Grand cafe de Werf

Vissersdijk 2A 4301 ND Zierikzee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand cafe de Werf

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Hier op 06-07-2016 met zn drieen gegeten. Auto makkelijk te parkeren. Druk restaurant en zit vaak vol. Nu net voor het seizoen zonder afspraak een tafel boven voor ons. Mooie beperkte kaart. Alleen hoofdgerecht 1x kabeljauw, 2 x 300 gr Biefstuk a la minute genomen welke allen op keurig opgemaakt bord en voortreffelijk smaakten. Standaard altijd Friet en salade erbij. Heerlijk gegeten en een koffie na genomen.Met mooi weer is er een terras voor de deur en ook nog een terras op het water. Fijn restaurant
Proevertje83 8.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Super gerechten voor een goede prijs /kwaliteit verhouding. De menukaart heeft een knipoog naar de italiaanse keuken. Ongedwongen sfeer in een gezellig grand café wat voor jong en oud toegankelijk is.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijke mosselen gegeten die op Italiaanse wijze klaar gemaakt waren, dat wil zeggen met oa Spaanse peper en knoflook. Daardoor beetje pittig en erg lekker. Weer eens wat anders dan de 'standaard' bereidingswijze. Lekker buiten op het water gezeten, met een mooi uitzicht op de oude brug en poort. Bediening erg vriendelijk.
M102 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Binnen, buiten of op het drijvende terras in de Oude Haven, altijd
heerlijk eten, dit keer verse mosselen met lekkere dikke friet
en salade. Personeel heel vriendelijk. Prachtig uitzicht.
Willeke11 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op Pinksteravond was er na bellen nog een 2 persoonstafeltje vrij voor ons, even twijfel vanuit gastheer, want na 2 uurtjes was het gereserveerd. Wij zijn geen grote eters en wisten dat we binnen twee uur klaar waren. Communicatie in deze is fijn: wil je tijd, dan weet je waar je aan toe bent, weet je dat je niet voor uren komt, weet het restaurant dit. Wij aten een lekkere broodportie vooraf, met kruidenboter, tapenade en tonijnmayonaise, een hoofdgerecht van gegrilde varkenshaas en biefstuk met versgebakken frietjes en een lekkere salade en espresso toe. Fijne warme borden, mooie ambiance, erg vriendelijk en attent personeel en gastheer.
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Wij hadden een reservering voor 10 personen en na een vriendelijke ontvangst konden we plaatsnemen bij het raam. Het duurde even voordat de bestelling opgenomen werd, maar eenmaal besteld werd het eten geruisloos geserveerd. We hadden bijna allemaal wat anders en het was zonder uitzondering goed. Het ovengestoofde kalfsvlees had ik iets spannender verwacht, het deed me qua textuur aan stoofvlees van oma denken, maar dan heel mals. Een tafelgenoot had spaghetti met gamba's die wel in een heel grote plas olijfolie dreef.
Maar verder was alles prima; de kippenborst met pomodori, de biefstuk en de kabeljauw, alles ging vergezeld van een trog patat met mayo en heerlijk verse salade, waarvan we bijbestelden. Ook de desserts waren dik in orde. Tiramisu, perensorbet, een Italiaanse koffie. Lekker!
Nog een compliment voor gastheer/ober J. die nog een leuke verrassing had voor onze zoon. Ik verklap één ding: het was iets met kaarten en we moeten nog een keer terug voor een nieuwe truc. Misschien doen we dat wel, al is dit restaurant voor ons niet naast de deur. Dank voor de aangename avond en tot ziens.
Hicketo1 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Tijdens een korte vakantie dit restaurant gekozen op basis van recensies op internet.
De conclusie is kort: Ze hebben gelijk: Het eten is uitstekend evenals de bediening.
Komen hier zeker terug.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Tijdens de Havendagen heerlijk gegeten met vrienden en familie. Top sfeer ondanks de drukte. boven zit je ook niet op elkaar gepropt. Goede Italiaanse grillo die de huiswijn tot matig wit reduceert volgens de niet- kenners. Ik zeg neem geen huiswijn:-) Vooraf super risotto met vis en een mooie vitello tonato. Als hoofd een fraaie moot tonijn, top rosé zoals gevraagd. Daarnaast een helaas matige te droge kabeljauw met weinig smaak. Goeie espresso toe met een tortel de limone en 2 lepeltjes. Lokatie uitzicht op Waterpoort geweldig ook voor locals. Genieten op zo'n terras.
Cvkoppen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Hadden zeer hoge verwachtingen gezien de recensies .Wij zijn in ieder geval hartelijk ontvangen en de biedingen bijzonder aardig en professioneel, aantrekkelijke en uitgebreide kaart. Het Voorgerecht was goed het hoofdgerecht matig ook gezien de bijgerechten aan de karige kant, het nagerecht was goed, de huiswijn vonden wij niet van die kwaliteit waar we dachten een goede keus gedaan te hebben.
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Vandaag bij dit grand-café geluncht. Vlotte bediening en ruim belegd brood. Geen opmerking? Ja, toch. Zet de muziek wat zachter en kies andere muziek uit. Kom zeker terug.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Prima restaurant bij de oude haven. Ongedwongen sfeer. Voldoende te kiezen op de kaart. Natuurlijk ook mosselen en die waren volgens mijn tafelgenoten zeer lekker. Vlotte en vriendelijke bediening.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Wederom prima gegeten, het restaurant en terras zaten helemaal vol en toch was dit niet te merken aan de bediening en het eten. De kaart was weer vervangen, veel leuke gerechten. Vooraf carpaccio waar veel smaak aan zat, smaken van de garnering pasten hier prima bij. Hoofdgerecht een entrecote op Italiaanse wijze, heerlijk gerecht. Als dessert is de tiramisu geweldig.
Willeke11 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Met zijn twee binnengestapt in de Werf. Heerlijk biefstukje, precies medium, met gloeiend hete frietjes en lekkere salade gegeten. Attente, aardige bediening die hard moesten werken op deze zomaar dinsdagavond. Het was fijn.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Nonchalant restaurant, met de meest vriendelijke bediening, ruimte en uitzicht, zowel binnen als buiten.Leuke speelse kaart met vele mogelijkheden.
Hier wordt gekookt met passie en de bediening weet als geen klanten te veroveren.
Dat komt tot uitdrukking door de hoge bezetting!! Volhouden dus!!
Wim Robijn
Jaap N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Ik kom er zeer regelmatig omdat ik er heerlijk kan eten voor een vriendelijke prijs. Ook de service is bijzonder aangenaam. De locatie is echt geweldig met een uitzicht over een historisch stukje Zierikzee. Kortom, een echte aanrader
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Ik vond de gerechten erg aan de prijs. Het eten was veel te zout, niet alleen het voorgerecht (Vitello) als ook het hoofdgerecht (Kabeljauw)... Vond sowieso het hoofdgerecht vis-kaas niet erg smakelijk. Als je een diep bord met vis krijgt, die in een aardige plas saus ligt, is een sideplate voor de salade wel handig: tip! Bediening erg aardig en zeer attent, mooie plek, terras niet af/rommelig/niet erg sfeervol. Al met al was ik niet laaiend enthousiast. Het was niet slecht, maar de prijs/kwaliteitsverhouding vond ik nogal uit balans. Helaas.
Harrosandra .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Zeer vriendelijke en nette bediening. Kwamen op het juiste moment vragen of alles naar wens is. Prijs - kwaliteit verhouding van het eten was uitstekend. Met zijn drieën waren we €140 kwijt voor een driegangenmenu inclusief vers stokbrood en inclusief drank. Friet perfect gebakken en een verse salade erbij. Vlees en vis waren mals en de borden mooi opgemaakt. Timing van het serveren was perfect. Er werd zelfs gevraagd of we nog even wilden wachten met het dessert. Wij waren er tegen 19uur en gingen pas om 23 uur weg. Je wordt absoluut niet weggekeken. De tafels staan ruim opgesteld en het restaurant heeft een mooi terras met uitzicht over de haven.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Een toppertje op een hele mooie locatie. Mooi ingerichte oude loods, komt niet groot over, genoeg ruimte tussen de tafels.
Vriendelijke bediening, niet te opdringerig en je zit nooit te lang met een leeg glas. De prijzen zijn normaal, wat je voor je geld krijgt is het helemaal waard. Verse en goede gerechten, hele beste vleesgerechten en aan de andere kant van de tafel viel de zeebaars heel erg goed in de smaak. Lokale ingredienten met een Italiaans tintje.