Grand Cafè deBuuren

Stationslaan 21 8071 CJ Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Cafè deBuuren

Welkom bij Grand Café deBuuren in Nunspeet!

Elkaar ontmoeten is de basis van vriendschap, een zakenrelatie of het gezellige familiegevoel. Daar is deBuuren de ideale locatie voor; als ontmoetingsplek om bij te kletsen met een kop koffie, te lunchen voordat de trein vertrekt of om uitgebreid te dineren met een nieuwe liefde. deBuuren staat voor genieten van kwaliteit op elk moment van de dag.

Als echte liefhebbers zijn wij ervan overtuigd dat genieten van eten en drinken onderdeel is van elke ontmoeting. Met het food-concept van deBuuren past er bij elke gelegenheid iets lekkers. Zoals ambachtelijk gebak van een Veluwse patissier bij de koffie, of een bord vol verschillende soorten ham of kaas bij de zaterdagmiddagborrel.

Met het food-concept is deBuuren op de Veluwe zeker uniek. Alle gerechten van de dinerkaart kunnen klein of groot besteld worden. De kleine variant is vergelijkbaar met het traditionele voorgerecht en het grote gerecht is gelijk aan het vertrouwde hoofdgerecht. De desserts komen naar wens in ‘sweet bites’ formaat op tafel.

Kleine of grote trek maakt niet meer uit! Is de keuze moeilijk, geniet dan van meerdere kleine gerechten.

Meer informatie over restaurant Grand Cafè deBuuren

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafè deBuuren

Dieneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Voor de twee dag geweest, en weer heerlijk gegeten
Aheem .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Gisterenavond met zijn drieën gegeten bij de Buuren. Eten was heerlijk. Salade geitenkaas zou best wat uitgebreider kunnen met lekker zo gedroogde tomaatjes , reepjes appel of bijv. walnootjes. De kleine spies ossenhaas en varkenshaas ook heerlijk en broodjes echt overheerlijk (wel prijzig €6,50 voor 5 mini broodjes) de pesto leek meer op spinazie maar ondanks dat was smaak prima. Gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het eten was verassend lekker en beter dan je zou verwachten wanneer je naar de inrichting kijkt. Het ziet er namelijk uit als een hippe (cocktail)bar maar het eten is restaurant waardig en wordt mooi gepresenteerd!
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Leuke en sfeervolle plek om te dineren. Eten was ok tot prima, we kozen voor veel kleine voorgerechten [lam, kip, zalm, spies, asperges] Lam stoof is echt een aanrader, zalm was net te droog, en de satesaus bij de spies mag wat spicier, wat meer karakter krijgen.
De wijnglazen werden helaas minimaal gevuld, daar zou echt wat meer wijn in mogen per glas.
De neon inrichting is echt sfeervol bij de bar. Altijd even schrikken als er een band begint te spelen tijdens je gesprek maar prima te doen.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
OK eten, niet geweldig. De vegaburger was voor iedereen die deze at, veel te pittig. Mag dus wat minder :)
Aardige bediening.
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk en lekker eten. Personeel is heel vriendelijk ook tegen onze zoon van 4 jaar..
V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eerdere prima ervaringen, maar gisteren was het een rommeltje. Het duurde maar liefst 1,5 uur voordat het hoofdgerecht op tafel stond, en het muziek van het naastgelegen café was duidelijk hoorbaar toen de deur enkele malen onnodig lang open bleef staan. Uiteindelijk het nagerecht laten zitten omdat we er al ruim 2 uur zaten. Ook zijn de gerechten van goede kwaliteit, maar is de hoeveelheid matig.
D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Prima geluncht! Zeker een aanrader, hangt een gezellige sfeer, personeel is erg vriendelijk. Wij waren er op een zonnige dag en dan kun je er zeer prettig buitenzitten.
SonjaPost .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goed restaurant en gezellige sfeer. Het eten was heerlijk. Wij waren hier met het gezin met volwassen kinderen en komen zeker nog eens terug.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We vonden dat de kaart te weinig keuzemogelijkheden bood, we hadden moeite om een gerecht te kiezen. Hoewel mijn gerecht kwalitatief goed was, was het niet mijn smaak. Maar iets anders naar mijn gadig (afgezien van de dure tournedos) kon ik niet op de kaart vinden.
Daarnaast; de vraag of we alvast een broodplankje wilden werd te vroeg besteld, nog voordat we de kaart hadden gezien. Eigenlijk past dat niet, zonder echt na te denken hebben we daar ja op gezegd, maar toen ik later de menukaart zag had ik liever iets anders besteld als voorgerecht. Maar eerlijk is eerlijk: het is een hele effectieve en lucratieve bijverkooptechniek, want bijna iedereen had een mandje brood op tafel staan. Niet de eenvoudige van €6,00, maar zonder te vragen de duurdere variant van €7.50.
F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Er staan mooie gerechten op de kaart. We hebben lekker gegeten. De bediening was vriendelijke en attent. We gaan zeker nog een keer terug om een vorkje te prikken.
liaoverman .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heel vriendelijk personeel. Gezellige uitstraling. Voor mij is het eten prima en niet overdreven duur. En....de patat is heerlijk ! Voor mensen die niet direct behoefte hebben een super chic ingericht restaurant, met wit gesteven damasten tafellakens, is dit een aanrader.
De mogelijkheid om kleine en grote porties te bestellen is helemaal perfect. Ik ben dus een kleine eter en vind deze formule geweldig.
Wij komen hier al een lange tijd en blijf het leuk en lekker vinden.
Mcthijssen T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij toeval terecht gekomen bij Van Buuren. Snelle service bij reservering. Leuk tafeltje bij het raam. Gastvrouw was zeer vriendelijk en kwam soms ook een babbeltje maken, ook met uitleg van de leuke menukaart die ze hebben. Heerlijk gegeten en leuke keuze van menu. Prijs/kwaliteit is goed. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.
Mcthijssen T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij toeval terecht gekomen in dit restaurant tijdens een weekend Nunspeet. Mooi ingericht, prettige stoelen en een tafeltje aan het raam. Het eten was heerlijk en werd prachtig opgediend. Heel fijn dat je van alles kleine en grote porties kunt nemen. Enige minpuntje was dat de friet wat meer doorbakken had mogen zijn. Vriendelijke en attente bediening. We komen hier zeker nog eens terug!
hansveldhuis .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Hedenavond lekker in de avondzon plaatsgenomen op het terras. Mijn partner bestelde een kleine zalmschotel, ik en black angus klein. Prijs € 12.75 incl. friet.
Mijn partner kreeg al direct te horen dat de kleine zalm eigenlijk een voorgerecht was, net of de kelner zich er voor schaamde. Hij had wel gelijk nog
geen 50 gram zalm. Mijn black angus werd geserveerd op een broodje. Het leek op een broodje hamburger maar wel met lekker vlees. Wij komen hier niet meer. Geen waar vor ons geld.

Fred K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Terras gelegen langs drukke dorpsstraat met veel vrachtverkeer .... Vlotte vriendelijke bediening en speciaal bier op de kaart. .... en lekkere borrelhapjes!
Nitije .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Klein minpuntje: we hadden al een hoofd- en voorgerecht besteld, toen ons de vraag werd gesteld of wij nog een stokbroodje wilden. Achteraf stond deze er bij op de rekening. Vind ik eigenlijk not-done.
Irmala .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Wat een gezellig, mooi ingericht restaurant met een vlotte vriendelijke bediening. De witte droge huiswijn was heerlijk, net zoals de speciale biertjes. Ook vind ik het heel fijn dat je alle gerechten in een normale grote en in een kleine variant kunt bestellen. Alles wat op je bord kwam zag er verzorgd uit en smaakte prima. Bij de koffie namen we huisgemaakte bonbons. De manier waarop deze gepresenteerd werden was met zoveel aandacht voor detail gedaan. Al met al, wij hebben een Top avond gehad.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vrijdag 11 maart gegeten bij "de Buuren" in Nunspeet.
Grote zaak die in de loop van de avond goed bezet was.
Vooraf uiensoep waar we het stukje stokbrood en kaas wel erg misten.
Ons hoofdgerecht zalm in sojasaus was uitstekend. Het afsluitende kopje koffie was van goede kwaliteit. De bediening was een beetje plichtmatig.
De prijs voor een glas droge witte wijn, €4,40 ,was trouwens wel een beetje veel.
Goedemiddag Connie,

Allereerst bedankt dat u de moeite heeft gedaan om een recensie te plaatsen over Grand Café deBuuren! Bent u wellicht in de war met een andere soep, want wij hebben in het afgelopen half jaar geen uiensoep geserveerd. Van recensies leren we uiteraard graag, vandaar onze reactie retour. Fijn om te lezen dat de zalm naar wens was!

Met vriendelijke groet,
Babeth ten Hove

Reactie van proever:

Mevrouw Babeth ten Hove
Hierbij bied ik mijn excuse aan I.v.m. de beoordeling van de verkeerde soep van vrijdag 11 maart.
Door mijn vergissing Krueger uw bedrijf een lagere beoordeling dan het verdiende.
Ik waardeer het eten dan ook op tot een 8.
Vr.gr. Connie 14
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vriendelijke bediening, snel. Lekker eten goed verzorgd. Volle zaak door de vrijdagavond ook veel bezoekers in het bargedeelter. Bediening bleef vlot.