Grand Café de Snor

Molenstraat 2 7041 AE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café de Snor

Achterhoekse gezelligheid

In een prachtig pandje aan de Molenstraat in 's Heerenberg uit 1879 zit De Snor. Op het menu vind je bekende gerechten uit de klassieke keuken, maar dan wel met een creatieve, eigentijdse twist. De bediening is ontzettend gastvrij en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Grand Café de Snor

9,1
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Naast het heerlijke eten ook een groot compliment voor de bediening. Super gastvrij, we voelen ons echt klant, Top.
fjord65 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wachttijd: Precies goed. Men vraagt wanneer wilt u de volgende gang. Zeer vriendelijk personeel dat plezier uitstraalt tijdens de werkzaamheden.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
was super vriendelijk goed eten prettige bediening kortom een aanrader en je komt niets tekort ook niet als je gaat eten via de AH actie is gewoon gezellig en leuk om hier te gaat zitten
ha090842 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij zijn er prima ontvangen. Ontvangst en bediening zeer goed. Ook vanuit de eigenaar werd aandacht besteedt.
Het eten was fantastisch. Wij hopen dat ze in de toekomst hiermee doorgaan.
Lof aan allen.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We waren hier vanwege de AH actie. Hebben eg lekker gegeten en was zeker geen actie gebeuren.
Biefstuk heerlijk, gevulde varkenshaas zeer goed. Alles prima verzorgd met een heerlijk toetje.
christien.berendsen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Door de AH 2=1 korting was het Zeer gunstig, wij gaan zeer zeker nog eens terug want we hebben heerlijk
gegeten en het personeel was uiterst vriendelijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Grand Cafe de Snor is werkelijke in een woord Grand ie noemen, bediening en ontvangst was zeer hartelijk en het 3 (4) gangen diner was van goede kwaliteit.
MJ D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten, gezellige sfeer en service
We wilde een groter ijsje dat was geen enkel probleem. We hadden nl de AH actie.
Geweldig!!!!
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was geweldig. Komen nog wel terug. Personeel heel vriendelijk. Goede uitleg over het eten.
We hebben met plezier kunnen genieten van het eten en het personeel heel vriendelijk en niet opdringerig.
Lydia N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het eten was echt heerlijk en ook meer dan genoeg. De bediening was echt heel erg fijn en snel. Erg leuk om zo verwelkomt te worden en zo bedient te worden.
Victoria J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gezellige sfeer, goed eten en vrendeljk personeel
jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het was zoals altijd gewoon goed en lekker zoals het altijd bij de Snor. Vriendelijk personeel.
Zelfs met de AH diner bon het lekker
bijl-t .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima sfeer, goede bediening en het eten was heerlijk !
Het hoofdgerecht was verkeerd doorgegeven , maar dit werd keurig opgelost.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Leuke en goede bediening. Hebben heerlijk gegeten (AH actie). Is hier prima geregeld. Geen probleem. Ze hebben een aparte aanbieding daarvoor. Misschien is een keuze uit het normale 3 gangenmenu ook een optie in de toekomst. Is voor herhaling vatbaar ook zo voor ons ook zonder actie van AH dus... een aanrader.

Trudy van der Stelt
Zeddam
r.sijbers1 S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de tweede keer met de AH actie naar restaurant de Snor geweest en wederom een heerlijke, smakelijke maaltijd genoten in een vriendelijke en gastvrije sfeer. Top!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Helaas kwam alles in een rap tempo achter elkaar dus had je weinig tijd om even alles te laten zakken na je gang. Bovendien stonden ze bij het hoofdgerecht je goed in de gaten te houden wanneer je klaar was en gelijk kwamen ze alles af halen. Alsof je ook zo snel mogelijk weer de deur uit moest.
Al met al een prima plekje om te eten.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Net als de vorige keren was het weer een genoegen om bij "de Snor" te gaan eten. Alle lof. Komen uiteraard nog vele malen terug met familie of met vrienden.
r.sijbers1 S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, gastvrijheid in combinatie met smaakvol en eerlijk eten. Super goede huiswijn!!!
ronhetty .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Service en bediening zeer vriendelijk! We hadden AH menu en die was prima. We komen zeker een keer terug en dan ala carte eten
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goede kwaliteit prijsverhouding, uitgebreid aanbod van de AH actie. Vriendelijk en attent personeel, goede ambiance en komen zeker terug.