Grand café De Hildenberg

Gruun 5 8426 NA Appelscha Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café De Hildenberg

Uitkijken over de golfbaan van buitenplaats de Hildenberg; dat kan hier en dat kan onder het genot van een drankje of een goed bereide maaltijd! Een bijzondere plek in Zuidoost Friesland waar gastvrijheid en gezelligheid het ritme van de dag bepalen. Heb je zin om te ontspannen en jezelf eens te verwennen? Neem dan plaats op het terras of binnen in het restaurant en leun achterover terwijl jij en je tafelgenoten culinair in de watten worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Grand café De Hildenberg

• : Parkeerplaats

Maandag t/m woensdag van 10:00 uur tot 17:00 uur
Woensdag t/m zondag van 10:00 uur tot 21:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Grand café De Hildenberg

Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Lekker geluncht op het terras. Vriendelijke en vlotte bediening.
janfam .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Tijdens een fietstocht met mijn vrouw geluncht in De Hildenberg. Het was heerlijk weer, zodat we buiten op het grote terras konden zitten. De ontvangst en bediening waren erg gastvrij en correct . De lunchkaart biedt meer dan voldoende keuzemogelijkheden. Ik koos voor het stokbrood met zalm, plus een glas melk. Het was mooi opgemaakt en werd uitgeserveerd op een bord. De hoeveelheid was OK en de smaak goed, dit inclusief een heerlijke cocktailsaus. De melk was lekker koel, prima. De verhouding prijs/kwaliteit is in orde. De Hildenberg is een aanrader.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, maar het was erg jammer dat we de enigen waren in het restaurant. Daarnaast hadden ze ook geen muziek aan, dat maakt het dan nog stiller en het mocht wel iets warmer. Hier ligt een kans voor meer marketing en acties om de zaak ‘s avonds gezelliger te laten zijn.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke plek om te eten maar wij kwamen terwijl er 2 grote gezelschappen waren en wat een geluid dan, echt te rumoerig! Helaas waren om 19.00 uur de spareribs al op? Beetje jammer..... Toen gekozen voor sate. Het gerecht was erg lekker maar de sate heeft niets met sate te maken. Te flauw, niet gekruid zoals sate en veel te veel vlees. Als ze het kipdij met satesaus hadden genoemd was het een prima gerecht geweest. Desalniettemin een prima restaurant en zouden we in de buurt zijn dan gaan we er echt nog wel een keer eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten in dit restaurant. Vriendelijke bediening en royale porties ook met de AH actiebon. Je kunt er kiezen uit 2 voorgerechten,4 hoofdgerechten en 2 desserts. Komen zeker terug!
Han F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ontspannen sfeer, prettige en attente bediening, goede prijs/kwaliteitsvertoning. Kortom adres om te noteren?
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima verzorgde maaltijd, creatief en verse producten gebruikt. Mooi opgemaakt bord.
Goede en vlotte bediening.
Voor AH mogelijkheid beperkte keuze, maar wel erg goed verzorgd. De kaart verder lezend nodigt zeker uit nog een keer terug te komen.
de locatie ligt ook erg mooi.
Jeltje V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht.
Het was druk er was een groot gezelschap,van een vereniging ,waar prijzen werden uitgereikt.
Ik kan slecht tegen veel lawaai, en heb na een poosje vriendelijk gevraagd of er ook een mogelijkheid was om ergens anders te mogen zitten.
Alle lof voor het vriendelijke personeel,die voor ons een rustigere plek creëerde. Het eten was heerlijk en de bediening zeer attent.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten er was een genoeg keuze ook in het maandmenu, vriendelijke bediening, en het was er kindvriendelijk
Nanette B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Je moet hier geen haast hebben.. tussen bestellen en eten zit gemiddeld zo’n 90 min. Wachttijd. Er waren gasten die nog langer moesten wachten .Het eten was lekker , maar zal er zeker niet nogmaals gaan eten.
A V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooi en gezellige sfeer in het restaurant. Het eten was heerlijk. Ruim voldoende. En het personeel vriendelijk en correct. Top !
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hartelijke ontvangst.Gezellige omgeving. Eten, boerenschnitzel en biefstuk, waren prima. Als we in de buurt zijn zal onze keuze zeker weer op de Hildenberg vallen.
pietwijnen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
we hebben heerlijk gedineerd met onze familie in een gezellige ambiance. Het kwam goed uit dat we hier onze AH restaurantbonnen konden inleveren. Het was een keuze uit het maand menu en smaakte voortreffelijk.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten, via AH restaurant actie.
Keuze uit driegangenmenu . Vriendelijke bediening.
Bij de wijn kregen we een karafje water voor € 2.00, wat we zeer redelijk vinden. (Inplaats van al die dure watertjes in een gekleurde fles)
Niek Z.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten in een gezellige en lichte ruimte. Kwaliteit van het eten was heel goed en uitgebreid. Bediening was vriendelijk,vlot doch niet gejaagd. Prijs kwaliteitsverhouding was prima,kortom een aanrader!
A.M. L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vlotte attente bediening ,gemoedelijke sfeer.
Lekker gegeten voor herhaling vatbaar. Mooie rustige ligging aan de golfbaan.
Een aanrader????????
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heerlijk gegeten. leuke bediening die nergens moeilijk over deden.
mooi uitzicht vanaf het terras op het golf terrein.
margokroezen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Heerlijk rustig en toch gezellig, met mooi uitzicht over het groen.
we kregen een leuke ronde tafel , en keuze it het 3 gangen maandmenu, waar voor ons allemaal wel iets lekkers bij zat.
De bediening was heel attent en we hadden alle tijd en rust om gezellig met vrienden te eten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Grand Café Hildenberg is aan te raden. Goede ontvangst (al had men niet rekening gehouden met mijn wens om een rustige/lichte tafel te krijgen). Na herhaald verzoek, ter plaatse, werd dat geregeld.
Eten, drinken, bediening; prima.
Hildenberg ligt prachtig bij de golfbaan van Appelscha. Het is even zoeken maar zeker de moeite waard.
Geert J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017