Grand café de Halve Maan

Kessler Park 30 2288 GS Rijswijk Nederland Kaart
31-703193090

Over het restaurant Grand café de Halve Maan

De Halve Maan is al vele tientallen jaren een begrip in Rijswijk en omstreken. Sinds 1976 wordt het Grand Café gerund door horecafamilie Ballemaker. Bezoekers komen graag naar de Halve Maan om iets te drinken, te eten of een partijtje te darten.

Sinds 2006 is De Halve Maan gevestigd in het Sir Winston Leisure Center. Een moderne locatie, maar nog steeds met het sfeervolle interieur van weleer. Er is een grote, gezellige bar, met zitjes eromheen, maar door de uitgekiende indeling is het eetgedeelte daarvan gescheiden. Antiek en curiosa, met de verhuizingen niet verloren gegaan, geven een extra element aan het interieur. De dartbanen zijn er nog, en er wordt nog steeds met plezier gedart.

Ook vele bedrijven in de omgeving weten hun weg naar De Halve Maan te vinden voor een lunch, borrel of diner. Regelmatig organiseren wij gezellige avonden met optredens en evenementen.

Meer informatie over restaurant Grand café de Halve Maan

9,1

Jouw recensie over het restaurant Grand café de Halve Maan

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goed gegeten bij de Halve Maan. De kaart is niet bijzonder maar voldoet aan de verwachting van een eetcafé: saté met friet, spareribs, chips & fish etc. Hoeveelheden zijn royaal. Kwaliteit was voldoende. De Halve Maan is kindvriendelijk met een uitgebreide kinderkamer. Bij binnenkomst krijgen de kids een kleurplaat. Bediening is vriendelijk en snel. Kortom, en optie als je in de buurt bent maar ik zou er niet voor om rijden.
Sabrina W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker eten en een goede service!
Carel O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Na s'middags genoten te hebben bij ADO - PSV, ging het genieten bij de Halve Maan onverminderd verder.
Hou kwaliteit en sfeertje op dit niveau en jullie zien ons met regelmaat terugkomen.
Good business en groet,

Carel H. Opten
aadenbieneke .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik kom al jaren bij de halve maan, en het is altijd goed. daarom kom ik steeds weer terug, altijd gezellig.
zomers kan je heerlijk buiten zitten, en in de serre is het ook altijd gezellig, en ze wisselen van kaart dat is voor sommige gerechten leuk,
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
hoofdgerecht werd opgediend terwijl wij nog met het voorgerecht bezig waren. na een opmerking hierover liet de ober het hoofdgerecht gewoon staan. ik ben beter gewend ban de halve maan. we sto den ook heel snel
weer buiten.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We werden leuk ontvangen Super sfeer.de .bediening was super vriendelijk..het eten was heerlijk veel keus !!je kan lekker ruim zitten..zeker het terugkomen waard!
Tooske V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het was een Gezellige en Heerlijke avond komen zeker weer jullie restaurant bezoeken !!
Succes !!
herman B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
prima service en een prima locatie.zowel om te eten als aan de bar Kom er geregeld en kwaliteit is altijd tip top.Personeel is erg vriendelijk en is erg alert.Terras is prima.je hebt daar niet het idee dat je tussen kantoren inzit.
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker eten voor een leuke prijs. Goede bediening. Zeer veel variatie op de kaart en goede aanbiedingen.
Het personeel is vriendelijk en de wachttijden zijn kort,
ELS H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
heerlijk gegeten, komen beslist terug.
moesten op tijd in schouwburg zijn werd rekening mee gehouden super.
bedankt daarvoor
Carel O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Evenals vorige keren hebben we weer volop genoten van ons avondje uit eten in de Halve Maan.
Blijf dit level vasthouden. Succes.

Carel en vrienden
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellig en goed geten, vriendelijke bediening, hulpvaardig ( we hadden een rolstoel bij ons) . Zeker om terug te komen!
Manoj B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De spare ribs zijn erg aan te bevelen!
bsusan B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Uitstekende service en verrassend eten. Prima
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Was prima
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben samen met onze vrienden heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was vlot en vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was. Een aanrader.
Nanny.christoffels C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
heerlijk eten, leuke service, tafels staan wat dicht op elkaar , bij grote groepen kan dat wat lawaaierig overkomen.
goede prijs-kwaliteits verhouding. een aanrader en slimme locatie.
F.J. K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en er werd niet gepusht. Leuke ober en serveersters kortom helemaal goed ! Wij hebben menu 2 gehad voor groepen en zaten daar in de serre, echt een aanrader! Een minpunpuntje was een fout in de rekening er was voor 25 volwassenen een menu gerekend echter hebben er maar 24 volwassenen gegeten. Ik ga uit van een eerlijke vergissing en moet zeggen dat ik hier pas thuis achter kwam omdat ik pas toen op de rekening keek. Verder niets dan lof ! Ik zou er zo weer gaan eten !
F.J. K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
In mijn laatste commentaar heb ik het over een vergissing in de rekening gehad. Na emailcontact direct antwoord gekregen met de vraag om een rekeningnummer zodat het teveel betaalde teruggestort kon worden zonder verder commentaar. Er werd keurig excuus gemaakt ! Ik heb verzocht het teveel betaalde in de fooienpot te doen wat men zou doen. Wederom niets dan lof , snelle reactie, geen twijfel over mijn stelling, klant is gewoon koning zowel bij het personeel als bij de leiding blijkt uit de reactie. HULDE
Rinke V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gezellige tent, fijne bediening. Wij komen er al jaren voor de spareribs (op zaterdag onbeperkt!), de beste van Den Haag en omstreken!