Grand Café Eight

Euromarkt 2 2408 BL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Eight

Een grand café zoals een grand café moet zijn

Uitnodigend, verrassend, gastvrij en net een beetje anders. Een ontmoetingsplek waar mensen samen genieten van culinaire, internationale gerechten en een goed glas wijn. Kijk niet op als de uren opeens voorbij zijn gevlogen. Ook zeker het bezoeken waard voor een heerlijke lunch.

Meer informatie over restaurant Grand Café Eight

Maandag 11:00 - 18:00
- Lunch vanaf 11:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00

Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg luxe gegeten voor een mooie prijs! We zaten als koppel gezellig bij een vuurtje, was erg romantisch. Het eten was heerlijk! De avond kon je kiezen voor een verrassing van de chef van drie gangen menu, hierbij koos ik toch voor om zelf te bestellen waarbij de serveerster me raar aankeek dat was het enige niet zo fijn. Verder complimenten aan de service en de keuken.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende snaken!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ons laten verrassen met een samengesteld menu door de kok himself.
Alle gerechten waren verrassend en heerlijk van smaak!
*Tip* bestel een glas heerlijke rode Australische en/of Italiaanse wijn.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Iets te lange pauzes tussen de gerechten. Hoofdgerecht mocht iets meer toetje was heel lekker maar te groot. Door drukte zaten wij aan een zes persoons tafel, die waren veel breeder waardooor je wat verder uit elkaaar zaten. Valentijns menu was erg lekker!
Manuel S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
zeer gezellige en leuke bediening. Verrast met een 3 gangen menu samengesteld door de chef kok . heerlijke smaken en zeer vers allemaal. met als toetje vanille ijs net pecannoten ,olijfolie en zeezout. een woord :verrukkelijk!!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk eten. De bediening is altijd erg vriendelijk en gastvrij!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
We hebben voor het eerst gebruik gemaakt van de "5-rittenkaart" bij Grand Café Eight. Uitstekende ontvangst, zeer vriendelijke bediening en mooie gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jonathan A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben via de 8happenkaart gegeten. Wat een uitvinding. De service is goed, het eten is goed!! En dat voor die Prijs. Super avondje gehad.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Dit restaurant is een blijvertje. Ze variëren de kaart keer op keer, ook de verrassingsmenus. Ze hebben niet heel veel verloop van het personeel, ervaren serveersters die echt hun best doen om de gast te vermaken. Niet het standaard riedeltje afdraaien, maar inspelen op de wensen van de gast. Ik houd niet zo van die hele zoete desertwijn, daar speelde ze op in door 2 kleinere glaasjes te schenken om het verschil te laten proeven die ook nog eens bij de proeverij van toetjes paste. Kom hier eigenlijk alleen zakelijk en blijf hier zeker terug komen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, goede ambiance en goed eten, mooi gepresenteerd.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, vroegen netjes of iets voorlangs geserveerd mocht worden en of we toe waren aan de volgende gang, niet goedkoopste restaurant maar wel waar voor je geld
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijk, met vooraf aangegeven allergie perfect rekening gehouden, echt van onder de indruk.
Goede gerechten met mooie wijn combi.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heel vriendelijk personeel. Ze hielden rekening met onze wensen.
Voorgerecht (bospaddestoelen soep) was alleen wel erg veel. Verder uitstekend!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fijne ambiance , zowel voor lunch als diner , zakelijk of prive, uitgebreide lunchkaart , wisselende menu's, zeer goede keuken
cuypers .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
wij komen regelmatig in dit bekende restaurant,deze keer voor mijn verjaardag dus deze keer gekregen van mijn kleinkinderen,het menu was nieuw en als intro een 4e gang kado dus de aanprijzing van de zeer vriendelijke serveerster opgevolgd en was top!voorgerecht kleine hapjes tussen gerecht een tomaten soepje met een bekende smaak ? hoofdgerecht een braadstukje van een sucade rund met een geweldige jus en div gebakken groente met 2 top puree,s alles top alleen op het dessert moesten wij een uur geduld hebben daar er een grote groep eerst was als beloning voor het lange wachten een kopje koffie en een dessert wijntje van het huis.
Annemarije V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrij personeel, mooie aankleding.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goed eten, gezellig en sfeervol. Leuke gelegenheid om met vrienden te eten. Maar zeker ook goed voor zakelijke aangelegenheden.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige gelegenheid en zeer goede bediening
Wij waren hier voor de 2e keer
Lekker eten!!
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad. Leuk en vriendelijk personeel en een fantastische keuken. De chefkok kwam informeren naar de smaak e.d. van het eten. Maak je echt niet meer zo vaak mee.
Yvon Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Perfecte avond gehad. Fijne verjaardag zo.
De tafel van M.H. L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De maaltijd was zeer verzorgd en met aandacht bereid. De ontvangst en bediening was erg voorkomend en vriendelijk. De klantvriendelijkheid is erg hoog maar neigt naar 'over-done'.
Adri L.
Eten en bediening perfect, een tikkeltje veel omgevingsgeluid (rumoerig)