Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

• Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Geen commentaar over het restaurant, maar gezeur een recensie van minimaal 120 tekens te schrijven vind ik gruwelijk. Een beoordeling zoals hierboven is prima maar stop met de rest
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met de AH actie geboekt. De keuze was ok, voor elk wat wils. In plaats van een van de voorgerechten kon ook voor soep gekozen worden. De soep van de dag was lekker, maar de portie wel erg karig. Het zal niet veel meer dan een flinke opscheplepel zijn geweest, daar het kommetje half vol zat. De tafelgenoten hadden carpaccio en gambas's. Deze vielen in de smaak. Hoofdgerecht was goed. Voor de mosselen moesten we bijbetalen (3 euro p.p.).
Voor het nagerecht was er geen keuze; het was het "dessert van de chef". Wat kwam er op mijn bord: vanilleijs met chocolade saus. Daar is weinig chefferigs aan. Al heet het dan "dame blanche", het blijft drie simpele bollen ijs met een bakje saus. Bovendien was het al voor 1/3 deel gesmolten toen het op tafel kwam dus zat ik wat smurrie weg te lepelen. Erg jammer einde van de avond.
De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken, We betaalden 38.50 per menu. Dat je dan het 2e menu gratis hebt scheelt wel, maar het was zeker geen 38.50 waard. En dan ook nog bijbetalen voor de mosselen.
Bverbat1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijne ontvangst. Garnalen voorgerecht was verrassend klaargemaakt in een sausje van knoflook, bosuitjes en een tikje rode ui wat voortreffelijk smaakte. Zo ook de kabeljauwfilet die op een voortreffelijke manier gegaard was met een fijne mosterd dille sausje. Een puree of rijst ipv van patat frites bij dit gerecht zou ik zeker aanraden. Het dessert van de chef kok was heerlijk en maakte het driegangenmenu menu tot een feest. Indien u langs Goes komt, zoals wij, kan ik u aanbevelen om voor de Smederij even de reis te onderbreken.
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Deden mee met AH actie. Daardoor beperkte kaart. Geen probleem, keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Waten hier al meer geweest. Weer zeer genotenn van ontvangst, eten en ambiance. Er zou wat meer tijd tussen de gangen kunnen zitten, kwam allemaal (wat) snel op tafel. Je staat na 2 uur weer buiten. Mag wat ons betreft wat langer duren.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben ontzettend genoten van het eten , was keurig opgemaakt. en personeel is zeer vriendelijk, zeker een aanrader om nog eens terug te keren.of voor mensen die het niet kennen , ga er eens heen!
Weinig ruimte tussen de tafels en het licht flikkerde , voor de rest niets dan positiefs.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bediening alert, attent en zeer vriendelijk. Gerechten waren prima en zagen er ook leuk uit.
Het restaurant zat geheel vol, toch waren de wachttijden beperkt. Knap gedaan.
Wij hadden met vrienden een geslaagd diner en gezellige avond. Chapeau!
pieter B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
vriendelijk ontvangen, ,ontspannen en gezellige sfeer ,ambiance sfeervol en last but not least alle gerechten een 8!
Gewoon bij iedereen aan te bevelen.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De bediening was goed, attent en vriendelijk. De hoeveelheid eten was ruim voldoende, smakelijk en aantrekkelijk toebereid en ook nog lekker. Zeker een aanrader. Genieten!
miganto .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten was echt supersuper goed,complimenten aan de kok,bediening was goed,verder alles goed verzorgt,echte aanrader we komen zeker weer terug
Cécile B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Waren zeer verrast over de vriendelijkheid bij het binnenkomen.
Het was ook nog vroeg en heel rustig. Het eten was lekker. Nog voor herhaling vatbaar.
Verdiend een aanbeveling.
caroline S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
kwam wat amateuristisch over: bij opdienen liep saus van het bord, werd niet opgeruimd. Koffie met voetbad: werd niets mee gedaan. Mooie locatie
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Een sfeervol restaurant met vriendelijk personeel.
Aan de presentatie van de gerechten wordt veel aandacht besteed. De hoeveelheden zijn zeker voor senioren voldoende.
Bonny G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Er was geen onderscheid tussen de AH bonnen klanten en overig klanten. Wij hebben genoten. We waren verrast dat er een uitstekende live band was. We konden luisteren, praten en rustig eten. Wij komen zeker terug. De locatie is prachtig! We konden nog buiten op het terras zitten want was het een prachtige dag.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuke ambiance, lekker eten, niet te grote porties maar voldoende. Vriendelijke bediening
Met de ah bon voor goede prijs
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was heerlijk met mooi opgemaakte borden.Het was erg druk in het restaurant maar de bediening was heel vlot en het personeel was erg vriendelijk.Ik ga hier terug naar toe ,want het zag er allemaal heel smakelijk uit!
7Marialouise .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Smaakvolle gerechten, die leuk waren opgemaakt. Vriendelijke bediening. Doordat we merkten dat de tafel naast ons uitleg kreeg over de gerechten, viel het op dat wij dat niet kregen. Kun je ook als compliment opvatten: we werden voor vol aangezien. Maar het had natuurlijk wel aardiger geweest als ze het wel hadden gedaan. Maar telt niet zwaar voor ons. Sfeer was gezellig, mede door onze naaste tafelgenoten waarmee we goed konden praten. De afstand tussen de tafeltjes was dus net goed. Bezoek voor herhaling vatbaar.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het was erg gezellig, met leuke mensen aan het tafeltje naast ons.
Kortom we zien terug op een zeer geslaagde avond!
Voor herhaling vatbaar!
jagermets .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk en heel attent en goed.
Aanpassing aan het menu werd direct geregeld en vormde geen enkel probleem.