Grand Café De Smederij

Dam 2 4461 Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Smederij

Laat je verrassen door het keukenteam van De Smederij

Met hun grandioze - eerder verkozen Neerlands beste - terras en hun uitgebreide kaart, is Grand Café een van de fijnste plekken in Goes. Zoals ze zelf zeggen: de dames in de bediening zijn geboren met een glimlach. En kijken we naar de gerechten op je bord, dan is het keukenteam geboren met een brede kennis van de beste ingrediënten. Geniet van een culinaire ervaring in Goes!

Meer informatie over restaurant Grand Café De Smederij

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Ontbijt 11:00 - 17:00
- Diner vanaf 11:00

Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bij binnenkomst leuk onthaal, de bediening was erg prettig, er heerste een gezellige sfeer en eten was uitstekend.
Ze komen met een goed alternatief als je ergens allergisch voor bent, ze denken echt mee.
Mariella R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Leuke plek aan de Veste in Goes! Wij waren hier op Eerste Paasdag en het was erg druk. Wij wilden graag de zeetong bestellen maar die was (om half zes) al op, dus maar gekozen voor het menu. Lekkere vissoep, bijna koude kabeljauw met taaie asperges en gestolde saus. Al met al qua keuken een matige ervaring die waarschijnlijk in belangrijke mate is veroorzaakt door de drukte. De verdejo was trouwens erg lekker.

We zullen het fraaie terras op een mooie en wat rustiger zomeravond zeker een tweede kans geven!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Prima ontvangst en bediening. Wij op terras gezeten onder de heater, uitstekende plek. Leuke sfeer. Een aanrader is wel het terras ,binnen zat het restaurant vol en gaf een drukke sfeer aan. Daarintegen betekent wel dat het eten goed is. Een aanrader.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeker op erhaling . Ik en mn familie zijn er al meer geweest. En elke keer weer goed. Enige minpuntje is dat de tafels wat dicht op elkaar staan. En daardoor wat meer rumoer. Dit is op bijv te lossen door planten tussen de tafels. Maar dit is bij meer restaurants een probleem(pje)....
Braampje .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alles was heel erg lekker en het personeel was erg vriendelijk. We hadden met 4 personen 1 ah kaart en 2 konden gewoon van de kaart eten. Er werd ook niet moeilijk gedaan over een ander dessert bij het maandmenu. Kortom, wij komen nog eens terug.
ASchouten .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Als top, Aardige bediening, er werd heel goed rekening gehouden met mijn allergie, dat was erg prettig.
Als tip, er mag iets vaker gevraagd worden of we nog wat willen drinken.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
het was erg gezellig ,leuke bediening en prima eten. gaan er zeker weer naar toe er heerste een gezellige drukte, dus alleen maar lof.
sasjer .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met AH restaurantbon gegeten en daardoor was de prijs goed, maar de normale prijzen zijn wat aan de hoge kant.
Vooral de carpaccio was lekker. De rest gewoon goed.
Vriendelijk personeel ondanks drukte.
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was fantastisch. Goede porties en met de ah actie voor een goede prijs. Service was ook goed. Enige verbeterpunt , graag verse patat ipv diepvries
J S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De smederij is een gezellige locatie
Prima eten goed in balans
Zeer vriendelijke bediening
Zeker voor herhaling vatbaar
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goede porties. Ruim de tijd. Niet het gevoel snel weer weg te moeten voor de volgende ronde gasten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Francien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Verrassend lekkere gerechten en een vriendelijke bediening. Vooral de carpaccio was uitstekend. De porties waren niet overdreven maar ruim voldoende.
lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima ontvangst, waren half later dan gepland. Waren gebeld of we nog kwamen. Konden ze de tafel eventueel weggeven. Was erg druk deze avond. Toen we weggingen zaten er nog 4 in de wacht. Ondanks de drukte prima geholpen. Veel bediening, ik dacht 5 personen. Eten was ook prima, is ook belangrijk. AH actie is in dit restaurant verlengd tot 1 april. Dus wie nog kaarten heeft .... we gingen voor het vispotje en de spareribs, allebei goed. Komen zeker nog eens terug.
Ria M.
Goed restaurant.
Wachttijd werd goed opgelost met aperitiefje in de "blokhut"
Heerlijk gegeten met ruim voldoende hoeveelheid!! En snelle bediening
Wel vonden we het er erg vol. Tafeltjes dicht op elkaar
Esser19 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier gebruik gemaakt van het driegangenmenu van de AH. Het eten was lekker en mooi opgemaakte borden. Echter de prijs die gevraagd werd voor een salade, spareribs en ijs is behoorlijk hoog. Ze rekenen namelijk voor één driegangenmenu 38,50 euro. Dat is erg aan de prijs en daar krijg je elders meer waar voor je geld. Wij vinden het niet chic naar de klanten toe om op deze manier aan een actie deel te nemen.
hbouma .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ronduit een verrassing. Prima!Een goede, echt vriendelijke ontvangst. Prima en attente bediening. Ondanks de volle bezetting toch aandacht voor de klant!
jcmdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
De Smederij Goede ontvangst Super bediening .We hadden een plaatsje aan het raam heerlijk gegeten .Top een dikke 10
We hadden carpaccio en visstoof en dessert ook super was een heerlijke avond voor herhaling zeker weten
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben erg lekker gegeten in een mooi ingericht restaurant op een mooie lokatie in Goes. De bediening was erg vriendelijk.
theo1945 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst , vlotte bediening, gevarieerd diner. Voor wie een goed diner wil hebben; een aan aanrader en vlabij een parkeerplek na 18.00 uur voor je auto!