Grand cafe De Waker

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Jorel .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gisteren hier gegeten en dat beviel ons goed. Goede prijs voor goed eten.
Plankje brood met boter,kruidenboter en aioli, precies zoals deze moet zijn! Hamburger en fish en chips waren lekker en de verse patat was zeer smakelijk. Het toetje met carrot cake en wentelteefje waren een goede afsluiter. Bij de koffie een glas water, klein detail maar vind ik prettig en het personeel ook dik in orde dus we komen hier zeker nog een keer terug!
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na een uurtje sporten koffie bij de Waker en dan vervolgens maar blijven voor de lunch. Op een mooie plek in het centrum van Maassluis een fijn terras. De bediening is geweldig. Ik had een broodje met geitenkaas en gegrilde groenten. De groenten waren (te) ruim aanwezig, de koffie is heerlijk, de verse jus d'orange is ook echt vers. Een aanrader voor een lunch, maar ik heb hier ook een aantal keer de kaasfondue gegeten, die is erg lekker. Ongedwongen sfeer, gezellig eten op een mooie locatie voor zeker niet teveel geld.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Na een pittige fietstocht door het puntje van Zuid Holland waaiden we - net voor de bui losbrak - binnen bij De Waker. Gezellig bruin café interieur, heel vriendelijke en informele ontvangst waardoor we ons meteen welkom voelden.
Het dagmenu van zonnevis, vers gemaakte friet en salade smaakte ons uitstekend, ook de tomatensalsa die erbij geserveerd werd was erg lekker. Vlotte prettige bediening, soepel huiswijntje erbij, helemaal goed!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
vanavond heerlijk gegeten met m´n gezin(21 jaar getrouwd) ;)
,en de stadshap was heerlijk! bediening was prima,kortom,we hebben het naar ons zin gehad. Bedankt xx Jolanda
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Super goed!
Op goed geluk onverwacht langs gegaan. Partner de vegetarische lasagna en ik de Waker-burger. Beiden zeer goed. Nette portitionering, goede service en gezellige sfeer.
Bediening had ook voor detail
Agnano .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk lunch met glas rosé. Broodje van de maand gegeten heerlijk pittige kip met zoet-zure komkommer op een donkerbruine vers gebakken brood. Dit kon ik zonder probleem wisselen met het witte Turkse brood waar het orgineel op geserveerd werd. Super terras met keuze uit tafel en stoelen maar ook lounchebanken.
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een weekendje in Maassluis doorgebracht en heerlijk zitten borrelen op het terras van De Waker. Later op de middag toch maar even besloten wat te eten. Uiteindelijk de Waker burger gekozen. Wat heb ik hiervan gesmuld! Het vlees was heerlijk mals en de frietjes heerlijk krokant! Ik droom soms nog van de hamburger. Ik kom hier zeker nog een keertje terug!
Madelon S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Op een zondagmiddag hier geluncht. Het is qua uitstraling meer een kroeg dan restaurant, de stoelen kunnen ook wel wat comfortabeler. Bediening erg vriendelijk en we kregen echt de tijd om te lunchen en bij te kletsen, totaal geen hurry up gevoel. Broodje geitenkaas met gegrilde groenten en uitsmijter waren prima, vooral het broodje geitenkaas was rijk belegt (erg lekker ook dat natuurdesembrood).
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Normaal gesproken kom ik alleen in de waker voor een borrel! Nu ook op een zondag hier wat gegeten. Vriendelijk personeel. Wij hadden een broodje hamburger gegeten met alles erop en eraan (kaas, spek en gebakken ei. De hamburger was goed. Patat vond ik wat saai! De (zelfgemaakte??) mayonaise vond ik ook niet lekker, wat zuur.
De wijn; Saint Veran (Chardonnay) is heerlijk!!
Ook vind ik het erg leuk dat ze wekelijks een stadshap voor een leuke prijs aanbieden!
Eatlovesleeprepeat .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Een gezellig, warm restaurant/café. Toch wel de leukste horecagelegenheid in Maassluis op dit moment. Deze zomer meerdere malen op het zonnige terras gezeten, regelmatig vol terras maar eten en service bleef van goede kwaliteit. Ook nu het kouder wordt goed toeven binnen met de huiselijke sfeer. Afgelopen zondagavond wezen eten. Gekozen voor de burger, 'met alles (kaas, spek gebakken eitje) zoals ie hoort' volgens de bediening. Heerlijk mals vlees en huisgemaakte friet, helemaal top! Twee tafelgenoten hadden samen een kaasfondue, stiekem nog wat van meegesnoept omdat er meer dan genoeg was. Vierde tafelgenoot koos voor de pasta met mango, garnalen en chilipepertjes. Viel bij iedereen goed in de smaak en de bedieing hielp hier ook in mee. Hele gezellige avond gehad en kom hier dan ook graag terug.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
vanwege de verjaardag van mijn schoonvader hadden mijn schoonouders hier een tafel gereserveerd voor 7 personen. Bij aankomst was echter niets bekend en bleek de reservering een week later in de agenda te staan. Snel werden wat tafels bij elkaar geschoven en dat was het dan. Al met al duurde het even voordat er iets te drinken op tafel stond, jammer. Een plank met heerlijk brood, alioli, roomboter en een oliemengsel stilde de eerste trek. Helaas stond de muziek erg hard en nadat we gevraagd hadden of dat iets minder kon ging het volume ietsje omlaag. Echter nog steeds te luid om een goed gesprek met elkaar te voeren. Ook een zeer druk gezelschap naast ons maakte het er niet beter op. Omdat wij zelf niet in de buurt wonen en twee mannen in ons gezelschap zeevarend zijn zien en spreken we elkaar niet zo heel erg frequent. Dan is het jammer dat je elkaar niet kunt verstaan. Het eten was niet slecht, gebakken zalm was net iets te ver, hamburgers bevielen goed en ook de schnitzel was goed. Erbij mooie friet, verse groente en lekkere mayonaise. Helaas geen wijnkaart, het assortiment werd aan tafel verteld en dat werkt gewoon niet. Ook al omdat het ontzettend rumoerig was kon je de bediening slecht verstaan. Gelukkig had ik thuis al op de website gekeken en aangezien ik zelf in een wijnwinkel werk wist ik in ieder geval wel wat het niet zou worden..Gekozen voor een Rioja Crianza 2008 en die beviel ons gezelschap goed.
Anna-Floris .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Een absolute aanrader! Vooral de burger met huisgemaakte friet is overheerlijk. Bediening vriendelijk en de sfeer is ongedwongen. Het allerleukste is nog dat jong en oud zich hier thuisvoelt. Wij hebben een geweldig gezellige avond gehad.