Grand Café De Oude Tol

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 01:00

thefork - An error occurred

Woops

The page you're looking for had a fork attack.

We are sorry for any inconvenience.

Please come back later.

AlexanderDuhen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Gegeten met het gezin bij de Oude Tol! Heel erg mooi geworden, erg modern en de kwaliteit is heel erg omhoog gegaan. We hadden de specialiteit van Chef gekozen als voorgerecht, bestaande uit verschillende heerlijke finger food gerechtjes. Dit werd gepresenteerd op een grote plank, erg leuk idee! Als hoofdgerecht had ik de Zalm met asperges. Goed bereid en mooie presentatie. Verder erg vriendelijke en behulpzame bediening. Wij komen zeker terug!
Sjaak101 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag heerlijk geluncht bij de Oude Tol. Sandwich kip was voortreffelijk. Wat ik wel jammer vond is de wachttijd van 50 minuten tussen bestellen en eten, en dat terwijl het zeker niet vol zat..
Dennie S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Op dinsdag zomaar weer is naar de tol gegaan. Al enige tijd niet geweest maar weer een goede ervaring rijker! Vriendelijk correct en oplettend personeel. Ondanks de bordjes verboden voor honden op het terrein mocht onze hond gezellig mee naar binnen en kreeg direct een bakje water. De 3-gangen lunch van de chef is voor de grote eter zeker een aanrader. De club sandwich mooi aangekleed en goed gevuld. Alles was eigenlijk lekker maar de (pommodori) tomaten soep was voor ons toch wel opvallend lekker. Goed van smaak met een lekkere crème van parmezaan! In de serre is het toch net alsof je buiten zit door de grote ramen kan je met mooi weer heerlijk genieten van het uitzicht op het Spui! Mocht u voor een wandeling of een fietstocht hier langs komen is even stoppen voor een goede kop (Giraffe) koffie of een andere versnapering zeker de moeite waard.
LJA .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met oud-collega's heerlijk geluncht. De entourage was verrassend, smaakvol en modern. Alles oogde heel schoon. Het uitzicht was fantastisch. Tel daarbij het heerlijke eten en de goede bediening, dan is dit een echte aanrader!
M R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Wezen lunchen. Ik had een sandwich op met carpaccio. Leuke ruime zaak, aan het water, prima bediening, voldoende parkeer gelegenheid. Ideaal voor grote groepen.
Gerben S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Restaurant is er sinds de nieuwe eigenaar erg op vooruit gegaan. We hebben hier heerlijk gegeten met de hele familie. Als voorgerecht is Hapas Tapas echt een aanrader, dit is een mix van een aantal lekkere kleine hapjes. Hetzelfde geld voor het Grand dessert. Kaart is uitgebreid met voornamelijk de usual suspect zoals sate, biefstuk, eendeborst etcetera. Prijs / kwaliteit is goed! Het decor is geheel vernieuwd en erg gezellig. Mooi uitzicht op de rivier 'het Spui'.
KritischeBourgondier D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Afgelopen zaterdag hier voor de eerste keer met familie geluncht. Mooie locatie aan het water. De gerechten waren erg lekker en goed op smaak. Ik had de huisgemaakte tonijnsalade met brood. De familie had carpaccio met brood en boerenommelet, ook heerlijk. De bediening was attent. Er waren ook aardig wat tafeltjes gedekt voor een high tea. We komen zeker terug om dit te proberen. De aanwezige haardjes gaven het geheel een warme sfeer.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Geitensalade is geweldig, daarna medium Rib-eye op. Heerlijk met truffelsaus en lekkere frites. Is echt mooi geworden na de verbouwing en een aanrader om lekker te eten met familie / vrienden.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Prima restaurant met goede bediening. Of u vissoep, carpacio,steak of gamba cocktail besteld, het is fris en prima van smaak .De chianti wijn a € 22,50 was prima op temperatuur. Alles bij elkaar een aanrader, wij komen terug
Cvdb02 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Gisteravond kwamen wij vrij laat aan bij De Oude Tol, maar dit was gelukkig geen enkel probleem en konden we nog dineren. Op het menu stond voor ieder wat wils, dus dat was prima. Wij hebben kalfshaas gekozen en dit was erg lekker. Beetje karig met de roerbakgroente, maar dit is dan ook de enige opmerking wat het eten betreft. De rest van ons gezelschap had ook heerlijk gegeten, fish & chips en spare ribs. Persoonlijk vind ik het prettig als het eten op warme borden wordt geserveerd, dit was niet het geval en daardoor koelde het eten snel af. Bediening was erg vriendelijk! Al met al een goede ervaring bij de Oude Tol.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Zonnige dag dus op het terras een ijsje gepakt bij wat nu heet "Grand Café De Oude Tol".
2 maal een "Aardbei & Romanov" a € 7,00. Hiervoor kregen wij een klein bolletje citroen (fabrieks) ijs met wat halve aardbeien met slagroom. Met de toevoeging van het woord "Grand" zijn de prijzen ook Grand geworden. Ons zien ze hier niet meer terug ook niet voor een diner.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Op een mooie zonnige winterdag een lekkere High Tea gedaan met een vriendin. Wel even van te voren aanmelden natuurlijk. De zoete en hartige hapjes zijn erg verzorgd en lekker en voor een groot deel vers klaargemaakt. Een stukje spekkoek met (had voor mij niet gehoeven) een roze toef room, een mooi klein zoet taartje, lekkere scones met clotted cream en jam, een mini quiche met zalm, een soort panacotta met frambozengelei, bonbons, noem het maar op. De presentatie is prima en de thee in leuke oude theepotjes maakt het echt af.
Je hoeft trouwens de rest van de dag ook niet meer te eten, want tegen de tijd dat het dessertrondje komt, denk je echt dat je rollend naar huis kunt.
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Op aanraden van vrienden bij dit knusse grandcafe wezen eten.
Bij binnenkomst voelden wij ons gelijk thuis, het was er gezellig druk.
Nadat er een heerlijk aperitief was geserveerd door de vriendelijke dame hebben wij gekozen voor het menu van de chef.
Wij hadden vooraf een heerlijke wildpate met een frisse compote van veenbessen.
Als hoofdgerecht was er een heerlijk gebakken slibtong met een saus van en met hollandse garnaaltjes.Het dessert was een creme brulee met gecarameliseerde sinaasappel en vanilleijs.
Nadat wij nog even in de mooie kamers van de B&B (De Oude Tol is nl ook een B&B)Hadden gekeken zijn wij voldaan huiswaarts gekeerd.
Dit is echt een aanrader als u voor weinig geld een avond volledig in de watten gelegd wil worden.
Sarah91 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
gezellig met zijn 4e wezen eten. trio van wild is een aanrader. Een gezellige sfeer in de zaak en een vlotte bediening. komen snel weer een keer terug
Kees192 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Super gegeten afgelopen zondag. waguy vlees van chefs menu was heel erg lekker. goede wijnen. gewoon heelrijk gegeten. komen we zeker terug.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Of je nu op zondag lekker even een bak koffie wil drinken of geniet van een lunch, op een avond even lekker eruit wil en op je gemak bij wil komen en lekker wil eten voor een prijs die je ook kwijt ben in een hamburger keten is dit in de hoekse waard een echte aanrader. Prima bediening, uitgebreide kaart en een mooie rustige plek aan het spui en een ruime parkeermogelijkheid, TOP LOCATIE
Ferrytje1 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wat een mooie aanwinst voor de Hoeksche Waard! Onverwachts een hapje wezen eten! Nou ik noem het geen hapje meer. Het was gewoon een beleving! Dit had ik nooit verwacht. Ze draaide net een week met de nieuwe kaart. Ik had vooraf de vis trio heerlijk vers en de opmaak was super bedacht mijn vriendin ging voor de sushi wat nu het leuke is je krijg niet een standaard sushi. De zalm tonijn en carpaccio lagen bovenop de sushi leuk. Leuk verzonnen. Ondertussen genoten we echt van het uitzicht de zo'n ging onder en de lucht was prachtig tevens het inteieur is echt super knus strak modern en warm. De hoofdgerechten sliptong 3 St. Fantastische gebakken en een mooi formaat en duidelijk vers! Mijn vriendin had de saté besteld wat is nou niet lekkerdere als het blijkt dat de saté van kippendijen is lekker mals en dus geen standaard saté tje. Kroepoek was ook zelf gefrituurd en de frieten waren duidelijk vers en zelf gesneden. Ondertussen hielp de bediening ons net en hielp ons zeer vriendelijk we hoefden niet meer lang te wachten op ons drinken wat vroeger vaak was! Helaas konden we door ons tijdschema geen toetje nemen en daar hebben we savonds ook spijt van gehad zacht er verrukkelijk uit wat ik kon zien bij de gasten. Prijs-kwaliteitverhouding is super en ons zien ze zondag weer.
Smullertje888 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Dinsdag weer gegeten bij dit sfeervolle restaurant, wat een mooie locatie! Kan me eigenlijk niet vinden in de bovenstaande "mindere" reacties. Compleet in de watten gelegd door een vriendelijke jonge dame, die ons altijd met open armen ontvangt. Ons laten verassen door het chefsmenu en verassende wijnen bij elke gang. Mijn complimenten! heerlijk getafeld, en zeker voor herhaling vatbaar.
Zoetermeer14 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Gegeten met 6 personen op zondagavond. De bediening vonden we niet echt uitnodigend, zonder de wijnkaart gezien te hebben werd gevraagd wat we wilden drinken. De rode huiswijn was niet lekker, daarna de duurste op de kaart besteld en die werd koud geserveerd! Eten was middelmatig en te duur voor wat je ervoor kreeg. Weinig groenten en met zes personen een heel klein bakje sla zonder enige opsmuk. Frieten waren wel vers, echter bij het opdienen werd gezegd dat er gelijk nog een bakje werd gebracht, want 1 klein bakje met 6 man is wel erg weinig. Bakje kwam dus niet en daar moesten we zelf weer om vragen. Zou dit restaurant niet aanraden bij vrienden!
Tuscha E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Op zondagavond hier gegeten met mijn moeder en zusje. Bij aankomst op het terras werden we gegroet door één van de bediening maar vervolgens duurde het zeker 10minuten voordat er iemand kwam vragen of we iets wilden drinken of een menukaart wilde. Dit terwijl er drie of vier man bediening liep op een terras met tien tafels (het was absoluut niet druk) en we hen een aantal keer niets zagen doen. Toen het eten aan tafel kwam was dit voor beide volwassenen al lauw, de frites waren niet vers maar smaakten oud en waren ook lauw. De sliptong was smakeloos en de gefrituurde gamba's hadden al een tijdje gelegen waardoor het laagje niet meer knapperig wass, maar eerder taai. Tijdens het uitserveren van de gerechten werd er niet gevraagd of ik nog iets wilde drinken terwijl mijn glas al een tijdje leeg stond. Op mijn verzoek werd de wijnkaart gebracht maar vervolgens is tijdens de hele maaltijd niemand teruggekomen om te vragen welke wijn we wilden drinken en heb ik dus zonder drankje mijn gerecht moeten eten. Er is niemand komen vragen of alles naar wens was. Bij het afruimen werd ook niet gevraagd of we een dessert wilden. Kortom: erg slechte service en matig eten voor een aanzienlijke prijs. Pluspuntje: ambiance en opmaak borden. Maar wij komen nooit meer terug en raden deze zaak dus ook niet aan.