Grand Café Eight

Euromarkt 2 2408 BL Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Eight

Een grand café zoals een grand café moet zijn

Uitnodigend, verrassend, gastvrij en net een beetje anders. Een ontmoetingsplek waar mensen samen genieten van culinaire, internationale gerechten en een goed glas wijn. Kijk niet op als de uren opeens voorbij zijn gevlogen. Ook zeker het bezoeken waard voor een heerlijke lunch.

Meer informatie over restaurant Grand Café Eight

Maandag 11:00 - 18:00
- Lunch vanaf 11:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Eight

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Dit restaurant is een blijvertje. Ze variëren de kaart keer op keer, ook de verrassingsmenus. Ze hebben niet heel veel verloop van het personeel, ervaren serveersters die echt hun best doen om de gast te vermaken. Niet het standaard riedeltje afdraaien, maar inspelen op de wensen van de gast. Ik houd niet zo van die hele zoete desertwijn, daar speelde ze op in door 2 kleinere glaasjes te schenken om het verschil te laten proeven die ook nog eens bij de proeverij van toetjes paste. Kom hier eigenlijk alleen zakelijk en blijf hier zeker terug komen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, goede ambiance en goed eten, mooi gepresenteerd.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, vroegen netjes of iets voorlangs geserveerd mocht worden en of we toe waren aan de volgende gang, niet goedkoopste restaurant maar wel waar voor je geld
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijk, met vooraf aangegeven allergie perfect rekening gehouden, echt van onder de indruk.
Goede gerechten met mooie wijn combi.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heel vriendelijk personeel. Ze hielden rekening met onze wensen.
Voorgerecht (bospaddestoelen soep) was alleen wel erg veel. Verder uitstekend!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Fijne ambiance , zowel voor lunch als diner , zakelijk of prive, uitgebreide lunchkaart , wisselende menu's, zeer goede keuken
cuypers .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
wij komen regelmatig in dit bekende restaurant,deze keer voor mijn verjaardag dus deze keer gekregen van mijn kleinkinderen,het menu was nieuw en als intro een 4e gang kado dus de aanprijzing van de zeer vriendelijke serveerster opgevolgd en was top!voorgerecht kleine hapjes tussen gerecht een tomaten soepje met een bekende smaak ? hoofdgerecht een braadstukje van een sucade rund met een geweldige jus en div gebakken groente met 2 top puree,s alles top alleen op het dessert moesten wij een uur geduld hebben daar er een grote groep eerst was als beloning voor het lange wachten een kopje koffie en een dessert wijntje van het huis.
Annemarije V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke gastvrij personeel, mooie aankleding.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goed eten, gezellig en sfeervol. Leuke gelegenheid om met vrienden te eten. Maar zeker ook goed voor zakelijke aangelegenheden.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige gelegenheid en zeer goede bediening
Wij waren hier voor de 2e keer
Lekker eten!!
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad. Leuk en vriendelijk personeel en een fantastische keuken. De chefkok kwam informeren naar de smaak e.d. van het eten. Maak je echt niet meer zo vaak mee.
Yvon Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Perfecte avond gehad. Fijne verjaardag zo.
De tafel van Adri L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten en bediening perfect, een tikkeltje veel omgevingsgeluid (rumoerig)
M.H. L.
De maaltijd was zeer verzorgd en met aandacht bereid. De ontvangst en bediening was erg voorkomend en vriendelijk. De klantvriendelijkheid is erg hoog maar neigt naar 'over-done'.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Afgelopen zondag met de restaurant week wezen eten wat een weelde om daar te proeven Heerlijk met de grote H !! Een mooi combinatie van veel verschillende smaken .
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Keurig en leuk opgemaakte borden. Vriendelijke service. Was wel een beetje rumoerig.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij zaten naast een groot gezelschap en daardoor was het erg rumoerig. Misschien kan er iets aan de akoestiek gedaan worden?
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer goeie ontvangst. Bij het serveren uitleg over het eten. Zeer smaakvol. Mooi maar niet te groot restaurant.
Top avond....
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
# De bediening moet beter opletten kijken niet goed naar de gasten voor drankjes!
#Lang wachten op de drankjes!
#Koffie besteld ook lang op gewacht!
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Mooie gerechten waarbij het hoofdgerecht iets te zout was (ik eet erg weinig zout, dus merk je dat meteen). Bijzonder vriendelijke bediening met veel kennis van de producten. Kom zeker nog een keer!!
Vivian en Rene R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goed/professionele bediening. Wij hebben genoten.