Glas champagne

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

Dakota K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed eten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Wisselend personeel, sommigen wat humeurige serveersters.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Super fijne en vriendelijke bediening. Heerlijk eten en een mooie entourage. Vanavond met de hele familie gegeten als afsluiter van een dagje Efteling. Kortom een geslaagde dag!
Rinze K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mooi "Grand Café", jammer van het kale plein, zonder sfeer. Het eten was lekker en verzorgd, ook de kleinzoon werd in de watten gelegd. Geslaagde avond! Geen echte min punten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Superleuke en enthousiaste bediening. Het was onze trouwdag en we kregen een glaasje bubbels van het huis, erg leuke geste !
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
In tegenstelling tot de eerste ervaring, nu helaas een minder positieve recensie.
Onervaren bediening, geen bekendheid met de kaart, bestelling verkeerd, geen service/aandacht op het einde van ons bezoek toen wij vanwege het mooie weer naar het terras verhuisde voor nog een drankje.
Gegeven de prijs en de eerdere ervaring was dit bezoek teleurstellend.
Nicoletta L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We werden hartelijk begroet bij binnen komst. De ook die ik reserveren had geplaatst was gelezen en er werd naar gehandeld. Uit eigen beweging werd achtergrond bij onze tafel gedept. De kaart werd met enthousiasme uitgelegd. T eten werd vlot gereserveerd. Werd op n eigentijdse wijze gepresenteerd. Alles was home-made. Van brood tot sauzen en salades en uiteraard, de burgers. Erg lekker. Ook de porties, kwaliteit en vlotheid stonden in verhouding tot de rekening.
Wij waren meer dan aangenaam verrast.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten, jammer dat er (nog) geen scharrelvlees wordt geserveerd, voor vis gekozen. Miste de groente bij mijn gerecht maar zag later dat ik voor een klein bedrag een gemengde salade had kunnen bestellen. Heerlijke toetjes! Correcte verhouding prijs/kwaliteit.
martin P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
alles top!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zaterdag 11 Maart zijn we met vier personen bij Du Nord geweest. Het eten was heel goed en het personeel super vriendelijk.
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gelunchd, terrasseizoen geopend. Lekkere gerechten. Het was druk waardoor de wachttijd op drankjes even wat opliep, was niet echt storend, werd goedgemaakt met de vriendelijke en betrokken bediening.
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Vrolijke, nette bediening met persoonlijke benadering.
q A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We zijn na een bezoek aan de winter Efteling met ons gezin bij grand Café Du Nord gaan eten om de dag gezellig af te sluiten. Het is een overweldigend mooie zaak op steenworp afstand van het pretpark. Het ontvangst was erg vriendelijk. De kinderen werden ook leuk benaderd met een mooie kleur/menukaart. Het eten was perfect tegen een goede prijs. Gelukkig was de wachttijd ook kort zodat we na een lange dag met de kinderen weer tijdig huiswaarts konden vertrekken. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
met 8 personen wordt menu aangeboden en geen A la Carter.Laat dit weten voordat je reserveert dan is dat duidelijk. De bediening was vriendelijk maar erg rommelig. Aantal keer drankjes aangeboden die niet voor onze tafel bedoeld was. Vervelend dat je alle 3 gerechten bij 3 gangen menu moet doorgeven. Je kunt een betere beslissing nemen wanneer je het hoofdmenu gehad hebt. Het geeft het gevoel dat je als gast er voor het restaurant bent. En niet dat het restaurant er voor jou is. Wel aardig gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
21 januari weer eens geprobeerd na al 2x niet zo'n beste ervaringen te hebben gehad. We bestelden bisque, tonijn, tonijn en een hoofdgerecht. Toen ze kwamen serveren zei de serveerster ik heb hier een TOMATENSOEP ?? Wij zeiden dat we dit niet besteld hadden, zij weer terug naar de keuken, bleek het toch de bisque te zijn????, toen kwamen ze met het volgende gerecht GRAVED LACHS.? Terwijl we tonijn hadden besteld, het was dus wel tonijn, maar verkeerd uitgeserveerd...daarna zaten we nog te wachten op een tonijn, je zult 't niet geloven, toen dit werd gebracht werd het weer als GRAVED LACHS gebracht ??? Het enige wat goed ging was het hoofdgerecht.
Ook stoorde het ons dat er in "de loop" voor de bar een briefje op de grond lag, wat door zowel de barman als ander minstens 3 andere personeelsleden diverse keren wel gezien werd maar niet opgeraapt werd......wel complimenten voor de uitstraling van het grand-café,, maar de prijs/kwaliteit verhouding vinden wij niet helemaal correct. Dit was 3x is scheepsrecht, wij komen hier niet meer terug!!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vanavond met viertjes fantastisch gegeten, wat een keuken,,hoofdmenu zo divers. Gewoon fantastisch.Top bediening. We zijn er trots op om zo'n gelegenheid te hebben in ons dorp.
Jhon V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom lekker gegeten met relaxte en vriendelijke bediening!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We kwamen hier toevallig terecht om te lunchen. De brasserie ziet er tiptop verzorgd en gezellig uit. Het eten was lekker en je kon zien dat er aandacht aan was besteed. We werden zeer vriendelijk en professioneel bediend. Complimenten!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Na een intensieve Efteling dag was het hier heerlijk om bij te komen.
Verder was de maaltijd lekker en stevig, het omrijden waard. De verjaardag van onze dochter werd op een hele leuke wijze bij het dessert gevierd, kortom we hebben genoten.
S D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
In één woord echt fantastisch!!!
Hele mooie inrichting, vriendelijk personeel en het eten is van hoge kwaliteit en met veel zorg gepresenteerd op je bordje. Leuk dat er gisteren ook een kerstvrouw een cadeautje voor onze dochtertje kwam brengen ???????????????? Zeker voor herhaling vatbaar en een grote aanwinst voor Kaatsheuvel. Bedankt voor de leuke sfeervolle avond :-) Wij hebben echt genoten van alles!!
Djamila S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik had een hamburger, als enige van de tafel met 6 geen salade oid erbij. Alleen wat chips die ik overigens er helemaal niet bij vond passen qua smaak (dorito's? die driehoekjes) gerechten van collega's zagen er wel beter uit moet ik zeggen! Ik vond mijn gerecht erg duur vergeleken met wat ik kreeg. Een salade was wel het minste.