Grand Café de Vier Seizoenen

Golfresidentie 129 8251 Dronten Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café de Vier Seizoenen

Onstpannen dineren bij De Vier Seizoenen

Voor een lekkere verse kop koffie na het golfen of zomaar een uitgebreid diner, bij Grand Café De Vier Seizoenen kan het allemaal! Je kunt hier lekker relaxen op de banken of gezellig zitten aan de bar of tafel. Ze hebben een uitgebreid wijnassortiment die een goede aanvulling is op de menukaart.

Meer informatie over restaurant Grand Café de Vier Seizoenen

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dirkvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Mooie ambiance
3 gangen namen wij en dat beviel uitstekend.
De wijnen waren uitstekend pasten zeer goed.
Prima Prijs/kwaliteit verhouding
Willybentink8 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik vond het personeel heel vriendelijk het eten is heel goed .De inrichting van het restaurant straalt warmte en heel gezellige uit. Ik zou het restaurant zeker aan raden bij mijn vrienden.
Jonpoot .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het 3-gangen menu via de AH restaurantactie geboekt. Paddenstoelensoepje vooraf, spareribs en zalm daarna, dame blanche toe. Klein bakje frites en sla als bijgerecht, plus sausjes. Eenvoudig maar aantrekkelijk gepresenteerd, zeker voor deze prijs. Vriendelijke bediening.
Het restaurant ligt op het golfpark, 's avonds erg donker om er te komen. Maar eenmaal binnen ok. Strak interieur, met accessoires in warme kleuren, prettige sfeer.
Kamerling4 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Net als vorige keer, ben ik weer zeer enthousiast over dit restaurant!
Heerlijk eten; goed klaar gemaakt en mooi opgediend.
Uitstekende bediening; vriendelijk en ter zake kundig.
Gezellige ambiance.
Kortom, een aanrader!!
Kraamzorgkiddo .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Prima restaurant, heerlijk gegeten. De borden zagen er perfect uit. De prijs was prima. Aan de aankleding van het restaurant kan nog wel wat gedaan worden. Het had een clubgebouw look. Het personeel was erg vriendelijk en proffessioneel. Je kon aan hen niet merken dat het erg druk was. We gaan hier zeker nog eens eten.
Lincolman .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Super gezellig, eerst bij de haard. Daarna aan tafel. Knusse sfeer. Heerlijke spar-ribs!
Aardige bediening. Helemaal prima!
H.enj.vandebrink .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wat meer verlichting op de parkeerplaats zou niet misstaan.
Het eten was prima. Echter de bospaddestoelensoep viel tegen door de vele draden die erin zaten. De bediening kon niet aangeven wat dat nu eigenlijk was. We moesten wat lang wachten voor de soep werd opgediend.
Het is zeker de moeite waard om hier een keer lekker te gaan eten.
Robuijtenbroek .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH-korting en konden kiezen uit een speciaal samengesteld menu voor deze actie. Dit was een keurig 2-keuze menu en er was zeker niet op bezuinigd. Borden waren keurig voorverwarmd en netjes opgemaakt. Bijgerechten waren voldoende, maar we miste een schaaltje verse groente.
Gebouw ligt aan een golfpark, dus zeker bij daglicht is dit een leuk uitzicht. Parkeren kan prima en nagenoeg voor de deur en de inrichting is als een Grand-cafe, leuke zit/borrelhoek met gas open haard, 2 tot 10 persoons tafels maar leuk kleinschalig en alles in een licht beigebruine kleur. Sfeervol. Fijn dat stoelen geen armleuning hebben indien je een zwaarder postuur hebt. Personeel was correct en kundig en zeker behulpzaam op diverse gebied. De reguliere kaart is miv heden vernieuwd en personeel vond het leuk deze ter "boordeling" aan ons te laten zien.
Robert317 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Prettige, rustige sfeer. Eerlijk, goed eten en prettige bediening. Geen opdringerige muziek. waren er voor de tweede keer, deze keer met de AH-actie.
Flyberingen .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was bijzonder lekker, maar dat wisten wij al vooraf want we hebben er aldoor al heerlijk gegeten. Een fijn gezellig restaurant in ons al even gezellige clubhuis.
Aly_hoornstra .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten en de ambiance hebben onze verwachtingen overtroffen! Ook de bediening was erg vriendelijk ( alleen een drankje te veel afgerekend, maar ach...)
Nog nooit zulke voortreffelijke spare-ribs gegeten!
Henrydigi .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Leuke ontvangst, heerlijke soep en spareribs en dessert gegeten. Leuke omgeving. Vriendelijke klantgerichte bediening !!!!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Als hoofdgerecht was de keuze uit zalm of spareribs. De spareribs was zo mals dat het direct van het bot afviel. Dus was kluiven (gelukkig) niet noodzakelijk. Prima gerechten en vriendelijke bediening.
Robenyvonne1 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten!

De bediening was erg goed!

En de sfeer die in het restaurant hangt zorgt ervoor dat je graag nog een keer terug komt!

Tot gauw!
Erwincornet .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Erg lekker gegeten samen met mijn vriendin, leuk dat het restaurant rekening hield met haar verjaardag d.m.v. een extra leuk opgemaakte Dame Blanche. Door dit nagerecht begon de rest van het restaurant voor d'r te zingen, erg lachwekkend!
Verjaardags Dame Blanche werd wel eerst aan mij gegeven in plaats van mijn vriendin, dus misschien nog iets te verbeteren in de communicatie. Verder niks aan te merken! :)
Pascal_Veldt .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten, aanpassingen op menu waren ook mogelijk.
Gelukkig kwamen de gerechten niet heel snel achter elkaar.
PS: ging om promotie menu van AH.
Martin1966 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Vlotter, prettige bediening en mooie gerechten. Zowel het voorgerecht (bospaddenstoelensoep, de spareribs als toetje waren heerlijk. Echt een aanrader!
MarjanGE .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Via AH actie hier gegeten maar aan de service en aan het eten was niet te merken dat het "goedkoper" was! Heerlijk gegeten, de kok heeft ter plekke een heerlijke vegetarische maaltijd samengesteld: voor- en hoofdgerecht zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk, het toetje kon ik kiezen uit de menukaart: een overheerlijke hazelnoottiramisu. Vriendelijke bediening die regelmatig kwam informeren of alles naar wens was. Kortom: een zeer geslaagde avond uit waar we voldaan op terugkijken. We komen zeker terug!
Ellenheeren .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Service: De bediening schoot tekort is mijn mening (alleen theewater geven zonder theezakje, toezeggen dat je cappuccino krijgt ipv koffie doordat de koffie vergeten is bij het menu van de brownie te serveren. Goed gebaar, maar dan alsnog deze cappuccino op de rekening zetten. Een fles wijn in de koeler op tafel zetten zonder één glas uit te schenken.
Eten: De paddenstoelensoep vonden we erg zout.
Decor: gezellige huiskamersfeer.
Wieltroost V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gegeten bij de Vier Seizoenen in Dronten via AH actie. De uitstraling doet sjiek aan maar de sfeer is niet dat wat ik van een restaurant verwacht het was niet gezellig en het eten viel ook tegen de soep was te zout en de spare ribs waren gaar maar deden ook vermoeden dat ze opgewarmd waren.
Voor ons geen aanrader om nog een keer daar te gaan eten jammer.