Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 17:00
- Diner vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Smederij

Joop L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Goed restaurant waar je heerlijke kunt eten in een gezellig ambiance. Personeel erg vriendelijk en voorkomend snappen hoe het moet. Aanrader.
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten zag er heerlijk uit. Alleen mijn biefstuk had vreemde smaak. Hebben het goed gemaakt met koffie van het huis.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vriendelijke aardige bediening en heerlijk verzorgd diner. Zeker voor herhaling vatbaar
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ok, maar niet bijzonder. Wachttijd was best lang. Personeel had waarschijnlijk een slechte avond. Bestelling verkeerd deels opgenomen, waardoor we in 2 rondes moesten eten. Koffie niet gekregen bij nagerecht, hoewel wel besteld. Is netjes van de rekening afgehaald, maar toch.
Hansje C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wij hebben het afscheid van mijn vader hier gedaan en dat was heel mooi. Een prachtige ruimte, goed verzorgd, fijne bediening en ook veel medewerking op alle vlakken van de hapjes tot de parkeerplaatsen, van de muziek tot microfoon en beamers, alles werd geregeld. We hebben een prachtige middag gehad en daarna met een kleine groep nog na kunnen praten en heerlijk gegeten. Een super plek met hele fijne mensen1
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wel heel lawaaierig en levendig maar het eten was van grote klasse!!Bediening eveneens heel goed,hele lieve en behulpzame dames!
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goed restaurant met heerlijke gerechten, en fijne bediening.
mevr.F D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De serre was gezellig alleen we zaten in de drup ! En de stoofpot jes waren te dun en aan de zuinige kant voor de rest was het goed.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Rustig en sfeervol met vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit inevenwicht
M.L. C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening in een aangename sfeer en goed eten. Eén minpuntje: het lamsvlees van de brochetta was een beetje taai. Het vlees van de tournedos was prima.
Leny J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heel gezellige sfeer, mooi geworden met de serre. Drink meerdere malen in de week gezellig koffie en het eten was Zaterdag super lekker. Een aanrader voor jong en oud.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
gewoon goed eten tegen een passende prijs. Aardige bediening ondanks dat ze per persoon heel veel tafels moeten bedienen. Gerechten werden mooi geserveerd.
danny V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
leuk ontvangst gehad , met een wel iets te snelle bediening komt omdat het nog niet zo druk was denk ik . gerechten kwamen te snel . bediening vroeg of ik nog iets wou drinken terwijl ik mijn voorgerecht net op had en mijn aperitiefje nog niet op was .alles te snel en gehaast . voorgerecht scampi's viel tegen , er werd wat anders van verwacht .
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alles van goede kwaliteit. Sfeer was op prima zeker een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was weer erg goed, ik kan het zeker aanbevelen en je hebt ook nog eens een prachtig uitzicht op de veste
Ik kom zeker weer terug Gr Jan
Eva O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Dit restaurant kan in zijn handjes knijpen met zo'n topper in de bediening, gezien ik een vegetarisch hoofdgerecht bestelde meldde ze uit zichzelf dat de soep op basis van vleesbouillon was en het dessert was overheerlijk, ons gaan ze zeker nog eens terug zien..
MiggelOss .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige ambiance en prima kwaliteit van de gerechten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wordt goed rekening gehouden met dieetwensen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een warme ontvangst bij het binnenkomen, personeel héél vriendelijk en uitzonderlijk goed op elkaar ingespeeld, er liepen toch zes "jongere dames"in de bediening waarvan later uit een gesprek met de eigenaar bleek dat ze al een aantal jaren in dienst waren en er weinig verloop van personeel was/is. Met onze vrienden uit Middelburg en wij uit Brabant gingen wij het ver zoeken om een hapje te eten, maar het was het zeker waard. Met zijn vieren hebben wij heerlijk gegeten, het was gezellig en als klap op de vuurpijl mochten wij onze AH actiekaarten houden en nog eens terugkomen, wat wij zeker gaan doen vóór 1 februari 2018. Al met al voor ons een zeer geslaagde avond en voor herhaling dus vatbaar. CHAPEAU Smederij.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en precies genoeg. Personeel is altijd vriendelijk. Bijna iedereen die onverwachts binnen komt waaien kan daar gewoon nog eten. Nog niet meegemaakt dat ze iemand weg sturen en we zijn er toch zeker al wel vaker geweest. We mochten de kaart van AH weer meenemen en kunnen dus nog een keer bij ze gaan eten want de actie was verlengd. Dus eten top en personeel ook top....