Grand café de Halve Maan

Kessler Park 30 2288 GS Rijswijk Nederland Kaart
31-703193090

Over het restaurant Grand café de Halve Maan

De Halve Maan is al vele tientallen jaren een begrip in Rijswijk en omstreken. Sinds 1976 wordt het Grand Café gerund door horecafamilie Ballemaker. Bezoekers komen graag naar de Halve Maan om iets te drinken, te eten of een partijtje te darten.

Sinds 2006 is De Halve Maan gevestigd in het Sir Winston Leisure Center. Een moderne locatie, maar nog steeds met het sfeervolle interieur van weleer. Er is een grote, gezellige bar, met zitjes eromheen, maar door de uitgekiende indeling is het eetgedeelte daarvan gescheiden. Antiek en curiosa, met de verhuizingen niet verloren gegaan, geven een extra element aan het interieur. De dartbanen zijn er nog, en er wordt nog steeds met plezier gedart.

Ook vele bedrijven in de omgeving weten hun weg naar De Halve Maan te vinden voor een lunch, borrel of diner. Regelmatig organiseren wij gezellige avonden met optredens en evenementen.

Meer informatie over restaurant Grand café de Halve Maan

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag 11:00 - 01:30
Zaterdag 15:00 - 01:30

Jouw recensie over het restaurant Grand café de Halve Maan

Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Goede timing tussen de diverse gangen, tijd genoeg om bij te praten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Kom zeker terug!
G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Erg sfeervol uitstekend eten meer dan de moeite waard. Personeel erg vriendelijk eten goed warm geserveerd goed berijkbaar
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zoals altijd super gezellig. Leuke bediening en erg lekker eten
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Met smaak gezellig gegeten in gastvrij restaurant. echt een aanrader. Goede parkeergelegenheid dichtbij het restaurant..
M D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten, supersnelle service, vriendelijke bediening. Het eten wordt zo leuk opgediend dat de tafels eigenlijk te klein zijn :-)
P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Via internet gereserveerd en we werden goed ontvangen. Bediening en eten was gewoonweg prima. Ook konden we gemakkelijk appart afrekenen.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Hier kun je echt goed eten!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Altijd druk en gezellig. Een redelijk uitgebreide menukaart met lekkere gerechten. Vriendelijk personeel.
thea R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg goed gegeten we vielen met onze neus in de BBQ erg gezellig en lekker gegeten. Er was live muziek maar aan tafel konden we zonder te harde muziek elkaar nog goed te verstaan.
K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Leuke tent, goed eten and veel acties die het een nog leukere tent maken bv kinderen onder de 8 eten gratis, all you can eat op bepaalde dagen, enz. Aanradertje
Wesley G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ze waren vriendelijk en het eten was uitstekend.
beryvo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Een gezellig restaurant waar je zeker met familie ,met zijn tweeen of alleen heerlijk kunt genieten van een heerlijke maaltijd. Er is keus voor iedereen.
Henny A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Zeer goede ambiance gecombineerd met uitstekende kwaliteit van bediening en gerechten. Het unieke is dat wie je ook bent, je voelt je daar welkom.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk buiten op het terras gedineerd. Het was prachtig weer en de sfeer was gemoedelijk. Wij hadden de onbeperkte slibtongen genomen die men 's-maandags serveert. Komen zeker nog eens terug.
johan264 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij De Halve Maan. En het blijft zeker niet bij die keer. Komen er regelmatig en nog nooit is iets tegengevallen. En: de spareribs zijn voortreffelijk!
Beatrix B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Ze kwam vragen of wij een toetje wilden, maar wij hadden al 1 uur de borden voor onze neus, die niet wegghaald werd. En ze tikte 50 euro teveel in het pinapparaat. Ik zag het gelukkig.
letty B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
bediening was dit keer iets minder, wellicht omdat het druk was maar dat mag nooit een excuus zijn. Eten was weer uitermate goed. Mijn gezelschap vond het een zeer aangename locatie, kende de halve maan eigenlijk alleen van heel vroeger en nog op de oude plek.
19nanda79 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Altijd goed eten voor een leuke prijs. De aanbiedingen m.b.t. onbeperkt eten zijn een mooie vondst (heb vaak aan 1 x bestellen voldoende, dus nette porties). Ook voor de kinderen voldoende keus en ook wat vermaak. Bediening is vriendelijk en de service verloopt vlot.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Een aanrader