Grand Café De Lindenhof

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Lindenhof

Johan T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een etentje met collega's om even bij te praten. Een leuke plek 'om de hoek'. De kaart is niet groot, maar de keus gevarieerd. Er is buiten de kaart om ook wat te kiezen. De bediening is ongedwongen en vriendelijk. Ik bestelde alleen een hoofdgerecht. Echte goede kippenborst, wel iets droog. De aankleding was smakelijk. Salade en frites (we kregen een tweede portie) waren ook goed. Prima plek voor deze gelegenheid, geen culinair paradijs.
Catherine P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Afwijkende kaart met heerlijke, verrassende gerechten. Puur eten voor een hele redelijke prijs. Overdag bestaat het bedienend personeel uit aandoenlijke downies en kan het wat langer duren voor je bestelling wordt geserveerd. Omdat ze zo lief en vrolijk zijn, levert dat geen ergernis op. 's avonds prima servicegericht personeel. We hebben er inmiddels al vaak geluncht en gedineerd, het was keer op keer top! En inderdaad, zoals al vaker genoemd in recensies, het restaurant biedt een huiselijke sfeer, het is dus elke keer weer 'thuiskomen', met dit verschil dat hier voor mama wordt gekookt! :-)
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ik kom hier met zekere regelmaat. Categorie Toffe Tent. Het is een huize de zoete inval, Iedereen is er welkom, en ik krijg de indruk dat De Lindenhof ook een buurtfunctie heeft, hetgeen in mijn optiek de zaak extra charme geeft. Je eet er uitstekend. Hartverwarmend is de wetenschap dat de crew hier is verrijkt met geestelijk minder valide jongeren, die op ontroerende wijze hun best doen om er voor hun gasten iets van te maken. Mij was de bewonderenswaardige Max opgevallen, die zijn handicap stotteren met alle kracht die hij in zich had, wist te overwinnen. (Horeca)bedrijven met een sociale aanzet tot participatie als onderliggende drijfveer verdienen in mijn optiek negens en tienen, hoewel er ongetwijfeld ook mensen zijn die er minder van gecharmeerd zijn. Gelet op de uitstekende en eerlijke repliek van Marlon onder de diverse commentaren, stijgt deze zaak te meer in mijn achting. Ik verheug me op de volgende keer.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hier op zondag 23 okt gegeten, buiten was bierfestival, waardoor binnen erg lawaaierig. Eten was op zichzelf smaakvol, zowel de rib-eye als waterzooi. Wel jammer dat de overigens zeer vriendelijke serveerster verschillende keren in de fout ging. Zij gaf onder meer de verkeerde uitleg over bimi en mijn rib-eye als well-done besteld werd als rare gereserveerd. Verder vonden we het jammer dat bij de hoofdgerechten en heel klein bakje friet voor 5 personen werd gereserveerd, nog erger was dat de extra bestelling friet "gewoon" moest worden afgerekend (??).
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het lijkt wel alsof ze een andere kok hebben. Borden zijn rommelig. Veel niet passende saus bij zeebaars, de smaak en kwaliteit gaat de laatste paar weken sterk achteruit. Voor deze prijs kan je elders beter eten maar het is jammer dat nu de tent vol zit, de kwaliteit minder wordt.
Beste marc284,

Wat vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad. Van een 1 voor eten ben ik wel even geschrokken. Als ik ergens het eten met een 1 zou beoordelen, zou ik het na één hap zeker terug sturen naar de keuken en vriendelijk verzoeken een ander gerecht te maken. Of in ieder geval heel goed kenbaar te maken dat het eten ver beneden de maat is. Een reactie zoals boven omschreven heeft zich vrijdagavond helaas niet voorgedaan óf is compleet gemist door de bediening. Dit vind ik erg spijtig want in dat geval hadden we er op de avond zelf nog wat aan kunnen doen om uw ervaring te verbeteren en u alsnog met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan.
We nemen uw feedback zeer serieus en hebben inmiddels met de koks gesproken over de opmaak van de borden en het controleren van de smaak. Daarnaast is de bediening weer scherp gemaakt op het herkennen van klachten zoals de uwe zodat we hier alert op kunnen reageren. Ik hoop dat dit voorval u niet weerhoudt nogmaals bij ons binnen te lopen. Dan kunnen we u hopelijk uw nare ervaring laten vergeten en laten zien dat we het wel kunnen. ^Marlon
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten hier met kinderen. Fijn om een keer niet de standaard kindergerechten te zien. Ook fijn voor onze jongste van 3 dat er ook gewoon frietjes bij de zalm kunnen worden geserveerd. Leuke speelkamer beneden voor de kinderen en een ovenwant om te kleuren.
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een prima plek is Soest waar we vaak stoppen voor biertjes en warme happen na het wandelen. Het drinken is goed, het eten overvloedig en het personeel is super. Altijd aardig en en vrolijk. Van het vrolijke personeel bij Lindenhof word je zelf ook vrolijk!
Wat een fijne woorden! Bedankt ^Marlon
SuperEd .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Lekkere 'mix and match 'gerechten deze keer, mooie bieren op de trap, goede wijnen. Bediening persoonlijk en geduldig, ook met kids. Was goed en gezellig!
Wat leuk om te horen! Dank u wel. ^Marlon
Angelique A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij komen hier regelmatig voor een drankje, hapje en uitgebreid eten. Echter sinds een tijd hebben ze de kaart aangepast en ben ik niet meer enthousiast over de keuze. Allereerst is het plankje met lekkere hapjes eraf gehaald (doodzonde) nu zijn er bits en bites maar dat vinden wij helemaal niets. Juist die borrelhapjes waren een topper van dit restaurant. Daarnaast is de kaart aangepast omdat er volgens mij een nieuwe kok is, allemaal hele uitgesproken groenten en aparte combinaties. Vroeger kon ik geen keuze maken omdat ik alles lekker vond nu kan ik geen keuze maken omdat het mij niet aanspreekt. Ik hoop dat ze weer terug gaan naar het oude concept.
Beste Angelique,
Bedankt voor het geven van de feedback. Jammer om te horen dat de wisseling van de kaarten niet zo bij jullie in de smaak valt. Ons keukenteam is al jaren vrij stabiel, dus daar liggen de veranderingen niet zo zeer aan. We proberen wel met zijn allen bij een nieuwe kaart (elke 8 weken), steeds iets vernieuwends te verzinnen. De verandering in de borrelkaart is een bewuste keuze geweest. Doordat er veel vraag is naar ‘shared’ dining en de middagborrel niet meer altijd gevolgd wordt door een diner, hebben we ervoor gekozen om wat uitgebreidere hapjes op de borrelkaart te zetten. Natuurlijk hebben we ook nog steeds de oude vertrouwde nacho’s en bittergarnituur. Daarnaast is bijvoorbeeld de ‘mediterraanse mixplank’ zoals we die hadden, niet helemaal verleden tijd want alle items die daar op zaten staan ook op de borrelkaart. Het moet alleen even zelf samengesteld worden tot plank. Laat even weten als jullie er zijn, dan wijzen wij aan welk lekkers van de nieuwe borrelkaart, ook op de oude stond. Dan kunnen jullie weer van het lekkere plankje genieten. ^Marlon
Mrk2 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ik kom regelmatig bij de Lindenhof voor een lunch of borrel. Het eten is altijd goed. Daarentegen is de service erg wisselend. De bediening komt vaak erg ongeïnteresseerd over. Daarnaast gaat het terras om 23.00 uur dicht, wat niet erg is maar vijf minuten voor de tijd doen ze de Heaters uit. niet echt gastvrij voor je gasten.
Beste Mrk2,
Hartelijk dank voor het (eerder dit jaar) achterlaten van je recensie. We werken altijd hard aan het verbeteren van onze gastvrijheid en je punten van kritiek hebben we daarin meegenomen! Graag ontvangen we je nog een keer in onze zaak.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Nieuw concept met uitgebreide borrelhapjes kaart. Zo kan men een borrelplank bestellen met de keuze uit 5 (á 20,50) of 7 hapjes. Deze plank is ook als hoofdmaaltijd bij het diner te verkrijgen. Zelf voor de plank met de gamba's, sukade, geplukte kip, meatballs en zalm gegaan. 1 van de tafelgenoten nam de dagsoep (bietensoep) á 5,50 en daarna een 2e voorgerecht (Lamspiesje met couscous á 8,00). Het Camembert fondue (voor)gerecht á 8,00 is zeker geschikt om met meer dan 1 persoon te nuttigen. De overige namen de mosselen met Mequez worst á 19,00 waarbij men de mosselen overkookt vond. Lekkere en bovenal bijzondere bieren van de tap (zoals de Maximus en het Saens Zoentje á 4,20). Daarnaast open wijnen á 4,20. Voor het eten komen wij nog eens terug om een betere indruk te krijgen maar voor wat betreft de bediening, sfeer en frisse toiletgroep zijn wij zeker tevreden.
P. P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Gisteravond gegeten in de Lindenhof. Vorige twee ervaringen waren oke, maar gister was het echt slecht. Speciaal gevraagd dat de kalfsmedallions en tournedos voor medium/rare. Helaas: vlees was allemaal 'well done'. Echt heel erg jammer. Reactie van de ober: mijn excuses. Verder niks. Bovendien was de kok uitgeschoten met het zout over de friet. Dit niet bij alle friet, waar het normaal was gezouten waren de frietjes lekker. Bediening moest het ook nog leren. Als dat alles was is dat niet erg, maar daarbij het slechte eten maakte dat we nooit meer terug gaan komen. Gemiste kans voor de Lindenhof.
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Bij de Lindenhof in Soest kom ik eigenlijk alleen voor de borrel. De nachos uit de oven zijn een eenrader; om te smullen! De bediening is vlot, maar een tikkeltje onpersoonlijk. Dit vind ik een beetje in contrast met de inrichting van het restaurant, omdat dit heel gezellig en huiselijk is. De stoelen zitten heel comfortabel!
Fijn dat jullie graag een borrel bij ons komen drinken. Vlotheid van bediening is top, de tip voor het persoonlijke tintje neem ik mee! Bedankt. ^Marlon
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanaf buiten oogt De Lindenhof als een heel groot café maar eenmaal binnen voelt het eerder als een moderne en gezellige huiskamer. In De Lindenhof zou je zo willen wonen. Het is Valentijn vandaag en De Lindenhof verrast op deze dag van de liefde met een mobiele cocktailbar, een speciaal menu en voor de liefhebbers heerlijke verse oesters.
Het is niet de eerste keer dat we hier komen, zoals gewoonlijk is de bediening vriendelijk en het eten lekker. Vandaag blijft de keuken in prestatie een beetje achter, de lasagna bijvoorbeeld is prima maar gewoontjes. De kwaliteit vanavond zit 'm vooral in alles eromheen. En die is dan ook wel heel hoog.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Dit is zo'n beetje ons vaste restaurant. De menukaart is namelijk iedere keer anders. Voor- en hoofdgerechten zijn altijd top. Je kunt hier prima vegetarisch eten. De toetjes zijn niet zo spannend, maar wel oké.
Het brood vooraf wordt geserveerd in een zak. Waarom dat is, weet ik niet. Voor mij hoeft het niet in ieder geval.
De stijl van het restaurant is casual.
Tasty_rijswijk V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Na een spontaan weekendje Soest kwamen we uit bij dit restaurant. Heerlijk vegetarisch gegeten, anders dan de standaard vegetarische gerechten, zoete aardappel, portobello blauwe kaas, bimi's en asperges. Vriendelijke bediening en heerlijke biertjes op de kaart.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Geluncht. Erg lekker, betaalbaar en een super leuke bediening door jongens en meisjes met een beperking. Prima begeleiding. Ook voor vegetariërs veel keus. Leuke, warme, informele inrichting. Een ervaring om hier een keer te lunchen. Een doordeweekse middag maar erg druk waardoor wat rumoerig.
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Op een doordeweekse dag kwam ik dit gezellige Grand Café binnen om even een kop koffie te drinken na het boodschappen doen. Wat een gezellig restaurant, alsof je in een warme huiskamer zit. In eerste instantie kwam ik dus alleen om koffie te drinken, maar nadat een uiterst bijzonder vriendelijk manneke uit de bediening mij de kaart gaf begon mijn maag te knorren. Ik wilde het liefst alles door elkaar! Lekkere cheescake, een sandwich, soep en tosti's! Maar ik koos uiteindelijk voor de geitenkaassalade en de pancakes. Een hele goeie keuze. En daarom kom ik hier heel snel weer terug, niet alleen om van het lekkere eten te genieten, maar vooral van de ontzettend lieve en gastvrije bediening!
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
1 november en dan nog zonder jas in de zon op het terras van De Lindenhof kunnen zitten. Bijzonder, dus een goede gelegenheid voor een lunch. We kiezen kroketten met brood. De vleeskroketten worden gewaardeerd door mijn vriendin, ik vind deze keer de vegetarische kroketten wat minder. Die worden bij De Lindenhof sinds enige tijd zelf gemaakt en dat lukt de ene keer duidelijk beter dan de andere. De vulling was nu wat dun en tomaat-achtig; niet zo mijn smaak. Het brood is heerlijk. Jammer dat de boter niet apart gegeven wordt; ik smeer mijn brood echt liever zelf. De bediening is correct.
Bedankt voor de tip! We zullen ervoor zorgen dat de zelfgemaakte kroketten voortaan altijd goed lukken:)
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Bij de Lindenhof komen we graag op weekdagen voor een lunch. Op die dagen worden mensen met een beperking ingezet in het team en dat waarderen we bijzonder. De manier waarop alles verloopt - met duidelijk aanwezige maar niet overheersende begeleiding - komt prettig over. De inzet van het hele team vinden we een compliment waard.
En wat er op tafel komt is ook de moeite waard, lekkere lunchgerechten in een leuk decor. Zowel binnen in het restaurant als buiten op het terras is het goed toeven.