Grand cafe de zwarte doos

Den Dolech 2 5612 Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand cafe de zwarte doos

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 22:30
- Ontbijt 09:00 - 11:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
Erg voordelig
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gegeten voorafgaand aan glow. Bediening was vlot, keuze is beperkt tot 1 menu met keuze uit hoofdgerecht. Snelheid van uitserveren was prima, het eten kwam m.i. allemaal uit de magnetron. De soep was lekker maarhet was geen verse soep. Hoofdgerecht (andijviestamp met vis er bovenop) kwam uit de magnetron of oven en was niet vers bereid, zat weinig smaak aan, vlakke hap. Nagerecht was een stukje appeltaart, was ook geen zelfgebakken appeltaart. Prijs/kwaliteit (menu kost 15 euro p.p.) klopt dan weer wel. Verwacht voor deze prijs geen hoogstaande maaltijd, toch had het met een klein beetje aandacht een stuk beter gekund, ik maak met dezelfde basisingrediënten een lekkere verse maaltijd klaar, zonder dat het meer tijd en moeite kost. (uit de oven). Eten hier is van kantine kwaliteit, wellicht was mijn verwachtingsniveau te hoog.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Studentikoos is het nog steeds wel, maar toch heeft het ook echt wel de uitstraling van een Grand Café. Prima eten, zonder al te veel poespas, voor een eerlijke prijs. Keuze uit diverse biertjes en ook de (huis)wijn is prima op orde.
Het tempo is niet altijd even hoog, maar er wordt al genoeg gehaast, dus bij het eten mag het best even wat minder snel. Zeker herhaling waardig!
Elisa H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Prima tent om wat te borrelen, maar verder....
Vijf jaar geleden ben ik hier eens wezen eten en vond het toen niet voor herhaling vatbaar, maar eerder deze week durfde ik weer eens een poging te wagen. Wat een teleurstelling.

Een ruim uur voor aanvang van de film (ook in de Zwarte Doos) kwamen we hier binnen, om vervolgens alleen een hoofdgerecht te bestellen. Een kwartier voordat de film begon kregen we eindelijk ons eten, wat dus vervolgens in rap tempo naar binnen moest worden geschoven.. Jammer.

En dan het eten zelf, dat was ook niet best. Ik bestelde zelf een boeuf bourguignon, maar dat smaakte alsof het uit blik kwam. De bijgerechten waren op zich wel prima. Mijn vriend had een hamburger besteld, maar die was klef en de frietjes die hij erbij kreeg waren taai.

Volgende keer als ik hier naar de film ga, eet ik nog liever snelle hap op het station.
Ken1987 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Ik hou wel van een pilsje en ik ben dan ook regelmatig te vinden in verschillende café's en restaurants. Nog nooit was ik eerder bij de Zwarte Doos geweest, maar na een top-ervaring zal ik hier zeker terugkomen.

De bediende was erg aardig en heeft ons heel snel van dranken voorzien. Ook hoefden we niet lang te wachten op bittergarnituur.

Nadat er een biertje omviel werd deze zonder gechagrijn door het personeel opgeruimd en werd er snel een nieuw biertje gehaald. Helemaal top!

Verder hangt er een erg prettige sfeer, ik kwam met een erg blij gevoel thuis! Tot de volgende keer!
CaroMar .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Afgelopen week heb ik hier gegeten, voor ik naar de film in de ontzettend luxe en fijne filmzaal ging (Django Unchained draaide). Ik at de daghap voor € 7,50. Het was deze dag een Schnitzel met heerlijke dikke aardappelfrieten. Snel klaar en je krijgt waar voor je € 7,50.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Wat een prachtige locatie zo midden in de stad! Ik had bij de Zwarte doos een zakelijke bespreking en was zeer verrast toen ik door het park naar het cafe liep. Midden in het groen, aan het water met een schitterend terras. Binnen in het industrieel ingericht maar er was wel sfeer gemaakt kaarsjes en gezellige loungemuziek. Bediening was uiterst vriendelijk, drankjes kwamen snel en ook op het eten hebben wij niet lang hoeven te wachten. Wij hadden een hamburger en een salade geitenkaas en beide waren erg lekker. Ik kom hier zeker nog een keer terug met mooi weer.