Grand café de Halve Maan

Kessler Park 30 2288 GS Rijswijk Nederland Kaart
31-703193090

Over het restaurant Grand café de Halve Maan

De Halve Maan is al vele tientallen jaren een begrip in Rijswijk en omstreken. Sinds 1976 wordt het Grand Café gerund door horecafamilie Ballemaker. Bezoekers komen graag naar de Halve Maan om iets te drinken, te eten of een partijtje te darten.

Sinds 2006 is De Halve Maan gevestigd in het Sir Winston Leisure Center. Een moderne locatie, maar nog steeds met het sfeervolle interieur van weleer. Er is een grote, gezellige bar, met zitjes eromheen, maar door de uitgekiende indeling is het eetgedeelte daarvan gescheiden. Antiek en curiosa, met de verhuizingen niet verloren gegaan, geven een extra element aan het interieur. De dartbanen zijn er nog, en er wordt nog steeds met plezier gedart.

Ook vele bedrijven in de omgeving weten hun weg naar De Halve Maan te vinden voor een lunch, borrel of diner. Regelmatig organiseren wij gezellige avonden met optredens en evenementen.

Meer informatie over restaurant Grand café de Halve Maan

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 01:00
Vrijdag 11:00 - 01:30
Zaterdag 15:00 - 01:30

Jouw recensie over het restaurant Grand café de Halve Maan

Nel W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Lekker gegeten, gezellige oude muziek. Goede bediening. Goede service.
alexandra Z.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
was weer super....eten prima , service uitstekend. een echt avondje uit eten. en genieten. koffie goed warm altijd fijn als afsluiting.
blfleur .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heel vriendelijk ontvangen en een leuke voortzetting. Ook nog genoeg tijd gehad om na het eten met de bus naar Richard Groenendijk te gaan naar de Rijswijkse Schouwburg! Tevens de show van Richard is ook super geweldig! Kort om een super goede avond!
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Je verwacht niet op deze plek. Maar altijd goed bij de halve maan. Leuke menukaart met veel keuze’s. Voor iedereen is er wel wat. Leuk personeel. En heel leuk hoe ze het eten presenteren.( bord opmaak)
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijke avond gehad met grote groep met allereerst borrelen daarna eten en muziek.
Was wederom een zeer geslaagde avond in de Halve Maan.
Keep the good work !
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wat een gave kerstboom met muziekshow hebben ze buiten op het terras staan. Jammer dat ze het niet onder de aandacht hebben gebracht binnen. Is leuk om tijdens diner even buiten een drankje te doen als het weer het toe laat! Aanrader om te bezoeken deze dagen.
R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een erg leuke bediening.
De bediening hield alles goed in ge gaten zodat we niet om drankjes hoefde te vragen.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Goede service, snelle vriendelijke bediening en een heerlijke (grote) portie spareribs. Erg genoten tegen een eerlijke prijs.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Het is altijd heerlijk hier te eten, want de kwaliteit/ prijsverhouding is echt goed. Personeel is zonder meer vriendelijk, maar nu voor de tweede keer maakten we mee dat het na het brengen van hoofdgerecht een beetje 'plan-plan' is. Een tweede keer (onbeperkt) spareribs eten kan wel, maar voor we de aandacht van de ober kregen waren we 25 minuten verder. Jammer, want dat is te laat. Ook vragen om het menu voor nagerecht was weer 10 minuten wachten. Dat constant op moeten letten of je de aandacht krijgt moet andersom mensen! Verder prima eetcafé.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Erg gezellige eetcafé, goede bediening en vriendelijk personeel. Goed eten voor een goede prijs.
M B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Goed en gezellig. Veel en goed eten voor een een mooie prijs. Het eten wordt goed gepresenteerd . Er is veel fantasy ingestoken. Ik ga er zeker weer komen. Aanradertje.
Irma P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wij hadden een hele gezellige avond. Heerlijk gegeten en gedronken. Bij het afrekenen werden we verrast. Ze doen niet mee aan Iens. En we hebben het nu over De Halve Maan te Rijswijk. Dus onze rekening van € 158,80 mochten we gewoon betalen.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Je wordt opgewacht en naar je tafel gebracht. Het personeel is vriendelijk en heeft humor, wat echt super is. Ik heb er nu drie keer gegeten en het eten was elke keer heerlijk. Zeer smaakvol en een ruime portie. Het personeel is niet opdringerig, maar is wel genoeg aanwezig om te vragen hoe het smaakt en of je nog een drankje wil. Ik vind de halve maan een aanrader! Qua prijs ook in orde.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vriendelijk mensen mooie gezellige inrichting voor herhaling vatbaar
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het eten ziet er superleuk uit, het oog wil ook wat. Het is lekker en afwisselend.
Wij zaten achteraan in het restaurant. Aan de buitenkant. Dat is niet een heel gezellige plek. Er waren 2 stoelen gammel en 2 van de 3
tafels wiebelden. Wij waren met 8 personen, dus de gezelligheid maakten we wel zelf. En de bediening, die jonge knul met blond haar was helemaal top!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Prijzen van de drankjes vond ik best pittig! Glas chardonnay 5.25 , glas El Coto 4.70 , glas speciaal bier 4.60 = stevig aangepakt .
Sylvana V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Super lekker gegeten met z'n viertjes.. Vriendelijke en snelle bediening.
Sprokkelpannetje en spareribs echt aanraders ????
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Goede timing tussen de diverse gangen, tijd genoeg om bij te praten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Kom zeker terug!
G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Erg sfeervol uitstekend eten meer dan de moeite waard. Personeel erg vriendelijk eten goed warm geserveerd goed berijkbaar
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zoals altijd super gezellig. Leuke bediening en erg lekker eten