Grand Café Du Nord

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Du Nord

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zaterdag 11 Maart zijn we met vier personen bij Du Nord geweest. Het eten was heel goed en het personeel super vriendelijk.
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gelunchd, terrasseizoen geopend. Lekkere gerechten. Het was druk waardoor de wachttijd op drankjes even wat opliep, was niet echt storend, werd goedgemaakt met de vriendelijke en betrokken bediening.
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Vrolijke, nette bediening met persoonlijke benadering.
q A.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We zijn na een bezoek aan de winter Efteling met ons gezin bij grand Café Du Nord gaan eten om de dag gezellig af te sluiten. Het is een overweldigend mooie zaak op steenworp afstand van het pretpark. Het ontvangst was erg vriendelijk. De kinderen werden ook leuk benaderd met een mooie kleur/menukaart. Het eten was perfect tegen een goede prijs. Gelukkig was de wachttijd ook kort zodat we na een lange dag met de kinderen weer tijdig huiswaarts konden vertrekken. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
met 8 personen wordt menu aangeboden en geen A la Carter.Laat dit weten voordat je reserveert dan is dat duidelijk. De bediening was vriendelijk maar erg rommelig. Aantal keer drankjes aangeboden die niet voor onze tafel bedoeld was. Vervelend dat je alle 3 gerechten bij 3 gangen menu moet doorgeven. Je kunt een betere beslissing nemen wanneer je het hoofdmenu gehad hebt. Het geeft het gevoel dat je als gast er voor het restaurant bent. En niet dat het restaurant er voor jou is. Wel aardig gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
21 januari weer eens geprobeerd na al 2x niet zo'n beste ervaringen te hebben gehad. We bestelden bisque, tonijn, tonijn en een hoofdgerecht. Toen ze kwamen serveren zei de serveerster ik heb hier een TOMATENSOEP ?? Wij zeiden dat we dit niet besteld hadden, zij weer terug naar de keuken, bleek het toch de bisque te zijn????, toen kwamen ze met het volgende gerecht GRAVED LACHS.? Terwijl we tonijn hadden besteld, het was dus wel tonijn, maar verkeerd uitgeserveerd...daarna zaten we nog te wachten op een tonijn, je zult 't niet geloven, toen dit werd gebracht werd het weer als GRAVED LACHS gebracht ??? Het enige wat goed ging was het hoofdgerecht.
Ook stoorde het ons dat er in "de loop" voor de bar een briefje op de grond lag, wat door zowel de barman als ander minstens 3 andere personeelsleden diverse keren wel gezien werd maar niet opgeraapt werd......wel complimenten voor de uitstraling van het grand-café,, maar de prijs/kwaliteit verhouding vinden wij niet helemaal correct. Dit was 3x is scheepsrecht, wij komen hier niet meer terug!!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vanavond met viertjes fantastisch gegeten, wat een keuken,,hoofdmenu zo divers. Gewoon fantastisch.Top bediening. We zijn er trots op om zo'n gelegenheid te hebben in ons dorp.
Jhon V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wederom lekker gegeten met relaxte en vriendelijke bediening!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We kwamen hier toevallig terecht om te lunchen. De brasserie ziet er tiptop verzorgd en gezellig uit. Het eten was lekker en je kon zien dat er aandacht aan was besteed. We werden zeer vriendelijk en professioneel bediend. Complimenten!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Na een intensieve Efteling dag was het hier heerlijk om bij te komen.
Verder was de maaltijd lekker en stevig, het omrijden waard. De verjaardag van onze dochter werd op een hele leuke wijze bij het dessert gevierd, kortom we hebben genoten.
S D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
In één woord echt fantastisch!!!
Hele mooie inrichting, vriendelijk personeel en het eten is van hoge kwaliteit en met veel zorg gepresenteerd op je bordje. Leuk dat er gisteren ook een kerstvrouw een cadeautje voor onze dochtertje kwam brengen ???????????????? Zeker voor herhaling vatbaar en een grote aanwinst voor Kaatsheuvel. Bedankt voor de leuke sfeervolle avond :-) Wij hebben echt genoten van alles!!
Djamila S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ik had een hamburger, als enige van de tafel met 6 geen salade oid erbij. Alleen wat chips die ik overigens er helemaal niet bij vond passen qua smaak (dorito's? die driehoekjes) gerechten van collega's zagen er wel beter uit moet ik zeggen! Ik vond mijn gerecht erg duur vergeleken met wat ik kreeg. Een salade was wel het minste.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vriendelijk personeel, heerlijk vers eten en een sjieke inrichting. Prijs/kwaliteit prima. Blij verrast door dit etentje.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goede aanwinst voor Kaatsheuvel en omstreken, je kunt er heerlijk lunchen en ook dineren of borrelen is er mogelijk. De menukaart voor het diner is niet heel groot dus je hebt je keus zo gemaakt. Porties zijn behoorlijk qua grootte en ook erg smakelijk en na 3 gangen ga je met een tevreden gevoel de deur uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gritteke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij moesten erg lang wachten op ons hoofdgerecht en of het daar nu door kwam of niet, maar mijn kipsate was lauw en dat was wel erg jammer. Het smaakte verder oké. De overige gerechten waren prima.
Sfeer was gezellig en warm en ook de bediening was verder goed.
V P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prachtige nieuwe zaak aan een mooi plein. De zaak lijkt eigenlijk wat groot voor een dorp als Kaatsheuvel, toch waren er genoeg tafels bezet en was het gezellig druk. De bediening is jong maar vriendelijk. De kaart was gevarieerd, met ook veel wijnen per glas te bestellen en veel bierkeuzes. Ik begon met de vissoep, mijn tafelgenoot met de carpaccio. De soep was lekker, echter wat weinig, zeker in vergelijking met de grote portie carpaccio die werd geserveerd, dit was meer een carpaccio-salade. Hierna had ik de 'vegetariano' : gegrilde groenten van de Josper, mijn tafelgenoot de Schotse zalm. Beide gerechten waren lekker, de Josper-bereiding voegde niet echt iets toe aan de smaak naar onze beleving. Desondanks erg genoten van de heerlijke gerechten, prima porties en mooi opgediend. Als bijlage kregen we aardappelpartjes en wat salade van het huis, heel fijn. We sloten af met een grand desert,een mix van wat ijs, mousse, koekstukjes en fruit. Deze gelukkig samen gedeeld, het was een flinke afsluiter. De rekening viel alles mee, fijn ook dat er kraanwater wordt geschonken op ons verzoek. Kortom een prima no-nonsense diner in een prachtig etablissement op een mooie plek voor een vriendelijke prijs.
KdVries .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Zeer mooi ingerichte zaak bezocht na een dagje Efteling. Grote glazen wand waarachter de strak ingerichte keuken goed te zien is. Jonge maar zeer vriendelijke bediening. Eigenaar kwam nog een praatje maken. Wat de ervaring toch op een positieve manier beïnvloedde. We hadden hamburgers en rib eye uit de Josper grill. Heerlijk smaak en perfect gegaard daardoor.
williepeters .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij deze prima aanwinst in kaatsheuvel. We hebben op koningsdag hier gegeten en de biefstuk uit de josper oven was heerlijk. Het enige minpuntje was dat voor een vrouw uit ons gezelschap de bestelling niet goed was genoteerd. Zij kreeg haareten wat later. Ook had iemand als nagerecht een latte machiato en die was al op toen de rest hun nagerecht kregen. Maar daar staat tegenover dst de eigenaar een praatje kwam maken. We komen zeker nog meerdere malen terug.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wauw! Eindelijk een plek in Kaatsheuvel waar je gezellig wat kan drinken, borrelen en/of eten. En wat een mooie en verrassend grote zaak is het! De open keuken die toch gescheiden wordt van het zit-gedeelte, de leuke hoekjes, een soort 'tussen'-terras (buiten maar toch binnen) en een mooi groot (verwarmd) terras. Daarnaast wordt het persoonlijke ook echt uitgevoerd, je hebt het gevoel dat je hier een beetje thuiskomt. Chapeau!

We hebben heerlijk gegeten en de Josper geeft een heerlijke smaak aan de gerechten. Leuke bieren ook op de kaart!

Hier gaan we vaker terugkomen, met vrienden maar ook om lekker wat met z'n tweeën te drinken!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Mooie aanwinst voor het bruisend hart in wording in Kaatsheuvel, interieur en terras zien er geweldig uit. Na een paar keer wat gedronken en een keer wat gegeten te hebben is het enige waar extra aandacht aan besteed moet worden de bediening. De bediening weet niet welke tafel wat besteld heeft, weet niet waar en hoe de gerechten die op de kaart staan van bereid zijn en doen er hééééééél lang over je bestelling te brengen.