Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 17:00
- Diner vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Smederij

Leny J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heel gezellige sfeer, mooi geworden met de serre. Drink meerdere malen in de week gezellig koffie en het eten was Zaterdag super lekker. Een aanrader voor jong en oud.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
gewoon goed eten tegen een passende prijs. Aardige bediening ondanks dat ze per persoon heel veel tafels moeten bedienen. Gerechten werden mooi geserveerd.
danny V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
leuk ontvangst gehad , met een wel iets te snelle bediening komt omdat het nog niet zo druk was denk ik . gerechten kwamen te snel . bediening vroeg of ik nog iets wou drinken terwijl ik mijn voorgerecht net op had en mijn aperitiefje nog niet op was .alles te snel en gehaast . voorgerecht scampi's viel tegen , er werd wat anders van verwacht .
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alles van goede kwaliteit. Sfeer was op prima zeker een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was weer erg goed, ik kan het zeker aanbevelen en je hebt ook nog eens een prachtig uitzicht op de veste
Ik kom zeker weer terug Gr Jan
Eva O.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Dit restaurant kan in zijn handjes knijpen met zo'n topper in de bediening, gezien ik een vegetarisch hoofdgerecht bestelde meldde ze uit zichzelf dat de soep op basis van vleesbouillon was en het dessert was overheerlijk, ons gaan ze zeker nog eens terug zien..
MiggelOss .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige ambiance en prima kwaliteit van de gerechten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wordt goed rekening gehouden met dieetwensen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een warme ontvangst bij het binnenkomen, personeel héél vriendelijk en uitzonderlijk goed op elkaar ingespeeld, er liepen toch zes "jongere dames"in de bediening waarvan later uit een gesprek met de eigenaar bleek dat ze al een aantal jaren in dienst waren en er weinig verloop van personeel was/is. Met onze vrienden uit Middelburg en wij uit Brabant gingen wij het ver zoeken om een hapje te eten, maar het was het zeker waard. Met zijn vieren hebben wij heerlijk gegeten, het was gezellig en als klap op de vuurpijl mochten wij onze AH actiekaarten houden en nog eens terugkomen, wat wij zeker gaan doen vóór 1 februari 2018. Al met al voor ons een zeer geslaagde avond en voor herhaling dus vatbaar. CHAPEAU Smederij.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en precies genoeg. Personeel is altijd vriendelijk. Bijna iedereen die onverwachts binnen komt waaien kan daar gewoon nog eten. Nog niet meegemaakt dat ze iemand weg sturen en we zijn er toch zeker al wel vaker geweest. We mochten de kaart van AH weer meenemen en kunnen dus nog een keer bij ze gaan eten want de actie was verlengd. Dus eten top en personeel ook top....
Frits A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een hele fijne ontvangst -vlotte bediening-compliment voor de bediening.wij komen gegarandeerd terug -waar voor je geld.
Er mag iets meer tijd tussen de gangen
jc B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben met zijn allen heerlijk gegeten .en hebben een leuke avond gehad.
Wij zijn goed te vreden. het is voor herhaling vatbaar. groetjes
J.S. N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Hadden gereserveerd voor 19:30 en zaak was vol. Voor ons was een leuk tafeltje aan de zijkant gereserveerd. Snelle bediening en waar voor je geld.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was goed, maar het vlees en de vis had wat smaakvoller kunnen zijn. "...."."........................................
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ondanks de negatieve recensies op het AH menu, hebben wij hierop echter niets aan te merken. De carpaccio was net dezelfde als de buren die á la Carte hadden genomen, onze portie leek iets kleiner maar was ruim voldoende, groter mocht echt niet! Hoofdgerecht was lekker en dessert - dame blanche - ook absoluut niet klein. Ikzelf koos in de plaats een Irish Coffee en hiervoor werd slechts 1,5€ extra aangerekend. Dus, wij waren absoluut niet teleurgesteld en hadden niet het gevoel een minderwaardig menu of behandeling te hebben gekregen
marijkemooijman .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig
MarjanvanS .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Goede maaltijd, voor een redelijke prijs door een vakbekwaam en enthousiast team

Jammer dat zo'n, kernachtige kwalificatie niet voldoende is om verzonden te worden
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het speciale menu met AH kaarten kost € 38,50. dat vinden wij best veel, al deel je het door twee. Het vlees was iets eenvoudig en er was weinig groenten bij. De borden waren prima opgemaakt en het smaakte allemaal goed.
gino V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
heel leuke ervaring, hele lekkere gerechten voor een minnelijke prijs, vlotte en charmante bediening en ontvangst. we komen zeker terug om het nieuwe overdekte terras uit te proberen.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met het AH-menu. Zelfde kaart, maar dat gaf niet. Voor elk wat wils: vis, vlees of vega. Dessert is wel anders. Prima smaak, mooi opgemaakt, goede hoeveelheid. De verrassing aan het eind was: die kaart met zegels mag u houden, wij verlengen de actie tot februari! Met twee appelsapjes tikten we € 44,50 af. Top!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De bediening was vlot en allert.
Het restaurant is heel sfeervol.