Grand Café De Zaak

Raadhuisplein Etten-Leur Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café De Zaak

Grand Café De Zaak, de plek in Etten-Leur om lekker te genieten van een goed glas wijn, heerlijk speciaalbier of een mooie Gin & Tonic. Je kunt hier heerlijk lunchen of een keuze maken van de uitgebreide dinerkaart.

Uiteraard bent u van harte welkom om te komen genieten in een
gezellige sfeer van al het goeds dat wij te bieden hebben.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Zaak

• : Betaald parkeren in de buurt.

Maandag
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m Zaterdag
Zondag

• Af te huren , Dansvloer , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
David V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Stijlvol interieur; Professionele en warme bediening; Lekkere gerechten met verrassende toetsen; Zeer uitgebreide bierkeuze met net dat extraatje uitleg.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben gisteren hier gegeten dmv een Social Deal menu. Dat is echt supergoed bevallen! Prima eten, ruime hoeveelheid en in de zaak was het al vroeg gezellig druk. Ze hebben een bierkaart waar je U tegen zegt, dus omdat wij niet echt bierdrinkers zijn en onze schoonzoon en dochter wel, hebben we de deal nogmaals gekocht.
Gastvrije mensen bovendien. Tot ziens binnenkort!!!
P B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een gezellig restaurant, met lekker eten en een goede vlotte bediening door vriendelijk personeel, gaan hier zeker vaker heen voor een gezellige avond.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Vandaag tijdens de jaarmarkt dachten we daar even lekker te lunchen.
Onze bestelling werd rond 13.00u opgenomen.
Vervolgens zien we een half uur niets gebeuren.
Bij vragen of het nog lang duurt word alleen maar gezegd dat er iemand ziek is.
Vervolgens weer een kwartier niets gezien.
2 tafels naast ons hebben inmiddels hun drankjes afgerekend en hun verdere bestelling geannuleerd.
Ook alle drankbestellingen verlopen chaotisch.
Men weet niet wat voor welke tafel is.
Uiteindelijk na dik een uur wachten word onze lunch gebracht.
Maar dan zonder bestek.
Gaan ze even halen.
Terug met mes en vork toch ook maar even om een lepel gevraagd, want soep eten met een vork is toch niet echt handig.
Het eten lag gewoon op het bord gegooit.
Uiteindelijk waren mijn eieren koud.
Beklacht gedaan bij serveerster.
Oh dan hoeft u het eten niet te betalen,maar dit word dan weer niet bij de kassa doorgeven.
Waardeloze tent, weten totaal niet waar ze mee bezig zijn!!!!
Beste Petra, helaas verliep de lunch aardig chaotisch, hierin heeft u helemaal gelijk. Diverse facturen spelen hier in mee. bv een nieuw keukenteam, wat nog niet 100% op elkaar ingespeeld is en de drukste dag van het jaar met de lunch. Die combinatie verliep niet vlekkeloos helaas. Wij gaan hier uiteraard mee aan de slag, zodat dit niet meer voor komt.
Graag nodig ik u uit, om nog een keer te komen lunchen, zodat wij kunnen laten zien dat wij degelijk weten waar we mee bezig zijn.
Patrick
Paulien G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
De zaak heeft een groot deel van onze teamdag (met het hockeyteam) verzorgd! Lekkere biertjes, fietsen door Etten-Leur op tandems, borrelhapjes, een driegangenmenu en dat voor een mooie prijs! De hele middag en avond hebben we genoten op het terras. Bedankt!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Hebben heerlijk gegeten en voldeed aan de verwachtingen.
FrancienvandenOort .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De Zaak is een supergezellig Restaurant Café
We hebben heerlijke kreeft gegeten.
De Chefkok bereid er met liefde en zorg het eten, de bediening is super vriendelijk en zorgzaam. En ze draaien gezellige muziek.
Kortom, een echte aanrader!
Dank je wel Francien,

Graag tot de volgende keer.

Reactie van proever:

Zeker gaan jullie me nog een keer zien! En wel vaker dan 1 keer ook.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Er was een hele leuke gezellige sfeer, hele vriendelijke bediening en lekker eten!
We gaan zeker nog een keer terug! Goede prijs kwaliteit verhouding
Dank je wel. Graag tot een volgende keer op het terras. Met vriendelijke groet,
Proeverette .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vriendelijk personeel, eten was middelmatig, partner had t bone, was erg ' rare' asperges waren erg dik , toetje was wat karig ( 1 bolletje ijs met veeel slagroom) bestek om vlees/ asperges beter te kunnen snijden was er niet, alleen smeermessen. Voorgerecht was erg lekker ( tonijncarpaccio en ceasar salade) wel gezellig om te borrelen.
Beste Proeverette,

Jammer dat u de dikkere asperges niet naar wens vond, hier krijgen wij juist veel complimenten over. Wat betreft uw opmerking over het dessert. Hier gaan we mee aan de slag.

Graag tot een volgende keer.

EdN .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Dramatisch! T-bone max 150gr dus niet rose te bakken, als karton. Kwartel kurkdroog met aardappeltjes en ei van de dag ervoor, schandalig. Gin-Cafe, waarom dan geen Havanna Club? Digestief, geen cognac? Voor minder dan de helft van het geld hadden wij in de eerste de beste friettent beter gegeten.
Ed N
Beste EdN,

Vervelend dat u niet de beleving heeft gehad zoals wij het graag zouden willen zien.
Wat betreft de T-bone, ik krijg met de beste wil nergens 1 gevonden van 150 gram.
De T-bone steak is een stuk van tussen de ribben, zoals een entrecote, maar mét been. Hierdoor zit er ook een ander stuk vlees aan, namelijk het vlees dat men eigenlijk kent van de ossenhaas. Het is een van de meest kwalitatief hoogwaardige stuk steaks die er bestaan. Mocht de T-bone slecht gebakken zijn, dan onze excuses, liever had ik dat aan tafel gehoord op moment dat wij vroegen of alles naar wens was, dan hadden wij het op dat moment direct kunnen oplossen voor u.

Verder mijn excuses voor het niet hebben van Havana Rum.Naast onze zeer uitgebreide bierkaart hebben wij inderdaad ook een grote Gin Kaart. Wat rum betreft is er bij ons niet bijster veel keus. Mocht u de volgende keer komen eten, zal ik voor u zorgen dat er een fles Havana Rum staat. Als u dan zo vriendelijk wilt zijn om aan te geven welke u wilt hebben, bijvoorbeeld de 3 of 7 jarige rum, dan zorgen wij voor de rest.

P S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Voor de eeste keer en helaas laatste keer.
niet onze tent. eten was redelijk. bediening prima
bief was niet rare maar wel done.
de ruimte is te groot. maakt het zaal achtig. en niet zo gezellig.
wij gaan liever ergens anders eten.
Beste Sprenkies, de eerste keer dat u de het gerecht kreeg was het inderdaad te ver doorgebakken, mijn inziens hebben we het direct snel opgelost en was met navraag alles naar wens.

Dat u de ruimte te groot vindt, het heeft ook weer zijn voordelen ;-)

Toch zien we u graag nog een keer, wellicht dat een ander tafeltje wat gezelliger zit voor u.

Braas .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk eten, prima seizoens gerechten. Geweldige bierkaart met enorm veel keuze. Vriendelijke en vrolijke bediening. Opzet van het restaurant is ruim en gezellig zodat je ontspannen kunt zitten.
Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet,
Daanie .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Op doorreis door Brabant zijn wij gestuit in een gezellig café in Etten-Leur namelijk De Zaak. Van buiten ziet het er vooral uit als een plek waar je gezellig wat kunt drinken maar al snel hadden wij door dat je hier ook lekker kunt eten. Als voorgerecht hadden we de traditionele Carpaccio van hert maar de smaak was geenszins traditioneel. In plaats van neppe poederkaas zat er overheerlijke Reggiano parmezaanse kaas op. De tomatensoep smaakte ook heerlijk.
De hoofdgerechten waren zalm met seizoensgroenten, de zalm was heerlijk mals, en een slow cooked wildzwijnwangetje. Heerlijk. Als toetje hadden we een lekker kaasplankje. Over de wijnen hebben we ons laten adviseren en deze smaakten heerlijk.
Al met al hebben we heerlijk gegeten voor een hele leuke prijs. Uitbater Patrick en zijn chef doen goede zaken in Etten-Leur. De Zaak is zeker een rondje door Brabant waard. Wij komen er zeker een keer terug.
Erik1615 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Prima gegeten met een groep vrienden hier. Goede kaart met veel keuze en vooral de diversiteit aan bier keuzes sprak ons erg aan. Daarna nog lekker lang zitten "natafelen".
Noah076 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Heerlijk eten,gezellig personeel.
Een bijzonder mooie zaak.
En een geweldig assortiment aan speciale bieren. Het is echt een aanwinst voor Etten-Leur
Anne-lotte K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Wat een top zaak. Leuk om te borrelen maar ook zeker een aanrader om te dineren. Organiseert ook regelmatig leuke evenementen voor een avondje uit. Ook ontzettend goede en gezellige bediening. Alles onder een dak! Leukste zaak hier in omstreken.
Kartuizer .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Met kerst heerlijk menu voorgeschoteld gekregen. Service vriendelijk, snel en attent. Alles prima met een mooi glas wijn. Voor herhaling vatbaar en niet alleen op een feestdag!
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zien uw graag nog een keertje voor een heerlijke lunch of diner.
Met vriendelijke groet,Patrick Schouten
Rini K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Je kan er lekker eten goed personeel vriendelijk diverse bieren mooie zaak vanbinnen , is een aanwinst voor ons je kan er ook gezellig zitten en een biertje drinken we komen er al vanaf de 1e week kortom voor ons een goede ZAAK
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Supermooie zaak met leuk personeel die nog tijd voor je hebben. Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Praatje met eigenaar Patrick altijd leuk en er speelt vaak ook Live muziek in 't weekend dus altijd wel een reden om binnen te stappen. Locatie is top midden in 't winkelhart van Etten-Leur.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Grote maar gezellige 'Zaak', prachtige bar en wat een keuze aan bieren en gin!!
Leuke bediening en het kleine foutje met ons drankje werd door de eigenaar persoonlijk rechtgezet inclusief een leuke babbel.
Eten waren we niet van plan maar toch geprobeerd en absoluut tevreden! Geen sterren-keuken maar goede en lekkere gerechten, honger hadden we nadien ook zeker niet meer! Ongetwijfeld een come-back-place!