Grand Café Eight

Euromarkt 2 2408 BL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Eight

Een grand café zoals een grand café moet zijn

Uitnodigend, verrassend, gastvrij en net een beetje anders. Een ontmoetingsplek waar mensen samen genieten van culinaire, internationale gerechten en een goed glas wijn. Kijk niet op als de uren opeens voorbij zijn gevlogen. Ook zeker het bezoeken waard voor een heerlijke lunch.

Meer informatie over restaurant Grand Café Eight

Maandag 11:00 - 18:00
- Lunch vanaf 11:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00

esther B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekker gegeten en het restaurant ziet er mooi uit
Thor B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het jeugdige meisje welke ons hielp deed haar best , qua etiketten valt hier zeker winst te behalen. Vind het jammer dat het gesprek van partner en mij tot 3 x onderbroken werd om iets van tafel te halen zoals ongebruikte glazen, bestek,terwijl dit niet noodzakelijk was, zeker niet medegedeeld hoefde te worden en ook in 1 keer gedaan had kunnen worden . Het verstoorde... Bij vertrek mag de deur ook geopend worden naar mijn idee als het personeel ons uitgeleide doet. Wil benadrukken dat het meisje zeker haar best deed, waarschijnlijk niet beter wist.
Jasmijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was lekker, maar de service teleurstellend: we hebben ruim een uur op ons eten moeten wachten zonder enige verontschuldiging of de mogelijkheid een nieuw drankje te bestellen. Bovendien werden er flesjes bier geserveerd waarbij de houdbaarheidsdatum verstreken was. Voor de prijzen die je hier betaalt zou een goede service toch gewenst zijn, wij zouden niet snel terug gaan.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gisteravond hebben mijn vriend en ik hier met onze 2-jarige dochter gegeten. We zijn vriendelijk geholpen en het eten was heerlijk! Onze dochter heeft gewoon met ons meegegeten (geen kindermenu), ook zij vond het lekker! Ondanks de wat minder gezellige plek van het restaurant komen we hier zeker terug :-)
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk weerzien met mijn lieve vriendin ter ere van haar verjaardag in prima ambiance!
Bibi W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Samen met een vriendin hier gegeten. Een fijne ambiance. Niet te druk zodat we goed bij konden praten. Vriendelijke bediening. De kaart is veel gericht op vlees , maar wij hadden de "catch of the day" besteld, welke bestond uit Tonijn met garnalen. Erg smakelijk.
Het dessert brownie met cocosijs was prima maar niet bijzonder. Smaken van oa vijg, ijs en brownie vermengde niet met elkaar. Volgende keer ga ik voor de Tarte Tartin, misschien een betere keuze.
Na ons dessert verdwenen wij voor de bediening volledig uit zicht. Toen wij uiteindelijk zelf naar de kassa zijn gelopen om af te rekenen en te melden dat wij het jammer vonden geen bediening meer te zien omdat we graag nog een drankje hadden besteld , werd dit gelukkig goed opgepakt. Wij ontvingen excuses en kregen een drankje van het huis aangeboden bij de haard. Eind goed al goed. Wij komen zeker terug!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk rustige sfeer en verrukkelijk eten.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Perfect restaurant voor de bescheiden portemonnee. Relatief lux / culinair eten voor een leuke prijs!
Leonardo Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Kwaliteit eten is goed. Had wel graag wat groenten bij de biefstuk gezien. Het restaurant was koud en tochtig.
B. V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Op wat kleine details na, heerlijk gegeten!
Dees H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ontzettend vriendelijke ontvangst, vreselijk vriendelijke en gezellige jongedame die ons bediende, SUPER service... We kwamen speciaal voor de mosselen. En net die avond waren er geen. Zijn ze ze speciaal gaan halen! Nog nooit zoiets meegemaakt! Het eten was echt subliem! Kortom; toprestaurant en zéker voor herhaling vatbaar!! Een aanrader!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goede gerechten en lekker! Een aanrader.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het duurde heel lang (bijna 1 1/2 uur)! Eten kwam in fasen. Bediening probeerde het wel goed te doen, maar wegens drukte had men niet de controle over de hele zaak
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Dit keer kozen we voor een 4 gangen diner. Met een voorafje bestaande uit verschillende kleine gerechten, een tussengerecht van risotto met stoofvlees, een hertenbiefstuk en een kaasplankje. Zeer smakelijk allemaal en de hertenbiefstuk was echt top!
An L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
geluid wordt weerkaatst moeilijk een gesprek voeren.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten , aandacht , goede verzorging.Zeer geslaagde avond met vrienden.Zeker om weer eens terug tegaan
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima restaurant! Erg lekker gegeten. Misschien ietwat prijzig, maar de kwaliteit was er dan ook wel naar. Gezellig personeel, dat weliswaar niet geheel foutloos was, maar zeker niet op storende wijze slecht. Erg van genoten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was top!! De gerechten en de bediening waren wij zeeeeer over te spreken! Voor herhaling vatbaar!!!
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was heerlijk. Dames van de bediening zeer onvriendelijk.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een lunch bij eight is echt een feestje, mijn vrouw had een 12 uurtje en ik een stoofpotje met zelfgemaakte frites, beide gerechten waren subliem bereid. Als dessert een taartje waarin witte chocolade verwerkt was, smaakte werkelijk uitstekend en dan nog een koffie, heerlijk!
De bediening goed. Mooie wijnglazen, prima wijn. Interieur strak niet erg gezellig. Een min puntje, de verwarming brandde niet.