Grand Café De la Bourse

Markt 37 6211 CK Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De la Bourse

Bourgondisch genieten

Aan een van de mooiste pleinen van Maastricht is het genieten geblazen! De sfeer is heerlijk ongedwongen, je voelt je helemaal thuis. De attente bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en zorgt dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant Grand Café De la Bourse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De la Bourse

Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk vegetarisch zuurvlees gegeten, zelfs het recept van de kok toegestuurd gekregen! Goede locatie, zeer vriendelijke bediening.
Luther P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Deze gelegenheid ontstijgt het eetcafé/brasserie niveau. Heerlijke gerechten met een goede combinatie met bv risotto 's. De inrichting begint wel aan vernieuwing toe te zijn maar het blijft gezellig. Personele benadering soms te persoonlijk.
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke gerechten.
In verband met het heerlijke weer mochten en konden we op het terras dineren.
Vriendelijke en gastvrije bediening.
dyantha D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij zijn hier twee maal geweest voor een hapje en een drankje. 24/7 het was niet druk, naast ons zat een knul stomdronken. Gooide eerst een zoutvaatje kapot op de grond en gaf vervolgens over op de stoel waar hij zat. Hij werd aangesproken door de bedrijfsleider, vervolgens kwam zijn maat uit de bediening en die vond het nodig om heel gezellig met deze knul te kletsen en knuffelen. De stoel werd omgewisseld naar een andere tafel (waar nog geen tien min later iemand aan ging zitten) en de jongens mochten blijven zitten. Erg ranzig! Vandaag 26/7 hebben wij ruim 20 min gewacht om een bestelling op te laten nemen, vervolgens zijn wij naar een ander terras gegaan. Kortom, echt een afgang!
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren met z'n achten dus leek ons het gemakkelijkst om het menuutje te nemen. Geen spijt van gehad. Geweldig voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht en het dessert was ook super. Wat een keuze voor € 25,-
Bettina W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ondanks de grote drukte (dankzij Andre Rieu) zijn we heel gastvrij ontvangen en hebben we heerlijk gegeten. Het plankje vooraf is een echte aanrader. Na het voorgerecht werd ons gevraagd of we het hoofdgerecht direct wilden hebben of even wilden wachten. Dat gebeurt niet zo vaak. We mochten gewoon een seintje geven als we er klaar voor waren. Het hoofdgerecht, de eendenborst was heerlijk. De zalm was lekker, maar ietsje aan de droge kant. Het toetje, de Chocoholic, was een feestje.
Maar het allerleukst was de bediening. De medewerkers hadden zichtbaar plezier in hun werk, en dat maakte voor ons de avond helemaal compleet.
Sven K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellige locatie, lekker eten en vriendelijke bediening. De porties zijn precies goed waardoor er na het hoofdgerecht nog ruimte is voor een nagerecht.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Afgelopen weekend met een stel vrienden spare ribs gaan eten. Spare ribs zijn prima. Lekkere frietjes erbij. Ook de service was goed. Prima vertoeven. Zeer mooie zaak met een schitterend panorama uitzicht over de Markt.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een heerlijke avond gehad met goed eten. Service is nog wel een puntje. De ontvangst was hartelijk. Helaas was de service gedurende de rest van de avond helaas minder. Moesten zelf meerdere malen vragen om drankjes en nagerecht. Kwaliteit van de gerechten maakte gelukkig een hoop goed.
Yara C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima gegeten bediening was ook goed en netjes!
Zou iets meer verse groenten bij de hoofdgerechten mogen?
Maar dat was eigenlijk het enige.
paulmaubach .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eerlijk vriendelijk gezellig goede prijs kwaliteit verhouding aan rader voor als je in Maastricht bent.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg lekker gedronken. Wat helemaal geweldige was, was de Martini Royale Bellini, cocktail van prosecco en witte perziken, daar lust ik wel emmers van.

Behalve dat de spareribs wat droog waren en het vlees hierdoor moeilijk van het bot te krijgen was en wel heel zoute friet, waren de smaken wel echt heel lekker.

Service ook prima, je krijgt rustig tijd tussen de gerechten door. Echt een restaurant voor een lekkere avond weg!
A.L V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De kakel salade en de vissalade waren van een zeer goede kwaliteit,het personeel zeer vriendelijk en vooral niet opdringerig,wij hadden nu gereserveerd maar wij hebben er al vaker geluncht of een dinertje gebruikt als we in de buurt waren en er plaats was,want het is er altijd goed bezet
En steeds fantastisch,we kunnen dat iedereen zeker aanraden.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
We hebben een heerlijk kerstdiner van 3 gangenmenu gehad waarbij we uit 3 a 4 gerechten konden kiezen. De bediening was voortreffelijk en er werd overal aan gedacht om de klanten naar hun zin te maken. Dit was voor ons de derde keer en we komen hier zeker nog een aantal keren terug.
Thei W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben goed gegeten in Grand Café De la Bourse. Prettige en snelle bediening. Mooi uitzicht op de Markt van Maastricht. Wel een enorm gedoe om onze IENS cadeaubonnen nog te verzilveren. Na heel veel zoeken en mailen hebben we gelukkig iemand van Customer Service gevonden die de reservering voor ons kon regelen.
Annelous A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Sinds tijden niet zo slecht gegeten als hIer! ! Het normale heerlijke zuur vlees uit Limburg was hIer absoluut niet goed bereid. De garnituren en het bord waren koud. De spareribs waren droog. Bediening was chaotisch en erg ongeorganiseerd. We hebben heel lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. De la bourse is dan
ook echt niet aan te raden !!!
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We aten sla en garnalenkroketten vooraf op het terras buiten. Vegetarische lasagne en zeewolf binnen in het restaurant. De entourage is mooi: de markt in Maastricht en een sfeervolle, wat gedateerde, inrichting binnen.
De sla was goed en smakelijk; de garnalenkroketten opengebarsten (net als bij mij thuis steeds gebeurt ;-!)). De lasagne was prima bereid; de zeelwolf te droog en de pasta koud. De bediening was uitstekend zowel op het terras als binnen.
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Grand café de la bourse, lekker kunnen eten op een top lokatie in de mooiste stad van Nederland. Veel verhalen gehoord over de spare-ribs, en vandaag er toch maar eens op uit om deze gaan te proberen. Hier hebben wij totaal geen spijt van. Magnefiek!! De beste die we ooit hebben mogen eten. Beter kan niet,naar onze mening. Verder ook alles netjes in orde, vriendelijk personeel, en een ietwat verouderd decor. Maar dat hoort nu eenmaal bij deze zaak. Hier zijn we nog wel vaker te vinden te komende tijd.
Jan-Willem G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Super driegangenmenu menu gegeten met Maastrichts vleeswaren palet, Zoer Fleisch en ijs als toetje op een warme zomerdag. De kwaliteit van alle drie gangen perfect en dat voor slechts 25 Euro. Potje Mosterd dressing kregen we mee naar huis. Bediening was attent en meedenkend en had verstand van en liefde voor de producten en zij maakten mede de gezellige drukte waardoor we ons op hun terras zeer welkom wisten. We kregen lekker veel ruimte tussen de drie gangen omdat we ernaar vroegen!
abcdfg .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
bij de la bourse kan je heerlijk eten eigelijk vinden wij alles heerlijken vinden het er zeer vriendelijk personeel groetjes bart en mieke kuijpers