Grand Cafe de Paardekreek

Havenweg 1 4484 NT Kortgene Nederland Kaart

Over restaurant Grand Cafe de Paardekreek

Zeeuwse trots

Op het Zeeuwse eiland Noord-Beveland, tref je pal aan het Veerse Meer Grand Café de Paardekreek. Geniet vanaf het terras (of in de winter van achter de openhaard) van de bedrijvigheid op het water. Daar is altijd wel wat te zien! Het keukenteam werkt met zorgvuldig geselecteerde, dagverse producten die voor het grootste deel van plaatselijke leveranciers afkomstig zijn. De nadruk ligt hier op de pure kookstijl

Meer informatie over restaurant Grand Cafe de Paardekreek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Anja P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten .
De rib eye was heerlijk !
Het ijsje was ontzettend lekker
Het was een gezellige avond.
Sfeervolle ingericht , en het personeel vriendelijke.
Jhoekman .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Mooie gerechten met goede balans. Vriendelijke ontvangst en bediening. Achtergrondmuziek iets te hard.
R.lenssen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voorgerecht goed en voldoende. Hoofdgerecht was mn vlees en vis aan de koude kant verder wel goed van smaak en voldoende.
Nagerecht was fantasieloos vanille ijs met slagroom en keus uit caramel of chocolade saus. Qua smaak kan je hier weinig fout doen iig.
Geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gezellig restaurant met mooi uitzicht op de jachthaven. Groot terras. Het speenvarken was goed, maar de pommodori een beetje smakeloos. Het hoofdgerecht van zeebaars was redelijk. De dame-blanche als toetje smaakte erg goed. De bediening was vriendelijk, maar plichtmatig.
Hans.fontijn .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten en een hele leuke bediening. In Zeeland zijn honden welkom in de meeste restaurants, zo ook hier. (een grote plus voor ons)
De zaal is groot en er is veel geluid. Dat is direct ook het enige negatieve punt hier. Na 20:00 uur wordt het wat rustiger.
Voor mindervaliden: Beide deuren kunnen open voor een rolstoel oid. Het is jammer dat hier geen mindervalidentoilet is.
Ina.stut .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vriendelijke bediening . Overheerlijke vissoep , perfect van smaak en temperatuur
Zeebaars lekker , biefstuk goed
Lekkere frietjes en heel groot ijsje toe

Helaas in grote zaal luide muziek
Leuk uitzicht op jachthaven
Louwerse .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten hier gisteravond. Konden kiezen uit 3 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 desserts. Dus keuze genoeg. De sfeer was goed. Alleen een beetje luidruchtig.
Online.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben met de AH restaurantbon gegeten; voorgerechten heerlijk, evenals het hoofdgerecht en de desserts. Smaakvol opgediend, erg vriendelijke bediening, mooi uitzicht en gezellige drukte. Houd je niet van drukte, rond 20:00 uur was het een stuk rustiger.
Dn.van.staden .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hadden voor 4 personen gereserveerd, maar we kregen nog 2 gasten erbij.
Met een kort telefoontje zo geregeld !
Het restaurant heeft een mooi terras en op een mooie locatie.
Voor AH gasten een gevarieerde kaart !
We hebben allen heerlijk gegeten en de bediening krijgt ook een pluim !
BartBerre .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Super locatie, heerlijk aperitieven in de haven tussen de bootjes, vervolgens genoten van een overheerlijke vissoep en een Argentijnse steak + dame blanche. Vriendelijke bediening lekkere IPA pilsjes, kortom een geslaagde avond en tot weerziens, grtz Bart en Roos
Paauweh .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
leuk restaurant, goede omgeving. eten goed.voor herhaling vatbaar, was overigens niet druk voor de zaterdagavond, enkele tafels waren gevuld.
Info402 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Alles was perfect . de varkenshaas smolt in je mond . Het dessert van de chef was verrukkelijk , mooie combinatie van appel uit de oven met een bolletje ijs
Jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Menukaart met meerdere keuze uit 4 verschillende gerechten, zowel voor-hoofd en nagerecht. Goede service en prima kwaliteit dit alles met zorg bereid.
Rsvangeelen .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Uitstekende locatie, sfeervol. Zeer plezierige bediening en AH keuze menu's waren goed verzorgd. Mooi opgemaakt en van goede kwaliteit.
Wat mij betreft een aanrader.
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Ontzettend lekker gegeten! Het keuzemenu was perfect samengesteld en van uitstekende kwaliteit. De bediening was vlot, correct en bijzonder vriendelijk en er heerst een gezellige, ongedwongen en ontspannen sfeer. Wat mij betreft een absolute aanrader voor iedereen die lekker wil eten voor een prima prijs.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Keuze uit een heerlijk 3-gangen keuze diner, chefwaardig opgemaakt. Keuze uit vlees, vis, vegatarisch en een chefspecial. Zeker een aanrader om er te gaan eten.
Mhoondert64 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We kwamen binnen, en wisten niet dat we hadden gereserveerd .Hadden nog plek in de serre. Zaten we alleen. Kregen de menukaart, maar toen ze hoorde dat het van de Albert Hein aanbieding ging nam ze die gelijk van ons af. Kregen een plastic kaartje met 3 gangen menu waar we uit konden kiezen .hadden verwacht dat we zelf konden kiezen wat we wilden eten. En dan het tweede menu gratis. Gastvrouw was kortaf tegen ons.De twee andere waren een stuk vriendelijker.
Benhaan .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
we kwamen binnen en het was een erg grote zaal,met weinig verlichting en heel veel kabaal.de akoestiek is daar niet goed,veel hout en staal en geen gordijnen,o.i.d.Het eten was aardig,weinig zout en kruiden.
De prijs-kwaliteitverhouding was zoek.Ik vond het erg veel geld,33 euro voor een driegangenmenu,vond ik veel geld.
Trudiminheere .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en goed bediend.
Er was een ruime keus en werd goed uitgelegd.
Het eten was heerlijk, en ruim voldoende.
Voor herhaling vatbaar.
Frank.mol .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Lekker gegeten. Gezellige avond. Er was voldoende keuze voor het hele AH menu.
Wel jammer, maar dat geldt voor veel restaurants tegenwoordig dat er nauwelijks warme groenten bij geserveerd worden.