Grand Café de Snor

Molenstraat 2 7041 AE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café de Snor

Achterhoekse gezelligheid

In een prachtig pandje aan de Molenstraat in 's Heerenberg uit 1879 zit De Snor. Op het menu vind je bekende gerechten uit de klassieke keuken, maar dan wel met een creatieve, eigentijdse twist. De bediening is ontzettend gastvrij en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Grand Café de Snor

Voordelig
w.gerritsen26 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heel lekker gegeten de tijd tussen de gangen was perfect ...vriendelijke bediening .alles ziet er verzorgd uit ..gaan daar zeker nog eens naar toe
trudyvanhattem .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was lekker en de black angus biefstuk was mals e sappig compliment voor de kok
Zeker een aanrader voor anderen en de wildgoulash was goed gekruid
Bediening was vriendelijk en behulpzaam
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Altijd het idee dat je een gewaardeerde gast bent,lekker ongedwongen.
zeer vriendelijk personeel met een natuurlijke spontaniteit.
Yolande T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de Albert Heijn Restaurant Actie bonnen hier met 10 personen gegeten en het was echt geweldig! Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Er is een speciaal AH menu waarbij je een broodplankje vooraf krijgt en daarna kunt kiezen uit 4 voorgerechten 4 hoofdgerechten waaronder bistro wildduo en Black angus biefstuk. Als afsluiting dessert van de chef. Al met al voor gemiddeld €42 inclusief drank voor 2 personen fantastisch gegeten! Een echte aanrader!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wij zijn hier in september wezen eten met de AH dineractie. Was er heel gezellig. Wij voelde ons er echt thuis. Eten was erg goed. Echt een aanrader. Gaan we zeker weer terug.
Ludib .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten, goede prijs- kwaliteitsverhouding. Vriendelijke en nette bediening
Enige minpunt betrof een groep wat al te luidruchtige gasten die geen rekening hielen met anderen. Kan uitbater niks aan doen, maar was wel irritant.
Annekewintersen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Er was een mooi plekje voor ons gereserveerd in de gezellige serre. Voor een maandagavond was het best druk.
Toch werd het eten vlot geserveerd.We hadden een fijne avond en komen zeker nog eens terug in dit restaurant.
Aghadoe1 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zoals altijd een zeer vriendelijke bediening en het eten was prima!!
Een echte aanrader voor wie gezellig uit eten wil gaan.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellig
ambiance. Hartelijke ontvangst.
Voldoende keuze op de kaart. Zeer vriendelijk personeel. Een zeer geslaagde avond!
Kimmmmmmmmmm .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker eten voor een goede prijs.
Broodplankje wel wat karig met allleen een soort van sneetjes wit stokbrood.
Had iets luxer gemogen met bijvoorbeeld kleine broodjes of ook iig bruin brood erbij.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten.Voldoende keuze uit menukaart.Keurig opgediend door vriendelijk personeel.
Mooie locatie met voldoende parkeergelegenheid.
Geweldig lekker en we komen zeker eens terug.
53BertBert .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Als echte 's-Heerenberger nog nooit hier geweest. Daar moeten we verandering in brengen dachten we. Iens -AH restaurant actie zou daarvoor wel eens de opening kunnen zijn. We bestellen een fles wijn en krijgen het keuzemenu en gelijk wat brood met boter en tapenade. Niets mis mee. De mosterdsoep is goed op smaak, mijn uiensoep kan wel wat verbetering hebben. De uien zijn bij lange na niet meer met een bite en de bouillon kan beslist hoger op smaak. Het afdekkende stukje stokbrood met kaas had minder dik moeten zijn. de hoofdgerechten...... Geserveerd wordt stukjes varkenshaas met balsamico-saus en voor mij een Black Angus biefstuk met karamel-saus. De varkenshaas is helaas ERG taai (misschien uit diepvries??). Mijn biefstuk is goed bereid (medium) maar niet te snijden met een ontbijtmes, zodat de plakjes te ongelijk en te dik worden. Jammer. Persoonlijk kan mij de combi met de saus niet bekoren. Eigenlijk wat teleurgesteld wagen we ons niet meer aan een echt dessert (kan dan ook nog tegenvallen) maar nemen koffie met bonbon. Was het geen actie geweest dan zou dit diner 80 euro hebben moeten kosten (incl. de wijn van bijna 20 euro). Jammer, want daar kunnen we in de buurt toch beter voor uit eten gaan. Tussen door is wel gevraagd of alles naar wens was. We hebben het in het midden gelaten omdat er dicht naast ons nog drie tafels moesten starten met het diner. Het voornemen was om het dan te zeggen bij het afrekenen. Toen werd echter niets gevraagd. De Snor: overweeg of je op deze wijze met zo'n actie wil meedoen. Aan jullie recensies te lezen is het normaal beter!
A.meester .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellige locatie, werkelijk uitmuntend eten én uiterst prettige bediening. Kortom: zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar.
Rondelft .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
weer heerlijk wezen eten via de ah aktie eten is echt goed hier en de bediening is ook lekker vlot en erg vriendelijk ga zo door een aanrader !!!
Ha090842 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij zijn prettig ontvangen door het bedienend personeel.
We hebben heerlijk gegeten. Het menu was voortreffelijk en kunnen dit bijzonder aanraden voor andere eters.
De Snor is een prachtige locatie waar je heerlijk kunt eten en drinken. Uiteraard was er ook een gesprek met de eigenaar die nog eens wilde weten hoe alles is gegaan. We gaan dit eind september weer eten in de Snor.
Akkie.v .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hebben met vier personen bij De Snor gegeten, en hebben daar genoten van álles: uiteraard het smakelijke eten, ( de visverrassing die we als hoofdgerecht bestelden was héérlijk ) maar ook de vriendelijke en attente bediening. Gezellige sfeer, met een leuk uitzicht over het Stadsplein.
Doesburg42 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk ,ongedwongen en gezellig gegeten en gedronken.
Het viergangen menu was prima samengesteld en goed van kwaliteit.De bediening was ook goed,vlot en vriendelijk.
echt een aanrader.
Lindajansen1969 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg lekker gegeten! De kaart is verrassend en de setting en bediening leuk! Voor herhaling vatbaar. De biefstuk en doperwtensoep zijn aanraders!
Chrystylyn .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Prettige bediening. Je voelt je welkom. Smakelijk eten, voldoende porties en meerdere koude en warme groenten en aardappelen.
Zeker aan te raden.
isa867 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Goede prijskwaliteitverhouding. Voor zover ik kan zien bij de reviews van de andere restaurants die meedoen aan de ahrestaurantactie, zijn zij één van de weinigen die geen onderscheid maken tussen hun klanten. Lekker gegeten, voldoende, heerlijke knoflookkaramelsaus!! bij de biefstuk, zeer vriendelijke bediening. Kortom: aangenaam verrast en zeker voor herhaling vatbaar.