Grand Cafe Doria

Grote Houtstraat 1A 2011 SB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Doria

Amfasis A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Wij hadden hier laatst een lekker toetje, vandaar dat we ook een keertje de lunch daar wouden uit proberen. De prijs kwaliteit verhouding was slecht. 2 witte broodjes, 2 lauwwarme kroketten en 2 hapjes salade voor 6,5. 3 euro voor appelsap en voor 12, 50 had ik een zwart aangebakke broodje met italiaanse groentesalade. Heeeel veel olie erop en maar 3 soorten groente. Heb bijna alles laten staan en er is geen enkele keer gevraagd wat we ervan vonden. Kortom matige kwaliteit eten, slechte prijs-kwaliteit verhouding en matige service. Geen aanrader.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Ondertussen heb ik hier 2x gegeten. De lasagne was heerlijk, Ooka l was het een verrassing dat hier ei is was verwerkt, maar smaakte erg goed. De Gnocchi smaakte ook prima. Het was mij ook opgevallen dat je niet de keuze krijgt om je thee smaakte kiezen en toen er door mijn partner spaghetti werd besteld werd hier geen lepel bij geserveerd. Eten is prima maar niet erg bijzonder. Prijzen vind ik mooi voor de gerechten, meer of minder zijn ze ook niet waard.
Marieke92 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Vorige week zondag (14-10-12) geluncht bij grand cafe Doria.
Drankjes werden snel gebracht. We wilden ook graag lunchen dus vroegen we of we wat mochten bestellen. Ik wilde het broodje verdure e provolone en vroeg me af wat de Italiaanse kaas was die daar bij zat. Het meisje ging het vragen en kwam terug met het antwoord: Parmezaanse kaas. Nou ik wilde dat broodje en wees het aan omdat ik het niet kon uitspreken. Ze liep weg zonder te vragen of mijn partner wat wilde bestellen.(bediende kon ook moeilijker nederlands) We riepen dat hij ook wat wilde eten en dat was een simpele tosti ham/kaas. Toen het eten kwam hadden we geen bestek.. Dat werd later wel gebracht. De tosti was ipv ham/kaas kaas en tomaat. Dit was al een tegenvaller want hoe moeilijk is het? Ik kreeg een bord met groenten en een droog broodje!! Het eten was wel oke maar niet erg veel. Later met het afrekenen zag ik dat mijn `broodje`€12.50 koste ipv €7.50. dit klopte niet want ik had het broodje nog aangewezen op de kaart. De mevrouw(andere bediende) zij dat ik de salade had en dat ik dit maar had moeten weten. Ik zei dat ik het broodje had en deze nog speciaal aan het meisje had aangewezen, want de salades waren wat aan de dure kant, anders had ik wel wat anders gekozen van de salades!! Ik moest toch €12.50 voor dit kleine beetje eten afrekenen, terwijl ik het toch echt heb aangewezen. Ik kreeg geen sorry of iets en werd nog boos aangekeken ook. kortom we zijn onbeschoft behandeld en kregen geen excuses. Wij komen hier nooit meer!!
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
prima locatie aan het plein in haarlem, terras heeft verwarming en goed uitzicht, bediening is buiten als binnen vlot en vriendelijk.

het eten (pizza) viel helaas tegen, klef en veels te dik belegd.
de hamburger met friet was prima, al was het broodje van de hamburger niet vers (waarschijnlijk van de ochtend, waardoor deze taai was geworden)

voor een drankje prima te doen op een leuke locatie, voor een hapje wat minder, wellicht dat wij de verkeerde keuzes gemaakt hebben en dat andere gerechten wel prima zijn.