Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 17:00
- Diner vanaf 11:00

jan R.
marc M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Alles was uitstekend. Ontvangst en bediending - niets dan lof.
Het eten: eveneens prachtig - smaken, presentatie en hoeveelheid: uitmuntend
De prijs: zeker niet overdreven en mooi in balans met wat de zaak biedt.
De locatie: parking voor de deur - kan niet beter.
Wij komen zeker nog terug.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gezellige locatie. We besloten van de mogelijkheid gebruik te maken om het driegangenmenu van AH uit te breiden met soep. De tomatensoep was erg heet gekruid. Deze werd echter zonder problemen omgeruild voor de gepofte paprika soep. Het eten was verder goed van smaak. De service is prima en de bediening vriendelijk. Keuken en bediening zijn goed georganiseerd. Ondanks dat het restaurant en het terras vol zaten werd redelijk vlot uitgeserveerd. Bij onze fles Sauvignon werd op verzoek een karaf water geplaatst.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Voor deze AH-spaaractie werd een speciaal menukaart voorzien met zeer eenvoudige keuzegerechtjes. De porties zijn zeer klein. 38,5€ voor een 3-gangen menuutje is dan ook zeer duur. De actie komt op deze manier als zeer "cheap" over en is zeker geen promo voor het restaurant. 2u15 voor dit etentje is véél te lang wachten. Algemeen klaagden gasten over de té lange wachttijden. Neen, op deze manier NIET voor herhaling vatbaar!
Jammer voor deze AH-actie.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
het was geweldig alle gerechten waren heerlijk leuke bediening heerlijk gegeten .alle gerechten met smaak bereid goede locatie erg gezellig
c O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
vriendelijk ontvangst, ook gedurende de hele maaltijd ,ondanks drukte erg vriendelijke bediening.
Het eten was heerlijk en met zorg geserveerd. alle lof.
mirandabreukel .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Personeel liep steeds rond en was erg vriendelijk. Door de drukte zelf nog even moeten vragen om de mosselsaus, deze was vergeten. Dit mocht de pret echter niet drukken. Als we in de buurt zijn, komen we zeker weer!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg zitplaatsen zowel binnen als buiten. Vriendelijk personeel en netjes op tijd je eten en precies genoeg tijd tussen de gerechten door.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Fijn restaurant, mooi gelegen, goede sfeer en goed eten!
M S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Te vol dus ook onoverzichtelijk
LindaZld .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een echt goed restaurant waar ze zien waar je behoefte aan hebt en heerlijk kunt eten. We komen er zeker nog eens terug!
John E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Aan kwaliteit, hoeveelheid, aandacht, service, etc. was niet te merken dat een 2e diner gratis was. Het reserveren, het overleg over het samenstellen van het diner voor een veganistische deelnemer, de ontvangst (o.a. aannemen van jassen), het zonder probleem vrij maken van een tafel (voor 8 man) binnen omdat het buiten wat te fris was, het geregeld informeren of alles naar wens was, het aanreiken van jassen bij vertrek: kortom je voelde je echt gast. Een opmerking hierover werd gepareerd met het antwoord: dat is toch normaal. Menig ondernemer kan hier een voorbeeld aan nemen.
G.C. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer vlotte en vriendelijke bediening, 't was flink bezet maar het liep als een trein! Voortreffelijke keuken, carpaccio, mosselen, varkensfilet, dessert van de chef: smaakvolle composities en tongstrelend. Gezellige sfeer. Warm aanbevolen!
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was fantastisch, , wij zaten buiten op het terras. Omdat ik een koukleum ben mocht ik ook nog verkassen als dat nodig was. Maar de heater ging aan, dus het was super.
Personeel heel vriendelijk. En het eten was heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was een heerlijke avond kwaliteit van het eten was prima sfeer was goed voor herhaling vatbaar de bediening was prima
pdogbv .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Alles helemaal top ! Ontvangst met aan dacht ,voortreffelijke kaart vriendelijke bediening,heerlijk gegeten en een waanzinnig mooi terras dus reden om hier vaak terug te komen
awmgroot .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben het heerlijk gehad en geen klachten , een dikke 8 met ster ,
leuke meiden in de bediening ,
alleen storend dat ze iedere paar minuten kwamen vragen of we nog iets wilde drinken terwijl onze glazen nog niet eens leeg waren.
Lolita B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede ontvangst met prettige bediening. De maaltijden waren verzorgt en mooi opgemaakt. Duidelijke uitleg wat er van de actie verwacht mocht worden. Brood werd op tafel gezet en werd niet aangerekend. Er was een prettige sfeer op het terras en vragen aan de bediening werden netjes beantwoord. Bijna alles was mogelijk we hebben dan ook enorm genoten hier en zullen zeker nog eens terugkomen. Zouden we een cijfer moeten geven dan krijgt dit restaurant een dikke 8.
JoaJac .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Echt lekker gegeten. Ik had varkensfilet gekozen en had daar vooraf mijn twijfels over maar het was echt superlekker ! het toetje van de chef was met groene appel. Naar mijn persoonlijke smaak iets te fris maar zeker een verrassend en lekker toetje