Grand Cafe De Smidse

Meer informatie over restaurant Grand Cafe De Smidse

Voordelig
R. V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op een zonnige zaterdagmiddag voor de lunch plaats genomen op het terras. Het duurde lang voordat er iemand van de bediening naar ons toe kwam. Ik was al bijna zover om een restaurantje op te schuiven, tot er toch nog iemand kwam. Gelukkig deed de keuken er niet zo lang over. Ik had een Visserij Salade genomen. Ik heb zelden zo'n smakelijke vissalade geproefd. Heel smaakvol! Een absolute aanrader.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijk gegeten met verrassende smaken. Vis perfect op smaak. Chateaubriand erg lekker met een heerlijke saus en groenten. En de saté... Goddelijk met een Thais tintje, erg verrassend. Prachtig opgemaakte borden en een spontane lieve serveerster die weet wat ze doet. Wij hebben genoten, bedankt voor het lekker eten en de gezelligheid.
Raymond & Marit .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met zijn drieën hier gegeten voor een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Erg leuke kaart met veel keuze uit lekkere gerechten. De borden worden ook met zorg opgemaakt en de gerechten smaakten ons heerlijk! De bediening is erg aardig, vrolijk en servicegericht. Een aanrader!
MoniquevdS .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Met 7 pers gegeten op een dinsdagavond. De personele bezetting was wat krap ingezet, bleek al snel, want de helft van ons gezelschap die wat later binnenkwam, moest meer dan een kwartier wachten voor hun drankjes gebracht werden. Dat gebeurde die avond wel vaker, drankjes die niet gebracht werden, personeel dat niet in zicht was, en als ze wel langs kwamen erg gehaast overkwamen (begrijpelijk..). Evengoed waren de dames wel erg vriendelijk en van goede wil, maar ze moesten gewoon de benen uit hun lijf lopen.
Het eten was top! Proeverijtje vooraf, pompoensoepje, een vis en wildgerechtje, met elkaar een heerlijke starter. hoofdgerecht een ´simpele´ vega-lasagna, maar smaakte voortreffelijk. Niet te zwaar, en de portie ook mooi op maat. Frisse salade erbij. Ook de anderen uit het gezelschap hadden goede ervaringen met de zeewolf, de parelhoender, en nog wat (maar ben ik vergeten). We hadden nog ruimte voor een dessert. Goed teken! De keuze in desserts is klassiek (of oubollig zou je ook kunnen zeggen..). Bv dame blanche, crème brulee, hazelnootparfait, maar als je niet van al te avontuurlijk houdt natuurlijk een prima afsluiting.
De rekening was mooi afgestemd op de kwaliteit. Kortom , een aanrader!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Soms heb je wel eens dat zin in een bepaald product hebt. Dit keer hadden we zin in gamba's! En voor de lekkerste gamba's ga je jaar joop (chef van de smidse)

Wederom maakte joop Z'n naam waar de gamba pil pil smaakte heerlijk. Lekker gebakken gamba's in een terracotta bakje met tomaten salsa en knoflook olie. Daarbij wat heerlijk stokbrood!

We komen zeker nog een keer terug om iets uitgebreider te eten