Grand Cafe de Horlogerie

Woensdag en Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op maandag avond met twee personen gegeten in de Horlogerie in Culemborg. We waren op zoek naar een echte goede Italiaan, en hebben ons oog laten vallen op dit restaurant. De aankleding is Italiaans, de gerechten zijn Italiaans. Maar de smaken waren anders dan anders, wat ons betreft in de positieve zin, maar niet herkenbaar traditioneel Italiaans. Geen pizza maar wij hebben lasagne en pasta carbonara op. Met tomatensalade. Helaas geen wijnkaart, wat voor ons betreft een gemis is. Maar de huiswijn smaakte prima. Volgende keer weer? Misschien wel.
GerardEnAgnes .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten in deze leuke en tijdelijke setting als decor voor een op te nemen televisieserie over een Italiaanse mafiafamilie. Het eten was er werkelijk voortreffelijk en ruim voldoende. Wij gaan hier zeker snel weer eten. Groet Gerard en Agnes
Rickerrock1 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Vernieuwde kaart en zeer attent personeel. De sate van kippedijen is echt fenomenaal en de bavette perfect klaargemaakt en groot! Hertebiefstukje met hertesukade was ook erg lekker, maar beetje karig qua hoeveelheid. We zijn met onze twee kinderen gaan eten en het was geen probleem om van de hoofdgerechten ook halve porties te serveren. Bediening erg vriendelijk, hier gaan we zeker naar terug, aanrader. O
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wij zijn met vijf personen heerlijk wezen eten, mooie kaart, mooie gerechten.
De kok die zijn gezicht liet zien en fijne bediening.
Een echte aanrader om eens te gaan eten in een ontspannen entourage.

Ans König
An Ne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Leuke zithoek bij de ingang. We hebben prima gegeten voor een goede prijs.
Vriendelijke bediening. Aanwinst voor Culemborg!
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Vandaag met dit heerlijke weer even een rondje door de stad gelopen. Bij de Horlogerie aangekomen spontaan zin in wat lekkers, we kozen voor de daghap. Een lekker glas bier, lekkere wijn en vriendelijke bediening maakt de heerlijke ribeye compleet.
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Kerstdiner met een groep van 11 man. Lekker gegeten voor een mooie prijs. Gezellige en warme entourage, prachtige bar en leuk personeel.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Leuk grand café met prima prijs-kwaliteit verhouding en prettige bediening. Een kleine kaart maar toch voor iedereen wat wils.

Als vooraf de gamba's, dat viel tegen. Het waren weliswaar grote garnalen maar geen gamba's. De carpaccio was erg smakelijk. Het Betuws Eendje is een echte topper, de eendenborst was heerlijk en in combinatie met rilette en de appelchutney een echte aanrader.

Als hoofdgerecht de parelhoenderfilet met bospaddestoelen saus, prima gerecht, de saus net even anders en niet te romig. Voor de kleine eter: er is veel pasta, maar die kan je makkelijk terzijde schuiven.
Als hoofdgerecht de Surf en Turf, ossehaas (prima bereid) met gamba's (ook hier weer grote garnalen).
De biefstuk van de haas was zoals gevraagd medium rare (prima bereid, Top!), en echt om te zuigen.
Dit alles afgemaakt met 2 puntzakken frites en een grote bak salade.

Djm V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Een geplande snelle hap werd onverwacht culinaire gezelligheid! Maanden geleden waren we hier al, toen niet onder de indruk van een laf sateetje,, maar sinds kort is er een nieuwe chef kok gekomen, die van een zeer goed restaurant is gekomen waar we al jaren lekker eten. En dat is te merken! We planden alleen een hoofdgerecht, maar de aanblik van t bord deed onmiddelijk anders beslissen: buiten de kaart om hadden ze een aardappel-prei soep met gamba's. Door ons beiden besteld met als mededeling dat mijn tafelgenoot geen schaaldieren mag: werd een zalig ossenhaas spiesje voor in de plaats geserveerd! Het hoofdgerecht: lamsstoof met couscous, is zeer goed bereid. Kruidig, zout, zoet, heerlijk. Voor een toetje hebben we geen ruimte meer, maar we komen zeker terug om eens een toetje te nuttigen! In plaats daarvan een goede koffie met wat lekkers -helaas niet huisgemaakt- erbij, en ontzettend aardige en attente bediening. Het was niet druk, maar zo te proeven is dat omdat het een nieuwe zaak is. Zal snel vol lopen dunkt ons.