Grand Café De la Bourse

Markt 37 6211 CK Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De la Bourse

Bourgondisch genieten

Aan een van de mooiste pleinen van Maastricht is het genieten geblazen! De sfeer is heerlijk ongedwongen, je voelt je helemaal thuis. De attente bediening schenkt graag nog een drankje voor je in en zorgt dat je met een grote glimlach weer naar huis gaat.

Meer informatie over restaurant Grand Café De la Bourse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De la Bourse

R. W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gezellige en moderne inrichting. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten. Geweldige locatie!!
Een grote eter moet rekening houden met de porties. Deze zijn prima voor de gemiddelde eter. Ik vind het vaak zonde als ik de helft moet teruggeven. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten was prima, maar niet fantastisch. De bezig zijnde verbouwing zou een excuus zijn voor muizen in het restaurant en levert daarnaast niet echt sfeer op. Ons zien ze in elk nooit meer terug.
Desiree L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima gegeten voor een goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel. Restaurant zelf zijn de tafels wat krap geplaatst ik heb graag wat meer ruimte om me heen.
Trudie K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heel vriendelijk personeel snelle bediening! Heerlijk gegeten alles was even lekker????prijs/kwaliteit prima ????zeker voor herhaling vatbaar????
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Tijdens ons eten ging de bediening de rest van het terras leeg halen. Erg ongezellig en we voelden ons opgejaagd. Ook was het zuurvlees erg droog.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Eten was goed.. Bediening redelijk en zitten op moment in verbouwing dus Jan daar niet veel van de zeggen.
Marta D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was zeer druk vw het concert van André Rieu, buiten was er geen tafel meer te krijgen. Het was een hete dag, er was geen airconditioning aanwezig we zaten te zweten als ik weet niet wat. Dat was super onaangenaam. Het eten was niet bijzonder lekker maar heel veel. Vanwege de top drukte was de bediening erg traag maar vriendelijk.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prima eten, waar voor je geld. Door drukte op het terras werden we een beetje vergeten, dat is jammer. Na bestelling werd het eten snel gebracht.
R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij hebben afgelopen zondag deelgenomen aan het ontbijtbuffet. Vorig jaar voor de eerste keer. Alles was goed verzorgd en genoeg keuze. Volgend jaar weer.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Hoofdgerecht deed niet echt aan de verwachting. Verder prima! Nog steeds het leukste terras van Maastricht en prima service
E. N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heeerlijke tournedos gegeten, zeer mals. Eten en drinken kwamen snel. Bediening vriendelijk, maar geen praatje ofzo.
Interieur donker, wel gezellig, maar als je goed kijkt kan het wel een renovatie gebruiken. Lekkere muziek en lekker warm binnen.
Prima voor deze avond (paar dagen Maastricht). En we slapen in het hotel dus kunnen zo ons bed inschuiven.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ontbijtbuffet was oké, lekker maar er had meer variatie aan beleg mogen zijn en extra dingen als vers fruit, yoghurtjes of zoetige hapjes.
Spinnetje S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We zijn hier van de week ook geweest en toen was alles prima, deze keer was helaas geen succes. Er werkt een nieuwe jongen in de bediening die zoveel fouten maakte dat het irritant werd. Bij het Limburgs plankje vooraf voor 4 pers zat net zoveel brood als voor 2 pers. Toen we om nog twee broodjes vroegen, kregen we na een kwartier eindelijk twee hele broodmandjes vol. Te laat en overdreven. Bij het hoofdgerecht (zalm) zat puree en spruiten terwijl op de kaart wilde rijst stond. Dit had gemeld moeten worden maar was niet gebeurd. Tafel werd slecht en laat afgeruimd en zo ging het maar door. Heel erg jammer.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Plaats nu het raam gereserveerd. Daar aangekomen bleek gelukkig een plek vrij te zijn bij het raam. Bordje gereserveerd nergens te bekennen. Voorgerecht was snel op tafel. Ik had geen voorgerecht en na 1 uur! nog steeds geen eten. Bij navraag zou het zo moeten komen. Afijn, na 10 minuten maar ook om de rekening en bleek dat mijn eten bijna klaar was. Dus nog even gewacht. Ik had kalfsschnitzel met risotto besteld. Kreeg ik een of andere schnitzel met aardappelpuree. Na een paar happen het eten teruggeven, tenslotte zat er vet in de schnitzel en ik miste de risotto. Op de rekening was mijn eten er netjes afgehaald en werd mij toen pas verteld dat de risotto op was. De drankjes die ik genomen had omdat het eten zo lang duurde stonden er ook nog op. Service ten top! Kortom mij zien ze daar niet meer.
Hhw.thamm T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Prima locatie in hartje Maastricht. Gezellige sfeer en lekker gegeten. Werd keurig gevraagd of wij de hoofdmaaltijd direct of later wilden, na de voorgerechten
Luther P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Met kerst hier een fantastisch 3 gangen menu gegeten. Mijn vrouw genoot van de pinxtos met seranoham en gamba en ik van de vis salade met verse tonijn! Wildduo en Dorade voortreffelijk. Dessert feestelijk! Bij binnenkomst was t een beetje rumoerig maar dat veranderde binnen korte tijd in een gezellig kerst sfeer. Bediening was uiterst attent.
wum D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
heel tevreden goed verzorgd aangenaam verblijf
Geert J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
"De keuken" kan 'n modernere en gezondere upgrade gebruiken (bij mezelf, uitgedroogd stoofvlees en bij mijn tafelgenote, geschifte saus bij de vis).
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben lekker gegeten
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige sfeercafe met goede gerechten voor een schappelijke prijs, goede bediening , vriendelijk personeel , leuke terras , met verwarming .