Grand Café de Snor

Molenstraat 2 7041 AE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café de Snor

Achterhoekse gezelligheid

In een prachtig pandje aan de Molenstraat in 's Heerenberg uit 1879 zit De Snor. Op het menu vind je bekende gerechten uit de klassieke keuken, maar dan wel met een creatieve, eigentijdse twist. De bediening is ontzettend gastvrij en schenkt graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Grand Café de Snor

9,1

Jouw recensie over het restaurant Grand Café de Snor

Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Rolstoeltoegankelijk . Het eten was heerlijk, de bediening was TOP en de sfeer gezellig en gemoedelijk.
De door ons gevraagde aanpassing qua serveren, was totaal geen probleem!
W.M.I. K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, attent en persoonlijk. Gerechten zagen er goed uit en smaakten uitstekend. Geen verschil tussen "andere" klanten en klanten met een ah-zegelkaart. Heerlijk gegeten.
cf.devries .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wat een ontvangst!! en wat een heerlijk eten, we kwamen via de restaurantactie van AH maar het ontbrak ons aan niets, aan niets was te merken dat wij aan de actie mee deden. Zo'n lieve en spontane serveerster maakt dat het nog gezelliger is!! Een aanrader voor iedereen, komen wij weer in de buurt gaan wij zeker weer langs. Bedankt.
David B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Een bijzonder gezellig café op een perfecte locatie in het centrum van deze historische stad.
Met een aantrekkelijke kaart en veel 'snufjes' en ook heel hartelijke bediening, is dit dé plek voor een heerlijke lunch, diner of borrel.
Ik bestelde een groene thee en kreeg een 'schatkist' om zélf te kiezen welk soort én de hoeveelheid. Voortreffelijke thee!
Ik koos de omelet champignons (met friet i.p.v. brood) (€8,50), mijn disgenoot twee vleescroquetten met friet en salade (€9,-).
Beide gerechten werden snel bediend en waren heel smakelijk. Echt lekkere donkerbruine friet!
Daarna heerlijke Beukenhorst koffie met een eigen 'De Snor'-koekje en een klein glaasje slagroom + koffielikeur.
Aleid B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten vonden wij zou beter kunnen zijn , minder van kwaliteit.
Willem V.
Service en klantvriendelijkheid.
Gerechten waren naar verwachting , goed geproportioneerd en prima van smaak.
Zullen zeker terugkomen.
evelien S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gewoon erg lekker gegeten. Wachttijd tussen gerechten kort, en zeker niet onbelangrijk, niet zo'n lauw soepje wat al een kampeernacht op de balie heeft gehad, maar gewoon een echt hete Soep!! Super!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hoorden van vrienden op de tennisclub dat het eten zeer goed is.
Weleens koffie gedronken bij de Snor , maar nog nooit gegeten.
Mijn vrouw en ik hebben genoten ,alles was in balans.
Komen zeer zeker nog eens terug.
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was niet de eerste keer dat we daar kwamen,het is hier goed van eten en drinken.een aan rader.
Een leuke omgeving en een gezellig ontvangst.
christien.berendsen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was heel lekker en zag er ook goed uit vriendelijk personeel en de locatie is ook leuk dus is voor herhaling
vat baar wat we ook zeker zullen doen het was voor ons trouwens al de 2de keer.
Ceciel R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het is "mijn" restaurant. Lekker eten (iets teveel), vriendelijk personeel en een superaardige eigenaar, die altijd tijd heeft voor een persoonlijk woordje.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat een fijne avond hebben we gehad, gezellige sfeer, lekker eten, attent personeel, wij komen zeker terug!
Hartelijke groet van Gonda en Yvette
Ada C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De bediening was goed,en het eten heerlijk.Komen hier zeker nog een keer terug.Het was de tweede keer dat we hier gegeten hebben
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Naast het heerlijke eten ook een groot compliment voor de bediening. Super gastvrij, we voelen ons echt klant, Top.
fjord65 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wachttijd: Precies goed. Men vraagt wanneer wilt u de volgende gang. Zeer vriendelijk personeel dat plezier uitstraalt tijdens de werkzaamheden.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
was super vriendelijk goed eten prettige bediening kortom een aanrader en je komt niets tekort ook niet als je gaat eten via de AH actie is gewoon gezellig en leuk om hier te gaat zitten
ha090842 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij zijn er prima ontvangen. Ontvangst en bediening zeer goed. Ook vanuit de eigenaar werd aandacht besteedt.
Het eten was fantastisch. Wij hopen dat ze in de toekomst hiermee doorgaan.
Lof aan allen.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We waren hier vanwege de AH actie. Hebben eg lekker gegeten en was zeker geen actie gebeuren.
Biefstuk heerlijk, gevulde varkenshaas zeer goed. Alles prima verzorgd met een heerlijk toetje.
christien.berendsen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Door de AH 2=1 korting was het Zeer gunstig, wij gaan zeer zeker nog eens terug want we hebben heerlijk
gegeten en het personeel was uiterst vriendelijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Grand Cafe de Snor is werkelijke in een woord Grand ie noemen, bediening en ontvangst was zeer hartelijk en het 3 (4) gangen diner was van goede kwaliteit.