Grand Café De Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Koperen Hoogte

Grand Café De Koperen Hoogte aan de A28 in Zwolle is een oude watertoren die vandaag de dag nog steeds bruist van de energie. Hier kunt u genieten van een kopje koffie met gebak, heerlijke lunch, High Tea en nog veel meer...

Vanuit de Koperen Hoogte kijk je namelijk uit over de visvijver. Neem plaats op het zonnige terras en droom weg bij het glinsterende water. Visliefhebber? Gooi dan gerust een hengeltje uit bij De Koperen Plas!

Het Grand Café is een sfeervolle plek met vriendelijke en gastvrij personeel. Kom gezellig lunchen in een oude watertoren bij Grand Café De Koperen Hoogte aan de A28 in Zwolle.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Koperen Hoogte

Dagelijks geopend.

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Koperen Hoogte

Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Een heerlijke high tea gehad op het sfeervolle terras aan het water. Vriendelijke ontvangst en goede service. Een aanrader!
Ayse D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij zien hier met het gezin geweest voor een High-C. We hebben gezeten op het zonneterras met een geweldig uitzicht op het water. We werden uitstekend geholpen door de aanwezige medewerkers. Onze bestellingen werden snel opgenomen en gebracht. Af en toe werd er gevraagd of alles naar wens was. Het eten (vis) was van goede kwaliteit en de smaak was goed. Kortom, alles was perfect. Ik zou de koperen hoogte zeker aanraden en kom natuurlijk snel weer terug!
André W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Al jaren langs de watertoren gereden. Nu eindelijk eens naar binnen gegaan. Wat een verrassing! Een restaurant met een sfeer die je van buitenaf niet zou verwachten. Wat een prachtige aparte inrichting. Alles mooi afgewerkt en ook de maaltijd goed verzorgd. Je kunt verschillende sferen kiezen binnen de bijzondere ruimtes op de begane grond. Wij hadden een high tea. Erg lekker maar er zouden naar onze smaak wat meer kleine sandwiches bij kunnen en iets minder kleine zoete hapjes. verder Okee! Wij komen zeker weer eens terug.
Kirstensigrid .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het high C arrangement was top. Gezien de tijd liep er alleen weinig personeel rond om drankjes op te nemen. Niet een heel groot probleem, maar dat jon iets beter.
rmebreda .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Fijne, rustige omgeving en vriendelijk personeel, genoten van een high C, die leuk geserveerd, goed verzorgd en erg lekker was!. Verschillende soorten gebakken vis, gerookte vis en diverse sausjes. Zeker een aanrader.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben, moeder en twee dochters, van een heerlijke high tea genoten. Alles was goed verzorgd. Mooie locatie, prima service. Dit gaan we nog eens doen.
Greetje N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijke high tea gehad!!! Alles erop en eraan!! Geweldig!!! Veel variatie, er was heel veel. We hebben er enorm van genoten!
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De ontvangst was erg goed geregeld door het personeel. Het was als thuiskomen met de hele familie. Bedankt allemaal voor deze onvergetelijke avond.
J. .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben een prima lunch voor 41 personen gehad ter gelegenheid van ons 50-jarig huwelijksfeest. Heel hartelijk bedankt.
D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een hightea geboekt. Was heerlijk en tot onze verrassing kwam daarna nog warme hapjes.
Echt een aanrader. Mooi uitzicht boven vanaf de toren.
Voor herhaling vatbaar!!
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een erg gezellige, prachtige, nette locatie voor een etentje/high tea. Aardig personeel en een nette bediening. De ruimte waarin wij zaten (bibliotheek), is een knusse, gezellige locatie voor een feestje. Graag komen wij nog eens terug.
T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
zeer vriendelijk personeel, erg leuk ontvangen! alles was heerlijk en ze waren erg gastvrij, mochten rustig even rondkijken en met de lift naar boven
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We gingen voor de High tea, zaten in het bos restaurant. Moesten steeds zelf vragen om het water en de theezakjes. Veel bonbons en de rest stelde helaas weinig voor.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Genoten van een heerlijke high tea. Echt een aanrader. Het enige minpuntje is; Als de wind verkeerd staat en het is koud buiten dan krijgen ze het binnen ook niet warm.
Feike B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prachtige service; door enorme file waren we 1,5 uur later dan gereserveerd (na formele sluiting grand café) en kregen toch nog onze heerlijke high tea geserveerd ???? hartelijk dank!!!
Gery H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Mijn vriendin en ik hebben een high tea gehad bij jullie en die was prima verzorgd.
Mooie ambiance en een gezellige sfeer, we komen vast nog eens terug om iets bij jullie te eten of nog eens een high tea te nuttigen.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
High Tea genoten in de Koperen Hoogte Grand Café. Een aanrader voor iedereen. Lekkere hapjes in een heel gezellig ingerichte bibliotheek. Het warme gedeelte een ware verrassing! Wij vonden het fantastisch!
mariska_x .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Locatie en eten is goed.

Bediening minder.

Wij (4personen) moesten zelf steeds vragen voor nieuw thee water en theezakjes. Zou handiger zijn als er een theebox op tafel staat ipv een schoteltje met een paar theezakjes
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Sorry, maar ik ga klagen.
Mijn zusje had via via een bon geregeld voor een high tea bij de Koperen Hoogte. Dus wij zijn vandaag gezellig naar dit restaurant gereden.
De ontvangst etc. was allemaal in orde, maar die high tea........ was echt dra-ma-tisch slecht.
Volgens mij is echt niets zelf gemaakt, behalve twee ieniemie stukjes brood met ham en kaas ertussen. Maar hiervan was de bovenkant keihard. Het heeft gewoon een paar uur in de keuken gelegen. Ook de twee croissantjes met zalm waren totaal niet vers. De rest leek ook nergens op, allemaal kant en klare producten.
Nadat ik er iets van had gezegd, werd het vers gemaakt, ja ja. Een stukje kregen we ervoor terug.
Daarna kregen we nog wat. Allemaal gefrituurde ‘rommel’.
De koperen Hoogte moet zich echt schamen. Mijn zusje heeft de bonnen gekocht en ik vroeg haar wat ze had betaald, ze zei iets van 20 euro. Ook dat is ieder 10,00. Dat is inderdaad ook weinig geld, maar doe het dán niet.
Stop hiermee. Ik vond het heel sneu voor haar en heb gezegd dat ik het lekker vond.
Koperen Hoogte dit doet je naam geen goed.
Bah, zo jammer.
Liauitapeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het AH arrangement voor de High Tea gebruikt.
De prijs absoluut niet waard - ook niet nu 'twee voor de prijs van één' van toepassing was.
Bij de telefonische reservering gevraagd of wij ook even op de hoogste etage mochten kijken i.v.m. het uitzicht - dat zou wel mogelijk moeten zijn, hoewel eigenlijk alleen maar voor diner-/restaurantgasten.
Helaas - bij aankomst mochten wij even met de lift naar de 12 etage maar absoluut niet in het restaurant kijken - want in de avond werden veel gasten verwacht (??!). Domper(tje) nummer één.

De high tea: een bakje/schoteltje om een gebruikt theezakje op te leggen ontbrak op de tafels zodat het al snel een natte boel op tafel werd.
De kwaliteit van de eerst gepresenteerde etagiaire met zoetigheden viel enigszins tegen: het kleine cupje vers (?) fruit bovenop bestond uit zo'n 10 miniscule stukjes divers fruit waarbij al van enige verdroging sprake was.
De aardbeicrème op cakegebak was ook al enigszins verdroogd.
Daarna domper nummer twee: de hartige warme hapjes vielen tegen.
Van de paar kleine hapjes, met royale tussenruimte om het bordje nog optisch gevuld te laten lijken, was slechts één kaashapje in bladerdeeg geserveerd.
Van de twee garnalen(?)kroketjes was er één in de frituur ontploft en grotendeels leeggelopen. En dan 'gewoon' serveren met de open gebarsten kant naar boven.
Over het kaashapje en het kroketje een melding gemaakt - deze werden later alsnog geserveerd.
Het in verhouding grote bakje op een flinke hoeveelheid jonge spruit was gevuld met (kant-en-klare) loempiasaus. Zó uit de fles geknepen. Bij navraag waar deze saus voor was bedoeld: dat was voor de kroketjes.....
De zachte, toch al niet uitgesproken smaak van het kleine kroketje zou volledig zijn weggeblazen.
Het bakje saus zakje op de berg spruit al snel om waardoor de bladerdeeghapjes al snel met de bodem in de uitgelopen pittige saus lagen.

Er werd geen uitleg over de geserveerde hapjes gegeven.
De klacht over de ontbrekende hapjes (kan de keuken die paar hapjes niet tellen: 2 gasten en dan voor ieder één hapje?) werd wel opgelost, verder werd op onze toch ontevreden opmerkingen niet gereageerd.

Dus: een mogelijk diner in deze zaak is voor ons niet direct een optie!
Jammer van de rit (van een half uur enkele reis) om iets lekkers te ervaren en wat uitzicht te hebben.