Grand café De M'ooije Waard

Sint Willibrordstraat 20 6566 DD Millingen aan de Rijn Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Grand café De M'ooije Waard

De plek waar iedereen welkom is

In het idyllische dorpje Millingen aan de Rijn vind je Grand Café de M’ooije waard. Een charmant café waar je vanaf binnenkomst wordt omarmd door gastvrijheid en vriendelijkheid. De sfeer is zeer prettig en informeel waardoor je echt het gevoel krijgt dat je welkom bent. Blijf na het diner ook eens gezellig hangen om te dansen tot in de kleine uurtjes en te genieten van livemuziek.

Meer informatie over restaurant Grand café De M'ooije Waard

- Bar 14:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Grand café De M'ooije Waard

Berttreesje V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Lief meisje dat ons bediende, Annet, heel attent en belangstellend!
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Reservering via social deal. We waren de enige gasten in ‘t grand café op zondagavond. Dat verbaasde me al enigszins. Broodje vooraf was bijna niet doorheen te bijten. Voor een crostini was t niet knapperig genoeg maar voor een vers stokbrood kon t niet doorgaan. Het midden vh brood was keihard. Brood bij het voorgerecht idem dito. Bij hoofdgerecht was salade niet echt te definiëren en zigeunersaus was zurig. De satesaus bij de varkenshaas saté leek op opgewarmde pindakaas met nootjes. Zeer licht van kleur en smaak. . Dame blanche was vanille ijs met scheut tova chocoladesaus en een zelfde biscuitje wat we ook bij de koffie / thee kregen maar dan zonder het zakje eromheen... Weinig uitstraling. Wij komen hier nooit meer terug.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was erg rustig, we werden vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. We kregen onze menukaart en ze noemde enkele specials de gerechten waren per drie ingevuld voor 1 prijs uiteindelijk werd het een menu .
we begonnen met champignons op toast smakelijk daarna een maal spare ribs en een maal pasta met gamba`s.
De ribs waren erg lekker goed bevleesd, de pasta was zwart met Sugar snaps en garnalen ook smakelijk, het dessert was een keus dame blancs niks op aan te merken.de prijs kwaliteit was prima en we kregen nog 20% korting.
C M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten ,het was deze avond erg rustig ,maar goed te doen,de dames van de bediening erg vriendelijk en behulpzaam
U kunt hier eten voor een schappelijke prijs
mcrucq .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
zeer vriendelijk geholpen heerlijk gegeten ruim voldoende gezellige jaren 60 muziek op de achtergrond kortom hier kom je graag terug
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben beide het pasteitje genomen die was prima maar niet bijzonder. Ik heb de wrap met brie gegeten die was prima in orde. Mijn vriend had de schnitzel gekozen en die vond hij niet erg lekker. Volgens hem was de schnitzel niet goed gebakken. Personeel was onervaren maar wel vriendelijk. qua prijs en kwaliteit vonden wij het aan de dure kant.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Het eten was prima,alleen was het enorm lang wachten.
Jonge, onervaren meisjes in de bediening, wel heel vriendelijk, maar tamelijk onhandig.
Gelukkig maakte het lekkere eten veel goed.
De ambiance komt een beetje verwaarloosd over.
Kortom, lekker eten ,maar ik ga niet meer terug.
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een gezellig grand-café met een keurig ingericht restaurantgedeelte. Er is moeite gedaan om het eten smaakvol te presenteren. Het voorgerecht (gamba's) was lekker, evenals het hoofdgerecht (varkenshaassaté met pindasaus, kroepoek, salade en frietjes).
Het bedienend personeel is erg attent en graag bereid tot een praatje.
Wat ons betreft een aanrader. Zeker een rit naar Millingen aan de Rijn waard.
Saskiagijsbers .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Gisteren een hele leuke en gezellige avond gehad in dit grand café,
We waren wat aan de vroege kant en hebben eerst even wat gedronken aan de bar, zeer gastvrij onthaald en aan de bar het eten uitgezocht, nadat er werd gemeld dat het eten bijna klaar was zijn we aan tafel gegaan, gezellig ingedekt met een kaarsje en bloemetje, de voorgerechten, pasteitje en garnalen, waren heerlijk! Als hoofdgerecht bestelden we een schnitzel en de wrap, we hebben gesmuld! De porties waren ruim voldoende, we zaten zo vol dat we als toetje een kopje koffie hebben genomen, deze hebben we ook weer aan de bar opgedronken met later nog een afzakkertje,
Dit bedrijf is echt een grand café, een gezellig eetgedeelte waar je uitkijkt op het biljart en de bar, aan de andere kant is ook nog een dartgedeelte, voor elk wat wils dus...
Onze verwachtingen voor deze prijs zijn zeker overtroffen en als we weer een keer in de buurt zijn gaan we hier zeker nog een keer eten!
Dennis en Saskia
whollander2309 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker gegeten en de service vonden wij top. Locatie was ook top. Denk als dit restaurant in de randstad gelokaliseerd zou zijn het een regelrechte hit kan zijn.
p.broeckhuijsen5 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik had mijn kinderen en kleinkinderen uitgenodigd. We waren met z'n tienen en zaten ruim aan mooie gedekte tafels. Het sfeertje in het Grand Café was prima, ook aan onze tafels. De bediening was attent en de gastheer gaf blijk gastvrij te zijn. De voorgerechten voldeden bij ieder van ons en ook de hoofdgerechten vielen in de smaak. Het Grand Desert was verrassend: 3 schalen rijkelijk gevuld met verschillend lekkers; kostje voor de 'zoeters' onder ons.
Ik ben diabeet en viel dus buiten de boot. Geen probleem. Geweldige avond gehad! Dank je wel!
Beste p.broekhuijsen, ik had het graag van u gehoord dat u diabeet bent, wellicht hadden wij iets anders voor u kunnen maken. Hopelijk een volgende keer..
anita3jb .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Wij vonden de AH keuze niet echt bijzonder, dus anders besteld met bijbetaling.
We vroegen stokbrood vooraf, a 2,60. Er werd niet gevraagd voor hoeveel pers, bij afrekenen schrok ik me kapot, het was 1 bord met ongev 15 stukjes brood en 3 sausjes... 10.40..!! Daar heb je 5 hele broden voor ! We vonden dit schandalig.
Wij gaan daar nooit meer heen.
Beste Anita, wij vinden het erg jammer dat u zo geschrokken bent van de prijs van het brood. wij rekenen € 2,60 p.p. voor een half stokbrood met aioli, tapenade en kruidenkaas maar ik wil u even corrigeren over de 15 stukjes, het waren twee hele stokbroden.

Ik bied wel mijn excuus aan als er onduidelijkheid is geweest over de vraag voor hoeveel personen u stokbrood wilde bestellen. Ter compensatie zou ik u graag voor 2 personen een stokbroodje aan willen bieden van het huis.
arnoldreichgelt .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Het eten was niet bijzonder in combinatie met de prijs.
De ambiance was een beetje luidruchtig door het biljart wat tijdens ons etentje in bedrijf was.
De bediening was uitermate correct en voorkomend.
Een tip controleer de rekening.
genj.1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zeer vriendelijke mensen en zagen er netjes uit
Het eten was heerlijk
Helemaal goed gekeurd
Gr Giel.Jopie .Michaela.Patrick.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Onze ervaringen bij Grand café De M'ooije Waard: de dames van de bediening waren erg vriendelijk, de inrichting ziet er gezellig uit en het eten was heerlijk!

Klein minpuntje: we kregen met z'n vieren een Grand Dessert, dit was 1 bord met diverse soorten ijs, slagroom en mini gebakjes (waar overigens niets mis mee was) en je moest met je eigen lepel daar steeds vanaf eten. Misschien een idee om wat opscheplepeltjes erbij te geven (die hadden we wellicht ook gekregen als we het gevraagd hadden).
Beste Familie Uil, dank u wel voor de complimenten. Uiteraard horen er opscheplepels bij te liggen. mijn excuus dat deze bij u vergeten zijn.
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Weer eens lekker gegeten bij Grand café M'ooije Waard. Was al weer even geleden maar leuk om te zien dat ze luisteren naar de klanten. De stijl is van klassiek en donker paars veranderd naar stijlvol en fris blauw. En fijn dat je tegenwoordig kan pinnen. Een hele verbetering.

Het eten was weer heerlijk. Je zou bijna denken dat je in een restaurant zit. Maar gezellig dat er aan de bar ook nog wat mensen zitten, hebben we nog lekker een tijdje na kunnen borrelen. Wij hebben ons weer prima vermaakt. We komen zeker nog een keer terug.
wjplaats .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Eten was voortreffelijk en het personeel uitermate vriendelijk.Voor herhaling vatbaar
Leuke muziek wat ons betreft. Aanrader
renekerkman12 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De maaltijd was redelijk. Alleen een wijntje in een piepklein glaasje en dan nog maar voor één derde gevuld is wel erg zuinig!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke mensen als personeel en eigenaresse, maar ik vond het een wat kille ambiance. Het was ook niet erg druk, maar twee tafeltjes bezet en daardoor is de ambiance natuurlijk al wat kil. Verder alles dik in orde.
dlorkeers .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het was erg koud en lawaaiierig in het restaurant. Er zat een vreemd smaakje aan het pasteitje. De minestronesoep was lekker. Positief was dat je naast de ah menukaart ook van de gewone kaart mocht kiezen tegen kleine meerprijs. Helaas was de zalm behoorlijk droog. Ijs was wel erg lekker. Nadeel was ook dat je er niet kunt pinnen. Conclusie: redelijk gegeten. Vlotte meiden in de bediening maar kunnen wel een les gebruiken in de etiquette van het bedienen....