Grand Café De Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Koperen Hoogte

Grand Café De Koperen Hoogte aan de A28 in Zwolle is een oude watertoren die vandaag de dag nog steeds bruist van de energie. Hier kunt u genieten van een kopje koffie met gebak, heerlijke lunch, High Tea en nog veel meer...

Vanuit de Koperen Hoogte kijk je namelijk uit over de visvijver. Neem plaats op het zonnige terras en droom weg bij het glinsterende water. Visliefhebber? Gooi dan gerust een hengeltje uit bij De Koperen Plas!

Het Grand Café is een sfeervolle plek met vriendelijke en gastvrij personeel. Kom gezellig lunchen in een oude watertoren bij Grand Café De Koperen Hoogte aan de A28 in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Koperen Hoogte

Dagelijks geopend.

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Koperen Hoogte

O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
de high tea voldeed niet aan wat er op de site geboden werd. Het was meer een snoeperij dan de een high tea. Er waren geen scones aanwezig en de sandwiches waren ook niet veel byzonders.
J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
In de Groupon deal stonden veelal hapjes die we niet ontvangen hadden bijv de garnalen kroketten, mesclun met eieren, geen mini croissants en maar twee bladerdeeg hapjes. Daarvoor had ik speciaal geboekt voor de garnalen kroketten.
Jammer. Voor de rest prima high tea.
Shalo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Lekkere hapjes, voldoende keuze, 2 hartige hapjes soorten in tegenstelling tot wat er geschreven stond, dat er 3soorten waren.
Verder waren er ook 6 soorten warme snacks, wat weer meer was.
Dus al met al heerlijk gegeten.
Rustig hoekje. Aardig personeel.
Leuk om nog even Maritiem museum te bekijken wat eronder zit.
En kleine wandeling te maken rond het meer wat er achter ligt.
Janni B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij komen er zeker weer
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
De eerste ronde van de high tea was prima, heerlijke hapjes. De tweede ronde, de warme hapjes vielen tegen. Niet al te warm en andere hapjes dan vantevoren aangegeven.
De bediening en de ontvangst waren uitstekend.
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Helaas een enorme teleurstelling. High tea gereserveerd, maar een groot deel van de hapjes die op de kaart stonden niet gehad. Zoals: de scones met cream en jam, het garnalen kroketje. De broodjes waren anders dan op de kaart en helaas heel klef. Wel aan de bediening gevraagd, met kaart erbij, maar nauwelijks reactie. Voor ons nooit meer...
G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
High tea gehad met vrienden. Dit was erg lekker in een gezellige omgeving. De bediening was vriendelijk en verzorgd. Zeker een herhaling waard.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Prima gelunched. We hadden de high c en werden verwend, het woei een beetje maar alles bleef gelukkig staan en we konden lekker buiten zitten.
minie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Bij het kopen van de bon kregen wij het idee boven in de watertoren de high tea te krijgen. Dit was dus een grote tegenvaller
Frederika H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Een voortreffelijke high tea. Een zeer vriendelijke ober en lekkere hapjes! We hebben heerlijk buiten gezeten met uitzicht op het water.
Alide E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
We hebben buiten gezeten dus helaas de toren niet van binnen gezien. De high tea was heerlijk, veel keus en ruim voldoende. We waren dik tevreden.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Een heerlijke high tea gehad op het sfeervolle terras aan het water. Vriendelijke ontvangst en goede service. Een aanrader!
Ayse D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij zien hier met het gezin geweest voor een High-C. We hebben gezeten op het zonneterras met een geweldig uitzicht op het water. We werden uitstekend geholpen door de aanwezige medewerkers. Onze bestellingen werden snel opgenomen en gebracht. Af en toe werd er gevraagd of alles naar wens was. Het eten (vis) was van goede kwaliteit en de smaak was goed. Kortom, alles was perfect. Ik zou de koperen hoogte zeker aanraden en kom natuurlijk snel weer terug!
André W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Al jaren langs de watertoren gereden. Nu eindelijk eens naar binnen gegaan. Wat een verrassing! Een restaurant met een sfeer die je van buitenaf niet zou verwachten. Wat een prachtige aparte inrichting. Alles mooi afgewerkt en ook de maaltijd goed verzorgd. Je kunt verschillende sferen kiezen binnen de bijzondere ruimtes op de begane grond. Wij hadden een high tea. Erg lekker maar er zouden naar onze smaak wat meer kleine sandwiches bij kunnen en iets minder kleine zoete hapjes. verder Okee! Wij komen zeker weer eens terug.
Kirstensigrid .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het high C arrangement was top. Gezien de tijd liep er alleen weinig personeel rond om drankjes op te nemen. Niet een heel groot probleem, maar dat jon iets beter.
R M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Fijne, rustige omgeving en vriendelijk personeel, genoten van een high C, die leuk geserveerd, goed verzorgd en erg lekker was!. Verschillende soorten gebakken vis, gerookte vis en diverse sausjes. Zeker een aanrader.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben, moeder en twee dochters, van een heerlijke high tea genoten. Alles was goed verzorgd. Mooie locatie, prima service. Dit gaan we nog eens doen.
Greetje N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijke high tea gehad!!! Alles erop en eraan!! Geweldig!!! Veel variatie, er was heel veel. We hebben er enorm van genoten!
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De ontvangst was erg goed geregeld door het personeel. Het was als thuiskomen met de hele familie. Bedankt allemaal voor deze onvergetelijke avond.
J. .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben een prima lunch voor 41 personen gehad ter gelegenheid van ons 50-jarig huwelijksfeest. Heel hartelijk bedankt.