Grand Café Eight

Euromarkt 2 2408 BL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Eight

Een grand café zoals een grand café moet zijn

Uitnodigend, verrassend, gastvrij en net een beetje anders. Een ontmoetingsplek waar mensen samen genieten van culinaire, internationale gerechten en een goed glas wijn. Kijk niet op als de uren opeens voorbij zijn gevlogen. Ook zeker het bezoeken waard voor een heerlijke lunch.

Meer informatie over restaurant Grand Café Eight

Maandag 11:00 - 18:00
- Lunch vanaf 11:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00

Hans G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima restaurant! Erg lekker gegeten. Misschien ietwat prijzig, maar de kwaliteit was er dan ook wel naar. Gezellig personeel, dat weliswaar niet geheel foutloos was, maar zeker niet op storende wijze slecht. Erg van genoten!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was top!! De gerechten en de bediening waren wij zeeeeer over te spreken! Voor herhaling vatbaar!!!
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een lunch bij eight is echt een feestje, mijn vrouw had een 12 uurtje en ik een stoofpotje met zelfgemaakte frites, beide gerechten waren subliem bereid. Als dessert een taartje waarin witte chocolade verwerkt was, smaakte werkelijk uitstekend en dan nog een koffie, heerlijk!
De bediening goed. Mooie wijnglazen, prima wijn. Interieur strak niet erg gezellig. Een min puntje, de verwarming brandde niet.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk eten en rustig geniet. Er hangt een gezellige sfeer
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super, heerlijk gegeten,
er werd goed geluisterd naar specifieke allergie wensen,
En onze vraag iets speciaals te doen omdat we het kado gaven aan mijn zus voor haar 25 jarig huwelijk
Stond er een prachtige bos rozen op tafel
Hoe bijzonder is dat,
Er wordt geluisterd, heerlijk gekookt, en ze maken er een feestje van.
Super bedankt, aanrader voor vele
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eten goed, personeel wat gestressed, onderbezet?
Willekeenalbert K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij komen graag in dit restaurant. Wij worden altijd zeer vriendelijk ontvangen en de gerechten zijn gevarieerd en van goede kwaliteit. Dit keer sprong het ananas dessert er uit. Heel verrassende smaken.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor de lunch is het twaalfuurtje een aanrader!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Iheerlijk gegeten zoals altijd bij Eight.
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben heerlijk geluncht en komen zeker nogmaals
Natasja J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een heerlijke Italiaanse hamburger hebben ze bij Eight. Ik kan niet wachten om ook de andere gerechten te proeven. Wij komen snel weer!
Mwusten .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Fantastische lekkere biefstuk. Klopt was ze zeggen. De lekkerste van Alphen. Het plankje is ook goed en leuk. Goede bediening en leuke entourage. Een echte aanrader.
Gbraat .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Reservering bij Iens.nl was niet doorgekomen waardoor we moesten wachten. Uitsmijter was uitgehard en de ruimte te veel lawaai waardoor een gesprek lastig was. Smaak was ok, wijn ook en bediening deed erg haar best.
Famvanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prijs/kwaliteit klopt niet.
In plaats van gegrilde groenten bij vegetarische burger kreeg ik sla ui en tomaat. Mijn man kreeg verkeerde burger m.a.w. slordig.
Beste familie van Velzen,

We vinden het heel vervelend dat uw diner bij ons niet naar wens is verlopen. Helaas is uw tafel verwisseld met een andere tafel, welke speciale aanpassingen had gevraagd voor de burgers. Tot onze spijt kwamen wij hier pas later achter en bieden hier onze excuses voor aan. Graag willen wij u uitnodigen voor een hamburgermenu inclusief broodplankje en een fles prosecco, uiteraard op onze kosten zodat u hopelijk alsnog een geslaagde avond bij ons kunt hebben en u kunt proeven dat onze burgers wel degelijk de moeite waard zijn!
Margriet1996 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Op deze prachtige dag was het een "must" om buiten te eten, dat zorgde ervoor dat we bij Eight terecht kwamen. De start was met een mandje brood, om daarna te genieten van een hoofdgerecht. Een truffelrisotto met gegrilde groenten. (o.a. witlof, venkel, groene en witte asperges, rode paprika en tomaat), aangevuld met frites en salade. Een ruimte portie met een goede smaak. Er is van alles aan gedaan om het terras er leuk uit te laten zien, maar dat neemt niet weg dat het uitzicht niet geweldig is. De bediening was vriendelijk en attent.
Rbbrt2411 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Gisteren een spontane lunch bij Eight ingepland. Het was de 3e of 4e keer dat we hier gingen eten. Vooraf online gereserveerd; toen we aankwamen gaf de serveerster aan dat ze online niet naar de reserveringen kijken. Er was nog één tafel voor 5 beschikbaar en ze gaf aan dat het jammer zou zijn als wij daar gingen zitten en andere mensen later zouden komen. Beetje jammer, van die reactie. Het begin was dus niet heel goed...
Daarna werd het wel helemaal goed gemaakt. Er werd snel gevraagd wat we wilden eten en ook het eten kwam heel snel; een kwartiertje na het bestellen hadden we onze lunch als.
Het eten was goed; 12-uurtje en het kalfsvlees gekozen. Erg lekker en de porties waren ook prima. De service geef ik een 7, vooral door de 1e opmerking. Verder netjes en prima geholpen.
Van binnen ziet Eight er leuk, trendy uit. De locatie blijft alleen een beetje 'bijzonder'.
We komen hier waarschijnlijk nog wel een keer terug, maar dan hopen we wel op een betere service.
Roy67 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor ons een nieuwe topper in Alphen aan den Rijn. Heerlijk eten en attente service. Informeren goed op onze wensen en proberen die zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. Enige minpuntje is dat er soms een grote tijd tussen de gerechten zit. Het brengen van de volgende gerechten (en afruimen van vorige) zou wat ons betreft wat vlotter mogen. Echter vergeet je dit ongemak wanneer het nieuwe gerecht op de tafel verschijnt en er heerlijk je tanden in kan zetten.
Cquarre .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Zakelijk lunch. Heerlijke dagsalade met vis gegeten. Eten is altijd goed! Lekker buiten in het zonnetje. Terras is goed afgeschermd met panelen en planten en potten met lavendel. Mooie tuinmeubels. Goede sfeer.
Ruudhoog .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Ik kom hier regelmatig eten. Wat opvalt is de zeer prettige bediening maar ook de goede kwaliteit van het eten.
Dit keer het menu van de chef genomen en was zoals verwacht weer zeer goed.