Grand Café De Zwaan

Meer informatie over restaurant Grand Café De Zwaan

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joeyswag .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Gevonden via Google maps, bij aankomst voor het diner buiten op de hoge tafels gaan zitten (uiteindelijk blijven zitten omdat het zo lekker was buiten). We werden meteen geholpen door een enorm aardige meneer met kennis van zaken. Die heeft ons het menu uitgelegd en mij geholpen bij de keuze van een speciaalbiertje: neuzenbier!!! Heerlijk was het en het eten ook goed bereid, mooie timing, mooie presentatie. De carpaccio en de steak tartare waren top. De ceviche als tussengerecht was aangenaam lekker en dan de bavette als hoofd. Mijn vriendin en ik hebben een heerlijke avond gehad en dat kwam mede door de meneer die ervoor zorgde dat we niks tekort kwamen.
Als hij dit leest dan weet hij het wel. Ik zal proberen terug te komen voor een bierproeverij!!!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Druk, gezellig, goed eten. Korte samenvatting voor n tentje dat n druk bezocht terras toonde met n mooie sfeer binnen. Jammer van de iets bruin, uitgedroogde garnituur verder prima gegeten. Wat wil je nog meer...
Wilro .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Eerst gezellig geborreld op het terras. Daarna was de tafel gedekt in het restaurant. Het eten was erg lekker. Ik heb de kok een compliment gemaakt over de bereiding van de sliptongetjes. Ook de andere 3 aan tafel waren enthousiast. Voor herhaling vatbaar
Nietthuis .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Er was nog net een tafeltje voor ons op het terras. Al snel kwam de vriendelijke bediening ons vragen wat we wilden drinken. De kaart bestudeerd voor het avondeten. Ruime keuze voor grote en kleine eters. Ikzelf koos voor de 2 kaaskroketten en mijn partner voor de bavette. De borden zijn mooi opgemaakt en het eten smaakte geweldig. De bediening informeerde netjes of alles naar wens was. Kortom een zaak voor herhaling vatbaar.
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
We moesten eerst wachten aan de bar.
Wel wat rommelig.
Uiteindelijk werden we dan geroepen en naar een tafel verwezen.
Het eten was allemaal wel lekker en zeker voldoende.
De bediening was goed met goede uitleg.
De prijs was redelijk hoog in verhouding.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
In december vlak voor de Kerst hier per toeval terrecht gekomen. Van buiten zag het er donker uit maar eenmaal binnen proefde je meteen de gezellige sfeer.Moet eerlijk zeggen was een klein geschenk van boven, eten was heerlijk. Ze hadden speciale wild gerechten op de kaart en laat ik daar nu van houden. Eten was heerlijk bereid en smaakte echt goed. De bediening was attent en waren zeer kind vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Voor een Grand Café is de inrichting prima, maar een beetje gedateerd hier en daar. Smaken verschillen... De tafels staan niet dicht op elkaar en dat is prettig.
De erwtensoep is een echte aanrader; heerlijk - hoewel nogal zout - en geserveerd met ruimschoots voldoende roggebrood met spek. Ook de tosti was prima in orde.
Wat ons betreft een gezellige plek voor een eenvoudige, maar smakelijke lunch en een prijs kwaliteitverhouding die klopt.
Ilse I.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We hebben met de kinderen hier op een zondag gegeten.
Eten is goede prijskwaliteitsverhouding,voor mijn zoontje (die liever puree ipv frietjes) die andere wensen heeft word rekening meegehouden..
Personeel is echt Brabants gezellig.
Sfeer is gemoedelijk in restaurant!
Aangenaam terras
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Hier prima lunch op, de supertosti is al jaren een onbetwiste klassieker. Personeel was wel erg traag met ons opmerken. Lang moeten wachten om eten te bestellen. Verder wel vriendelijk. Lokatie is geweldig en het pand ziet er zowel van binnen als van buiten prachtig uit.
Dorisperiolavrijsen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Super bediening en perfect eten!
Met mijn vriendin ga ik maandelijks naar Grand Café De Zwaan in Hilvarenbeek. Het aan het Vrijthof gelegen pand is een jaar of 5 geleden volledig gerenoveerd. De bediening is vlug en iedereen lijkt alle kennis te hebben van de tijdelijke gerechten op het krijtbord. De sfeer en aandacht dat het personeel over brengt op de gasten is in 1 woord geweldig. Zo ontzettend gezellig. Een aanrader is bij bezoek zeker de sissende garnalen te nemen!
Veel plezier met genieten!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Eerst een huisgerookte en gepekelde lamsham met asperges en truffelvinaigrette. Heel mooi gepresenteerd op een houten plankje. Misschien niet het meest praktisch maar een lust voor het oog. Goed van smaak ook. De carpacho van de andere tafelgenoten zag er ook super uit en smaakte goed. Daarna de runderbavette met pepersaus. Perfect gebakken en voor herhaling vatbaar. De kabeljauw met asperges en zeekraal van de tafelgenoten was ook perfect. Het geheel afgesloten met een creme brule zoals het hoort. Super diner! Één tip: je kan niet reserveren bij De Zwaan en het is er bijna altijd druk, dus kom vroeg of stel je in op wachten (wat aan de gezellige bar goed te doen is).
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Een gezellig ingericht grand café, ruim opgezet zodat de tafels niet te krap op elkaar staan. Buiten een fraai terras met verwarming en een mooi uitzicht op het Vrijthof.

We waren op doorreis en kozen daarom alleen een hoofdgerecht. De kaart is zeer gevarieerd, met alle hoofdgerechten beneden de € 20,-. Ondanks de scherpe prijs is er toch een grappige kaart met voor elk wat wils. Dus niet alleen de standaard saté en biefstuk, maar ook de afwijkende creaties. Wij kozen een gerecht van het "bordmenu", de maandspecials genoteerd op een schoolbord. Hertenfilet met aardappelcrème, spruitjes en rode portsaus. Voortreffelijk!!!

De bediening was snel en relaxt.

Dit adresje gaan we zeker onthouden bij volgende uitstapjes.
Csa .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Afgelopen zaterdagavond weer eens gaan eten bij een van onze favorieten in de omgeving van Tilburg,
Je kunt er niet reserveren ,maar meestal ben je na een drankje aan de gezellige bar of op het verwarmde buitenterras zo aan tafel .
De eigenaar komt regelmatig een praatje maken en zee weten veel over de omgeving , bijvoorbeeld dat de oude linde zeker 350 jaar oud is , op zich al een mooi park als uitzicht aan de voorzijde van hun restaurant .

We kozen deze maal voor een rundercarpaccio en daarna de sissende garnalen Uiteraard perfect opgemaakt bord ruim belegd met verse carpaccio en kwurig gedressed .
Prima smaak !

De sissende garnalen ( redelijk groot ) erg mooi opgediend in een stenen schaal met een heerlijke saus met voldoende rode peper verse peterselie en wederom juiste smaak , heerlijk warm gerecht .

We sloten af met een heerlijke dame blanche , minstens met een michelin sterren look , chapeu voor de chef !

Fantastisch komen zeker weer snel terug ...

Mr. Anthony A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Voor de verandering ervoor gekozen om in Hilvarenbeek te gaan eten.....De Zwaan trok onze aandacht met zijn gemoedelijke sfeer.
De bediening is sprankelend en goed, alleen duurde het iets langer met drank opnemen vanwege de drukte.
De prijs/ kwaliteit van de huiswijn is uitstekend..
We hebben voor de snoekbaars en de vegetarische ravioli gekozen...
Beiden waren uitmuntend!
Mooi op de huid gebakken snoekbaars, met romige gnocci's en spinazie...alles mooi in balans.
Als desert hebben we voor een kaasplank gekozen.....ook dit stelde ons niet teleur...jammer dat het personeel geen uitleg geeft van wat voor kazen je voor je neus hebt...we moesten het doen met een begeleidend kaartje van de kaasboer...
We zullen zeker nog eens terugkomen bij De Zwaan...aanrader
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Sjonge, volgens onze gastheer was dit een goede keuze om met de familie te gaan eten. Maar we kregen veel gemaksvoer, geinig opgemaakt dat wel. Pre fab eten, voor de snelle hap. Wel gewone (stevige) horeca prijzen. Ik vind dit een schoolvoorbeeld van een tent die onderstreept wat wordt beweerd van Nederlandse restaurants (te duur) in vergelijking met uit eten in het buitenland. Tja, de sfeer is gemoedelijk, dat verwacht je ook wel op dit fraaie plekje aan het Vrijthof. Druk bezocht, maar wat zijn de mensen hier gewend?
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Een paar weken geleden heb ik hier met een collega op het fijne terras in de zon geluncht. De vegetarische opties die op de kaart stonden, trokken me niet zo en ik vroeg om de tosti gegrilde kip zonder kip vanwege de andere ingredienten die op de tosti zaten. De ober moest lachen, omdat kip het hoofdingredient van de tosti was, wees me op de tosti geitenkaas die ook op de kaart staat. Ik heb hem geantwoord dat ze deze wel van de kaart kunnen halen, omdat je als vega doodgegooid wordt met geitenkaas :). Het werd uiteindelijk toch de tosti kip zonder kip, maar met brie en de andere ingredienten.
De Zwaan is een prima plek om te lunchen met vriendelijke bediening en goed eten. Aanrader!
Dieter H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Heerlijk met z'n vieren gegeten. Attente bediening. De voorgerechten (Vissoep, 2x Aspergesoep en Tomatensoep) waren goed verzorgd. De hoofdgerechten ( Gele curry met..., Asperges met kabeljauw en 2x Surf en Turf) waren voortreffelijk.

We komen graag weer terug.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Leuke zaak, gezellig en nog behoorlijk bezet op een woensdagavond in januari. Aardige bediening, vlot. Lekker eten: biefstuk was van goed kwaliteit en prima naar wens gebakken. Ook groenten goed, gevarieerd en lekker beetgaar. Spareribs vond ik niet zo'n ruime portie als je een grote eter bent (misschien kon je bijvragen-hebben wij niet gedaan).