Grand Café De la Bourse

Markt 37 6211 CK Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De la Bourse

Bourgondisch genieten

Aan een van de mooiste pleinen van Maastricht is het genieten geblazen! De sfeer is heerlijk ongedwongen, je voelt je helemaal thuis. De attente bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en zorgt dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant Grand Café De la Bourse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De la Bourse

Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ontbijtbuffet was oké, lekker maar er had meer variatie aan beleg mogen zijn en extra dingen als vers fruit, yoghurtjes of zoetige hapjes.
Spinnetje S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We zijn hier van de week ook geweest en toen was alles prima, deze keer was helaas geen succes. Er werkt een nieuwe jongen in de bediening die zoveel fouten maakte dat het irritant werd. Bij het Limburgs plankje vooraf voor 4 pers zat net zoveel brood als voor 2 pers. Toen we om nog twee broodjes vroegen, kregen we na een kwartier eindelijk twee hele broodmandjes vol. Te laat en overdreven. Bij het hoofdgerecht (zalm) zat puree en spruiten terwijl op de kaart wilde rijst stond. Dit had gemeld moeten worden maar was niet gebeurd. Tafel werd slecht en laat afgeruimd en zo ging het maar door. Heel erg jammer.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Plaats nu het raam gereserveerd. Daar aangekomen bleek gelukkig een plek vrij te zijn bij het raam. Bordje gereserveerd nergens te bekennen. Voorgerecht was snel op tafel. Ik had geen voorgerecht en na 1 uur! nog steeds geen eten. Bij navraag zou het zo moeten komen. Afijn, na 10 minuten maar ook om de rekening en bleek dat mijn eten bijna klaar was. Dus nog even gewacht. Ik had kalfsschnitzel met risotto besteld. Kreeg ik een of andere schnitzel met aardappelpuree. Na een paar happen het eten teruggeven, tenslotte zat er vet in de schnitzel en ik miste de risotto. Op de rekening was mijn eten er netjes afgehaald en werd mij toen pas verteld dat de risotto op was. De drankjes die ik genomen had omdat het eten zo lang duurde stonden er ook nog op. Service ten top! Kortom mij zien ze daar niet meer.
hhw.thamm .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Prima locatie in hartje Maastricht. Gezellige sfeer en lekker gegeten. Werd keurig gevraagd of wij de hoofdmaaltijd direct of later wilden, na de voorgerechten
Luther P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Met kerst hier een fantastisch 3 gangen menu gegeten. Mijn vrouw genoot van de pinxtos met seranoham en gamba en ik van de vis salade met verse tonijn! Wildduo en Dorade voortreffelijk. Dessert feestelijk! Bij binnenkomst was t een beetje rumoerig maar dat veranderde binnen korte tijd in een gezellig kerst sfeer. Bediening was uiterst attent.
wum D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
heel tevreden goed verzorgd aangenaam verblijf
Geert J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
"De keuken" kan 'n modernere en gezondere upgrade gebruiken (bij mezelf, uitgedroogd stoofvlees en bij mijn tafelgenote, geschifte saus bij de vis).
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben lekker gegeten
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige sfeercafe met goede gerechten voor een schappelijke prijs, goede bediening , vriendelijk personeel , leuke terras , met verwarming .
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Geweldig lekker en goed gegeten en prima portie,s. Meer dan genoeg! Heerlijke muziek op de achtergrond. Zeer de moeite waard !
YvonneAlmere H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Kwaliteit is super en zeker ook in verhouding tot de prijs. De moeite waard voor ons om vanuit Almere naar Maastricht te rijden!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Je kon echt merken dat je in een laagseizoen zat. De kaas was te koud het spek niet (meer) warm en de scrambled eggs lagen te lang. Desondanks lekker ontbeten.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk vegetarisch zuurvlees gegeten, zelfs het recept van de kok toegestuurd gekregen! Goede locatie, zeer vriendelijke bediening.
Luther P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Deze gelegenheid ontstijgt het eetcafé/brasserie niveau. Heerlijke gerechten met een goede combinatie met bv risotto 's. De inrichting begint wel aan vernieuwing toe te zijn maar het blijft gezellig. Personele benadering soms te persoonlijk.
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke gerechten.
In verband met het heerlijke weer mochten en konden we op het terras dineren.
Vriendelijke en gastvrije bediening.
dyantha D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij zijn hier twee maal geweest voor een hapje en een drankje. 24/7 het was niet druk, naast ons zat een knul stomdronken. Gooide eerst een zoutvaatje kapot op de grond en gaf vervolgens over op de stoel waar hij zat. Hij werd aangesproken door de bedrijfsleider, vervolgens kwam zijn maat uit de bediening en die vond het nodig om heel gezellig met deze knul te kletsen en knuffelen. De stoel werd omgewisseld naar een andere tafel (waar nog geen tien min later iemand aan ging zitten) en de jongens mochten blijven zitten. Erg ranzig! Vandaag 26/7 hebben wij ruim 20 min gewacht om een bestelling op te laten nemen, vervolgens zijn wij naar een ander terras gegaan. Kortom, echt een afgang!
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren met z'n achten dus leek ons het gemakkelijkst om het menuutje te nemen. Geen spijt van gehad. Geweldig voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht en het dessert was ook super. Wat een keuze voor € 25,-
Bettina W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ondanks de grote drukte (dankzij Andre Rieu) zijn we heel gastvrij ontvangen en hebben we heerlijk gegeten. Het plankje vooraf is een echte aanrader. Na het voorgerecht werd ons gevraagd of we het hoofdgerecht direct wilden hebben of even wilden wachten. Dat gebeurt niet zo vaak. We mochten gewoon een seintje geven als we er klaar voor waren. Het hoofdgerecht, de eendenborst was heerlijk. De zalm was lekker, maar ietsje aan de droge kant. Het toetje, de Chocoholic, was een feestje.
Maar het allerleukst was de bediening. De medewerkers hadden zichtbaar plezier in hun werk, en dat maakte voor ons de avond helemaal compleet.
Sven K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellige locatie, lekker eten en vriendelijke bediening. De porties zijn precies goed waardoor er na het hoofdgerecht nog ruimte is voor een nagerecht.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Afgelopen weekend met een stel vrienden spare ribs gaan eten. Spare ribs zijn prima. Lekkere frietjes erbij. Ook de service was goed. Prima vertoeven. Zeer mooie zaak met een schitterend panorama uitzicht over de Markt.