Grand Café De Kleine Waarheid

Lombardsteeg 7 1811 LA Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café De Kleine Waarheid

Bij Grand Café De Kleine Waarheid in Alkmaar, kunt u in een ongedwongen huiselijke sfeer, genieten van de meest heerlijke gerechten. Wij serveren lunch, een eenvoudige maaltijd tot een compleet vijf gangen diner. Of u nu alleen komt of met een grote groep, wij zorgen ervoor dat u een fantastische avond heeft.

Onze kracht ligt vooral in de jarenlange ervaring met vlees. Ons familiebedrijf is van oudsher horecavleesleverancier. Dit vindt u terug in de kwaliteit van onze vleesgerechten.

Daarnaast hebben wij een passie voor vergeten Hollandse gerechten en groenten, deze zijn uiteraard op de kaart en als wisselend menu terug te vinden.

Buiten onze a la carte kaart serveren wij onbeperkte proeverijen van meer dan 30 lekkernijen. U kunt dan 2.5 uur lang onbeperkt genieten vanaf €17,50 per persoon.

U bent van harte welkom in ons gezellige restaurant. Wij zijn iedere dag geopend vanaf 11:00 uur en de keuken is geopend tot 22.00 uur. Daarna bent u natuurlijk nog van harte welkom om gezellig aan de bar een drankje te drinken!

“Eet wat gaar is,
drink wat klaar is,
en spreek wat waar is.”
Dat is de Kleine Waarheid !

Wilt u na 22:00 uur nog genieten van onze gastvrijheid? Dan kunt u altijd terecht in ons bruin café het Hartje, aan het Waagplein.

Meer informatie over restaurant Grand Café De Kleine Waarheid

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Grand Café De Kleine Waarheid

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke omgeving maar een beetje lawaaiig.bediening zoals altijd top.
Het eten is goed en voldoende.
Prijs kwaliteit is goed
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten!
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prima restaurant. Aardig personeel, maar zouden wel wat meer mogen letten op lege glazen. Voor hen uiteindelijk ook een win-win lijkt mij.
Ging een beetje dorstig de deur uit.
Prijs kwaliteit klopt!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellig en huiselijke sfeer om in te eten met een goede bediening
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was super lekker
De sfeer was huiselijk
Bediening was vriendelijke
Het was een super avond
Met vrienden of familie het is echt de moeite waard.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gisteren ben ik met twee vrienden wezen eten bij Grand Café De Kleine Waarheid. Het eerste wat mij bij binnenkomst opviel, was de antieke inrichting en sfeer. Dat is naar mijn idee iets wat helemaal bij het stadsbeeld van Alkmaar past. Ik had online gereserveerd. Echter er was iets mis gegaan met de reservering, maar dat was geen probleem. We kregen een tafel voor 3 personen toegewezen. Het eten was ook heel erg lekker. Vooraf had ik een soepje genomen en deze werd in een klein pannetje geserveerd. Als hoofdgerecht had ik spare-ribs en ook die smaakten heel mals. Het enige verbeterpunt vind ik het meubilair. Dat is naar mijn idee nogal beschadigd. Voor de rest ben ik zeer tevreden over het restaurant. Ik zou het een ieder kunnen aanraden.
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Perfect
Jos en Hester K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Was erg luidruchtig door een bedrijfs feest
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ontvangst en bediening uitermate vriendelijk en deskundig! Eten van prima kwaliteit! Entourage warm, huiselijk en gezellig. Samengevat: Maken meer waar dan publicaties weergeven. Publicaties mogen iets minder bescheiden.
Thea U.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben de proeverij gedaan. Leuk concept voor mensen die niet kunnen kiezen. Zo kun je van alles wat proeven. Onze dessertkeuze werd aangevuld met bolletjes ijs/slagroom. Heerlijk maakte het helemaal af.
Sfeervol restaurant, heerlijk gegeten dus zeker een aanrader.
Yneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik had tongfilet Picasso. De tongfilet was goed,maar er zat weinig fruit op en gember heb ik helemaal niet geproefd.
Het voorgerecht was lekker.
A G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
soms was er een gerecht te weinig en stote de bediening een glas wijn om en deze werd NIET verrekend
DOM DOM DOM.!!!
Maar voor de rest was het prima
Maria A. M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten. Restaurant was versierd vanwege Valentijnsdag Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat niemand kwam vragen of we nog een dessert wilde. Dit denk ik vanwege de drukte
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker eten voor een leuke prijs. De bediening die is ook prima.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekker gegeten voor weinig centen.
Didi E.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We waren op een vrijdag avond met twee stellen uiteten ( tussen 25 en 35 jaar ) Helaas, zwaar teleur gesteld. De ober was echt top! Super aardig, netjes en perfecte service. Ook op de sfeer en locatie is niets aan te merken. Helaas was het eten echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Vooral het vlees... tataar was kauwgom, we kregen het echt alle vier niet weg. Kip sate was echt gort droog en hard....spare rips was verkoolt laagje op bot. over het algemeen was eten gewoon onder de maat. Ik ben echt niet moeilijk en weet ook dat je voor een bedrag van 25 euro ( diner proeverij 2,5 uur onbeperkt ) niet te veel moet verwachten. Maar dit was echt triest .... Voor ons was dit de eerste en de laatste keer. En ik zou het ook zeker niet aanraden. Of misschien alleen voor een borrel want de ober/ gastheer was echt top !
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
een kleine maar gezellig etablissement, met dichtbij ruime parkeer gelegenheid.
de bediening was zeer vlot en was erg vriendelijk
Maar het belangrijkste: het eten was heerlijk en ruim voldoende Een aanrader
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel gezellig, huiselijk ingericht, fantastisch lekkere gerechten, prima prijs, met kinderen, erg fijne avond gehad!! Zeker een aanrader. ook met grotere groepen erg leuk. Ook kan je een proeverij doen, dan krijg je allemaal kleine gerechtjes, ook dat is een aanrader :)
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten karamel toetje toe ????♥️aanrader