Grand Café Duo Doesburg

Markt 13 6981 CJ Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Duo Doesburg

Welkom bij Grand Café Duo, een unieke toevoeging aan Doesburg. In een ongedwongen industriële sfeer kan iedereen genieten van een perfecte lunch, een gezellige borrel en uiteraard diner. Of u alleen, met vrienden/familie of een zakelijke relatie komt, ons enthousiaste team zal u op passende wijze ontvangen.
Onze kaart is toegankelijk voor een zeer breed publiek. We hebben goede koffie, bijzondere biertjes, mooie wijnen en een heerlijk terras.

Ons motto: Genieten van het goede leven in een ongedwongen Sfeer!!

Meer informatie over restaurant Grand Café Duo Doesburg

Het Grand Café ligt midden in Doesburg. Dit is te bereiken met bus 26 vanuit Arnhem en Dieren, bus 27 uit Arnhem en Doetinchem en bus 29 uit Arnhem en Doetinchem.
  • : Direct naast het Grand Café ligt in grote parkeerplaats. Hier is plek voor ruim 40 voertuigen en zo loop je ook direct de historische binnenstad in.

Dagelijks geopend: 10:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Duo Doesburg

Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige inrichting alleen wat koud (tocht).
Antonie G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Goed eten bediening kan beter twee personen zagen niet dat we de niets meer te drinken hadden vroegen of we nog wat wensten
Rianne A.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Ook goed rekening gehouden met intoleranties. Bij één van de gerechten was het vlees een beetje aangebrand, dat was jammer. Maar verder was het eten heel erg goed en prima porties. Mosterdsoep misschien wel de beste van Doesburg! En veel keuze uit bier van de tap. We vonden de ruimte wel vrij gehorig, misschien omdat er geen gordijnen hangen. Eerder hebben we dit niet opgemerkt, maar doordat er nu veel (drukke) kinderen waren merkten we dit wel.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekkere proeverij gegeten
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Personeel erg vriendelijk, jammer van mijn steak, was niet groot maar er zaten een paar zenen in!
Van de eigenaresse een glas wijn gekregen voor het ongemak.
Carolien L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
de gerechten zijn goed en de porties ook. persoonlijk vond ik de frites veel te zout.
ik vind het een eetcafé, geen restaurant.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prima restaurant met heerlijke gerechten en fijne bediening. groot minpunt i de aanwezigheid van honden in het restaurant die zeer hinderlijk blaffen. Op 14 september was er een familielid, kennis van de eigenares die haar hond niet onder controle had en zeer hinderlijk blafte, daar werd niets van gezegd of tegen op getreden. Reden voor ons om dit restaurant te mijden in de toekomst en gezien ook de reactie van gasten om ons heen zullen wij daarin niet de enige zijn....
Beste Gerard, erg vervelend dat u deze avond zo ervaren heeft bij Grand cafe DUO. Wij doen er alles aan om de gasten een plezante avond te bezorgen. Het was echter niet de hond van een kennis, maar de hond van de eigenaar, vandaar dat deze op dat moment ook aanwezig was in het restaurant. Wij hadden het erg op prijs gesteld als u dit had laten weten die bewuste avond, dan hadden wij er op dat moment iets aan kunnen doen. Wij hopen u toch nog eens terug te zien en hopen dat uw ervaring dan aangenamer zal zijn.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Trage, ongeïnspireerde bediening. Hadden gedacht te lunchen, maar moesten eerst vragen om een drankenkaart, toen nogal wachten voor die arriveerde. Lunchkaart werd pas gebracht nadat we hadden zitten wachten en er uiteindelijk maar om vroegen. Vermoedden dat als alles zich in dit tempo zou voorzetten het wel eens een erg lange lunch zou worden.
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Super lekker gegeten.. En erg gezellig.. Ook op het terras
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin. Het personeel dat ons hielp was erg aardig en netjes. Het eten werd mooi na elkaar geserveerd. Echt een aanrader voor Doesburg!!
Onno R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten bij GrandCafe Duo was een goede afsluiting van een heerlijke wandeldag we hadden een lekkere kipsate en bijpassende drankjes
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wat een gastvrijheid! Kundig en vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! We komen zeker terug! Dank je we! Een aanrader.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
super gezellig en ongedwongen sfeer. heerlijk gegeten, met kinderen
Kidusebout V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk ingericht, goede zitstoelen, aardige en snelle bediening. Alles was heerlijk, maar wij vonden de prijs toch wel redelijk aan de maat.
Maar zeker aan te bevelen!!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel goed en gezellig vrolijk personeel.
Top.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We gaan hier zeker vaker lunchen of dineren. Leuke sfeer, prima eten en leuke mensen in de bediening!
Falko B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Echte aanrader. Heel gezellig gezeten en uitstekende bediening. Mijn favoriete plekje in Doesburg!
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Eten was lekker en zag er goed uit, vriendelijke bediening
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Maaltijden zijn naar wens aan te passen. Wij waren aan de vroege kant waardoor er nog niet veel tafeltjes bezet waren daardoor doet het achterin wat onrustig aan door de open keuken. Later helemaal geen last meer van. Ook kindvriendelijk. Komen zeker terug.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ongedwongen en zeer goed. Maken tijd voor je als je daar behoefte aan hebt en houden het kort als het moet, Erg leuke inrichting en goed eten en attente, aardige bediening, gastvrouw en gastheer.