Grand Cafe de Gulle Gaper

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Het was nog lastig kiezen uit de gerechten op de bijzonder interessante lunchkaart.
Uiteindelijk gekozen voor 2 visgerechten. Tonijn op een boerenbol. rijk belegd en van goede kwaliteit voor de een en voor de ander hollandse garnalen en zalm op een paar stevige dikke boterhammen. In deze tijd, waarin de hollandse garnalen peperduur zijn was het evenwicht tussen de hoeveelheid zalm en de hoeveelheid garnalen zoek. In het nadeel voor de garnalen, maar het waren echt hollandse. als afsluiting koffie, cappucino en expresso. Voortreffelijk opgediend met een glaasje water , een likeurtje met slagroom en het altijd in nederland gebruikelijke koekje. Helaas was de koffie onze smaak niet. , maar dat neemt niet weg dat presentatie en complexiteit van het geheel goed was.
Bediening was vriendelijk en professioneel. Het décor heeft op ons geen indruk gemaakt. Noch in positieve , noch in negatieve zin.
GuusD .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Altijd een lekker plekje voor een koffie of lunch-stop tijdens een bezoek aan Ede-Centrum. Deze zaak serveert zeer goed (bereide) koffie, volgens het professionele Barista concept. Een cappuccino zoals je deze niet zo vaak krijgt. Ook diverse soorten thee zijn vers te bestellen in plaats van de standaard theezakjes of buideltjes elders. Afwisselende kaart met leuke kleine gerechten en de kwaliteit is goed. De bediening altijd vriendelijk, snel en representatief. Bij de koffie krijg je een klein likeurtje met slagroom en een gratis glaasje water. Topservice!
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Lekker geluncht. Aardig, spontaan personeel. De chef salade met geitenkaas was lekker en ze serveren echt goede lekkere koffie.
E.M. S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Tijdens 7 weeks verblijf in de omgeving van Ede regelmatig gegeten bij de gulle gaper, eten prima, wijntje ook, maar wat betreft klant vriendelijkheid kan er nog wel het een en ander verbeterd worden.
Tijdens ons laatste bezoek, bestelde we twee wijntjes en twee keer de gehaktbal met brood, ook wilde ik graag een glaasje kraanwater erbij, voor het slikken van mijn medicijnen, het kraanwater werd geweigerd kon alleen tegen betaling worden verstrekt, de reden die werd aangeven was dat het wel gebeurde dat klanten een hele middag op een gratis glaasje water op het terras zaten en dat daarom
de directie had besloten om geen water meer te verstrekken. dit is werkelijk de allereerste keer dat mij een glaasje water wordt geweigerd, een zielige vertoning voor een lunchroom waar het de hele dag druk is, zit de winst nou echt in een glaasje water?