Grand Cafe Frankendael

Middenweg 116 1097 BT Amsterdam Nederland Kaart
31-206636222

Over het restaurant Grand Cafe Frankendael

Nostalgie aan de Middenweg

Frankendael ligt al meer dan 110 jaar op de bekende plek aan de Middenweg. Dit is een restaurant met drie zalen en een overdekt verwarmd buitenterras. Het interieur van leren stoelen, donker hout en glas in lood (zelfs in het plafond!) voelt nog altijd even nostalgisch. De kaart is veelzijdig zonder onoverzichtelijk te worden- en er is keuze uit arrangementen voor een receptie, buffet, high tea en meer!

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Frankendael

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Frankendael

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We zijn goed ontvangen, de medewerkers zijn bekend met de buurt. Wij hebben hier vroeger in de buurt gewerkt, en toen dat ter sprake kwam kon men direct andere namen van andere collega's noemen. Dat schept dat meteen een band, en ook een reden om hier bij gelegenheid terug te komen.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat een gezellig en sfeervol restaurant! We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Het voelde als een 'bruin restaurant' waarin veel sfeer te vinden is, ook door de juiste verlichting en goede achtergrondmuziek. Een restaurant waar veel mensen zich thuis zullen voelen. Wij hadden een fijne avond! Zeker voor herhaling vatbaar.
Ella H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij zaten naast een tafel waar een jongeman met een luide stem praktisch onafgebroken aan het woord was. Vandaar de kwlificatie rumoerig.
epskamps .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was prima, carpaccio vooraf prima, schnitzel met ui en spek was prima, een groot stuk vlees. En toetje was ook heerlijk creme brullee, zat zelfs nog een bord met ijs en vruchten bij! De bediening vonden we wat stug. Wat een pluspunt was, dat er een eigen parkeerplek was achter het restaurant. Is toch bijzonder in Amsterdam? Voor de rest een aanrader.
leny S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten (AH actie) , biefstuk perfect gebakken. Zeer vriendelijke en professionele bediening. prettige sfeer in het restaurant
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij komen hier vaker, vriendelijke bediening en voor ieder wat wils.
Nu met de AH aktie besproken en ook dan is het als vanouds goed.
Een aanrader als je van gezelligheid houdt!
pmatser .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, goed voorgerecht, stokbrood erbij, absoluut geen karig hoofdgerecht, 3 hadden Zalm en 3 Dikbil biefstuk, goed gebakken en een voortreffelijk grand dessert en personeel was aardig en professioneel. Een dikke 10!!
Tiny W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
er was dit keer een trouwerij boven met soms iets teveel boenkeboenk, maar voor ons gelukkig best sfeervol
het eten was heeel goed, keus was voldoende, toetje opvallend uitgebreid, leuk en smakelijk. We zijn er meerdere
keren geweest: ook wegens onze activiteit met een bejaardencentrum erachter en onze dochter uit Diemen kwam lopend! Aanrader
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was heerlijk; vegetarische lasagne. Echter vond ik het aan de karige kant. Het leek wel een voorgerecht, terwijl het een hoofdgerecht is. Erbij 4 dunne sneetjes brood en kruidenboter.
Het toetje was ook heerlijk; chocoladetaartje met vanille ijs.
Maar nogmaals jammer van het karig hoofdgerecht.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gezellige sfeer . Er stond een beetje jazzy muziek aan op een aangenaam geluidsnivo
De salades waren lekker.De bediening vriendelijk.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
personeel is erg vriendelijk en geduldig en behulpzaam. voorgerecht was te droog. biefstuk was erg taai. dessert was top.
nick B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. Voorgerecht wel wat karig. Hoofdgerecht, de biefstuk, was goed. Wat weinig groente. Wel smakelijk. Nagerecht is dan weer aan de grote kant.
Bediening netjes. Wel bijzonder dat de glazen wijn niet netjes op tafel worden gezet, maar aangegeven worden. Hoefde de ober trapje niet op.
Het bedrag van 32,50 voor driegangen diner is aan de hoge kant. Ook prijs glas wijn van 4,95 is hoog.
Nelke K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima AH-restaurantactie-menu gegeten. Leuk en lekker voorafje. de zalm was goed klaargemaakt en het petit grand dessert was super!
fmwschilders .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prijs van diner vonden wij te hoog, er was een feest boven het restaurant met een enorm geluidsoverlast, waardoor wij niet gezellig hebben kunnen eten. De bediening was aardig.
ditmarsch .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een heerlijk klassiek ingericht restaurant met een eveneens goede klassieke kaart. Tijdens de finale EK dames was het bijzonder rustig met een heel hartelijke ontvangst van het personeel en de paar TV-finale kijkers. We komen nog eens terug.
bettyvluijn .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hadden besproken voor de ah restaurant actie.
Heerlijk gegeten en super vriendelijk bediend.
Wat ook heel fijn is in Amstetdam dat er een eigen parkeerplaats is waar je gratis kunt parkeren.
Ga hier zeker nog eens terug.
Adriana L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De maaltijd had beter gekund, zeker qua prijs/kwaliteit vergeleken. Er zat wat weinig smaak aan het eten. De groente was wel heel erg rauw en zout. Misschien was de keuken onderbezet. I.p.v. het toetje hebben we cappuccino gevraagd, die geen koffie mag worden genoemd. We hebben meteen thuis een pittig kopje genomen. Het lijkt dat de aanbiedingen van een mindere kwaliteit zijn.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen en het eten was heerlijk. Een minpuntje was dat de airco wat te hard stond. De temperatuur buiten was heerlijk, maar binnen was het koud. Mijn moeder van 95 en mijn zieke zus hebben hun zomerjas aangehouden.
Alexander \Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk. Wij waren zeer tevreden en het is voor herhaling vatbaar
miep365 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was prima erg lekker. bediening ook goed.Voor herhaling vatbaar...............................................................