Grand Café De la Bourse

Markt 37 6211 CK Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De la Bourse

Bourgondisch genieten

Aan een van de mooiste pleinen van Maastricht is het genieten geblazen! De sfeer is heerlijk ongedwongen, je voelt je helemaal thuis. De attente bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en zorgt dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant Grand Café De la Bourse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Afgelopen weekend met een stel vrienden spare ribs gaan eten. Spare ribs zijn prima. Lekkere frietjes erbij. Ook de service was goed. Prima vertoeven. Zeer mooie zaak met een schitterend panorama uitzicht over de Markt.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een heerlijke avond gehad met goed eten. Service is nog wel een puntje. De ontvangst was hartelijk. Helaas was de service gedurende de rest van de avond helaas minder. Moesten zelf meerdere malen vragen om drankjes en nagerecht. Kwaliteit van de gerechten maakte gelukkig een hoop goed.
Yara C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima gegeten bediening was ook goed en netjes!
Zou iets meer verse groenten bij de hoofdgerechten mogen?
Maar dat was eigenlijk het enige.
paulmaubach .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eerlijk vriendelijk gezellig goede prijs kwaliteit verhouding aan rader voor als je in Maastricht bent.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg lekker gedronken. Wat helemaal geweldige was, was de Martini Royale Bellini, cocktail van prosecco en witte perziken, daar lust ik wel emmers van.

Behalve dat de spareribs wat droog waren en het vlees hierdoor moeilijk van het bot te krijgen was en wel heel zoute friet, waren de smaken wel echt heel lekker.

Service ook prima, je krijgt rustig tijd tussen de gerechten door. Echt een restaurant voor een lekkere avond weg!
A.L V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De kakel salade en de vissalade waren van een zeer goede kwaliteit,het personeel zeer vriendelijk en vooral niet opdringerig,wij hadden nu gereserveerd maar wij hebben er al vaker geluncht of een dinertje gebruikt als we in de buurt waren en er plaats was,want het is er altijd goed bezet
En steeds fantastisch,we kunnen dat iedereen zeker aanraden.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
We hebben een heerlijk kerstdiner van 3 gangenmenu gehad waarbij we uit 3 a 4 gerechten konden kiezen. De bediening was voortreffelijk en er werd overal aan gedacht om de klanten naar hun zin te maken. Dit was voor ons de derde keer en we komen hier zeker nog een aantal keren terug.
Thei W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben goed gegeten in Grand Café De la Bourse. Prettige en snelle bediening. Mooi uitzicht op de Markt van Maastricht. Wel een enorm gedoe om onze IENS cadeaubonnen nog te verzilveren. Na heel veel zoeken en mailen hebben we gelukkig iemand van Customer Service gevonden die de reservering voor ons kon regelen.
Annelous A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sinds tijden niet zo slecht gegeten als hIer! ! Het normale heerlijke zuur vlees uit Limburg was hIer absoluut niet goed bereid. De garnituren en het bord waren koud. De spareribs waren droog. Bediening was chaotisch en erg ongeorganiseerd. We hebben heel lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. De la bourse is dan
ook echt niet aan te raden !!!
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We aten sla en garnalenkroketten vooraf op het terras buiten. Vegetarische lasagne en zeewolf binnen in het restaurant. De entourage is mooi: de markt in Maastricht en een sfeervolle, wat gedateerde, inrichting binnen.
De sla was goed en smakelijk; de garnalenkroketten opengebarsten (net als bij mij thuis steeds gebeurt ;-!)). De lasagne was prima bereid; de zeelwolf te droog en de pasta koud. De bediening was uitstekend zowel op het terras als binnen.
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Grand café de la bourse, lekker kunnen eten op een top lokatie in de mooiste stad van Nederland. Veel verhalen gehoord over de spare-ribs, en vandaag er toch maar eens op uit om deze gaan te proberen. Hier hebben wij totaal geen spijt van. Magnefiek!! De beste die we ooit hebben mogen eten. Beter kan niet,naar onze mening. Verder ook alles netjes in orde, vriendelijk personeel, en een ietwat verouderd decor. Maar dat hoort nu eenmaal bij deze zaak. Hier zijn we nog wel vaker te vinden te komende tijd.
Jan-Willem G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Super driegangenmenu menu gegeten met Maastrichts vleeswaren palet, Zoer Fleisch en ijs als toetje op een warme zomerdag. De kwaliteit van alle drie gangen perfect en dat voor slechts 25 Euro. Potje Mosterd dressing kregen we mee naar huis. Bediening was attent en meedenkend en had verstand van en liefde voor de producten en zij maakten mede de gezellige drukte waardoor we ons op hun terras zeer welkom wisten. We kregen lekker veel ruimte tussen de drie gangen omdat we ernaar vroegen!
abcdfg .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
bij de la bourse kan je heerlijk eten eigelijk vinden wij alles heerlijken vinden het er zeer vriendelijk personeel groetjes bart en mieke kuijpers
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We hebben op zondag 3 juli ontbeten. Ontbijt was op zich goed, maar het rook niet fris en de hele entourage zag er oud en wat smoezelig uit.
tom.baanstra .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Eten; Wij hadden sate en een mixed grill. Vlees was prima, ook de salade was oke. Niks mis mee.
Verder een fles wijn en coupe dame blanche en koffie als desert. Het personeel was vriendelijk.
Enige minpuntje was dat het binnen nog al donker was. een beetje sfeer verlichting had wel gemogen.
Netty M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We hebben hier heerlijk gezeten en uitstekend gegeten. Leuke bediening. Ze bleven opgewekt terwijl de tent en het terras bijna helemaal vol zat.
Prijs kwaliteit was prima!
Tharaatje .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Na een lekker dagje Maastricht gingen we eten bij Grand café De la Bourse. We hadden van tevoren gereserveerd en we hadden hoge verwachtingen. Het voorgerecht ( Limburgse specialiteiten) en het hoofdgerecht (zuurvlees, spareribs) waren heerlijk. Je zag dat de bediening het druk had, maar we werden goed geholpen. Totdat het dessert kwam. Eerste kreeg de helft alvast het dessert en 10 minuten later de andere helft. We zaten dus om en om het dessert te eten. Ik had het dessert van het seizoen: chocolademousse met kletskopjes en een bolletje vanille-ijs. Ik vond de chocolademousse echt niet lekker, alsof er zeep in zat. Mijn tafelgenoten proefde de mousse en ook zij vonden het niet lekker. Alleen er kwam niemand meer aan de tafel, want ze hadden het erg druk ( te druk). Dus at ik het vanille-ijs maar op en de rest liet ik staan. Uiteindelijk werd het uitgehaald en gaf ik aan dat ik de mousse echt niet lekker vond. Ze vroeg of ze iets anders kon regelen, maar daar had ik geen zin meer in. Ook zou ze even overleggen met de kok. Echter kwam ze niet weer aan tafel. Nadat we hadden afgerekend, sprak ik haar nog even aan en vroeg naar het dessert. Ze zei dat er niets mis was met de mousse en dat ik het maar eerder had moeten aangeven, want dan hadden ze er nog iets aan kunnen doen (m.a.w. het was mijn eigen schuld). Hiervoor kreeg ik de mogelijkheid niet, want ze waren te druk. We hadden een leuke avond en waren positief over het restaurant totdat dit gebeurde. Ik vind het een bijzondere manier van hoe met je gasten om te gaan. Wel vind ik dit jammer, want het voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker.
Fieldz .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heb je behoefte aan een ongedwongen, gezellige avond met goede spijs en drank, dan ben je bij Grand Café de la Bourse aan het juiste adres. Vriendelijke bediening, en een goede eerlijke maaltijd.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
We waren redelijk vriendelijk ontvangen. Hoewel we gereserveerd hadden en het eetcafe binnen nagenoeg leeg was, kregen we toch een heel krap tafeltje toegewezen, weggestopt in een hoek bij het raam. Het eten was redelijk. Het interieur is echt aan vernieuwing toe. Buiten op het terras was het gezellig druk. Wij gaan hier niet meer eten. We waren weer snel vertrokken.
franseningrid1 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wij hadden borrel de luxe.Een fles wijn naar keuze en borrelhapjes .Goed verzorgd en een levendig uitzicht.Personeel is vriendelijk Dus prima voor herhaling vatbaar.