Meer informatie over restaurant Grand Cafe de Korenmolen

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe de Korenmolen

Daan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Afgelopen week gegeten bij de Korenmolen. De sfeer is hartstikke leuk, maar het eten wat je krijgt valt erg tegen. Ik bestelde de 'gamba's' voor €25 en kreeg een bordje met 5 garnalen met de grootte van een 2 euro munt. Dit waren echt geen gamba's en zijn precies dezelfde garnalen als die ik in een diepvrieszak bij de supermarkt koop. En dat voor 5 euro per garnaal. Misschien zat er een gouden randje aan en heb ik dat gemist, maar vond het echt een beetje jammer.
Micky P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gisteren met vrienden weer heerlijk gegeten in de korenmolen.
De sfeer is er altijd ontspannen en gezellig en het personeel super vriendelijk.
Ook altijd een wisselende kaart zodat er altijd een steeds wisselende keus is. ( kaart wisseld mee met de seizoenen.)
De Korenmolen is een echte aanrader.
Ook voor vegetariërs is er voldoende te kiezen.
Sjouke D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wat een genot! Heerlijke wild bouillon, gevolgd door hertenbiefstuk met heerlijke rode kool en peertjes, en crème brulée en Irish Coffee. Alles in uitstekende proporties en een fantastische samenhang van smaken. En dat alles in een heerlijke ambiance met een warme open haard en zeer vriendelijke bediening. Ik ben een doorgewinterde "buiten eter", maar dit was van uitzonderlijke kwaliteit. Direct twee nieuwe afspraken gemaakt. Wel van te voren bespreken! ????
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Geweldige ambiance, heel vriendelijke bediening en ongelofelijk lekker eten. We hadden wildbouillon vooraf, hertenbiefstuk met herfst groenten en tiramisu en creme brulee toe.
Smullen
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening, lekkere wijn en gratis karaf kraanwater erbij. Leuk dat je wat kleinere meerdere gerechten kan bestellen maar als je twee kleinere gerechten neem staat dat gelijk aan een normaal hoofdgerecht. de borden waren geweldig mooi opgemaakt en alles was van goede kwaliteit. We waren verleden jaar hier voor het eerst omdat we een weekend op de Veluwe waren en als we in de buurt zijn blijven we graag terug komen. Echt een top zaak!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Op een donderdag hier alleen gegeten omdat ik voor het werk in Eerbeek was. Helaas was het wel rustig in het restaurant. Ik twijfelde erg tussen de menu's. Bij elk menu mag je 3 gerechten en een dessert kiezen. Bij elk menu vond ik wel iets eruitspringen wat ik erg lekker vind. Daarom toch maar voor het verrassingsmenu gegaan. Aangegeven dat ik graag vlees en vis wilde en liever niet vegatarisch. En als dessert ging mijn voorkeur uit naar een kaasplankje. Nou wat een mooie gerechten. Verrast werd ik zeker. Eerst een eendenborst met eendenlever, daarna een rode poon met groente en de 3e gang kalfssucade met kalfszwezerik! Als dessert zoals gevraagd het kaasplankje! Vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om eens een bezoek te brengen aan de Korenmolen!
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij kwamen hier min of meer bij toeval terecht, maar wat een goede ervaring hebben we gehad. Heerlijke, creatieve smaken (bij de ribeye kregen we rabarbercompote, wat verrassend lekker was), de ribeye was mals en perfect gekookt, net als de bijbehorende gegrilde groenten, en het dessert "De korenmolen" was een kunstwerkje. Mooi, rustig decor (tafels niet te dicht op elkaar) en uitstekende bediening. Zeer aanbevolen.
Wibo01 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Prima restaurant, gezellige sfeer, gastvrij onthaal door de eigenaar! Heerlijk gegeten met z'n zessen. Borden mooi opgemaakt, vlees (Ribeye) prima gegaard, bijlagen voldoende en goed op smaak. Kortom, wij komen graag terug!
C. W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ook wij waren in landal coldenhove. Gezellig restaurant, buitenkant is wat minder maar binnen maakt alles goed. Gingen lunchen. Heerlijke thee tegen een normale prijs. Lekkere tosti met goede ham en ook dit tegen een redelijke prijs. Het was er vrij stil, open haardje was aan. Een restaurant om als we weer eens in de buurt zijn langs te komen.
Carola P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij verbleven (ook) op Landal Coldenhove, dat is ongeveer op 8 autominuten. Het is een gezellig en stijlvol ingericht restaurant, met openhaard en een fijn zitje bij de openhaard, min of meer landelijke stijl. We hebben hier geluncht met 2 kinderen van 5 en 6 jaar. Er zijn wat speeldingetjes voor de kinderen en wij nemen altijd graag kwartet mee...;-). Tosti's waren uitstekend, van een contactgrill en lekker vers brood, goede ham. Ook brood met filet americain en wrap met zalm waren mooi in balans en vers. De Korenmolen heeft een theekaartje, waar erg lekkere 'chique' thee op staat, tegen een gebruikelijke thee-prijs.
Hoewel de bediening aardig en correct was, toch een 7 voor de service. Dat wij 50 minuten moesten wachten op de lunch, vonden we echt veel te lang. Temeer nu er maar 3 andere tafels bezet waren en waarvan er 2 al gegeten hadden...
Al met al: als je in de buurt bent, zeker een aanrader!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een gezellig Eetcafe waar je bovengemiddeld goed kunt eten. Wij verbleven bij Landal Coldenhove en wilden graag wat anders dan op het park eten, en kwamen zo bij dit cafe uit: Een aanrader! De prijs kwaliteit-verhouding (ongeveer 30 euro voor 4 gangen) is top, het personeel vriendelijk en behulpzaam, en de inrichting gezellig.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gastvrije ontvangst, jassen aannemen, het haardvuur nog even extra opstoken naast de Chesterfield. Een amuse, het goede tapbier voor bij de Kerst. En gewéldig eten tegen een eetcafé tarief. Gaan!
Bic .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met enige regelmaat eten wij met het gezin bij de Korenmolen, dus nu ook met kerst. Eigenlijk voelt het als thuiskomen, gezellig en sfeervol. Mooie ambiance en goed eten, waaraan naar ons inzien veel zorg en aandacht wordt besteed. Kinderen zijn hier ook welkom. Gekozen voor 4 gangen kerstmenu met wijnarrangement, als hoofdgerecht hadden wij hertenrugfilet, voortreffelijk. Net als de andere gerechten en de bijpassende wijn.
Team Korenmolen in het nieuwe jaar zijn wij zeker weer van de partij!
Jomarc .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag met familie heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer bij de Korenmolen. De persoonlijke ontvangst door de gastheren was een prettig begin. De keuzemogelijkheden in het kerstmenu was goed, net als het eten. Altijd spannend is het of de eendenborst juist klaargemaakt is. Het was heerlijk, precies goed. De bediening zorgde op een vriendelijke manier dat het ons aan niets ontbrak. De ambiance heeft een warme uitstraling en de royale opstelling van de tafels in de nieuwe zaal gaf letterlijk en figuurlijk het gevoel van ruimte. We kijken terug op een mooie eerste kerstdag in de Korenmolen.
gj-m .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De Korenmolen is een mooi in de natuur aan een beekje gelegen restaurant met inpandige watermolen die ook nog in gebruik is. De ontvangst is werkelijk keurig: je jas wordt netjes aangenomen en ook aan tafel word je echt als een graag geziene gast ontvangen. Bij het eten kun je naast a la carte ook kiezen voor bijv. een 4-gangen (uit 20 gerechten) keuzemenu voor € 29,75. De garnituur was ruim voldoende, maar het stuk vlees van het hoofdgerecht vond ik wel wat klein. Alle waar naar zijn geld, zullen we maar zeggen. De hazelnootparfait aan het eind was inderdaad "parfait"; ik heb qua smaak nog nooit zo'n rijk geschakeerd en uitgebalanceerd nagerecht geproefd! Het aantal biermerken op de bierkaart vond ik wat beperkt. Er zijn nog zoveel andere brouwerijen met passende bieren, bijv. Jopen, Palm en Westmalle.
En dan de inrichting: voornaam, stijlvol met veel hout in rustgevende kleuren. Goede sfeerverlichting. En een sofa om vooraf nog even een glaasje te drinken bij het knappend haardvuur. Een heerlijk avondje uit!
Celine-Broekhuizen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Vorige week vrijdag hier met een vriendin gegeten. Gekozen voor het menu van met dessert van €29,75. De kaart klonk veelbelovend, de werkelijkheid was echter ontluisterend. De zalm was droog, de wildzwijnbiefstuk te hard gebakken, de gebrande geitenkaas leek uit de koelkast te komen (de naam doet iets anders vermoeden) en de desserts waren mierzoet en weinig subtiel.
Enige pluspunt was de bediening, correct en erg vriendelijk.
Waarschijnlijk een prima lokatie om zomers op het terras iets te drinken met een bittergarnituur erbij, maar wij hebben helaas niet de verfijnde gerechten kunnen ontdekken waar anderen over schrijven.
Beste mevrouw Broekhuizen,
Dank voor uw reactie.
Uiteraard vinden wij het jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Was dit ons direct vertelt dan hadden we misschien naar uw tevredenheid kunnen handelen.
Met vriendelijke groet, De Korenmolen, Johan van Zadelhoff
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
23,95 voor een zeer matige sate (gekozen omdat we geen zin hadden in het bestellen van meerder gerechtjes, als we dat willen gaan we wel naar een tapas bar), met karig friet, geen salade behalve een beetje kool gedrenkt in mayonaise. Wat mij betreft beneden de maat. Een jaar tevoren nog uitstekend zwijn gegeten hier, maar niets hiervan meer op de vernieuwde kaart. Mij zien ze hier niet meer terug.
Rien K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Met vrouw en vriend afgelopen maandag hier gegeten. Warme zaak met bijzonder vriendelijk
personeel. Heel leuk de keuze uit kleine gerechtjes zodat je precies naar je eigen smaak een maaltijd kan samenstellen. Kwalitatief 100% en leuke prijzen. Na afloop door de eigenaar spontaan een rondleiding aangeboden gekregen voor zijn lijnzaad oliemolen. Een bezeten man met een goed verhaal.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij de Korenmolen. Het nieuwe concept met de keuze voor 3 gerechtjes is ons goed bevallen.
De combinatie van de enthousiaste gastheren, de sfeervolle ambiance in het stijlvol verbouwde restaurant en de heerlijke gerechten maakt eten bij de Korenmolen altijd een culinair feestje.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Op het eerste gezicht een hollands doorsnee horeca-zaak met een gewone kaart en bediening. Aan de rand van een doorgaande maar wel rustige dorpsweg. Als je iets beter kijkt vallen echter al snel een aantal zaken op. Zoals de aanwezigheid van meerdere aan elkaar aansluitende terrassen, rokers, niet rokers, op het mooie gazon onder de bomen of meer in de zon. De kaart is verzorgd, niet al te veel keus maar zeker wel voldoende. De bediening tenslotte die voorkomend, representatief is, formeel zonder afstandelijkheid met gevoel voor detail. En dan het eten. Wij hebben besteld tomaten-paprikasoep, aspergesoep met zalmtartaartje, een carcpaccio-boerenbrood en een boerenbrood wit met file americain. Geweldige smaken, zeer goed bereid, mooie kwaliteit. Dat staat ons bij. Tot een half uur na de maaltijd proefden we een goede zachte en aangename nasmaak. Deze mensen zijn vakmensen. En voor wie er van houdt: naast het grand café bevindt zich een nog werkende korenmolen alwaar lijnolie wordt gewonnen.