
Aschokker .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Vanmiddag met mijn moeder wezen lunchen: aardige jongeman in de bediening, niks op aan te merken.
Mijn moeder bestelde de geitenkaas salade die ze erg lekker vond, ik zelf nam de Thaise salade.
Deze was ongelofelijk zout!! Ik ben echt wel wat gewend, maar dit was extreem! De sla, de croutons, alles dreef in de natte zompige, maar vooral zoute drap!
En de biefstukpuntjes? Er zaten er welgeteld 3 in!?
Na 4 happen geloofde ik het wel, en liet de rest staan. Mijn moeder is uiteindelijk naar binnen gegaan om af te rekenen, en gaf aan dat mijn salade veel te zout was.
Waarop de (Indonesische?) man in de bediening zegt: “ja sojasaus is zout he?” Waarop ze aangaf dat je ook kon overdrijven. Hij twijfelde even, maar presenteerde mijn moeder toen toch de voltallige rekening. Geen drankje van het huis geen excuses of compensatie op de rekening niks!! Ik kwam hier altijd graag en regelmatig, maar dit is echt een domper op deze prachtige zonnnige dag!
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor en vriendelijke prijs en zeer aardige bediening. Geen muziek maar dat mis je helemaal niet. Het is er gewoon gezellig.
rene S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Topper
rene S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Super
Kathie S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
als gastvrije, traditionele eetgelegenheid kan dit niet verbeterd worden, en is bijna niet meer in Amsterdam te vinden. Vooral de service is warm, persoonlijk, en snel, de omgeving is prachtig, het sfeer knus maar stijlvol. Kwaliteit van het eten is zeer goed, gevarieërde kaart, rustige sfeer maar niet saai. Zeer gezellig.
Alexander Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
we zijn diversen keren bij grand cafe Frankendael geweest en we hebben het heel fijn en gezellig gevonden en tot slot de kwaliteit van het eten was zeer goed
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We zijn goed ontvangen, de medewerkers zijn bekend met de buurt. Wij hebben hier vroeger in de buurt gewerkt, en toen dat ter sprake kwam kon men direct andere namen van andere collega's noemen. Dat schept dat meteen een band, en ook een reden om hier bij gelegenheid terug te komen.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat een gezellig en sfeervol restaurant! We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Het voelde als een 'bruin restaurant' waarin veel sfeer te vinden is, ook door de juiste verlichting en goede achtergrondmuziek. Een restaurant waar veel mensen zich thuis zullen voelen. Wij hadden een fijne avond! Zeker voor herhaling vatbaar.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij zaten naast een tafel waar een jongeman met een luide stem praktisch onafgebroken aan het woord was. Vandaar de kwlificatie rumoerig.
epskamps .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was prima, carpaccio vooraf prima, schnitzel met ui en spek was prima, een groot stuk vlees. En toetje was ook heerlijk creme brullee, zat zelfs nog een bord met ijs en vruchten bij! De bediening vonden we wat stug. Wat een pluspunt was, dat er een eigen parkeerplek was achter het restaurant. Is toch bijzonder in Amsterdam? Voor de rest een aanrader.
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten (AH actie) , biefstuk perfect gebakken. Zeer vriendelijke en professionele bediening. prettige sfeer in het restaurant
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij komen hier vaker, vriendelijke bediening en voor ieder wat wils.
Nu met de AH aktie besproken en ook dan is het als vanouds goed.
Een aanrader als je van gezelligheid houdt!
pmatser .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, goed voorgerecht, stokbrood erbij, absoluut geen karig hoofdgerecht, 3 hadden Zalm en 3 Dikbil biefstuk, goed gebakken en een voortreffelijk grand dessert en personeel was aardig en professioneel. Een dikke 10!!
Tiny W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
er was dit keer een trouwerij boven met soms iets teveel boenkeboenk, maar voor ons gelukkig best sfeervol
het eten was heeel goed, keus was voldoende, toetje opvallend uitgebreid, leuk en smakelijk. We zijn er meerdere
keren geweest: ook wegens onze activiteit met een bejaardencentrum erachter en onze dochter uit Diemen kwam lopend! Aanrader
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was heerlijk; vegetarische lasagne. Echter vond ik het aan de karige kant. Het leek wel een voorgerecht, terwijl het een hoofdgerecht is. Erbij 4 dunne sneetjes brood en kruidenboter.
Het toetje was ook heerlijk; chocoladetaartje met vanille ijs.
Maar nogmaals jammer van het karig hoofdgerecht.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige sfeer . Er stond een beetje jazzy muziek aan op een aangenaam geluidsnivo
De salades waren lekker.De bediening vriendelijk.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
personeel is erg vriendelijk en geduldig en behulpzaam. voorgerecht was te droog. biefstuk was erg taai. dessert was top.