Grand Café de Zon

Jouw recensie over het restaurant Grand Café de Zon

Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Indruk:
Ramen niet schoon, vind dit je visiteplaatje van je zaak en hoort gewoon fris gelapt te zijn. maakt daardoor smoezelig overkomen!
Idem dito wijnglazen, bestek daar horen geen vingerafdrukken op te zitten.

Sfeer:
Grand Cafe zag er gezellig uit in de kerstsfeer.
De zaak was echt ijskoud en daardoor nodigde dit niet uit er langer te blijven, nadat we een hapje hadden gegeten. We hadden het steenkoud nml.
Zonde!

Eten:
Wij hadden Mc Zon Hamburger genomen en was een flinke hamburger met friet daar was niets mis mee.

Bediening:
Is jong, vriendelijk en vlot.

Naar mij inziens zijn de punten van kritiek, makkelijk te verbeteren zijn die frisheid en gezelligheid op positieve manier ten goede komen!

Nu sla ik het voor een volgende keer over.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij kwamen hier via Sociaal Deal aanbieding. Vriendelijk bediening en redelijk eten. Flesje water gevraagd en gekregen bij het eten, ze kwamen ook af en toe om te vragen of alles genoeg was. Het voorgerecht was een zalm sandwich (een beetje droog). Hoofdgerecht was lekker biefstuk met een heerlijk jus.
Tim A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Gerechten zijn prima. Niet te duur. Inrichting mag wel wat opgewaardeerd worden maar dat is persoonlijk. Bediening voldoende. Amuze of zo zou leuk zijn. Kaart heeft voldoende variatie. De steak en de hamburger zijn aanraders!