Grand Café De Sjees

Markt 5 2611 GP Delft Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café De Sjees

Topgerechten bij Café De Sjees

Grand Café De Sjees is een charmant restaurantje in Delft. Als je wilt genieten van topgerechten, dan is Grand Café De Sjees zeker een aanrader, want met een uitgebreide menukaart en het gebruik van kwaliteitsproducten kom je zeker aan je trekken.
Het restaurant heeft ook een charmant terrasje waar je gezellig kunt plaatsnemen. Het terras wordt verwarmd op koudere dagen en het vriendelijke personeel zorgt ook voor dekentjes wanneer je het nog iets te koud hebt. Ook de prijs-kwaliteit verhouding zit zeker goed bij Grand Café De Sjees, waarbij vooral de carpaccio wordt aanbevolen.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Sjees

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Erg voordelig
Cheesemanp48 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Ons derde bezoek omdat wij het erg goed vinden. Bij slecht weer binnen "bruin café-achtig" bij mooi weer buiten erg gezellig. Menu iets beperkt maar kwaliteit uitstekend. Mijn vrouw lyrisch over oma's saté en Aperol spritz ! Het personeel uiterst vriendelijk en bekwaam. Zeker een aanrader, vooral in de zomer.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met 8 personen gegeten. Het was Jazz weekend in Delft, druk, maar gezellig. Vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was perfect, smaakte heerlijk. Wij hadden veelal carpaccio of vis vooraf en als hoofdgerechten, de Australische scharrelbiefstuk, kalfsrollade en de gebakken mosselen. De gerechten zijn voldoende, daar voor een dessert nauwelijks plek was.
De sfeer is aangenaam, in het eetgedeelte boven, achteraan, was het druk en dan is het wat rumoerig, maar is ook zeer gezellig.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met een grote groep hier gegeten en daarom menukeuze. Wel voor ieder wat wils, voor een zeer redelijke prijs en ook de kwaliteit is dik in orde. Het interieur is rommelig en minder geschikt voor gasten die minder goed ter been zijn, toiletten via een trap op de eerste verdieping. Bediening vlot, vriendelijk en kundig
Susan75 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zaterdagavond hebben wij gegeten op het terras bij De Sjees. De bediening was erg vriendelijk en had perfect in de gaten als iemand op het terras nog iets nodig had.
We begonnen met brood met tomatenboter en pesto. Dit was erg lekker! Zelden zulke lekkere pesto gehad!
Daarna hadden we de dagschotel en biefstuk. Beide waren heerlijk. Biefstuk was perfect gebakken en de dagschotel was de 10 euro zeker waard.
Dit was een perfecte afsluiting van deze zonnige dag. Gewoon lekker eten voor een goede prijs.
Nietthuis .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk op het leuke terras gezeten met een heerlijk biertje op de Grote markt. Het is er lekker druk. Allebei biefstuk gekozen die goed bereid was. Frietjes erbij ook prima. Bediening was vriendelijk. Leuke stad om er lekker rond te slenteren. Heerlijk dagje Delft gehad.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Rumoerige maar sfeervolle eetcafé. Erg attente bediening, prima wijnkaart met uitstekende keus en zeer betaalbaar voor een centrumzaak.
Heerlijk gegeten van de beefburger en de saté, goed is goed prima gelegenheid om te eten i.p.v een 3 gangenmenu ed.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Vandaag met vrienden hier gegeten. Het eten was prima maar de bediening was niet best. Tijdens het wachten op onze tafel, kreeg ik 2 glazen (wit) wijn over mijn rug. Trui, jas, t-shirt en zelfs tot op onderbroek nat. Ondanks meerdere subtiele herinneringen, niet eens een gratis drankje gekregen. Eenmaal gezeten aan onze tafel, duurde het eindeloos totdat pas na reclameren van onze kant de menukaart werd aangereikt. Bij het afekenen ook nog 2 consumpties teveel op de bon. Kortom, niet onvriendelijk maar wel zeer onattentebediening!
Wybe V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Na een dagje Delft hier neergestreken. Op een vrijdagmiddag was het behoorlijk druk.
Prima gegeten, attente bediening. Kortom, we komen hier nog wel eens terug.
Garmt .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Prima plek om op een terras in de gezellige binnenstad van Delft te eten. Goede kwaliteit eten, veel gebruik van scharrelvlees: compliment. IJs maken met vloeibare stikstof is natuurlijk altijd leuk!
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Lekkere lunch gehad op een prachtige locatie. De bediening was vriendelijk en snel. Wel jammer dat er wat te weinig spek in de salade zat en wat te veel zand. De clubsandwich was wel helemaal goed en de rest van de goedgevulde salade was ook lekker.
leny S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
heerlijk gegeten: topdrukte vanwege de jazz-dagen. Vóór voor mij tom pouce met geitenkaas en biet en voor hem bruschetto, allebei de kleine variant en die was prima
Dan alletwee de dagschotel: spies met 3 soorten vlees, couscous met spek. Toe de lekkernijen: viel als enige een beetje tegen omdat het meer koek/gebak dan toetje was maar met koffie toch lekker.
vriendelijke bediening, door de drukte duurde het soms wat lang maar verder alles prima.
naast ons hadden twee jongetjes de zelf te maken ijstapas, dat zag er ook wel heel spannend en lekker uit.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Bij de Sjees is vaak wat te doen: live muziek, een Spaanse avond, noem maar op. Voeg daarbij een prettig terras in de luwte van het stadhuis en je begrijpt waarom de Sjees populair is. Het eten is zoals je van een eetcafé mag verwachten: vlees, vis, vega en de onvermijdelijke saté. Vaak nog een speciaal biertje op de tap om het compleet te maken. Door de drukte is de bediening wel eens wat gehaast, maar ze blijven vriendelijk.
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Zaterdag antiekmarkt in Delft. Gelijk maar even eten. Daarvoor gaan zitten op het terras van De Sjees. We kozen voor kipsateh en voor slibtongetjes. Beide gerechten zijn bijna 'klassiekers' op het menu van een eetcafe. Maar hier waren zij beide ook erg lekker: de sateh was lekker pittig en de slibtongetjes waren lekker gebakken en voorzien van een ruime portie ceasarsalade (leuke combinatie). We werden bediend door een zeer vrolijk, slim en alert meisje. Zij had ogen op haar rug en kwam snel, gevraagd en ongevraagd, langs om te informeren of alles naar wens was, we nog iets wilden bestellen enz. Klasse. Al met al gewoon lekker gegeten.
Voswegen .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het blijft voor ons een topper De Sjees op een mooie zomeravond gegeten op het terras.
De Surf en Turf was heerlijk; echt een aanrader.
Het terras was vol maar de bediening bleef vlot en het personeel vooral heel vriendelijk.

Voor ons een top terras op een mooie locatie in Delft
Sjanetsteenbakkers .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Lunchtijd!
De Sjees; leek ons wel wat!
En dan; de clubsandwich.
Wat een teleurstelling; KOUD!
Koud ei.
Koud spek.
Koude tomaat!
Echt jammer!
Toen we gevraagd werden of het smaakte zeiden we dat het koud was!
Serveerster ging naar de keuken; het hoorde zo.
Wij vonden het niet lekker maar ja...
Misschien een kopje koffie van de zaak?
Nee, we hadden het moeten zeggen!
Hadden we gedaan!
De klant is hier geen koning!
Absoluut niet klantvriendelijk.
Starre eigenaar.
Jammer...
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Voor een doordeweekse hap naar de Sjees gegaan. We namen de vangst van de dag: heilbot met asperges en vanillepuree, was erg lekker. Ook het kaasplankje met de port vielen in de smaak. Bediening en sfeer prima.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Geluncht op het terras, lekker in de zon. Zeer vriendelijke en attente bediening, dit was hier in het verleden wel anders. Leuke kaart, eten was lekker, dus prima adres voor lunch.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met vier personen genoten van de gezellige drukte en de fijne bediening. De menukaart is niet overdreven groot maar biedt precies voldoende keuze en de kwaliteit is erg goed. We hebben genoten van Surf en Turf en de huisgemaakte frietjes vonden we ook erg creatief en lekker.

Als nagerecht hebben we de tiramisu genomen en ook dat was een erg smaakvol gerecht.

De jongedame die ons hielp is kundig, vriendelijk en erg gastvrij. Kortom we hebben een fijne avond gehad en komen hier zeker nog eens een keer terug.

Minpunten
- geluidsniveau in het eetgedeelte
- weinig ruimte voor een kinderstoeltje

Pluspunten
+ prijs kwaliteitverhouding
+ vriendelijkheid bedienend personeel
Essiej .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Leuke tent. Gezellige medewerkers. Komen wel geregeld langs om te vragen of alles naar wens is. Vind dat wel fijn. Lekker eten
Loeskim .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Gezellig tentje voor een "snelle" hap.
Eten was prima te doen maar niet bijzonder of een aanrader
Niet veel keuze kwa gerechten, dessert had een proeverij, viel wat tegen kwa hoeveelheid.
Decor is wel gezellig maar biet bijzonder.
Personeel is wat meer student.