Grand Café De Markt

Markt 7 3901 DM Veenendaal Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café De Markt

Grill & traditioneel

Grand café ligt, zoals de naam al verklapt, aan de markt in Veenendaal en is een zeer charmante locatie voor lunch of diner. Chefs gebruiken een traditionele houtskoolgrill, wat maakt dat ze de heerlijkste grill gerechten op tafel kunnen toveren. Met geluk kun je ook de maandelijks georganiseerde evenementen meemaken! In dit café zul je je zeker thuis voelen en kun je heerlijk relaxen na een dagje Veenendaal

Meer informatie over restaurant Grand Café De Markt

Erg duur
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met vier personen bij het bovengenoemde restaurant gegeten en het niveau van de maaltijden was - zeker gelet op de aard van gerecht - bedroevend te noemen. De 'black angus' burger werd nagenoeg rauw en op een broodje wat rechtstreeks uit een zak van tien uit een supermarkt geserveerd. Bijzonder smakeloze burger en geserveerd zonder enige aankleding. De sate was weinig en het daarbij geserveerde halve bakje frites diende met z'n drieen te worden gedeeld. Salade was in orde, echter niet bijzonder. Kortom, een leuk ingericht restaurant maar met bedroevenswaardige maaltijden...
Mariena V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het was niet druk op het terras en het was warm weer. Aardige bediening, dat wel.
Uit de porties van de kipdij satés kon je kiezen uit een halve portie en een hele. Bediening zei dat een hele portie uit 4 stokjes bestond en een halve uit 2, echter bleek dat dit was gewijzigd in grote stokjes sate, dus 1 grote voor een halve portie en 2 grote voor een hele. Onze ervaring was een andere. de halve portie bestond uit 1 klein stokje en de hele uit 2 kleine stokjes, te weinig dus... 1 schaaltje frietjes met 3 pers. ook te weinig, dus moesten we bij bestellen, dat wilde ik even kwijt. Bovendien zat het terras ernaast bomvol en daar zagen we heel wat eten voorbij komen. Je kunt raden waar we de volgende keer heen gaan.
Het eten wat we kregen was overigens heel lekker! jammer dit...
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Grand Cafe de Markt. Helaas kregen we niet helemaal wat op de kaart stond, Bij het voorgerecht zalm en paling, zat geen paling en ook de aardappelsalade ontbrak. Ook de gamba=salade miste ingrediënten die op de kaart stonden. Dit werd echter netjes opgelost en we moeten het maar als een concentratie foutje beschouwen. Heel leuk is het concept van halve gerechten. De bediening was gezellig Vermout hadden ze niet, maar witte martini wel, hilarisch. Persoonlijk vind ik leuke bedrijfskleding gekleder als een korte spijkerbroek met een t-shirt voor de bediening. Een top tent, waar je heerlijk kan eten, onderscheidend in Veenendaal maar nu nog de puntjes op de i, wat mij betreft Dan staat het in verhouding met de prijs.
Hekelmans .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prima eten en drinken in een sfeervolle ambiance....iets meer gastvrijheid en beleving creeeren en er ontstaat een toptent...
FamWesterhof .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zaterdagavond een spontaan idee! Deze bracht ons bij Restaurant De Markt in Veenendaal. Vier volwassenen en drie kinderen...de perfecte avond. De kinderen konden kleuren en buiten spelen, omdat het restaurant niet aan een drukke weg ligt. We zaten aan de stamtafel en hadden daardoor ook goed zicht op de kids buiten. Heerlijk relaxt zitten en gesprekken voeren.
Goede service, heerlijke wijnen, ontzettend lekker eten en mooi opgemaakte borden.
Voor de kids konden we ook kiezen van de kaart. Kortom een gezond en lekker kindermenu. Door de open keuken konden de kids ook een kijkje nemen in de keuken. De Markt bedankt voor deze fijne avond.
Marjolein187 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Super lekker gegeten, en er werd geweldig rekening gehouden met het feit dat ik glutenvrij en melkvrij moet eten. Super!
Lennert V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Fijn op het terras gezeten en een hapje blijven eten. Prima kipsate gegeten, nette bediening, ook een mooie plek om te zitten in Veenendaal. Goede kwaliteit eten, prijzen zijn iets aan de hoge kant maar daar is het eten ook naar.
Annepanne .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ik ben hier tweemaal wezen lunchen tot dusver. Leuke kaart met mooie gerechten, ga hier zeker vaker komen. De bediening moet alleen wel echt de puntjes op de i zetten. Slordige foutjes en niet scherp.. bijv. wit brood ipv het bestelde bruin, bij de bar staan hangen en niet rondkijken, personeel onderling staat te kletsen etc..
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Lekker gegeten in dit Grand Cafe. De coquilles zijn echt een aanrader. Salade als hoofdgerecht met gamba's. Toetje was echt geweldig! Cheesecake
Enige minpuntje: De bediening was oke, maar daar blijft het bij. Duurde even voordat de drankjes kwamen en hoewel het een rustige avond was, zes verschillende personen aan tafel die toch de nodige schoonheidsfoutjes maakten, dit was niet nodig geweest, het komt wat klungelig over.
John N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Vanavond met mijn zoon een mooie culinaire ervaring rijker in Veenendaal, beginnende met een verassende combi van voorgerechten en daarna een heerlijke dikbil steak uit België, als dessert een mooie chocolade verrassing en met eigenaar Maarten als wijnkenner zit het met het gevulde glas ook helemaal goed, kortom een aanrader als je in Veenendaal een leuke en culinaire avond wil ervaren!
09mk09 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Lekker gegeten, goed personeel dat echt voor je klaar staat. Alleen gek dat we het brood met smeersels tegelijk kregen met het voorgerecht. Decor is leuk, maar was voor de gelegenheid (valentijndsdag) een beetje simpel.
Ellen2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Wij zijn met een groep van 8 gaan eten. Het eten was erg goed en de bediening uitstekend. Gewoon goed qua omgangsvorm snelheid van o.a. drankopname. Horeca zoals horeca hoort te zijn !
Malozand .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Grand Café de Markt is al lange tijd een bekende horecagelegenheid in Veenendaal, zij het onder verschillende namen en uitbaters. De huidige eigenaren hebben het predicaat "eet-café" ver achter zich gelaten. De kaart kent een beperkt aantal gerechten, maar de bereiding en presentatie zijn uitstekend. Daarbij worden ook nog eens eersteklas wijnen geschonken. We hebben het hier erg naar ons zin gehad, zeker een aanrader voor lunch en diner.
Qw .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Voorheen, bij vorige uitbater, hebben we hier vaker gegeten.
De menukaart is niet erg uitgebreid, maar wel voldoende keuze voor zowel de grote als kleine trek.
Gisteren heerlijke Kip Saté (zoals het hoort van kippendijen vlees) gegeten.
Heerlijke (volle) glazen wijn.
Vlotte en attente bediening.
Prima locatie
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gisteravond prima gegeten hier. Eetcafe, restaurant zonder pretenties, maar wel goed. Leuke ambiance, vriendelijke mensen, prima gegaarde shaslick. Kortom aanrader om lekker te eten.