Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Zeeuwse Lamsham, aardappelsalade en wortel/kamille crème
      Gebakken scampi’s, komkommer, kerrie schuim en pappadum
      Mozzarella, gemarineerde tomaat en basilicum mayonaise (vegetarisch)
  • Hoofdgerechten
    • Steak van de BBQ, gekarameliseerde rode ui, mais en dragonboter
      Zalmfilet, bleekselderij, zoetzure venkel en anijs
      Geitenkaas kroketjes, courgette, mais en jus van rode port (vegetarisch)
  • Nagerecht
    • Dessert van de chef
      Kofiie met bonbon
      Thee met bonbon

Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

9,1

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Smederij

Kuni K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zeer gastvrij, zeer vriendelijk personeel en prima eten!
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Mooie locatie,vriendelijk personeel,vlotte bediening,lekker eten.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Lekker gegeten in een mooie omgeving. Vriendelijke ober.
L.A.I. B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
de AH menu kaart was zo bedroevend qua keuze dat we maar besloten om van de gewone kaart te bestellen zonder de korting. Zeer teleurstellend dat ze de kaart dan niet accepteerden met bv een korting.
Ik raad het restaurant aan of met een veel betere keuze te komen. of af te stappen van een speciale AH menukaart
Hier mee trek je geen extra publiek! Ze haken eerder af.
Therese R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten zeker een aanrader
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker en gezellig
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Ondanks dat het een AH menu met korting was, vond ik de menu keuze te beperkt (vis, spek of vegetarisch) en het mag wat royaler zijn. Sfeer en bediening waren prima !
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Zeer goed eten! Service is TOP. Een op het laatst verandering vd keuze hoofdgerecht van 1 van onze mede familieleden, werd gehonoreerd en uitgevoerd! TOP! Een vriendelijk rondje gratis drank vd zaak bij het dessert wordt zeer gewaardeerd. Werkelijk waar een zeer goed bedrijf om eens gezellig en delicaat uit eten te gaan!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten, prima bediening en sgeervol restaurant. Zeker de moeite waard.
Sietske G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Je bent hier echt gast, vriendelijke bediening en lekker gegeten
Ferdie G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Gelijk bij binnenkomst een vriendelijk onthaal. De jas werd aangenomen en een goede plaats aangeboden. Wachttijden waren voor ons twee precies goed en de bediening was vriendelijk en plezierig. Er werd ook enkele keren geïnformeerd of het smaakte en naar wens was. Voor een 2 jan dag best veel gasten wat de gezelligheid bevorderd. Na heerlijk gegeten en genoten te hebben hoe de bediening zich inzet voor de klant werd ons de jas weer aangereikt en gingen wij voldaan huiswaarts. Het is zeker een aanbeveling waard hier te eten waar de klant zich nog echt welkom en verwend voelt ! Wij zijn best kritisch en zijn regelmatige restaurant en hotel bezoekers maar konden geen minpuntje vinden.
Corrie A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Doordat het een aanbieding was van de A&H actie was het eten betaalbaar. Anders zou het veel geld zijn geweest voor hetgeen wat we kregen.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Zeer beperkte keuze mbt AH menu. Vlees : buikspek Vis Koolvis , geen gevarieerde salade en 1 dessert. Smaakte prima , maar qua prijs/kwaliteit hadden we duidelijk meer verwacht.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Er werden wat goedkope ingrediënten gebruikt ten opzichte van de prijs! Was niet in overeenkomst!!
Jammer dat er een ander menu in Iens stond! Ze zochten dit uit, bevestigde mij, maar stond geen kopje koffie of iets anders tegenover!
Femke S.
Vriendelijke bediening.
Hier gegeten met de AH-restaurant actie. Prijs/kwaliteitverhouding echter heel matig. Voor 38,50 hadden wij er veel meer van verwacht. Simpele gerechten, smaak oké.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Matige kwaliteit van gerechten, zeker gezien de prijs. Is simpelweg niet in verhouding. Met opmaak wordt getracht het gerecht leuk te maken maar het ontbreekt aan een goede smaakbeleving. Niet het geld waard.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
We hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten (spaaractie van ah),bediening erg vriendelijk ,goed ontvangst .Top kerstavond gehad. Anita
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Prima , lekker gegeten, goede bediening
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Vriendelijke bediening, vlotte service, lekkere gerechten.
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
We komen hier graag het avondeten gebruiken op weg van ver naar huis. De kok maakt een leuke presentatie bij lekker eten.