Grand-Café De Walrus

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand-Café De Walrus

Doede K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Aan de locatie ligt het niet, want die is prima.
De kaart is op zich wel aardig, maar weinig verrassend.
Helaas vonden wij de kwaliteit van het eten en de bediening, matig.
Wij waren hier met een groep en daar ging nog wel het een en ander mis bij de bediening. Wij hadden beiden een Saté besteld. Daar zou je toch wel wat meer van kunnen maken en vooral kunnen zorgen voor meer smaak. Het lijkt mij toch niet al te veel moeite om het vlees eerst te marineren en de satésaus behoorlijk op smaak te brengen.
Nienke F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
We kwamen zonder te reserveren met 18 mensen en werden geweldig geholpen. Er werd plek geregeld en het eten was ook uitstekend! Dank jullie wel, want we hadden wat te voeren en dat is uitstekend gelukt!
G V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Het begon meteen al bij binnenkomst: als u een plekje kunt vinden dan bent u welkom en anders moet u verder kijken.
Wij vonden een plekje dus daar plaats genomen.
Eerst maar eens drinken besteld.
Helaas werd dat geserveerd in plastic bekertjes en zat er geen prik in de cassis.
Het broodplankje wat we bestelden was lekker maar daar kun je ook weinig aan verknoeien lijkt mij.
Nogmaals wat drinken besteld en nu zat er geen prik in de sinas.
Beide keren netjes nieuw drinken gekregen maar toch.
Dan het hoofdgerecht: Mijn saté was warm/lauw en de opmaak was ook niet hoogstaand. De groentequiche die we ook hadden besteld was koud.
Dat er in plastic glazen geschonken werd begrijpen we omdat dit te maken had met het evenement van de reuzen.
Echter vonden wij dat het al met al ondermaats was en niet zoals wij van de walrus gewend waren.
Het was een prima omdat het zo druk was maar anders was het dit keer geen voldoende geweest.
De volgende keer gaan wij ergens anders kijken.
RicAad B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima zaak op toplocatie.
Zeer goede en vriendelijke bediening.
Zowel keuken als bediening een geoliede machine, ook als het extreem druk is zoals vandaag met De Reuzen.
Heerlijk en eerlijk eten.
Komen zeer graag weer hier.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gezellig restaurant, met goede attente bediening. Met 4 pers. goed gedineerd voor E 143. Vooraf diverse (oosterse) soepen en een zacht gegaarde bavette (rundvlees). Als hoofdgerecht voortreffelijk gegaarde kabeljauw filet, parelhoen, wat droog, en een Mc Walrusburger. Uitstekende koffie toe. Bij het hoofdgerecht royale bijgerechten. De frites waren goed doorbakken met smakelijke sausjes. Ook de rabarber was erg smakelijk. Het bier (pils) was goed: mooi op temperatuur en in grote glazen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Bediening zonder meer vriendelijk en klantgericht, gerant wel wat pushy. Eten: OK, niet super, maar best wel goed. Goede plek als je leven om je heen wilt. Prijs, redelijk
Annethe E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Populair groot restaurant met flink terras. Wij tippen de biefstukreepjes, een soort twaalfuurtje (soep, kroket, carpaccio) en de verrukkelijke yoghurttruffel in chocolade en bastognekruimels.
Grote porties. Bediening mag soms wat attenter zijn.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We wilden hier uitgebreid dineren tijdens ons weekendje Friesland. Omdat we beiden een groot liefhebber zijn van dessertwijn hier een flesje van besteld. Echter stond hier de prijs niet van vermeld op de kaart. Nadat de prijs ons mondeling werd medegedeeld hebben we onze biezen gepakt en zijn we elders gaan dineren. Dit was een verassend goede beslissing bleek later. Over de bediening geen kwaad woord. We werden netjes te woord gestaan en excuses werden gemaakt dat ze het ons niet naar de zin hadden kunnen maken. Een fles wijn bijna 50% hoger prijzen dan elders is een ieder zijn goed recht, echter of het verstandig is.......
Dina V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
In Sneek altijd goede ervaringen gehad, vandaar de keuze voor de Walrus in Leeuwarden. Het beviel ons goed tot ik een SLAK uit mijn verse munt thee viste nadat deze al zo goed als op was. Het personeel hier op aangesproken maar er kwam weinig tot geen reactie. Er kwam geen excuses en er werd vrijwel niks over gezegd. Er werd ons alleen mede gedeeld dat dit normaal nooit gebeurde en dat het van de rekening af werd gehaald. Het lijkt me geen moeite om verse munt even af te spoelen onder de kraan.. Helaas geen walrus meer voor mij en mijn gezelschap en al helemaal geen aanbeveling bij vrienden/familie.
D F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijn restaurant om te eten, maar wel te donker. Het eten was lekker maar teveel. Helaas zat er in de hete bliksem maar 1 stukje appel. Qua eten waren alle wensen en wisselingen mogelijk. Het ijs was ook erg lekker. Het personeel was erg aardig en behulpzaam, ik zou er zeker nog eens heen gaan.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een super tent!! Echt een aanrader! Heerlijk eten voor een goede prijs en super bediening! De service was ook echt top!! Het eten en drinken werd super snel geserveerd. Wilde je het niet te snel hebben dan was dat allemaal prima. We komen hier zeker nog eens terug.
H E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Weet niet waarom hier Franse keuken bij staat, want dit heeft niets met de Franse keuken te maken. Het is gewoon een eenvoudig eetcafé met een ratjetoe aan gerechten. De bekende Nederlandse broodjes en kroketten op de lunchkaart, pannekoeken en frietjes voor kinderen, etc. De gerechten zijn flets, onlogisch, smakeloos en stevig aan de prijs. Bediening is traag en niet kundig. Heeft ook niets van een Grand Café weg als ambianch, eerder een grote bruine kroeg. Niet voor herhaling vatbaar.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten was zeer goed, want de zalm en geitenkaassalade waren smaakvol, met name de bosvruchtendressing was verrassend lekker.
De service was goed, de serveerster die ons vooral hielp was erg vriendelijk en gastvrij. Ze wist veel over haar producten want ze kon precies vertellen welke wijnen en bieren er waren en welke echte aanraders waren.
Het toilet was minder goed te vinden, maar na even te zoeken vond ik het. De muziek was ook erg sfeervol, eigenlijk net als de hele zaak, de Walrus is een echte aanrader.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Even los van het eten, die twee vissen die in het restaurant aanwezig zijn, zitten echt in een veel te klein aquarium. Erg zielig om te zien! Hopelijk zouden jullie kunnen overwegen een aquarium aan te schaffen die een slagje groter is.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekkere lunch gebruikt in een sfeervol grand café. Veel mogelijkheden om een plaatsje te zoeken, binnen of buiten, hoge of lage tafels. Leuke spontane studentenbediening. Het vragen naar dieet mogelijkheden geeft geen enkel probleem.
Mlousberg .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De proeverij van voorgerechten is erg lekker. Elke dag anders, vandaag was het zalm tartaar, couscous, vitello tonnato, heek filet en reepjes rib-eye
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Begon een beetje stroef. Gereserveerd diner voor 4 personen bij hoge tafel. Er waren alleen hoge tafels vrij , waar je onmogelijk 4 borden op kwijt kon. Maar het was mooi weer en na even zoeken zijn we buiten gaan zitten, nog een keer verplaatsen naar een dubbele tafel en het kon los. Voorgerecht Proeferij, was heerlijk, 5 of 6 verschillende hapjes. De een nog lekkerder dan de andere.
Hoofdgerechten waren ook super. Varkenshaas met satesaus, mixed gril en biefstukje waren alle voortreffelijk. Hierna weer een proeferij als dessert. Dit waren weer 5 of 6 verschillende hapjes. twee soorten ijs, gebak, en twee glazen met smootie achtige substantie. Alles met elkaar was wel heel zoet. Er was genoeg bedienend personeel, maar je moest wel even je best doen om de aandacht te trekken. Al met al lekker gegeten op een leuke plek, midden in Leeuwarden.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
uitgebreide menukaart in vorm van een krant. leuk.

had een trio van gerechten voor de lunch. subtiele kokoscurry soep met garnalen. lekker. genoeg garnaal.

kroket was lekker op een wit sneetje brood.

bruin broodje zalm. lekkere dressing en sherrytomaatjes. jammer dat de randen van de zalmfilet enigszins uitgedroogd waren.

zeker 1 om terug te komen
Marius J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vanavond gegeten met me collega's was echt niet de beste ervaring wat ik verwacht in zo'n mooie zaak sorry dat ik dit moet melden maar de prijs en kwaliteit verhouding slaat nergens op de bediening loop als kip zonder kop rond
mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Nota bene op Koningsdag bij de Walrus beland met een gezelschap van 4 personen. Na even wachten was er plek en mochten wij helemaal boven zitten. Goede sfeer en de bediening ging erg vlot, ondanks grote drukte. Dit mag ook wel een gezegd worden. Proeverij voor en na en als hoofdgerecht hebben we genoten van vleestrio, mc walrus en biefstuk