Grand café Docks

Meer informatie over restaurant Grand café Docks

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:30
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
In twee woorden: niet vers. Vis van de dag was een Australische vis, duidelijk uit de vriezer, taai, niet lekker. We hadden Tapas, maar eigenlijk proefde niets echt vers. Quiche was smaakvol, maar proefde ook of het een dag eerder gemaakt was en ook de sushi was langer dan een uur daarvoor gemaakt. Geitenkaassalade was lekker, brood en soepje vooraf waren prima. De bruschetta vooraf was heerlijk, top. Bediening was traag, vaak zag of hoorde geen van de drie obers ons. En we hebben erg lang op het toetje moeten wachten. Samengevat: veel te duur en niet goed.
Cobo24-7 B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Heerlijk gegeten, leuke gerechten met aandacht bereid..zeker een van de betere tapas restaunts. Bediening was super aardige jongen met een gezellig boers accent, veel aandacht voor de kinderen en wist ons te overtuigen om ook een specialiteitje te nemen...iets waar ik normaal gesproken altijd heel irritant vind...immers ik bepaal zelf wel wat ik lekker vind...was gezellig en leuk voor een goede prijs... Als we in de buurt Zijn komen we zeker nog eens terug
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij dit grand cafe aan de vecht, vriendelijke bediening, aanrader zekerr het tapas menu. Een creatieve samenspel van kleine gerechtjes met heerlijke smaken. ik kom zeker nog een keer eten