Grand Café De wens

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10:00
Zaterdag en Zondag Gesloten
Meppelersmulpaap .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijk gedineerd. De dagwens was smaakvol en voedzaam. Personeel was vriendelijk en correct. Muziekvolume perfect voor een overleg. Zeker een plek om vaker te dineren of te lunchen.
P. H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Fijn gelunchd. Een vers broodje, precies ruim genoeg belegd om het niet aan alle kanten te verliezen. Scherpe messen, is prettig eten. Een verrukkelijke kleine brownie als koekje bij de koffie. En de bediening; prettig. Fris en vriendelijk en snel. Ja, fijn gelunchd voor ern goede prijs.
Mangepourdeux .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij de Wens. Een goede carpaccio en als hoofdgerecht een lekkere beef. Vlees was erg mals en voorzien van een royale saus. Voor de kids waren er patatjes met nuggets erbij. De bediening vind ik altijd vriendelijk
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Hier de tweede keer met collega’s voor de lunch geweest. Aardige bediening en porties die niet te klein zijn. Maar de saté was al een beetje taai. Maar voor de lunch wel goed en het duurte ook niet te lang ondanks het toch druk was.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Gisteren gegeten bij dit Grand Café. Helaas moet ik voor de zalm salade onterecht een 1 geven. Liever had ik hiervoor een 8 gegeven. De oorzaak was de hygiëne in dit Grand Café. Alles werd mooi opgediend. Het ziet er goed uit.
Alleen zit onder in de salade een stukje servet met hierin een bot verstopt.
Hieruit trek ik de conclusie dat het bord eerder gebruikt is en slechts aangevuld met de zalm salade. Inmiddels is het 24 uur later en ben ik niet ziek geworden. Dat valt dus weer mee.

Kortom; een goed locatie maar jammer dat men aan food recycling voor de klanten doet. (Zal wel moeten omdat het goedkoop is).
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Afgelopen maandag met een groep collega's bij De wens gegeten. Het was zeer geslaagd. Ondanks de grootte van de groep (ruim 30 man) hoefden we geen moment lang te wachten, de porties waren flink, goed bereid (de saté van ossenhaas was verbluffend lekker) en de bediening was attent. Ook de prijzen zijn laag. Een aanrader dus!