Grand café De Hildenberg

Gruun 5 8426 NA Appelscha Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand café De Hildenberg

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor- en hoofdgerecht op met mijn tafelgenoot. Verrast door een amuse. Alle gerechten en bijgerechten goed van smaak, mooi gepresenteerd en goede porties. Bediening vriendelijk en kordaat, maar niet heel enthousiast. Je voelt je niet direct speciaal als gast. Inrichting beetje oudbollig. Terras beetje kaal. Aanrader vanwege de gerechten!
Helmagast .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We waren vanwege de onbekende omgeving iets te laat. Het was een frisse dag en wij hadden het koud. Als eerst kregen we een heerlijke warme soep; verwarmend. Erna een verrassend hoofdgerecht, leuke salade; ook het nagerecht was heel lekker. Wij zouden hier zo weer gaan eten.
roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Soep niet goed warm. Warme groente was lauw en patat ook. Was maar voor 1p gedekt en pas na opmerking werd er na het serveren vd soep iets aangedaan
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Op het park Hildenberg verbleven en meestal is een restaurant maar zozo maar hier hebben we echt lekker gegeten. En voor een goeie prijs, 3 gangen voor 25,00 incl. 1 consumptie. (met afrekenen wel even erg in hebben dat ze de drankjes niet berekenen).
Je had keuze uit 2 soorten soep, maar die mocht ik ook wisselen voor een andere soep. Salade is leuk opgemaakt en er wordt genoeg patat op tafel gezet.
Dus verblijf je op het park (of ergens anders in de buurt) dan kan je hier goed eten.