Grand Café Dicky's

31-203444206

Meer informatie over restaurant Grand Café Dicky's

Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Lekker gelunchd, aardige bediening, eten kwam snel, lekkere garnalenkroketjes en bijbehorend brood, weinig garnituur, broodje tonijnsalade ook gewoon prima. Rumoerig en tafels heel dicht tegen elkaar zodat je elkaarsgesprekken kan horen.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lunch op vrijdagmiddag - broodje Zuidas en een jus d'orange - lekker, verse producten en een goede en vriendelijke bediening
Wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
'De bediening is alleraardigst en professioneel. De Dicky's Hamburger stelde mij echter teleur. Hij was dik genoeg en smaakte redelijk maar de textuur van het vlees kwam naar mijn mening overeen met een diepvriesburger. De salade met boontjes en ui en een lekkere dressing maakte wel wat goed. En de prijs-kwaliteit-verhouding is niet onaardig (hamburger, friet en salade voor 9 euro).
Caspar C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Prima borrel locatie en eetcafé. Voor Zuid-as begrippen is de service goed en aardig. Jammer was dat veel gerechten op waren toen wij gingen zitten.

De hamburger deluxe was prima met goede friet. Niet spetterend, maar precies zoals je hem mag verwachten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Op een mooie vrijdagmiddag hier voor de lunch gegeten. Kaart is niet heel verrassend, veel klassiekers zoals uitsmijter en club sandwich. Ik hoor van collega's ook goede verhalen over de burgers. Zelf ben voor de clubsandwich gegaan, lekkere verse ingrediënten en met de bijbehorende chips. Jus d'orange is lekker vers. Mooi terras, leuke locatie. Bediening was snel en goed. (En voor wie geen tijd heeft om uitgebreid op het terras te zitten, de afhaallocatie is ook een aanrader!)
RH R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
We kwamen hier voor een kop koffie en een broodje op de donderdgmiddag. De broodjes werd snel geserveerd na bestelling en van goede kwaliteit. Service viel tegen, er was weinig oog voor de gasten. Een personeelslid wat op de bovenverdieping ging eten zat ongegeneerd met haar voeten op de stoel tegen over haar, geen fijn idee dat daar straks de volgende gast met schone pantalon gaat zitten. Andere personeelsleden waren druk met meezingen en stonden uitgebreid te eten in de keuken in het zicht van de gasten. Rommelig decor, met her en der rommel op de vloer.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Vrijdagmiddag lunchen bij Dicky's; een klassieker. Eten is hier op zuidas-prijsniveau maar wel waar voor je geld, grote porties en verse ingrediënten. Vriendelijke bediening en gezellige entourage. Het enige wat ik wat minder vind is dat het soms zo gehorig is dat je je gesprekspartner nauwelijks kan verstaan.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Vrijdagmiddag om 12.30 afgesproken. Kan toch niet te druk zijn in deze crisis tijd ? Dicky's weer een voorbeeld van een eettent die niet teveel last van de crisis schijnt te hebben : het is bijna onmogelijk om binnen te komen, zo druk is het.

We hebben een tafeltje op de tweede verdieping achterin. Lekker rustig alhoewel de buren toch wel erg dicht naast je zitten maar luistervinken kan gelukkig eigenlijk niet.

Bestelling is : een Oosterse Ossehaas salade en een club sandwich. Het eerste gerecht is, zoals al verwacht, humongous, wel smakelijk maar natuurlijk gewoon veel te veel. De club sandwich is een zeer geslaagde vrije interpretatie van wat een clubsandwich allemaal wel niet kan zijn. Zeer smakelijk, ook de brood component die niet geroosterd lijkt te zijn. Inderdaad geserveerd conform recept met echte chips ( Engels : crisps ). Kortom een geslaagde lunch.