Grand Café De Oude Tol

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Oude Tol

Marjo N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Genoten. Schitterende lokatie en prima eten.
Jammer dat er een knul in de bediening liep waarbij vriendelijkheid (te) veel gevraagd is. In de horeca is dat toch wel wenselijk.
AlexanderDuhen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gegeten met het gezin bij de Oude Tol! Heel erg mooi geworden, erg modern en de kwaliteit is heel erg omhoog gegaan. We hadden de specialiteit van Chef gekozen als voorgerecht, bestaande uit verschillende heerlijke finger food gerechtjes. Dit werd gepresenteerd op een grote plank, erg leuk idee! Als hoofdgerecht had ik de Zalm met asperges. Goed bereid en mooie presentatie. Verder erg vriendelijke en behulpzame bediening. Wij komen zeker terug!
Sjaak101 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag heerlijk geluncht bij de Oude Tol. Sandwich kip was voortreffelijk. Wat ik wel jammer vond is de wachttijd van 50 minuten tussen bestellen en eten, en dat terwijl het zeker niet vol zat..
Dennie S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Op dinsdag zomaar weer is naar de tol gegaan. Al enige tijd niet geweest maar weer een goede ervaring rijker! Vriendelijk correct en oplettend personeel. Ondanks de bordjes verboden voor honden op het terrein mocht onze hond gezellig mee naar binnen en kreeg direct een bakje water. De 3-gangen lunch van de chef is voor de grote eter zeker een aanrader. De club sandwich mooi aangekleed en goed gevuld. Alles was eigenlijk lekker maar de (pommodori) tomaten soep was voor ons toch wel opvallend lekker. Goed van smaak met een lekkere crème van parmezaan! In de serre is het toch net alsof je buiten zit door de grote ramen kan je met mooi weer heerlijk genieten van het uitzicht op het Spui! Mocht u voor een wandeling of een fietstocht hier langs komen is even stoppen voor een goede kop (Giraffe) koffie of een andere versnapering zeker de moeite waard.
LJA .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met oud-collega's heerlijk geluncht. De entourage was verrassend, smaakvol en modern. Alles oogde heel schoon. Het uitzicht was fantastisch. Tel daarbij het heerlijke eten en de goede bediening, dan is dit een echte aanrader!
M R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Wezen lunchen. Ik had een sandwich op met carpaccio. Leuke ruime zaak, aan het water, prima bediening, voldoende parkeer gelegenheid. Ideaal voor grote groepen.
Gerben S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Restaurant is er sinds de nieuwe eigenaar erg op vooruit gegaan. We hebben hier heerlijk gegeten met de hele familie. Als voorgerecht is Hapas Tapas echt een aanrader, dit is een mix van een aantal lekkere kleine hapjes. Hetzelfde geld voor het Grand dessert. Kaart is uitgebreid met voornamelijk de usual suspect zoals sate, biefstuk, eendeborst etcetera. Prijs / kwaliteit is goed! Het decor is geheel vernieuwd en erg gezellig. Mooi uitzicht op de rivier 'het Spui'.
bas D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Afgelopen zaterdag hier voor de eerste keer met familie geluncht. Mooie locatie aan het water. De gerechten waren erg lekker en goed op smaak. Ik had de huisgemaakte tonijnsalade met brood. De familie had carpaccio met brood en boerenommelet, ook heerlijk. De bediening was attent. Er waren ook aardig wat tafeltjes gedekt voor een high tea. We komen zeker terug om dit te proberen. De aanwezige haardjes gaven het geheel een warme sfeer.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Geitensalade is geweldig, daarna medium Rib-eye op. Heerlijk met truffelsaus en lekkere frites. Is echt mooi geworden na de verbouwing en een aanrader om lekker te eten met familie / vrienden.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Prima restaurant met goede bediening. Of u vissoep, carpacio,steak of gamba cocktail besteld, het is fris en prima van smaak .De chianti wijn a € 22,50 was prima op temperatuur. Alles bij elkaar een aanrader, wij komen terug
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Zonnige dag dus op het terras een ijsje gepakt bij wat nu heet "Grand Café De Oude Tol".
2 maal een "Aardbei & Romanov" a € 7,00. Hiervoor kregen wij een klein bolletje citroen (fabrieks) ijs met wat halve aardbeien met slagroom. Met de toevoeging van het woord "Grand" zijn de prijzen ook Grand geworden. Ons zien ze hier niet meer terug ook niet voor een diner.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Op een mooie zonnige winterdag een lekkere High Tea gedaan met een vriendin. Wel even van te voren aanmelden natuurlijk. De zoete en hartige hapjes zijn erg verzorgd en lekker en voor een groot deel vers klaargemaakt. Een stukje spekkoek met (had voor mij niet gehoeven) een roze toef room, een mooi klein zoet taartje, lekkere scones met clotted cream en jam, een mini quiche met zalm, een soort panacotta met frambozengelei, bonbons, noem het maar op. De presentatie is prima en de thee in leuke oude theepotjes maakt het echt af.
Je hoeft trouwens de rest van de dag ook niet meer te eten, want tegen de tijd dat het dessertrondje komt, denk je echt dat je rollend naar huis kunt.
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Op aanraden van vrienden bij dit knusse grandcafe wezen eten.
Bij binnenkomst voelden wij ons gelijk thuis, het was er gezellig druk.
Nadat er een heerlijk aperitief was geserveerd door de vriendelijke dame hebben wij gekozen voor het menu van de chef.
Wij hadden vooraf een heerlijke wildpate met een frisse compote van veenbessen.
Als hoofdgerecht was er een heerlijk gebakken slibtong met een saus van en met hollandse garnaaltjes.Het dessert was een creme brulee met gecarameliseerde sinaasappel en vanilleijs.
Nadat wij nog even in de mooie kamers van de B&B (De Oude Tol is nl ook een B&B)Hadden gekeken zijn wij voldaan huiswaarts gekeerd.
Dit is echt een aanrader als u voor weinig geld een avond volledig in de watten gelegd wil worden.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Gegeten met 6 personen op zondagavond. De bediening vonden we niet echt uitnodigend, zonder de wijnkaart gezien te hebben werd gevraagd wat we wilden drinken. De rode huiswijn was niet lekker, daarna de duurste op de kaart besteld en die werd koud geserveerd! Eten was middelmatig en te duur voor wat je ervoor kreeg. Weinig groenten en met zes personen een heel klein bakje sla zonder enige opsmuk. Frieten waren wel vers, echter bij het opdienen werd gezegd dat er gelijk nog een bakje werd gebracht, want 1 klein bakje met 6 man is wel erg weinig. Bakje kwam dus niet en daar moesten we zelf weer om vragen. Zou dit restaurant niet aanraden bij vrienden!
Tuscha E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Op zondagavond hier gegeten met mijn moeder en zusje. Bij aankomst op het terras werden we gegroet door één van de bediening maar vervolgens duurde het zeker 10minuten voordat er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken of een menukaart wilde. Dit terwijl er drie of vier man bediening liep op een terras met tien tafels (het was absoluut niet druk) en we hen een aantal keer niets zagen doen. Toen het eten aan tafel kwam was dit voor beide volwassenen al lauw, de frites waren niet vers maar smaakten oud en waren ook lauw. De sliptong was smakeloos en de gefrituurde gamba's hadden al een tijdje gelegen waardoor het laagje niet meer knapperig wass, maar eerder taai. Tijdens het uitserveren van de gerechten werd er niet gevraagd of ik nog iets wilde drinken terwijl mijn glas al een tijdje leeg stond. Op mijn verzoek werd de wijnkaart gebracht maar vervolgens is tijdens de hele maaltijd niemand teruggekomen om te vragen welke wijn we wilden drinken en heb ik dus zonder drankje mijn gerecht moeten eten. Er is niemand komen vragen of alles naar wens was. Bij het afruimen werd ook niet gevraagd of we een dessert wilden. Kortom: erg slechte service en matig eten voor een aanzienlijke prijs. Pluspuntje: ambiance en opmaak borden. Maar wij komen nooit meer terug en raden deze zaak dus ook niet aan.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Dit grand cafe verdient een positieve positie. Het ligt leuk gelegen aan het Spui, je zit er comfortabel, menukaart is: no nonsens, voor elk wat wils.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Een aantal keer wezen eten bij dit fraai gelegen Grand Café aan het Spui! Je waant je een beetje op vakantie, zeker als het weer mee werkt. Bediening is wel vriendelijk, maar ze hebben lang niet alles in de gaten. Jammer!
Het eten...tja dat kan echt beter. De gerechten zijn simpel en de opmaak is niet bijzonder. Het restaurant is met de 'buitententen' wel bijzonder. Het terras is dit jaar uitgebreid en bij goed weer zit het snel vol.
Ard K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Een aangename locatie en restaurant. We zijn er met een hele groep wezen eten en we werden op onze wenken bediend. Het is eten is hetgeen je in een grand cafe in Nederland mag verwachten: porties van voldoende grootte voor de gezonde Hollandse jongen en de kwaliteit is in orde. Het vlees was goed klaargemaakt en met groenten die vers waren en niet te lang gekookt. Een gezellige avond die aan onze verwachtingen voldeed en ik denk dat we nog een keer terugkomen.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Vorige week donderdag met de bezoekers van Het Koerhuis in Strijen een heerlijke High Tea gehad. Leuk gedekte tafels, heerlijk eten en zeer een dikke 10 voor het personeel! Het leuke aan de High Tea bij de Oude Tol is dat je verschillende 'gangen'krijgt, dus kun je op je gemak van al deze lekkere hapjes genieten. Dit is zeker voor herhaling vatbaar iedereen heeft geweldig genoten! Bedankt en zeker tot ziens.
aspanjersberg .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Op zondagavond met ons gezin gegeten in dit restaurant. We waren met z'n drieën, en hebben drie verschillende menu's besteld. Alle drie menu's waren van voorgerecht t/m het nagerecht uitstekend. We hebben gegeten in de aangebouwde serre. Deze was gezellig ingericht en aangenaam was van temperatuur, hoewel het naar ons idee toch een soort van tent is. De bediening vonden wij heel attent, snel, en vriendelijk, dus een geslaagde avond, en voor herhaling vatbaar. Maar toch wil ik nog ware afknapper melden, uit de keuken komt alles prima op tafel, maar de kok moet echt geen ingzakte uitgelopen slagroom uit een kant en klare spuitfles gebruiken. Hè wat jammer en wat zonde nou. Een regelrechte afknapper na zo'n fijne avond. Hé Kokkie dit kun je echt niet maken man. Denk is na hoe het ook alweer ging met echte slagroom vroeger.
A. Spanjersberg