Grand Café de Snor

Molenstraat 2 7041 AE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café de Snor

Achterhoekse gezelligheid

In een prachtig pandje aan de Molenstraat in 's Heerenberg uit 1879 zit De Snor. Op het menu vind je bekende gerechten uit de klassieke keuken, maar dan wel met een creatieve, eigentijdse twist. De bediening is ontzettend gastvrij en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Grand Café de Snor

Victoria J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellige sfeer, goed eten en vrendeljk personeel
jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was zoals altijd gewoon goed en lekker zoals het altijd bij de Snor. Vriendelijk personeel.
Zelfs met de AH diner bon het lekker
bijl-t .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima sfeer, goede bediening en het eten was heerlijk !
Het hoofdgerecht was verkeerd doorgegeven , maar dit werd keurig opgelost.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Leuke en goede bediening. Hebben heerlijk gegeten (AH actie). Is hier prima geregeld. Geen probleem. Ze hebben een aparte aanbieding daarvoor. Misschien is een keuze uit het normale 3 gangenmenu ook een optie in de toekomst. Is voor herhaling vatbaar ook zo voor ons ook zonder actie van AH dus... een aanrader.

Trudy van der Stelt
Zeddam
r.sijbers1 S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de tweede keer met de AH actie naar restaurant de Snor geweest en wederom een heerlijke, smakelijke maaltijd genoten in een vriendelijke en gastvrije sfeer. Top!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Helaas kwam alles in een rap tempo achter elkaar dus had je weinig tijd om even alles te laten zakken na je gang. Bovendien stonden ze bij het hoofdgerecht je goed in de gaten te houden wanneer je klaar was en gelijk kwamen ze alles af halen. Alsof je ook zo snel mogelijk weer de deur uit moest.
Al met al een prima plekje om te eten.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Net als de vorige keren was het weer een genoegen om bij "de Snor" te gaan eten. Alle lof. Komen uiteraard nog vele malen terug met familie of met vrienden.
r.sijbers1 S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, gastvrijheid in combinatie met smaakvol en eerlijk eten. Super goede huiswijn!!!
ronhetty .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Service en bediening zeer vriendelijk! We hadden AH menu en die was prima. We komen zeker een keer terug en dan ala carte eten
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede kwaliteit prijsverhouding, uitgebreid aanbod van de AH actie. Vriendelijk en attent personeel, goede ambiance en komen zeker terug.
Mindy A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijk personeel
Voldoende tijd om het voor gerecht op te eten en vijf minuten later het hoofd gerecht dit ging ook op voor het na gerecht de tijd is uitstekend je hebt tijd om te genieten het straalt rust uit erg trots op jullie prestatie
fjord65 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een aangename prijs. En de ontvangst en bediening was vriendelijk en niet opdringerig.
Wij komen zeker weer terug.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Mijn zus en zwager hadden de visverrassing vonden echter beide de tomaten prutteltje die er bovenop zat niet lekker. Was te overheersend voor de vis die deze smaak overgenomen heeft. Smaak hiervan was in de vis getrokken wat erg jammer was. Voor de rest was alles prima verzorgt en de herten goulash is een echte aanrader voor wie van wild houd. Smaakte bijzonder lekker.
gmpol .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriendelijk ontvangen, tafel stond al klaar voor ons, het was een viergangen menu die we via de AH bonnen konden nuttigen. Zeer uitgebreid en heel erg lekker, het eten werd vlot gebracht, al met al een geslaagde avond, we komen zeker terug als we in de buurt zijn.
marga_thijsen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Goed en vriendelijk ontvangen. Vlotte bediening. We kregen eerst een plankje met brood.
Een heerlijk, soepje gegeten. De vis was heerlijk met bijbehorend frietjes, aardappeltjes en spruitjes en rauwkost. Mijn partner had biefstuk en die was heerlijk. Het sluitstuk was een bolletje ijs en slagroom en een stukje brownietaart. Het was voortreffelijk, pluim voor de Snor.
w.gerritsen26 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel lekker gegeten de tijd tussen de gangen was perfect ...vriendelijke bediening .alles ziet er verzorgd uit ..gaan daar zeker nog eens naar toe
trudyvanhattem .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was lekker en de black angus biefstuk was mals e sappig compliment voor de kok
Zeker een aanrader voor anderen en de wildgoulash was goed gekruid
Bediening was vriendelijk en behulpzaam
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Altijd het idee dat je een gewaardeerde gast bent,lekker ongedwongen.
zeer vriendelijk personeel met een natuurlijke spontaniteit.
Yolande T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de Albert Heijn Restaurant Actie bonnen hier met 10 personen gegeten en het was echt geweldig! Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Er is een speciaal AH menu waarbij je een broodplankje vooraf krijgt en daarna kunt kiezen uit 4 voorgerechten 4 hoofdgerechten waaronder bistro wildduo en Black angus biefstuk. Als afsluiting dessert van de chef. Al met al voor gemiddeld €42 inclusief drank voor 2 personen fantastisch gegeten! Een echte aanrader!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij zijn hier in september wezen eten met de AH dineractie. Was er heel gezellig. Wij voelde ons er echt thuis. Eten was erg goed. Echt een aanrader. Gaan we zeker weer terug.