Grand Café Figi

Het Rond 2 3701 Zeist Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 20
|
31-306927400
6,5 /10
37 recensies

Over het restaurant Grand Café Figi

Welkom in ons Grand Café, dé meest theatrale huiskamer van Zeist.

Het Grand Café Figi in Zeist is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Zeist is het de ideale locatie om na het winkelen te komen lunchen of borrelen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 20
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 4
    Glas wijn
  • € 23
    Fles wijn
  • € 2,3
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Grand Café Figi

Hoe kom je er?

  • : Eigen parkeergarage

Openingstijden

De keuken van het restaurant is maandag tot en met zondag geopend tot 22.00 uur.
6,5 /10
  • 10
    4
  • 9
    3
  • 8
    8
  • 7
    5
  • < 7
    18
Eten
6,2
Service
6,1
Decor
7,6
Prijs-kwaliteit
Precies goed
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
36/38 recensies

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Figi

V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Zaterdag 17 november gegeten in het Grand Café voorafgaand aan ons theaterbezoek.
Bij reservering aangegeven dat mijn partner een Gluten allergie en lactose intolarantie heeft.


Bij ontvangst werd hier door de gastvrouw meteen naar geïnformeerd. De kok had het door ons gekozen menu hierop aangepast en bij vertrek werd door de gastvrouw nogmaals geïnformeerd of er voldoende rekening mee was gehouden. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt in restaurant. Complimenten!!


Het eten was voortreffelijk, de bediening was top! Kortom een aanrader.


Bedankt voor jullie gastvrijheid!!


Arnold en Anki.
Raymond V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Een mooie kamer met veel mogelijkheden ( b.v. de up-date )
Een min puntje was dat wij niet konden reserveren in het restaurant voor een later tijdstip dan 18.00 uur, ( zaterdag 17 november)
Verder hadden wij geen opmerkingen en komen zeer zeker terug.
Meneer R.
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Prima ,malse hertenbiefstuk,de overige gerechten ook heerlijk. Rode wijn was iets te koud.
Het lijkt ons verstandig,om het menu voor zo'n widdiner eerder op de site te zetten,en door te geven aan de receptie.Wij hadden veel moeite het menu te ontvangen.Prima bediening door de restaurant manager.
Leonie B.
Fijnproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Na 20 minuten binnenkomst was er nog niemand naar ons toegelopen, uiteindelijk zelf de kaart gepakt. Daarna hoorden we veel klachten van anderen die 30 minuten op hun drankje aan het wachten waren. We hebben daarna besloten toch bij de buren te lunchen.
Nicole D.
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Helaas is het een grote puinhoop met bestellingen. Iedereen is aan het wachten op eten en drinken. Verkeerde bestellingen, mensen lopen boos weg wanneer ze na een half uur vragen waar hun koffie blijft. De tosti die ik na 2 keer vragen dan eindelijk heb gekregen heeft amper het tosti apparaat gezien. Echt geen aanrader. Je zou het niet verwachten van zo'n chique uitziende locatie.
Willem B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Helaas hebben we een slechte recentie. Het etentje hebben we als Figi onwaardig ervaren.
Huisgemaakte frieten slap en niet gaar. Saté goed. Irish coffee had te lang gestaan. Slagroom was gesmolten.
Personeel niet attent. Maakten onderling ruzie, hingen bij elkaar bij de bar. Kwamen tot 3x toe de bestelling opnemen terwijl al besteld was. Plaatsten ons aan tafeltje direct naast een grote groep luidruchtige vrouwen. Dat had veel beter gekund allemaal. Onze avond was hierdoor niet het gehoopte succes.
Wij zijn te bescheiden om direct te klagen. Maar omdat er nu uitdrukkelijk om een recentie wordt gevraagd wil ik het toch kwijt.
JanTim .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
  • Online gereserveerd
De bediening kan echt een stuk beter,en direct meenemen van alle consumpties is wel zo makkelijk
dit geldt ook voor het hoofdgerecht 2 wel gebracht en 2 veel later was wel het zelfde hoofdgerecht.
2 gerechten inmiddels koud en 2 warm,ongezellig eten.
Na de theater voorstelling nog een drankje met bitterballen GEEN bitterballen volgens de bediening
paar minuten later krijgt de tafel naast ons wel de gevraagde BITTERBALLEN!!!!
Een betere organisatie is zeker een punt van aandacht.
De voorstelling met Brigitte Kaandorp was super goed en dat vergoed het enigszins.
Piet V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vanmiddag geluncht bij figi. De prijs/ kwaliteit was erg slecht. Daarbij kwam ook nog eens dat het allemaal erg lang duurde.
R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
  • Online gereserveerd
Smaken waren goed. Op 1 ding na, er zat een vissmaak aan de aardappelpuree (ik had een vleesgerecht). Dat was jammer.
Verder staat met de huidige kaart de prijs/kwaliteit van de eendenborst niet in verhouding met de prijs/kwaliteit van de hertenbiefstuk. Het vlees van de eend was nogal karig (2 kleine stukjes filet en 1 klein pootje). Bij de hertenbiefstuk kreeg je zeker 5 stukken vlees.
Verder prima avond gehad en de desserts waren fenomenaal!!


Kleine tip! Bij het geven van de kaart, raadt een dagschotel aan en/of jullie combimenu's met kleine gerechten van de kaart, met de combi tussen 1 voor, 2 hoofd, 1 na of variaties die mogelijk zijn..
Fien V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
  • Online gereserveerd
De bediening was vriendelijk maar slecht. We moesten steeds wachten en zelf ophalen. Na een uur wachten hoorde wij dat onze bestelling niet geserveerd konden worden. Uiteindelijk dan maar een salade besteld, die ronduit slecht was! Jammer we zaten mooi in de serre, maar voor ons geen Figi meer!
T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
  • Online gereserveerd
wij hebben vooraf aan ons theater bezoek heerlijk gedineerd in het grand cafe.
zeer vriendelijke en vlotte bediening en we mochten ook gerechten van de kaart een beetje aanpassen.
prima geregeld zeker als er een theaterkaart geldt voor de avond en de gerechten lust iemand niet is er altijd een alternatief.
Antoinette D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Eten bij Figi voor een voorstelling, dat leek een leuk idee. Kaart bekeken op internet, dat liet heerlijke gerechten zien. Toen we in Figi aankwamen bleek dat we alleen uit een theatermenu konden kiezen; 2 voor- en 2 hoofdgerechten. Carpaccio en entrecote dan. Het voorgerecht werd eerder geserveerd dan onze drankjes, het stond duidelijk klaar en moest snel geserveerd worden. De jongedame in de bediening was niet de leukste om aan tafel te krijgen. "Hoe willen we de entrecote?" droeg niet bij aan het geheel. De entrecote was van bijzonder matige kwaliteit en het verteren duurde even. Toen wij in antwoord op de vraag aangaven dat het vlees niet goed was bood zij ons een kop koffie van de zaak aan na het eten. Goed. Toen we uiteindelijk na lang wachten onze koffie en de rekening kregen, stond de koffie er tot onze verbazing toch op. Nou ja, we willen naar de voorstelling dus betalen maar. Wel jammer, niets in dit Grand Café bezoek nodigt ons uit om nog eens te komen.
Monik S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer trage bediening
Al meerdere keren dit ervaren.
Vriendelijk personeel maar niet de vlotheid voor zo n hotel theater restaurant
Robert N.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Dit Grand Café levert in mijn ogen een matige snackbarkwaliteit tegen naar verhouding hoge prijzen. Van een Javaanse kipsaté voor € 17 mag je veel meer verwachten dan de lauw-flauwe hap die ik hier voorgezet kreeg. De schotel ging vergezeld van een korfje melige frites, een paar stukjes kroepoek en een muf ruikend kwakje Atjar Tjampoer dat fris zuur behoort te zijn, maar dat niet was en duidelijk over tijd was. Ik heb het niet verder durven eten. Daarbij werd mijn klacht over de kwaliteit van die Atjar niet serieus genomen. Als dit niet verandert, ga ik hier nooit meer eten.
Martinvanblijswijk B.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Recent met de manager de heer Voerman een reservering gemaakt voor een diner met vrienden/collegae.
Kregen een grote ronde tafel en maakten allen een keus uit de mogelijkheden t.w. 2 kleine voor-; 2 kleine hoofdgerechten en 1 heerlijk dessert.
Alles prima kwaliteit, smaakvol opgediend en geserveerd door sympathieke medewerksters.
Hulde voor alles!
K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Eerlijk, het lange wachten op het hoofdgerecht blijft een punt van aandacht voor u, wij horen dat van meerdere kanten en hebben dat zelf vorig jaar ook ervaren.
Coen D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het eten bij Grand café Figi was een teleurstellende ervaring. Elk jaar ga ik met familie naar het zomer muziekfestival in Zeist en elk jaar kiezen we een ander restaurant in de buurt van slot Zeist. Dit jaar viel de keuze op Figi. We hadden om zes uur eerst drinken besteld met broodjes vooraf, daarna een voorgerecht en hoofdgerecht. Het voorgerecht werd al eerste geserveerd. Tien minuten later kwam pas het brood i.p.v vooraf. De kruidenboter was nog bevroren. Het hoofdgerecht kwam vervolgens niet. Bij navraag bleek dat ze dit vergeten waren. Uiteindelijk hebben we in 5 minuten ons hoofdgerecht moeten wegwerken omdat we anders de voorstelling zouden missen. Wel hebben we na afloop een excuses gekregen en de wijn gratis gekregen. Vanwege de excuses beoordeel ik Figi met een 4 en geen 1.
Freerk W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij kozen 5 kleine gerechten ('rondje Figi'). Super! Heel origineel, goede smaken en ook meer dan voldoende. Prima, relaxte bediening. Mooie ambiance. Houden zo!
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Gezellige sfeer, heel vriendelijk personeel en eten van top kwaliteit. Veel smaak en met zorg bereid en opgemaakt. Minpuntje ik moet dit er bij zetten omdat de recensie ten minste 120 tekens moet bevatten.
Ineke B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
  • Online gereserveerd
Voorgerechten matig van kwaliteit. Gerookte rib eye teveel rooksmaak, cheviche flauw. Nagerechten duidelijk het beste niveau. Bediening onervaren en missen coördinatie en aansturing.
  • 1
  • 2
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.