Grand café - Feesterij 't Vunderke

Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
MandyMR .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Door de medewerkers netjes en correct ontvangen. Heerlijk gegeten. Eerst lekker buiten gezeten met een drankje en overheerlijk knoflookbrood! Daarna binnen voor- hoofd -en nagerecht. Super!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Na een regenachtige fietstocht, werden we hartelijk ontvangen door de eigenaresse.
Ze waren nog gesloten, maar we werden vriendelijk onthaalt er werd meteen gezorgd voor een warme hap. Super lekker! Nadat we onze kleding vervangen hadden voor droge kleding,
zijn we met een warm gevoel weer vertrokken.
Wattenberg .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Zondag 27 september heb ik m'n 65e verjaardag gevierd bij Feesterij 'tVunderke in Macharen

Ik heb van deze dag geweldig genoten mede doordat alles perfect geregeld was bij 't Vunderke
Vooraf zijn alle mogelijkheden met Loes besproken en is er enkele dagen vooraf nogmaals e.e.a. definitief afgesproken.
Ook tijdens het feest werd er voor de aanwezige kinderen speciaal gezorgd en heeft de band mij ook nog bedankt voor de goede verzorging.
Achteraf heb ik van familie/vrienden/buren/kennissen alleen maar positieve reacties gekregen
dit is vooral te danken aan leiding en personeel van 't Vunderke.

Ik wil hierbij graag Leiding en personeel hartelijk danken voor deze mooie dag !

Gr,Huub Wattenberg.
Hvoet .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Privé was het me al prima bevallen, maar nu heb ik met zakenpartners een bezoek gebracht aan 't Vunderke. Ook nu hebben wij een hele prettige avond gehad, mede door de deskundigheid van het personeel. We werden niet onnodig gestoord en er werd aan tafel vrijwel in stilte gewerkt zodat ik met mijn gezelschap ongestoord het e.e.a. kon bespreken.
De keuken is creatief en weet prima op persoonlijke wensen in te spelen, hierdoor was ook meteen het enthousiasme gewekt bij mijn tafelgenoten, nogmaals dank daarvoor. Jullie zullen hen ook zeker terug zien. Jurgen en Loes ga zo door, er ligt een glansrijke toekomst op jullie te wachten met deze manier van werken
RickenErnst .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Met familie, vrienden en collega's mijn 65ste verjaardag gevierd.
Zaaltje was heel mooi (strak) ingericht.
Hapjes (te veel om op te noemen) waren zeer divers en waren heerlijk.
Bediening was TOP.
Team hartelijk bedankt voor een geslaagde avond,
Rick en Ernst
Hvoet .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Met ons gezin een heerlijke avond gehad, zowel de locatie, de sfeer, het eten en de bediening waren helemaal top!
We waren meteen onder de indruk van de mooie locatie en de uitnodigende sfeer in het gebouw. Zeer vriendelijk personeel heeft ons direct en gastvrij bij binnenkomst ontvangen en de service was super. Het eten en de wijn stonden snel op tafel en alles was lekker. Wij hebben genoten en zullen zeker terug komen. Voor herhaling vatbaar!!