Grand Café De Smederij

Dam 2 4461 Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 17:00
- Diner vanaf 11:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Do V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, terras is geweldig. Gastvrije ontvangst, mooie locatie, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We komen hier wel vaker en zoals altijd lekker gegeten. Ook met AH actief was het menu lekker. Wij vinden dit een top tent met vriendelijke meiden in de bediening.
gilbertvangoethem .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben met familie in het restaurant gegeten en er ontbrak niets aan. We kregen heel de avond de tijd en we hebben heerlijk op het terras gezeten.
De bediening was goed en er zat voldoende tijd tussen de gerechten. Kortom voor herhaling vatbaar.
bi1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Plus: snelle bediening, mooie zaak met fraai terras.
Min: eten en prijs. Soep was niet lekker, maar met opmerking hierover werd niets gedaan. Vlees te gaar, frites met kruiden = niet lekker. Onvoldoende waar voor je geld, helaas.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijke plek aan het water!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Een 3 gangen menu via de AH restaurantbonnen, levert niet veel voordeel op. De prijs is 38,50 p.p. voor een menu, vind ik hoog.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Mooi restaurant, heerlijke gerechten en goede, vriendelijke bediening!
alicedeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening, we kregen geen kleine portie omdat we een AH actie hadden. We komen zeker terug, een aanrader.????
B. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
ons bezoek was in het kader van het AH arrangement. Dit betekende niet dat er concessies waren op het gebied van de kwaliteit. De drie gangen waren verfijnd en de bediening plezierig, zodat we met een goed gevoel het restaurant verlieten.
Huib R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gwe hebben heerlijk gegeten , prijs mag wel iets goedkoper , redelijk aan de prijs .
Vergeleken met hotel katoen , was het super eten
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk aan het water genoten van een lekkere maaltijd. Bediening was top. Voor herhaling vatbaar. Wat een mooi plekje van Goes is dit toch.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Was wederom zeer lekker met een goede actie menu, het was mooi weer dus zaten we buiten aan het water en er was livemuziek. Dus een geslaagde avond
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
wij zijn er al een paar keer geweest, een vriendelijke bediening.deze keer aan het water gegeten wat heel gezellig was. Het eten was heerlijk en werd met redelijke tussenpozen opgediend.we komen zeker terug.
W H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker eten, perfecte ambiance. Vriendelijke bediening. Komen zeker een terug om lekker uitgebreid te tafelen op een mooie zomeravond!
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Mooie locatie van het restaurant. De service is goed. We hadden kabeljauw. Deze was een beetje flauw. De groenten waren goed op smaak. Salade was alleen sla met paprika. Zat verder niks bij. Al met al prima gegeten maar niet heel bijzonder.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Door de AH actie was de menu keuze beperkt maar ik heb heerlijk gegeten sterker nog de tot nu toe lekkerste carpaccio ooit op! De kwaliteit van het eten was perfect! Aanrader....
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het is goed eten hier. Het viel wel op dat er onderscheid gemaakt werd bij mensen die via de Ah actie kwamen en anderen. Naast mij zaten mensen die carpaccio besteld hadden en kregen een vol groot bord (welke ik ook vorige keer had) ik had ook carpaccio besteld en kreeg een kleinere hoeveelheid op een ander soort bord. Jammer, vorige keer was dit niet aan de orde. Dit is dan ook het enige minpuntje.
pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met 6 personen hier gegeten. Veel bedienend personeel, ( was nodig want later op de avond zat het mooie, gezellige terras helemaal vol ). Vriendelijke en attente bediening. Mooie locatie in het centrum, aan het water. Het eten was prima, lekkere wijn welke goed op temperatuur was. Een ( heel ) klein verbeterpuntje : de flessen water mogen wat koeler.
Grace1980 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een gezellig avondje uit samen met mijn man om ons 11-jarig huwelijk te vieren. Met de ah-actie besloten om dit te doen bij Grand Cafe de Smederij in Goes. Erg lekker weer dus, net als de meeste gasten, heerlijk buiten kunnen zitten op het terras dat over het water uitkijkt. We voelen ons er meteen welkom.
De keuze voor het ah-menu is niet uitgebreid maar je kunt wel kiezen uit vlees en/of vis. Porties zijn normaal opgediend maar verder goed op smaak en erg vullend (onze keuze gaat liever uit naar wat meer verfijnd). Het hoofdgerecht vonden we wat tegenvallen qua smaak en presentatie tov het voor- en nagerecht. We hadden een extra tussengerecht besteld, dat was een vissoep, welke erg goed op smaak was en mooi heet geserveerd. We kregen het gevoel dat ze ons bij die gang 'vergeten' waren, want er zat bijna 3 kwartier tussen het voorgerecht en het soepje. Dit kan gebeuren, maar een excuus daarvoor hadden wij erg gewaardeerd (we begrijpen dat het druk is en vergissen is menselijk). Het was gezellig maar gezien de prijs/kwaliteit blijft het voor ons bij dit bezoek. We hebben andere restaurants in Goes aangedaan waar we dan liever naar teruggaan.