Grand cafe de Mallejan

31-246962032

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Grand cafe de Mallejan

Lijn 83
  • : 184 parkeer plaatsen voor de deur (gratis parkeren )

maandag t/m zaterdag 12.00 - 22.00 uur
Zondag 10.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Grand cafe de Mallejan

evelien M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor deze prijs best aardig gegeten. Niets bijzonders. Jammer dat er geen maaltijdsalade besteld kon worden omdat de sla op was!!! Tegenwoordig kun je op zondag toch wel ergens sla aankomen!!
Francien R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mooie locatie, gratis parkeren voor de deur. Prettige bediening die met een glimlach rond loopt heerlijk om te zien. Het eten vonden we top eerste de gerookte forel met biet en mijn man had carpaccio . Daarna hadden we grill duo en sate spies a la mallejan .
Wat we ook heel fijn vonden is dat de ober de terras verwarming aanmaakte heerlijk.
Wij komen zeker terug
N N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We komen hier al jaren als we bij Plasmolen zijn. Deze keer was het helaas erg teleurstellend. De kaart is meer een campingkaart geworden. Heel eenvoudig, niets bijzonders meer. Jammer, voor ons was het de laatste keer.
zeearend2014 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Goed eenvoudig prettige sfeer. Prettige lounge hoek in de volle zon. Wat meer groen had gemogen. Permanente blik op parkeerplaats vind ik minder
Hieperdepiep .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Wilden de nieuwe kaart met mooi Black Angus vlees. Nou het menu was geweldig en ontzettend mooi gepresenteerd op een bordje. Zij hebben geregeld acties waardoor we het voorgerecht en nagerecht ook nog gratis kregen. Ik had zelf de Tournedois met aparte sausjes erbij. Voortreffelijk gegeten en gezellig tafelen. Was top om te eten. Als nagerecht had ik Koffie Malle jan. Mooi gepresenteerd met een likeurtje erbij. We komen zeker terug!
Proever024 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Laatst wezen eten bij de Malle Jan in Plasmolen, een gezellig aangekleed restaurant. Bedieningsmedewerkers waren gastvrij maar niet allemaal even ervaren. We namen allebei een voorgerecht en een hoofdgerecht. Voorgerecht viel tegen omdat het vlees erg droog was. Het hoofdgerecht, waar we erg lang op moesten wachten door miscommunicatie van het personeel, was prima maar niet hoogstaand. Uiteindelijk hebben we een gezellige avond gehad maar de prijs/kwaliteit verhouding laat te wensen over.