Grand Café de Snor

Molenstraat 2 7041 AE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 31.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Koffie met bonbon
      Thee met bonbon

Over het restaurant Grand Café de Snor

Achterhoekse gezelligheid

In een prachtig pandje aan de Molenstraat in 's Heerenberg uit 1879 zit De Snor. Op het menu vind je bekende gerechten uit de klassieke keuken, maar dan wel met een creatieve, eigentijdse twist. De bediening is ontzettend gastvrij en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Grand Café de Snor

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Grand Café de Snor

Trix K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
We zijn zeer tevreden, fijne bediening en heel goed eten. Wij gaan zeker nog eens terug.
Marlon K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Broodplankje vooraf is leuk. Tomatensoep was prima van smaak, champignonsoep had ietwat meer smaak mogen hebben. Hoofdgerecht: biefstuk was prima. Nagerecht: verassing van de chef, was lekker, jammer dat het zo op was (had meer mogen zijn).
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Een zeer aan te bevelen restaurant.
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel echt een aanrader
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk, voor herhaling vatbaar.
Manolito T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijn restaurant in het midden van sHeerenberg. Lekker eten met voldoende keuze, maar ook niet te veel en vriendelijke bediening.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Naam en reputatie liet een cafe-achtig restaurant vermoeden. Was ook wel een beetje zo, maar de ontvangst was heel goed, er werd veel aandacht aan ons geschonken en de prijs kwaliteit verhouding was zo goed, die zul je niet gauw bij een ander restaurant beter vinden.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima diner, prettige bediening, aardige ambiance, ruime parkeergelegenheid. Het is aan te bevelen ook even rond te kijken in het stadje boor of na het eten.
H. G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een prima restaurant met voor iedereen voldoende keuzes met een zeer goede qualiteit.De inrichting is ook gezellig met voldoende ruimte tussen de tafeltjes voor een rustig gesprek.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
ga daar zeker nog een keer langs met familie eten was lekker en bediening vlot en vriendelijk
goed stoelen
er word rekening gehouden met allergien
Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Rolstoeltoegankelijk . Het eten was heerlijk, de bediening was TOP en de sfeer gezellig en gemoedelijk.
De door ons gevraagde aanpassing qua serveren, was totaal geen probleem!
W.M.I. K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, attent en persoonlijk. Gerechten zagen er goed uit en smaakten uitstekend. Geen verschil tussen "andere" klanten en klanten met een ah-zegelkaart. Heerlijk gegeten.
cf.devries .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wat een ontvangst!! en wat een heerlijk eten, we kwamen via de restaurantactie van AH maar het ontbrak ons aan niets, aan niets was te merken dat wij aan de actie mee deden. Zo'n lieve en spontane serveerster maakt dat het nog gezelliger is!! Een aanrader voor iedereen, komen wij weer in de buurt gaan wij zeker weer langs. Bedankt.
David B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Een bijzonder gezellig café op een perfecte locatie in het centrum van deze historische stad.
Met een aantrekkelijke kaart en veel 'snufjes' en ook heel hartelijke bediening, is dit dé plek voor een heerlijke lunch, diner of borrel.
Ik bestelde een groene thee en kreeg een 'schatkist' om zélf te kiezen welk soort én de hoeveelheid. Voortreffelijke thee!
Ik koos de omelet champignons (met friet i.p.v. brood) (€8,50), mijn disgenoot twee vleescroquetten met friet en salade (€9,-).
Beide gerechten werden snel bediend en waren heel smakelijk. Echt lekkere donkerbruine friet!
Daarna heerlijke Beukenhorst koffie met een eigen 'De Snor'-koekje en een klein glaasje slagroom + koffielikeur.
Aleid B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten vonden wij zou beter kunnen zijn , minder van kwaliteit.
Willem V.
Service en klantvriendelijkheid.
Gerechten waren naar verwachting , goed geproportioneerd en prima van smaak.
Zullen zeker terugkomen.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gewoon erg lekker gegeten. Wachttijd tussen gerechten kort, en zeker niet onbelangrijk, niet zo'n lauw soepje wat al een kampeernacht op de balie heeft gehad, maar gewoon een echt hete Soep!! Super!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hoorden van vrienden op de tennisclub dat het eten zeer goed is.
Weleens koffie gedronken bij de Snor , maar nog nooit gegeten.
Mijn vrouw en ik hebben genoten ,alles was in balans.
Komen zeer zeker nog eens terug.
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was niet de eerste keer dat we daar kwamen,het is hier goed van eten en drinken.een aan rader.
Een leuke omgeving en een gezellig ontvangst.
christien.berendsen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was heel lekker en zag er ook goed uit vriendelijk personeel en de locatie is ook leuk dus is voor herhaling
vat baar wat we ook zeker zullen doen het was voor ons trouwens al de 2de keer.