Grand Café Eight

Euromarkt 2 2408 BL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Eight

Een grand café zoals een grand café moet zijn

Uitnodigend, verrassend, gastvrij en net een beetje anders. Een ontmoetingsplek waar mensen samen genieten van culinaire, internationale gerechten en een goed glas wijn. Kijk niet op als de uren opeens voorbij zijn gevlogen. Ook zeker het bezoeken waard voor een heerlijke lunch.

Meer informatie over restaurant Grand Café Eight

Maandag 11:00 - 18:00
- Lunch vanaf 11:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Eight

Aty V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hadden gereserveerd via Iens, er was echter geen tafel voor ons vrij. Na even wachten lukte het gelukkig.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker en ontspannen gegeten
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vanavond lekker gegeten. Maar verder ging alles mis. Een uur en drie kwartier (!) na binnenkomst kregen we ons voorgerecht. Drie kwartier later het hoofdgerecht. Onbegrijpelijk dat dit gebeurt, zonder uitleg, excuses of enige vorm van compensatie.
Lizette L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
bediening was echt klungelig vanavond catch of the day verkeerd doorgegeven waardoor het tonijn bleek ipv zalm waarop de bediende vroeg of de vis niet raar was? toen hij dit vertelde,
witte bestelde wijn werd een glas rood ingeschonken.
bij toetje 1 toetje vergeten te orderen door bediende waardoor 1 persoon later zijn toetje kreeg.
bediening vroeg bij serveren steeds opnieuw wie wat besteld had, hoe moeilijk is dat bij 4 personen.
bediening wist niet wat hij op de borden had en vroeg wie had er vlees?, er waren 3 verschillende vleesgerechten besteld.
al met al niet zo tevreden deze keer. we hebben er al meerdere malen gegeten, maar aan deze avond (bediening) valt nog wel wat te verbeteren. Hoop ook echt dat ze proberen hier wat begeleiding in te stoppen want het is een top restaurantje waar we graag komen
Jo-Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gelunched. Het eten was erg lekker en gezond. Rustige sfeer en gezellige bediening.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk en eerlijk eten in een goede atmosfeer en erg prettige bediening.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Genoten van de heerlijke gerechten, je proeft de liefde in alle vers bereide gerechten!!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Altijd fijn om hier te komen, goede service, wisselende menu's, kwalitatief altijd op een hoog niveau kortom een uitkomst voor onze zakelijke bijeenkomsten.
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijke lunch genuttigd. Welkome ontvangst. Lunchplankje voor twee personen was geen grote hoeveelheid. Later hoorden we dat dit ook als voorgerecht wel eens wordt geadviseerd. Gerechtjes overigens erg smakelijk. Vriendelijke medewerkers
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Hartelijke ontvangst, echtgenoot was jarig en we kregen prosecco aangeboden. Erg attent!
Heel vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten, in combi met de mooie wijnen.... alles zo smaakvol en zag er mooi uit.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
heerlijk gegeten zelfs glutenvrij en daar word goed aandacht aan besteed
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Altijd heerlijk en vers! Leuke gerechten en veel variatie! Goede wijnen !
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
absoluut prima gegeten! Aardige bediening!
Stef W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Weer helemaal top gegeten!! Mosselen voor maar 16,50€! Was nog een tafel van 4 mensen die dachten dat ze nog een keer 50% korting konden krijgen via AH actie. Keurig uitgelegd door de bediening dat Eight daar nooit aan meedoet. Deze mensen waren blijkbaar ergens anders verkeerd voorgelicht. Dan wel heel flauw om de organisatie heel slecht te noemen en Eight met een 2 te beoordelen!!Aan team van Eight: jullie zijn toppers!! Met top eten en uitstekende prijs/kwaliteit/service!!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Al jaren komen we in dit restaurant en de kwaliteit is altijd constant, namelijk goed! Het enige restaurant in Alphen aan den Rijn waar wij iets durven te nemen wat nieuw is en niet aan het geijkte hoeven vast te blijven zitten, want chef-kok Rolf en zijn crew maakt er altijd iets bijzonders van.. wij willen ook graag even reageren op dhr Martijn Z die zichzelf voor aap voelde staan, omdat Eight aangaf niet mee te doen aan de restaurant actie. U zette uzelf voor aap met uw gezelschap of liever gezegd voor complete Apenheul! U bleef zeuren en doorzaniken, omdat u uw tweede gerecht niet gratis kreeg en u zelf verkeerd heeft gelezen op internet. Man man wat had ik plaatsvervangende schaamte voor u!wij en menig ander tafeltje heeft het nog lang over u gehad dat mag u best weten.. voortaan zeggen wij bij Eight hamsteren ipv eet smakelijk als we aftrappen. En u noemt zichzelf meester proever Haha.. meester droeftoeter is meer van toepassing.jammer dat door uw eigen schuld en gedrag nu het gemiddelde van Eight omlaag gaat... u moet zich diep schamen!!!!
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Ze zeggen dat ze niet mee doen met deze actie. Stonden dus totaal voor schut. Waar de fout ligt weet ik niet maar een zeer slechte organisatie.
Mo D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk eten met een vrolijke en goede service.
Prijs kwaliteit verhouding was ook zeer aantrekkelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goed eten, attente, nette en vrolijke bediening.
Maar een beperkt aantal gerechten, maar wel gevarieerd.
Zeer genoten.
Lenneke R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Gezellige rustige ambiance. Vriendelijke bediening. Lekkere gerechten!