Grand Café De Smederij

Dam 2 4461 Goes Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Van Der Borst M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op laatste moment op maandagavond gereserveerd. Was geen probleem. Het was redelijk druk, ondanks de maandagavond. heel correcte en gezellige bediening. Smakelijke gerechten. Helemaal zoals het hoort.
Rinaldo E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We vonden het geheel tegenvallen omdat;
Je krijgt, als je via de AH dinerbon eet een andere menukaart met keuze uit 3 (voor)gerechten.
De carpaccio als voorgerecht was al lang klaargemaakt waardoor het vastgeplakt zat aan het bord.
De procureur als hoofdgerecht was erg vet, en taai.
Het dessert, was geen keuze in, was wel heerlijk en divers.
Ook het wachten op de rekening, na 3x vragen, vonden we te lang.
Al met al en ervaring ruim ondermaats.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben in de smederij heerlijk gegeten, was gezellig, vriendelijke bediening!
we komen zeker nog een keertje terug.
groetjes van Rinus en Hanneke vd Berge
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Fantastisch gegeten! Goede service, vriendelijk personeel en fijne ambiance Wij hebben een super avond gehad! En komen zeker weer eens terug!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met de AH bonnen een mooi menu waar je uit kunt kiezen. Goede service, vriendelijk personeel en snelle uitlevering van gerechten. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Merte K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Lekkere wijntjes en goed eten! Bij binnenkomst erg druk chaotisch en rumoerig. Dit was eigenlijk erg snel buiten de aandacht. Het eten was gewoon goed. Van mij had de wachttijd tussen de gerechten iets langer mogen zijn. Desalniettemin, een goede aanvulling op het wheretoeattonight lijstje
Camille C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Hier kom ik graag terug!
Ik ben hier ondertussen al een paar keer geweest en ben nooit teleurgesteld geweest. De wijnkaart is wat beperkt maar voor de rest heel goed
RiDi B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Weinig verassend. Gerechten kunnen wel wat spannender. Vond t eten ook wat smaakloos en de bijgerechten een beetje anno 1990. Vernieuwing lijkt me aanbevolen.
Alicedeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben daar heerlijk gegeten! Het eten werd met zorg bereid. De borden werden leuk opgemaakt. Een aanrader om daar te eten. Wij komen zeker terug ook zonder AH actie.!
Fay2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten was goed, alleen ging het ontzettend snel. Bij nagerecht aangegeven en dan duurde het gelukkig iets langer.
Verder alles prima en voor herhaling vatbaar.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima service en lekker eten.De wachtijd tussen de gerechten was kort dus na 2 uur stonden we weer buiten.Maar zeer gastvrij personeel.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een mooie locatie om gezellig te eten. Wel iets te vol gezet, waardoor het wat goedkoop overkomt. En paar stoelen en tafels minder geeft veel meer uitstraling.
Het eten was goed, keurige porties. Wel merkwaardig dat ik waarnam dat er frites serveer bij een gericht van zalm op een bed van tagliatelle, bijzondere keuze.
C S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Voorgerecht : carpaccio heerlijk.
Hoofdgerecht: Varkensoester met zeeuws spek, was ook qua prijs zeer matig
Nagerecht: zou keuze zijn, of nagerecht of koffie/thee. Maar kregen nagerecht voor ons gezet. Was wel heerlijk. Uiterlijk erg veel en druk.
Jwjdufloo .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gisterenavond genoten van her AH menu. De extra rondevoor een kop soep hebben we ook meegenomen. Wij vonden de gerechten goed smaken. De borden waren duidelijk met zorg opgemaakt en de hoeveelheden meer dan genoeg. De dames die de bediening voor hun rekening namen waren zeer vriendelijk en vakkundig.
Zeker voor ons een plekje om later nog eens terug te keren.
Ijspelder1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Leuke zaak, leuke inrichting. Bediening was leuk en netjes. Eten vonden wij minder, de mosselen waren ver doorgegaard en daardoor aan de droge kant. Voor- en nagerechten wel erg lekker.
Erikzwaal .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een gezellige locatie met het buiten terras aan het water. Sfeervol verlicht. Prettige en attente bediening.
Motormuis1 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We waren iets te vroeg maar werden vriendelijk ontvangen en dronken eerst nog wat.
Het ligt erg leuk aan de veste met een groot terras erbij, boven het water.
De tafeltjes aan de kleine kant ,vooral als je mosselen eet.
Het voorgerecht vond ik te bont zodat je het vlees niet meer proefde.
De varkensoester is erg mooi opgemaakt ,waardoor het te lang duurde voor ze hem kunnen serveren,denk ik en was dus lauw.
Ze vroeg of het smaakte en heb het wel gezegd,wilde het opwarmen maar dat hoefde niet van mij.
Dan eet je niet tegelijk en opwarmen???
Het nagerecht zag er mooi uit en was lekker,voor drinken kwamen ze ook telkens langs.
Het was nog niet zo druk waardoor het vrij snel ging.
Het menu kost voor 3gangen 38.50€ en dat vond ik prijsgewijs te veel.
dan moet het wel perfect zijn vind ik.

Mdroppert .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een hartelijke ontvangst, een prima plek om te zitten, een deskundige uitleg, vlotte bediening. En dat geldt voor alle personeelsleden, ze wisten allemaal hoe of wat. Een heel lieve aanvulling op het menu vanwege mijn vooraf gemelde allergie. Het eten was heerlijk, mooi opgemaakt en ruim voldoende. We waren hier nog nooit geweest maar komen zeker terug!
Alicedeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We vonden het gehele speciale menu van AH heerlijk.
Het is zeker een aanrader om bij De Smederij te eten.
Vriendelijke en attente bediening