Grand café de Halve Maan

Zaterdag 15:00 - 01:30

Jouw recensie over het restaurant Grand café de Halve Maan

Siv B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik was bij De halve maan 5 keer in 5 dagen (op bezoek bij Best Western). 3 van 5 keer de ontvangst was goed. De laatste twee was erg telleurstellend. Het eten was goed! (Als u op bezoek gaan, gaa dan voor lunch of vroeg middag).
bopbroek O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant. Vriendelijk personeel. Eten goed. Een aanrader voor iedereen.
Waarom 120 tekens. Moet kort en eerlijk zijn.
Marijn H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuk restaurant, prima gegeten. Wij komen hier wel vaker. Gerechten van de kaart zijn redelijk tot goed. De echte uitblinker zijn de Spareribs. Dat is zeker een aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was een gezellige leuke avond en we hebben heerlijk gegeten. Mijn dochtertjes vonden het ook een geslaagde avond. Zeker na een snoepje uit de automaat en een kleine cadeautje die ze mochten uitzoeken.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gemiste kans !!

Wat een gemiste kans van het personeel /grand cafe om te laten zien hoe om te gaan met 2 x dezelfde klacht!!
Oplossing: manager loopt weg bij het horen van de klacht.
reactie personeel: vult u de enquete maar in.
Zeer jammer, was hier prima, wordt steeds minder!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima kwaliteit eten, goed verzorgd. Er heerst een prettige sfeer en de bediening is altijd vriendelijk. Goede persoonlijke aandacht.
Rosita A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We zijn verleden week met een verjaardag uit eten geweest. Was heel leuk. Personeel hield rekening mee dat het om een verjaardag ging wat een extra feestelijk tintje eraan gaf. De gerechten waren zoals we altijd gewend zijn: heel lekker en verzorgd.
Sushi-lady .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hadden niet gereserveerd er was nog 1 twee persoonstafeltje in de serre.
Wat een ruis...
We bestelde spareribs en mandje met tapenade vooraf.
Brood stond al een tijdje klaar in de keuken de tapenade zat korst op en brood was droog.
De spareribs smaakte wel maar het was erg veel.
Op de rekening zagen we dat wij de XXL hadden gekregen maar niet besteld was!
Maar wel moest afrekenen.
Niet zo netjes dat grand cafe...
Wijn erg duur.
Hier komen wij niet meer.
Kimberley130 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Na hier vaker een borreltje te hebben gedaan, hapje gegeten met collega's. Was niet wat we verwachten. Hoofdgerecht was te sterk gekruid waardoor dit teveel overheerste. Vlees was taai. Toetje was prima. Ik zou hier niet snel nog een keer gaan eten.
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wij hebben gisteren gegeten bij De Halve Maan en bij binnenkomst werden we fijn begroet en naar onze tafel gebracht. Wij namen de avocado die echt heerlijk was. Daarna de tonijn en de gamba's die ook beide lekker waren. De sfeer was goed, er werd gezongen voor de jarigen en de muziek was ook goed. De serveersters wist jammer genoeg geen wijn aan te prijzen, maar was verder wel behulpzaam. Wij zullen vast nog eenw teruggaan.
Reckhardt .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik kom met mijn vrouw regelmatig in de Halve maan.
Vaak eten we een biefstuk of een hamburger.
Het is wel geen sterren restaurant maar dat hoeft niet. Lekker eten goede en vriendelijke bediening
Je krijgt waar voor je geld je gaat voldaan naar huis.
Ik zag in de andere recensies staan dat je de bediening moet vragen om de kaart. Dat klopt wij moeten er regelmatig ook om vragen.
Nicbel .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Kozen dit restaurant ivm nabijgelegen hotel overnachting en vermoeidheid van tafelgenoten. We werden snel en zeer vriendelijk bediend met drankjes, bitterballen en ook de hoofdgerechten, maar moesten later door de drukte langer wachten om te kunen afrekenen. Onze (drie) hoofdgerechten (tonijn, gamba's en rumpsteak) waren goed klaargemaakt en voor een redelijke prijs. Al met al een echt eetcafe: what you see is what you get.
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
We zijn met twee personen hier wezen eten, de ontvangst was goed. Wel moesten we zelf een serveerster vragen om de kaart.
Ik had als voorgerecht soep deze was lekker maar beetje lauw niet echt warm.
Hoofdgerecht was heerlijk, verse frietjes erbij ook.
Ik had ijs besteld als nagerecht we zagen dit ook klaarstaan bij de keuken waar wij zicht op hadden. Ondanks dat een serveerster regelmatig hier kwam nam ze het niet mee, na ongeveer 10 minuten hebben we maar weer de serveerster aangesproken hierop. Het nagerecht was inmiddels behoorlijk geschmolten wat erg jammer was. Op zich vonden wij het eten lekker maar was de bediening niet echt vlot.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We waren met de kleine (5 mnd) uitgenodigd voor een afscheidsfeest. Locatie is erg onduidelijk aangegeven, dus we hebben een paar rondjes gereden om het te vinden. Je kan niet voor de deur parkeren, wat jammer is meteen kinderwagen. Je moet dus door zo'n pieppoort van het casino om bij het café te komen. Eenmaal binnen echt een bruin café sfeer, erg donker. Kaart standaard grand café met onbeperkte spareribs en hamburger. Mijn man ging voor de ribs, ik voor de burger. We waren met een groot gezelschap, dit ging maar net. Krappe ruimte, wel gelukkig babyroom. Burger was prima, spareribs ook. Mochten we ooit weer in de buurt zijn dan weten we het nu gelukkig wel snel te vinden.
Francisca1 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Bij toeval daar terecht gekomen. Wij, als brabanders voelden ons er onmiddellijk thuis. Leuk bruin eetcafé dachten we. Maar wat schets onze verbazing, we kregen een geweldig diner. Bijna een 10!! Wij hebben stokbrood met smeerseltjes genomen. Jammer niet alles zelf gemaakt, maar de gamba's uit het pannetje waren heerlijk! Zeker een 8!! Mijn man heeft de slibtong genomen 3 stuks en geen kleintjes. En ik heb genoten van de tonijn. De wasabicreme was niet te sterk, heerlijk, Glas water was gratis????????en de wijn heerlijk. Jammer was dat we bij de koffie een simpel koekje kregen. Vandaar een 8 Mochten we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
MariusVisser .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Wijk komen hier met enige regelmaat eten met zakelijke relatie's
En tot op heden elke keer goed.
Een uitermate vriendelijk en professionele bediening die moeiteloos een wat groter gezelschap (6/8 man) naar tevredenheid bediend.
De kaart is er 1 zoals je deze in een grand café mag verwachten.
De beef salade vooraf is goed en de spareribs stellen nooit teleur.
Deze laatste keer de rumpsteak genomen. Erg lekker!

Henk899 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Laatst voor de tweede keer bij de halve maan gegeten. Eten is erg lekker en kost niet veel voor wat het is. De bediening is attent en van hoog niveau. Verder zijn zowel het restaurant als café erg gezellig ingericht.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
wij komen zeker 1x in de 2 weken bij de halve maan eten.
het is er erg gezellig en goed en betaalbaar eten.
de saté en spareribs zijn onze favoriete.
maar een heerlijke biefstuk is ook top.
ja wat niet eigenlijk.
super personeel.
klauw0 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Goed voor een snelle lunch.Beperkte kaart. Vlotte bediening, vriendelijk. Vlakbij station en kantoren gelegen. Weinig uitdagend