Grand Cafe de Haen

Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Elize D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zojuist heerlijk zitten lunchen. Bij de wijn kregen we een glaasje water. De garnalensalade was goedgevuld en heerlijk van smaak, de Belgische stoofpot was lekker mals en voorzien van verse sla en knapperige frieten. Vriendelijke bediening. Kortom: een prima lunch adres!
Berry .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Eten: Besloten om hier te gaan lunchen. Broodjes waren in orde. Geen poespas. De balans in smaken was niet altijd aanwezig. Veel sla, grote stukken augurk die de smaak van kalfsvlees op de bol Pastrami overheersten, grote stukken tomaat. Al met al iets te grof. Iets meer aandacht en het zou een punt hoger zijn.
Service: Vriendelijk maar iets te gemaakt, kan iets ontspannender.
Decor: Lekker gezeten op het terras. Het weer was zonnig dus dat hielp mee.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Uitstekend gedineerd, prima bediening en heerlijke verse producten.
We waren hier niet eerder geweest maar het is zeker voor herhaling vatbaar.