Grand Cafè deBuuren

Stationslaan 21 8071 CJ Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Cafè deBuuren

Welkom bij Grand Café deBuuren in Nunspeet!

Elkaar ontmoeten is de basis van vriendschap, een zakenrelatie of het gezellige familiegevoel. Daar is deBuuren de ideale locatie voor; als ontmoetingsplek om bij te kletsen met een kop koffie, te lunchen voordat de trein vertrekt of om uitgebreid te dineren met een nieuwe liefde. deBuuren staat voor genieten van kwaliteit op elk moment van de dag.

Als echte liefhebbers zijn wij ervan overtuigd dat genieten van eten en drinken onderdeel is van elke ontmoeting. Met het food-concept van deBuuren past er bij elke gelegenheid iets lekkers. Zoals ambachtelijk gebak van een Veluwse patissier bij de koffie, of een bord vol verschillende soorten ham of kaas bij de zaterdagmiddagborrel.

Met het food-concept is deBuuren op de Veluwe zeker uniek. Alle gerechten van de dinerkaart kunnen klein of groot besteld worden. De kleine variant is vergelijkbaar met het traditionele voorgerecht en het grote gerecht is gelijk aan het vertrouwde hoofdgerecht. De desserts komen naar wens in ‘sweet bites’ formaat op tafel.

Kleine of grote trek maakt niet meer uit! Is de keuze moeilijk, geniet dan van meerdere kleine gerechten.

Meer informatie over restaurant Grand Cafè deBuuren

Fantastisch lekker gegeten . Vriendelijke bediening
Zeer sfeervol ingericht
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Op menu keuze tussen verschillende hoeveelheden van de gerechten, dat vind ik erg fijn
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellig restaurant. Vlotte bediening. Leuke sfeer, enniet onbelangrijk, heerlijk gegeten!
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat verrassend lekker gegeten gister! Op de Italiaanse tour met tomatensoep, lasagna met veel groenten en witte IPV rode saus, erg lekker. Vooraf kregen we een lauw- warm knapperig sushihapje geserveerd van dit Grand café. Een flinke kop soep met een heerlijk plak brood belegd met parmaham is extra maar maakte het af. De rode wijn was heerlijk, de bediening zorgvuldig. En ook nog super lekkere patat en fris knapperige salade erbij! Echt niet duur voor alles wat je krijgt. Zag dat er ook heerlijke theesoorten op de bar stond. Als we eens in Nunspeet komen gaan we zeker terug. J&T
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Leuke avond gehad en lekker gegeten.
W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Op 28 september 2018 hebben wij onze bruiloft mogen vieren bij De Buuren. We werden met alle daggasten hartelijk ontvangen en hebben onwijs genoten van de heerlijke gerechten tijdens het diner, de goede hapjes en drankjes tijdens het avondfeest, de behulpzame bediening en de fantastische sfeer. Dank aan Tom en zijn team!
Jullie bedankt voor de leuke avond!
C.G. D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Jammer dacht via Iens de AH te gebben gereserveerd....zijjn niet de enige...jammer van Iens
Rien P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
heerlijk gegeten, service prima, eten van goede kwaliteit, bediening correct en vriendelijk. locatie prima.prijs kwaliteit verhouding ok.
Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Voor de twee dag geweest, en weer heerlijk gegeten
Aheem .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Gisterenavond met zijn drieën gegeten bij de Buuren. Eten was heerlijk. Salade geitenkaas zou best wat uitgebreider kunnen met lekker zo gedroogde tomaatjes , reepjes appel of bijv. walnootjes. De kleine spies ossenhaas en varkenshaas ook heerlijk en broodjes echt overheerlijk (wel prijzig €6,50 voor 5 mini broodjes) de pesto leek meer op spinazie maar ondanks dat was smaak prima. Gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het eten was verassend lekker en beter dan je zou verwachten wanneer je naar de inrichting kijkt. Het ziet er namelijk uit als een hippe (cocktail)bar maar het eten is restaurant waardig en wordt mooi gepresenteerd!
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Leuke en sfeervolle plek om te dineren. Eten was ok tot prima, we kozen voor veel kleine voorgerechten [lam, kip, zalm, spies, asperges] Lam stoof is echt een aanrader, zalm was net te droog, en de satesaus bij de spies mag wat spicier, wat meer karakter krijgen.
De wijnglazen werden helaas minimaal gevuld, daar zou echt wat meer wijn in mogen per glas.
De neon inrichting is echt sfeervol bij de bar. Altijd even schrikken als er een band begint te spelen tijdens je gesprek maar prima te doen.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
OK eten, niet geweldig. De vegaburger was voor iedereen die deze at, veel te pittig. Mag dus wat minder :)
Aardige bediening.
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk en lekker eten. Personeel is heel vriendelijk ook tegen onze zoon van 4 jaar..
V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eerdere prima ervaringen, maar gisteren was het een rommeltje. Het duurde maar liefst 1,5 uur voordat het hoofdgerecht op tafel stond, en het muziek van het naastgelegen café was duidelijk hoorbaar toen de deur enkele malen onnodig lang open bleef staan. Uiteindelijk het nagerecht laten zitten omdat we er al ruim 2 uur zaten. Ook zijn de gerechten van goede kwaliteit, maar is de hoeveelheid matig.
D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Prima geluncht! Zeker een aanrader, hangt een gezellige sfeer, personeel is erg vriendelijk. Wij waren er op een zonnige dag en dan kun je er zeer prettig buitenzitten.
SonjaPost .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goed restaurant en gezellige sfeer. Het eten was heerlijk. Wij waren hier met het gezin met volwassen kinderen en komen zeker nog eens terug.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We vonden dat de kaart te weinig keuzemogelijkheden bood, we hadden moeite om een gerecht te kiezen. Hoewel mijn gerecht kwalitatief goed was, was het niet mijn smaak. Maar iets anders naar mijn gadig (afgezien van de dure tournedos) kon ik niet op de kaart vinden.
Daarnaast; de vraag of we alvast een broodplankje wilden werd te vroeg besteld, nog voordat we de kaart hadden gezien. Eigenlijk past dat niet, zonder echt na te denken hebben we daar ja op gezegd, maar toen ik later de menukaart zag had ik liever iets anders besteld als voorgerecht. Maar eerlijk is eerlijk: het is een hele effectieve en lucratieve bijverkooptechniek, want bijna iedereen had een mandje brood op tafel staan. Niet de eenvoudige van €6,00, maar zonder te vragen de duurdere variant van €7.50.
F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Er staan mooie gerechten op de kaart. We hebben lekker gegeten. De bediening was vriendelijke en attent. We gaan zeker nog een keer terug om een vorkje te prikken.