Grand café de Halve Maan

Kessler Park 30 2288 GS Rijswijk Nederland Kaart
31-703193090

Over het restaurant Grand café de Halve Maan

De Halve Maan is al vele tientallen jaren een begrip in Rijswijk en omstreken. Sinds 1976 wordt het Grand Café gerund door horecafamilie Ballemaker. Bezoekers komen graag naar de Halve Maan om iets te drinken, te eten of een partijtje te darten.

Sinds 2006 is De Halve Maan gevestigd in het Sir Winston Leisure Center. Een moderne locatie, maar nog steeds met het sfeervolle interieur van weleer. Er is een grote, gezellige bar, met zitjes eromheen, maar door de uitgekiende indeling is het eetgedeelte daarvan gescheiden. Antiek en curiosa, met de verhuizingen niet verloren gegaan, geven een extra element aan het interieur. De dartbanen zijn er nog, en er wordt nog steeds met plezier gedart.

Ook vele bedrijven in de omgeving weten hun weg naar De Halve Maan te vinden voor een lunch, borrel of diner. Regelmatig organiseren wij gezellige avonden met optredens en evenementen.

Meer informatie over restaurant Grand café de Halve Maan

K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wesley G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Ze waren vriendelijk en het eten was uitstekend.
beryvo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Een gezellig restaurant waar je zeker met familie ,met zijn tweeen of alleen heerlijk kunt genieten van een heerlijke maaltijd. Er is keus voor iedereen.
Henny A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Zeer goede ambiance gecombineerd met uitstekende kwaliteit van bediening en gerechten. Het unieke is dat wie je ook bent, je voelt je daar welkom.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijk buiten op het terras gedineerd. Het was prachtig weer en de sfeer was gemoedelijk. Wij hadden de onbeperkte slibtongen genomen die men 's-maandags serveert. Komen zeker nog eens terug.
johan264 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij De Halve Maan. En het blijft zeker niet bij die keer. Komen er regelmatig en nog nooit is iets tegengevallen. En: de spareribs zijn voortreffelijk!
Beatrix B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Ze kwam vragen of wij een toetje wilden, maar wij hadden al 1 uur de borden voor onze neus, die niet wegghaald werd. En ze tikte 50 euro teveel in het pinapparaat. Ik zag het gelukkig.
letty B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
bediening was dit keer iets minder, wellicht omdat het druk was maar dat mag nooit een excuus zijn. Eten was weer uitermate goed. Mijn gezelschap vond het een zeer aangename locatie, kende de halve maan eigenlijk alleen van heel vroeger en nog op de oude plek.
19nanda79 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Altijd goed eten voor een leuke prijs. De aanbiedingen m.b.t. onbeperkt eten zijn een mooie vondst (heb vaak aan 1 x bestellen voldoende, dus nette porties). Ook voor de kinderen voldoende keus en ook wat vermaak. Bediening is vriendelijk en de service verloopt vlot.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Een aanrader
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijke spareribs gegeten op het buitenterras. De meisjes van de bediening waren uiterst vriendelijk. Het was er gezellig druk. Was voor mij de eerste keer dat ik er kwam. Ga er zeker nog eens terug.
Juanita A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Kwaliteit van het eten is goed. Reden voor het teleurstellende geluidsniveau was het feit dat we ons iedere keer rot schokken als er een lege fles werd weggegooid in de glasbak onder de bar.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Goede service en aardig personeel.
Boyd R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
we hebben heerlijk gegeten en we werden heel goed en vriendelijke geholpen door Alex.
service was uitstekend en we kregen het eten op een goed tempo.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gezellig restaurant. Spare ribs zijn erg lekker, ik vond de marinade van de maand wat minder. Bediening is goed en erg vriendelijk.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De loodste was weer heerlijk
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Komen hier regelmatig voor lunch of diner. Altijd perfect, goede en gezellige bediening, heerlijk eten en ruime porties. Zeker een aanrader!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was goed, het was gezellig maar we hebben het ook weleens beter gehad. De bediening was minder alert en de t bon steaks hebben we beslist beter gehad (ook qua temperatuur). Genoeg redenen om weer terug te gaan maar een feedback moet eerlijk zijn. Dus een goed voor het eten maar met een kanttekening voor de T bone steaks.
Hester C.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance,
Tooske V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eerste Serveerster kwam vragen wat wij wilden drinken mijn man wilde graag een speciaal biertje maar kreeg geen kans om te bestellen later kwam het goed door een vriendelijke ober eerste Serveerster niet meer gezien misschien moest ze nog leren rest van de avond Perfect geholpen door de Vriendelijke ober !!!!!!