Grand Café De Markt

Markt 7 3901 DM Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Markt

Grill & traditioneel

Grand café ligt, zoals de naam al verklapt, aan de markt in Veenendaal en is een zeer charmante locatie voor lunch of diner. Chefs gebruiken een traditionele houtskoolgrill, wat maakt dat ze de heerlijkste grill gerechten op tafel kunnen toveren. Met geluk kun je ook de maandelijks georganiseerde evenementen meemaken! In dit café zul je je zeker thuis voelen en kun je heerlijk relaxen na een dagje Veenendaal

Meer informatie over restaurant Grand Café De Markt

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Markt

Dorian D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Was heel gezellig en goede service!
Nicky T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten was lekker, maar we hebben een uur op ons drinken moeten wachten. De helft van de tafel was al klaar met eten en de andere helft moest nog beginnen. Het drinken kwam pas na het eten en de helft moest opnieuw drinken bestellen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
verrassend, prijs kwaliteit verhouding gunstig, alle gerechten zeer smakelijk en oogstrelend opgemaakt.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Dorien G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben hier lekker gegeten! Goede service. Gezellige inrichting. Het was niet druk, rustig, ontspannen en gezellige sfeer.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor de salade was de prijs ok, voor het kalfsvlees was het prijzig voor wat jè er voor kreeg, kleine portie friet en geen groente.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Super high wine gehad! Lekkere wijnen en hapjes heel verzorgd. Personeel erg vriendelijk!
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gekozen voor proeverij van de chef. Erg verrassend en smaakvol!
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, voor weinig geld!!
Bediening was goed en vriendelijk!

De locatie is mooi en het eetcafé heeft een schitterde uitstraling.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening, van de eigenaar uitleg gekregen over de gerechten en de wijnen die er bij passen, echt een aanrader
FamEb .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heel sfeervol, goede bediening en heerlijk eten! Verrasssingsmenu (proeferij) is een aanrader. Je hoeft niet lang op het eten te wachten en wordt vriendelijk geholpen.
carl V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
prima plek voor diner op tijd klaar in verband met theaterbezoek
voor herhaling vatbaar
goed bereikbaar en parkeren om de hoek
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
vriendelijke ontvangst en een vlotte bediening.
Goed gebakken vlees, met een karige hoeveelheid groenten, aangevuld met een bakje friet.
Maar de avond was geslaagd!
AAD V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten voor een prima prijs, weinig keus in vegetarisch eten. Gezellige sfeer en aardig personeel. Lekker bier en prima huiswijn.
Helga R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. De zeebaars is echt een aanrader. Mooi opgemaakt bord, goede service en een compacte kaart met een diversiteit aan gerechten
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met vier personen bij het bovengenoemde restaurant gegeten en het niveau van de maaltijden was - zeker gelet op de aard van gerecht - bedroevend te noemen. De 'black angus' burger werd nagenoeg rauw en op een broodje wat rechtstreeks uit een zak van tien uit een supermarkt geserveerd. Bijzonder smakeloze burger en geserveerd zonder enige aankleding. De sate was weinig en het daarbij geserveerde halve bakje frites diende met z'n drieen te worden gedeeld. Salade was in orde, echter niet bijzonder. Kortom, een leuk ingericht restaurant maar met bedroevenswaardige maaltijden...
Mariena V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het was niet druk op het terras en het was warm weer. Aardige bediening, dat wel.
Uit de porties van de kipdij satés kon je kiezen uit een halve portie en een hele. Bediening zei dat een hele portie uit 4 stokjes bestond en een halve uit 2, echter bleek dat dit was gewijzigd in grote stokjes sate, dus 1 grote voor een halve portie en 2 grote voor een hele. Onze ervaring was een andere. de halve portie bestond uit 1 klein stokje en de hele uit 2 kleine stokjes, te weinig dus... 1 schaaltje frietjes met 3 pers. ook te weinig, dus moesten we bij bestellen, dat wilde ik even kwijt. Bovendien zat het terras ernaast bomvol en daar zagen we heel wat eten voorbij komen. Je kunt raden waar we de volgende keer heen gaan.
Het eten wat we kregen was overigens heel lekker! jammer dit...
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Grand Cafe de Markt. Helaas kregen we niet helemaal wat op de kaart stond, Bij het voorgerecht zalm en paling, zat geen paling en ook de aardappelsalade ontbrak. Ook de gamba=salade miste ingrediënten die op de kaart stonden. Dit werd echter netjes opgelost en we moeten het maar als een concentratie foutje beschouwen. Heel leuk is het concept van halve gerechten. De bediening was gezellig Vermout hadden ze niet, maar witte martini wel, hilarisch. Persoonlijk vind ik leuke bedrijfskleding gekleder als een korte spijkerbroek met een t-shirt voor de bediening. Een top tent, waar je heerlijk kan eten, onderscheidend in Veenendaal maar nu nog de puntjes op de i, wat mij betreft Dan staat het in verhouding met de prijs.
Hekelmans .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prima eten en drinken in een sfeervolle ambiance....iets meer gastvrijheid en beleving creeeren en er ontstaat een toptent...
FamWesterhof .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zaterdagavond een spontaan idee! Deze bracht ons bij Restaurant De Markt in Veenendaal. Vier volwassenen en drie kinderen...de perfecte avond. De kinderen konden kleuren en buiten spelen, omdat het restaurant niet aan een drukke weg ligt. We zaten aan de stamtafel en hadden daardoor ook goed zicht op de kids buiten. Heerlijk relaxt zitten en gesprekken voeren.
Goede service, heerlijke wijnen, ontzettend lekker eten en mooi opgemaakte borden.
Voor de kids konden we ook kiezen van de kaart. Kortom een gezond en lekker kindermenu. Door de open keuken konden de kids ook een kijkje nemen in de keuken. De Markt bedankt voor deze fijne avond.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Super lekker gegeten, en er werd geweldig rekening gehouden met het feit dat ik glutenvrij en melkvrij moet eten. Super!