Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Du Nord

• Kom je met de auto?
    Vanuit de richting Waalwijk of Tilburg: u volgt de N261/Midden Brabantweg en neemt de afslag bij het Eftelinghotel naar Kaatsheuvel. U vervolgt uw weg alsmaar rechtdoor tot aan de rotonde (Boerenbond aan de rechterkant). Op de rotonde neemt u de afslag na

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Du Nord

Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
de bediening is netjes, er word met jonge mensen gewerkt. alleen als er vragen zijn over het eten of wijn. dan is dit lastig te beantwoorden. het was niet druk, als het druk zal zijn, dan weet ik niet of ze het dan aan kunnen.
voor nu was het eten heel lekker. compliment voor jullie keuken.
Marc N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel
Selreckman R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Eerste serveerster was langzaam en onoplettend, zeer lang gewacht op opname drankje bij een niet-vol terras. Echter wel heerlijk eten en uiteindelijk avond wel mooi afgesloten met prima service.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Met het gezin bij Grand Cafe Du Nord gaan dineren, was er al eens eerder geweest met de lunch en dat was erg goed.

Ontvangst was hartelijk, inrichting is erg leuk. Na het bestellen duurde het echter even voordat we onze voorgerechten kregen. Bediening kwam vertellen dat het even niet zo lekker liep in de keuken en bood zijn excuses- en een drankje van het huis aan, goed opgelost.
Gerechten zagen er mooi uit en smaakte goed, al met al een leuke avond gehad.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Met een aantal collega's afgesproken bij Grand Cafe Du Nord voor lunch en borrel. We werden correct en vriendelijk ontvangen, mochten zelf een plaatsje uitzoeken. Lunchgerechten zagen er goed uit en smaakten ook prima. :)
Bediening was vlot en vriendelijk.
Maxim P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima eetgelegenheid, kindvriendelijk en heel vlotte, vriendelijke bediening!
Rob en Joke, Merlijn en Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor herhaling
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekkere roodbaars, prima dessert, ontvangst en service uitstekend. We k9men hier zeker terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellige en ongedwongen sfeer, vlotte bediening, vriendelijk personeel, toegankelijke kaart, prima huiswijn. Ook leuk met de kinderen. Verrassend moderne, frisse inrichting. Gemoedelijk en toch stijlvol. Helemaal goed!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Helemaal top. Alles naar wens, heerlijk gegeten. Met een vooraf opgegeven wens werd keurig rekening gehouden.
ron S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Prima restaurant. Gemoedelijke sfeer. Eten van goede kwaliteit.
Josco D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Top gerechten mooi om de keuken aan het werk te zien mooieopen keuken goeie producten. Super bediening lekker eten goeie sfeer ook Om met kids te gaan . Zeker voor herhaling vatbaar
Leon T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima restaurant, goede bediening. Voorgerecht, Gamba's in olie viel niet in de smaak. Teveel gewone slaolie smaak en reuk. Hoofdgerecht was uitstekend.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
De dame die ons eten kwam brengen keek niet heel vriendelijk, leek geen zin te hebben in haar werk.
Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf de tomatensoep die lekker vers was met een broodplankje met 4 smeersels waarvan 1 een ontzettende lekkere olijfolie was. Daarna hoofdgerecht. Fish en chips die lekker krokant was en de lady steak pepersaus. Precies goed gebakken medium rare. Helaas waren ze met de pepersaus iets aan de zuinige kant gebleven. Daar had wel wat meer op gekunnen. De roerbakgroenten waren ook lekker.
Geen dessert op want we zaten vol. Maar zeker een aanrader. De bediening was ook erg correct en vriendelijk.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een prima bediening. Zicht op de keuken is een leuke gimmick die past bij de (vlgs mij) ambitie van het restaurant. Een ongedwongen sfeer waar we alle tijd kregen om van ons diner te genieten.
Charly M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg mooie plek. Bediening was waardeloos. Likeur was 3cl... Letterlijk minder dan 2 slokken. We zeiden er wat van maar reactie was, ja dat doen we gewoon hier zo. Biefstuk was taai en rare ipv de gevraagde medium. Frietjes waren lekker. Toen we aangaven dat niet alles naar wens was werd er gezegd ok.. Tja. Slecht hoor erg jammer. Er kan altijd wat mis gegaan maar dan moet dat wel worden gehoord en opgelost
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Mooie zaak. Na een bezoek aan de Efteling de avondfile ontwijken kan prima door hier te gaan eten. Wij hadden de grill burgers, deze waren erg goed van smaak dankzij de Josper grill. Geserveerd op een heerlijk broodje. Verse friet en salade erbij op tafel. Bij onze aankomst duurde het wel te lang voor er iemand kwam om ons te ontvangen. Voor de rest prima bediening, kleurplaat met daarop het kindermenu voor de kinderen. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen na een dagje Efteling. De kaart is uitgebreid dus er is voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten (de burger van de Josper is een echte aanrader!!). Mooie afsluiting van een topdag.
Dakota K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed eten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Wisselend personeel, sommigen wat humeurige serveersters.