Grand café De Hildenberg

Gruun 5 8426 NA Appelscha Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café De Hildenberg

Uitkijken over de golfbaan van buitenplaats de Hildenberg; dat kan hier en dat kan onder het genot van een drankje of een goed bereide maaltijd! Een bijzondere plek in Zuidoost Friesland waar gastvrijheid en gezelligheid het ritme van de dag bepalen. Heb je zin om te ontspannen en jezelf eens te verwennen? Neem dan plaats op het terras of binnen in het restaurant en leun achterover terwijl jij en je tafelgenoten culinair in de watten worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Grand café De Hildenberg

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag vanaf 10:00

A.M. L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Vlotte attente bediening ,gemoedelijke sfeer.
Lekker gegeten voor herhaling vatbaar. Mooie rustige ligging aan de golfbaan.
Een aanrader????????
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heerlijk gegeten. leuke bediening die nergens moeilijk over deden.
mooi uitzicht vanaf het terras op het golf terrein.
margokroezen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Heerlijk rustig en toch gezellig, met mooi uitzicht over het groen.
we kregen een leuke ronde tafel , en keuze it het 3 gangen maandmenu, waar voor ons allemaal wel iets lekkers bij zat.
De bediening was heel attent en we hadden alle tijd en rust om gezellig met vrienden te eten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Grand Café Hildenberg is aan te raden. Goede ontvangst (al had men niet rekening gehouden met mijn wens om een rustige/lichte tafel te krijgen). Na herhaald verzoek, ter plaatse, werd dat geregeld.
Eten, drinken, bediening; prima.
Hildenberg ligt prachtig bij de golfbaan van Appelscha. Het is even zoeken maar zeker de moeite waard.
Geert J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellig en heerl
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Nu voor de 2e keer heerlijk gegeten met de AH actie.vriendelijk personeel en ruime keuze van het maandmenu.komen zeker weer terug.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Het was rustig en gezellig. We werden vrij vlot bediend. De kwaliteit van het eten was goed. Meer groente dan in de meeste restaurants, wat we erg op prijs stelden. Het bestelde was leuk opgemaakt, wat het genieten verhoogde. De menukaart bood voldoende mogelijkheden om nog eens terug te komen.
Nynke A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hier gegeten op 7 juli. We waren getipt dat de huidige kok een goede is. De ambiance is prettig, fijne stoelen, tafel groot genoeg en leuk aangekleed en met een prachtig uitzicht op de golfbaan. We moesten wel wat lang wachten. Het was dan ook druk. Na een uur werd het eten geserveerd. We aten door tijdsdruk alleen een hoofdgerecht. Mijn 'Tonijn Nicoise' was een grijs stuk droge vis op een allegaartje aan warm/lauwe groente. Bij de disgenoot waren de spareribs te zoet en droog. De gebakken aardappelen waren ook droog en taai. De bijbehorende salade kwam pas na vragen.Jammer.
n K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
leuk restaurant bij golfbaan. mooie ambiance. goede keuze uit minimaal 3 verschillende soorten voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. vlotte leuke bediening. heerlijk gegeten. vooral dame blanche als nagerecht was de lekkerste afsluiting van het menu.
Smulbeer1970 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening, erg smakelijke gerechten, ruime porties. Wij aten de mosterdsoep en pomodorisoep vooraf (beide goed gevuld en erg lekker), daarna de schnitzel (lekker mals) en spinaziequiche (erg smakelijk), lekker veel knapperige groenten bij beide gerechten. En tot slot allebei een voortreffelijke dame blanche met heerlijke chocoladesaus (in apart bakje). We komen hier zeker nog eens terug! Goede zet dat eigenaren van Leafs nu ook dit restaurant hebben. Beide restaurants zijn een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijke pittige mosterdsoep met spekkies gevolgd door gevarieerd vispannetje en als "toet" een dame blanche waar je U tegen zegt. Prettige en vlotte bediening. Geen opdringerïge achtergrondmuziek, maar wel een muziekje dat de sfeer zeker ten goede komt.
Dit alles met dank ook aan AH, maar ook zonder die kruidenier is De Hildenberg zeker de moeite waard.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Eten was zeer goed en ruime keuze voor elk wat wils. Moesten wel lang wachten op het hoofdgerecht en kwamen wel elke keer vragen of we wat wilde drinken,
klm73074 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We waren hier met de AH restaurant bon. De keuze viel mijn vrouw tegen, maar nadat ze het hoofdgerecht kreeg maakte dit alles goed. Ze had nog nooit zo'n lekkere quiche gegeten. Ook de schnitzel was goed gebakken en net zoals de soep Pompadori was deze goed gevuld. De dame blanche was precies groot genoeg. Al met al was het een goede keuze om hier te eten.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor ons een mindere ervaring. Prijs kwaliteit helemaal niet in verhouding. Armzalig portie frites bij hoofdgerecht, in coupe aardbeien nauwelijks aardbeien, kinderijs zonder surprise (bij navraag bleek die op te zijn). Bij deze prijzen verwacht ik veel meer.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor- en hoofdgerecht op met mijn tafelgenoot. Verrast door een amuse. Alle gerechten en bijgerechten goed van smaak, mooi gepresenteerd en goede porties. Bediening vriendelijk en kordaat, maar niet heel enthousiast. Je voelt je niet direct speciaal als gast. Inrichting beetje oudbollig. Terras beetje kaal. Aanrader vanwege de gerechten!
Helmagast .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We waren vanwege de onbekende omgeving iets te laat. Het was een frisse dag en wij hadden het koud. Als eerst kregen we een heerlijke warme soep; verwarmend. Erna een verrassend hoofdgerecht, leuke salade; ook het nagerecht was heel lekker. Wij zouden hier zo weer gaan eten.
roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Soep niet goed warm. Warme groente was lauw en patat ook. Was maar voor 1p gedekt en pas na opmerking werd er na het serveren vd soep iets aangedaan
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Op het park Hildenberg verbleven en meestal is een restaurant maar zozo maar hier hebben we echt lekker gegeten. En voor een goeie prijs, 3 gangen voor 25,00 incl. 1 consumptie. (met afrekenen wel even erg in hebben dat ze de drankjes niet berekenen).
Je had keuze uit 2 soorten soep, maar die mocht ik ook wisselen voor een andere soep. Salade is leuk opgemaakt en er wordt genoeg patat op tafel gezet.
Dus verblijf je op het park (of ergens anders in de buurt) dan kan je hier goed eten.