Grand Café Eight

Euromarkt 2 2408 BL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Eight

Een grand café zoals een grand café moet zijn

Uitnodigend, verrassend, gastvrij en net een beetje anders. Een ontmoetingsplek waar mensen samen genieten van culinaire, internationale gerechten en een goed glas wijn. Kijk niet op als de uren opeens voorbij zijn gevlogen. Ook zeker het bezoeken waard voor een heerlijke lunch.

Meer informatie over restaurant Grand Café Eight

Maandag 11:00 - 18:00
- Lunch vanaf 11:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Eight

C.P. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het eten was prima en de bediening goed en vriendelijk.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Laat ik beginnen dat een misverstand heel goed is opgelost. Dat verdient een pluim. Het misverstand had echter niet gehoeven als de communicatie bediening-klant beter was geweest. Andere pluim: voorgerecht ('proeferij van voorgerechtjes') was heerlijk. Het hoofdgerecht (vis) had echter weer teveel zout en peper waardoor de smaak van de schol verloren ging. Het nagerecht (warm chocoladetaartje) MOET iedereen bestellen! Dat is heerlijk.
Helaas konden wij ons gesprek moeilijk voeren omdat verderop een tafel van 4 volwassenen voortdurend zoveel pret had dat het door het restaurant galmde. Fijn natuurlijk dat men plezier heeft, maar minder prettig voor de andere bezoekers.
Wat betreft de wachttijd. Wij hadden aan het begin aangegeven op een specifieke tijd weg te moeten. Daar zou men rekening mee houden. Het vrij lange wachten op de menukaart en het nagerecht veroorzaakte dat we toch nog ruim te laat waren. Weliswaar excuseerde men zich hier bij het afrekenen voor, maar tja....
We komen niet nog eens.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Je eet hier sfeervol en lekker een heerlijk hapje weg!
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Eén van de best bewaarde geheimen van Alphen, wat een heerlijk restaurant! De bediening is persoonlijk en attent, en het eten is fantastisch. Geen uitgebreide menukaart, maar wel gerechten die je stuk voor stuk wil proberen. We gaan hier zeker terug komen!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Iedere hap was raak! We aten lekker buiten. Bediening was zeer attent en had bijzonder treffende suggesties voor bijpassende wijn. Al met al overtrof het onze verwachting!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke vers eten! Goede bediening.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prima restaurant; was met mijn vrouw voor een lunch. Goede service. Eten boven modaal. Mijn vrouw had heerlijke salade en ik een uitstekend bereid potje met voortreffelijke gehakt. We zaten gezellig op het terras. Een aanrader wat ons betreft
Joep W B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Genoten op het terras van het aanbevolen asperges-menu: overheerlijk en lekkere Italiaanse witte ( Colli di Ripani)en rode Mazzei-wijn erbij genuttigd: prima!
ivanderroest V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Een uitstekend restaurant met heerlijke gerechten die met aandacht bereid zijn!
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk relax,goede bediening en eten geweldig ????
Desiree U.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten met erg vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was een rustige regenachtige avond, we konden lekker bij de haard zitten. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het voorgestelde 3-gangenmenu ( niet op de kaart) was veelzijdig en erg lekker. We hoefden niet lang te wachten op de verschillende gangen, maar er was wel voldoende tijd tussendoor om e.e.a. even te laten zakken en gezellig te kletsen met elkaar.
Omdat we niet konden kiezen tussen de diverse wijnen, mochten we eerst even proeven.
Al met al een zeer geslaagde avond.
Kristel D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Lekker eten. Ruimte tussen de tafeltjes is prettig. Zinfandel wijn is een aanrader.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk geluncht en zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel.
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten is altijd goed en bediening vriendelijk en service gericht. Helaas soms wel wat rommelig qua leveren wat gevraagd wordt (1 drankje te veel, extra bestelling vergeten, 1 verkeerde koffie), maar dit wordt wel weer keurig opgelost, waardoor het overall prima is.
Bengt V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ben er binnen een week twee maal geweest. Eerste keer privé en tweede keer business. Buitengewoon goede sfeer en kwalititatief goed eten en vriendelijke bediening met en praatje. Kortom voor herhaling vatbaar. Bengt.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten en attente bediening! Wij vonden het wel erg warm binnen.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten, sfeervol, goede bediening
Alineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We moesten helaas halverwege weg door persoonlijke omstandigheden, maar het personeel ging daar super mee om! Wat we tot die tijd hadden gegeten was echt heerlijk en bediening was vlot en professioneel. Doen we nog eens over :-)
Jany V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg goed en erg verzorgd.
Voor herhaling vatbaar