Grand Café Du Nord

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Du Nord

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goede aanwinst voor Kaatsheuvel en omstreken, je kunt er heerlijk lunchen en ook dineren of borrelen is er mogelijk. De menukaart voor het diner is niet heel groot dus je hebt je keus zo gemaakt. Porties zijn behoorlijk qua grootte en ook erg smakelijk en na 3 gangen ga je met een tevreden gevoel de deur uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gritteke .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij moesten erg lang wachten op ons hoofdgerecht en of het daar nu door kwam of niet, maar mijn kipsate was lauw en dat was wel erg jammer. Het smaakte verder oké. De overige gerechten waren prima.
Sfeer was gezellig en warm en ook de bediening was verder goed.
Mip2 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prachtige nieuwe zaak aan een mooi plein. De zaak lijkt eigenlijk wat groot voor een dorp als Kaatsheuvel, toch waren er genoeg tafels bezet en was het gezellig druk. De bediening is jong maar vriendelijk. De kaart was gevarieerd, met ook veel wijnen per glas te bestellen en veel bierkeuzes. Ik begon met de vissoep, mijn tafelgenoot met de carpaccio. De soep was lekker, echter wat weinig, zeker in vergelijking met de grote portie carpaccio die werd geserveerd, dit was meer een carpaccio-salade. Hierna had ik de 'vegetariano' : gegrilde groenten van de Josper, mijn tafelgenoot de Schotse zalm. Beide gerechten waren lekker, de Josper-bereiding voegde niet echt iets toe aan de smaak naar onze beleving. Desondanks erg genoten van de heerlijke gerechten, prima porties en mooi opgediend. Als bijlage kregen we aardappelpartjes en wat salade van het huis, heel fijn. We sloten af met een grand desert,een mix van wat ijs, mousse, koekstukjes en fruit. Deze gelukkig samen gedeeld, het was een flinke afsluiter. De rekening viel alles mee, fijn ook dat er kraanwater wordt geschonken op ons verzoek. Kortom een prima no-nonsense diner in een prachtig etablissement op een mooie plek voor een vriendelijke prijs.
KdVries .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Zeer mooi ingerichte zaak bezocht na een dagje Efteling. Grote glazen wand waarachter de strak ingerichte keuken goed te zien is. Jonge maar zeer vriendelijke bediening. Eigenaar kwam nog een praatje maken. Wat de ervaring toch op een positieve manier beïnvloedde. We hadden hamburgers en rib eye uit de Josper grill. Heerlijk smaak en perfect gegaard daardoor.
Williepeters .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij deze prima aanwinst in kaatsheuvel. We hebben op koningsdag hier gegeten en de biefstuk uit de josper oven was heerlijk. Het enige minpuntje was dat voor een vrouw uit ons gezelschap de bestelling niet goed was genoteerd. Zij kreeg haareten wat later. Ook had iemand als nagerecht een latte machiato en die was al op toen de rest hun nagerecht kregen. Maar daar staat tegenover dst de eigenaar een praatje kwam maken. We komen zeker nog meerdere malen terug.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wauw! Eindelijk een plek in Kaatsheuvel waar je gezellig wat kan drinken, borrelen en/of eten. En wat een mooie en verrassend grote zaak is het! De open keuken die toch gescheiden wordt van het zit-gedeelte, de leuke hoekjes, een soort 'tussen'-terras (buiten maar toch binnen) en een mooi groot (verwarmd) terras. Daarnaast wordt het persoonlijke ook echt uitgevoerd, je hebt het gevoel dat je hier een beetje thuiskomt. Chapeau!

We hebben heerlijk gegeten en de Josper geeft een heerlijke smaak aan de gerechten. Leuke bieren ook op de kaart!

Hier gaan we vaker terugkomen, met vrienden maar ook om lekker wat met z'n tweeën te drinken!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Mooie aanwinst voor het bruisend hart in wording in Kaatsheuvel, interieur en terras zien er geweldig uit. Na een paar keer wat gedronken en een keer wat gegeten te hebben is het enige waar extra aandacht aan besteed moet worden de bediening. De bediening weet niet welke tafel wat besteld heeft, weet niet waar en hoe de gerechten die op de kaart staan van bereid zijn en doen er hééééééél lang over je bestelling te brengen.