Grand Café De Smederij

Dam 2 4461 Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

lfwaterman .
Ria M.
hbouma .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ronduit een verrassing. Prima!Een goede, echt vriendelijke ontvangst. Prima en attente bediening. Ondanks de volle bezetting toch aandacht voor de klant!
jcmdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De Smederij Goede ontvangst Super bediening .We hadden een plaatsje aan het raam heerlijk gegeten .Top een dikke 10
We hadden carpaccio en visstoof en dessert ook super was een heerlijke avond voor herhaling zeker weten
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten in een mooi ingericht restaurant op een mooie lokatie in Goes. De bediening was erg vriendelijk.
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst , vlotte bediening, gevarieerd diner. Voor wie een goed diner wil hebben; een aan aanrader en vlabij een parkeerplek na 18.00 uur voor je auto!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We zaten bij een deur die niet open ging, maar waar het toch erg koud aanvoelde. Dat was minder, maar verder was het prima! Heerlijk gegeten!
GLT .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig grand cafe/restaurant, het interieur is ook erg sfeervol. Geroutineerde en vlotte keukenbrigade, idem en zeer vriendelijke en attente bediening. Je jas wordt opgehangen en weer opgehaald, bij het verlaten van het restaurant doet men je uitgeleide. Vegetarisch eten is daar vanzelfsprekend en ook met de ah actie voel je je erg welkom. Ook als het bijna vol zit, hoor je de andere gasten nauwelijks. Prima tafels en stoelen, comfortabel. Er is een open keuken. Erg lekker vegetarisch gegeten: een soort pasta vooraf, met frisse groente oa sla en komkommer, aubergineschnitzel met groentegarnituur, een kleine salade en zelfgemaakte frites met mayo. Nagerecht verschillende mousses. Bij navraag of er gelatine in het nagerecht zat werd het nagevraagd, 1 onderdeel was niet vegetarisch, aangeboden werd een nieuw bord op te maken. Ik kon het aan de kant schuiven dus het was niet nodig, maar zeer attent! Het eten was heerlijk, we komen graag nog eens terug.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De sfeer en heel vriendelijk personeel en de locatie zijn fantastisch.
Het voorgerecht van spek met garnalen kwam uit de koelkast (hele koude borden) waardoor de smaak niet echt goed uitkwam. Het hoofdgerecht viel een beetje tegen, geen smaak aan de savooikool. Een bizar stoofpeertje. Het leek me kant en klaar niet zelf gekookt en dat voor een restaurant in Zuid Beveland is toch een gemiste kans.
Het dessert was een verrassende combinatie van smaken en textuur, bijzonder lekker en zag er mooi uit.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer gastvrij ontvangst (oog voor de klant)
professioneel, vriendelijk personeel(werkgever mag zuinig zijn op zulk personeel)
verrassend voor- en nagerecht(hoofdmenu was ook prima)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
De ontvangst was goed en het was op het moment toen wij gingen niet heel erg druk maar heerlijk gegeten en de bediening was ook goed , dus voor herhaling vatbaar.
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Voorgerecht: carpaccio goed van smaak maar wat overdadig belegd. Hoofdgerecht: vleesstoofpotje ook goed van smaak maar het was meer een soort soep; er zat niet veel vlees in. Nagerecht: mandarijn en speculaas, niets op aan te merken: goede smaakcombinatie en hoeveelheid, mooi op het bord.
Beperkte wijnkeuze; rode wijnen beter dan witte.
Gerechten volgden elkaar snel op; waarschijnlijk doordat we de eerste shift hadden.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed ontvangen, goed bediend en heerlijk gegeten. zullen zeker vaker terugkomen. niets gemerkt aan de kwaliteit en hoeveelheid van het menu dat we gebruik maakte van de AH actie. je kon tegen een KLEINE meerprijs zelf er een vier gangen menu van maken.
Van Der Borst M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op laatste moment op maandagavond gereserveerd. Was geen probleem. Het was redelijk druk, ondanks de maandagavond. heel correcte en gezellige bediening. Smakelijke gerechten. Helemaal zoals het hoort.
Rinaldo E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We vonden het geheel tegenvallen omdat;
Je krijgt, als je via de AH dinerbon eet een andere menukaart met keuze uit 3 (voor)gerechten.
De carpaccio als voorgerecht was al lang klaargemaakt waardoor het vastgeplakt zat aan het bord.
De procureur als hoofdgerecht was erg vet, en taai.
Het dessert, was geen keuze in, was wel heerlijk en divers.
Ook het wachten op de rekening, na 3x vragen, vonden we te lang.
Al met al en ervaring ruim ondermaats.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben in de smederij heerlijk gegeten, was gezellig, vriendelijke bediening!
we komen zeker nog een keertje terug.
groetjes van Rinus en Hanneke vd Berge
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch gegeten! Goede service, vriendelijk personeel en fijne ambiance Wij hebben een super avond gehad! En komen zeker weer eens terug!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de AH bonnen een mooi menu waar je uit kunt kiezen. Goede service, vriendelijk personeel en snelle uitlevering van gerechten. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Merte K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Lekkere wijntjes en goed eten! Bij binnenkomst erg druk chaotisch en rumoerig. Dit was eigenlijk erg snel buiten de aandacht. Het eten was gewoon goed. Van mij had de wachttijd tussen de gerechten iets langer mogen zijn. Desalniettemin, een goede aanvulling op het wheretoeattonight lijstje