Grand cafe de Mallejan

31-246962032

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grand cafe de Mallejan

Lijn 83
  • : 184 parkeer plaatsen voor de deur (gratis parkeren )

maandag t/m zaterdag 12.00 - 22.00 uur
Zondag 10.00 - 22.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand cafe de Mallejan

Petra J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Slechte kwaliteit voor de prijs! Wij hadden de Angusburger, die we in andere tentjes graag eten. Dit was een fabrieksburger, met een rare kruidenmix er door heen. Zeker geen verse angusburger! Deze werd geserveerd met een plak gesmolten kaas, een plakje tomaat en een blaadje sla. Geen verse salade of andere groente erbij. Schandalig voor 16,50. Daarnaast hadden we een zalm salade, ook 16,50. De gerookte zalm was oke maar weinig en smakeloze salade erbij. Kortom absoluut geen aanrader om te eten, maar je kunt er wel gezellig zitten op het terras. Dus prima tent voor een drankje maar niet om te eten!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eerst was de zeetong niet gaar , is weer meegenomen krijg daarna de zelfde terug maar dan veel te hard gebakken
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Zoals omschreven: naar tevredenheid gegeten. Misschien wat meer groente !?
Ps. IENS: Wat een flauwekul om minimaal 120 tekens achter te laten als een kort en bondige beschrijving voldoende is.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Beetje rommelig aandoend restaurant. Bij tijden harde bonkmuziek. Jammer.
Eten was redelijk. Leuke bijkomstigheid is dat je bij sommige gerechten een kleine portie kan kiezen.
K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het was druk, maar na tien minuten wachten werd onze bestelling opgenomen en werd er duidelijk gezegd dat het wat langer kan duren dan normaal. Dat was fijn.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heel vriendelijk personeel goed eten en een leuke sfeer
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
3 man personeel voor een vol terras en wat tafeltjes binnen; zeer goed georganiseerd! We zijn niks tekort gekomen of hebben lang moeten wachten.....
Diane W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Sinds een jaar is er een nieuwe eigenaar die goed zijn best doet om de inboedel en uitstraling te verbeteren. Ook de kaart is verbetert.
Ik kom hier graag. Honden zijn ook heel welkom.
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten, bedoening en sfeer was geweldig
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een aanrader!! Als je lekker gezellig wilt eten voor een mooie prijs.Vriendelijk personeel. We gaan zeker nog vaker terug om een hapje te eten bij de Malle Jan!!!
Helena P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellig gegeten met vrienden.Heerlijk en goede service. Erg vriendelijk personeel.
We missen alleen de mosselen, vorig jaar hier gegeten.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Er mag wel wat meer groente geserveerd worden. Ik vond dat echt beneden peil, en gezien de prijs van de gerechten ook niet meer dan normaal dat er warme groenten en wat salade bij hoort. En bij het kindermenu zat alleen wat salade, maar hoeveel kinderen lusten er nu echt graag salade?
evelien M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor deze prijs best aardig gegeten. Niets bijzonders. Jammer dat er geen maaltijdsalade besteld kon worden omdat de sla op was!!! Tegenwoordig kun je op zondag toch wel ergens sla aankomen!!
Francien R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie locatie, gratis parkeren voor de deur. Prettige bediening die met een glimlach rond loopt heerlijk om te zien. Het eten vonden we top eerste de gerookte forel met biet en mijn man had carpaccio . Daarna hadden we grill duo en sate spies a la mallejan .
Wat we ook heel fijn vonden is dat de ober de terras verwarming aanmaakte heerlijk.
Wij komen zeker terug
N N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We komen hier al jaren als we bij Plasmolen zijn. Deze keer was het helaas erg teleurstellend. De kaart is meer een campingkaart geworden. Heel eenvoudig, niets bijzonders meer. Jammer, voor ons was het de laatste keer.
zeearend2014 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Goed eenvoudig prettige sfeer. Prettige lounge hoek in de volle zon. Wat meer groen had gemogen. Permanente blik op parkeerplaats vind ik minder
Hieperdepiep .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Wilden de nieuwe kaart met mooi Black Angus vlees. Nou het menu was geweldig en ontzettend mooi gepresenteerd op een bordje. Zij hebben geregeld acties waardoor we het voorgerecht en nagerecht ook nog gratis kregen. Ik had zelf de Tournedois met aparte sausjes erbij. Voortreffelijk gegeten en gezellig tafelen. Was top om te eten. Als nagerecht had ik Koffie Malle jan. Mooi gepresenteerd met een likeurtje erbij. We komen zeker terug!