Grand cafe de Gracht

Muraltplein 1 7271 AS Borculo Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Grand cafe de Gracht

Uitnodigend zoals een grand café hoort te zijn

Op een van de mooiste plekjes in het centrum van Borculo ligt het frisse Grand Café De Gracht. Met een uitnodigende en gastvrije sfeer is De Gracht net even een beetje anders. Naast het normale diner a la carte kan je nu ook voor een vaste prijs onbeperkt ‘zumpkes’ eten. Dit zijn meer dan 30 gerechtjes die in kleine porties geserveerd worden. Perfect om te delen met een groep!

Meer informatie over restaurant Grand cafe de Gracht

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Grand cafe de Gracht

Inge J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met vriendinnen heel gezellige avond gehad. Allemaal kleinere gerechten besteld: Zumpkes, echt een aanrader, je kan zo verschillende gerechtjes proberen. Met een fantastische service en gastvrijheid!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
In een woord goed,gezellig , voor herhaling vatbaar
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten is top. Daarnaast is het een knus restaurant. Alleen jammer dat ze slecht de mail lezen ondanks dat de mogelijk er wel is om via hun site een mail te sturen.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een zeer gezellig restaurant op een mooie locatie waar je tegen een betaalbare prijs heerlijk kunt eten.
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was prima,werden goed ontvangen en hebben gezellig gezeten.
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
de soep was niet erg warm en de porties van het hoofdgerecht waren erg klein.
bij het bavaroise toetje werd een sausje geserveerd dat er uit zag als stopverf: grijs en het smaakte naar drop ! dit is geen goede combinatie
kortom: we kregen echt het gevoel dat ze beter niet aan deze actie kunnen meedoen als ze zo weinig kunnen bieden
Rina R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant met een super leuke bediening. Keuze uit verschillende gerechten. Bij goed weer een mooi terras aan het water.
I B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Aantal gerechten goed, aantal onder de maat, en erg kleine porties en onvolledig. Smaak was matig van sommige
gerechten met name de spareribs.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten. Kleine porties. Maar met 3- gangenmenu voldoende. Bediening was ook prima. Was gezellig druk. Waren al eens geweest , maar weer voor herhaling vatbaar.
M H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gereserveerd via AH-restaurantactie. Vriendelijke ontvangst en snelle bediening. Het eten is zeer smakelijk en de aangeboden gangen van dien aard dat je en heerlijke keuze kan maken.
gersaf .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was goed maar wel kleine porties.
Wij hadden een 3 gangen menu gekozen. Een 4/5 of 6 gangen was ook mogelijk.
Het voorgerecht was super lekker.
Het hoofdgerecht was ook lekker maar weinig. Je moest patat of gebakken aardappeltjes of groentes apart bij bestellen. Zo wordt het menu nog duurder.
Op het toetje moesten we 45 minuten wachten wat erg lang is.
Kwam die avond een grote groep mensen binnen die meer aandacht kregen dan tafels met 2 of 3 personen.
Er was ook te weinig personeel om te bedienen wat ik een slechte zaak vind want je weet toch dat er gereserveerd is.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten is van goede kwaliteit en goed van smaak. Een aanrader voor een lekker avondje uit eten.
j.luiten .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben een leuke avond gehad. De ontvangst was hartelijk en de bediening was goed. Wij kregen een duidelijke uitleg over de menukaart en hebben lekker gegeten!!!!!!!!!!!!!!!.
Danique H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was erg lekker! En terwijl het best druk was, hebben we geen last gehad van dat we lang moesten wachten op het eten!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig eetcafé in jaren 80 sfeer. Het eten is zeer smaakvol en de bediening is vriendelijk en vlot. Prima wijn erbij gedronken. We zijn aangenaam verrast door dit restaurant en komen hier zeker nog eens terug!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De "zumpkes" waren plaatjes en smaakten verrukkelijk. En de prijs was verrassend laag, zelfs als je de 30% korting buiten beschouwing laat. Complimenten voor de kok. Wij komen zeker terug als we weer eens in de Achterhoek zijn.
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
heerlijk gegeten zeer vriendelijke bediening het was top! een aanrader!!
A V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima eten voor een mooie prijs. Gezellig gezeten daar.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heel lekker gegeten nadat we eerst nog een drankje in het late zonnetje op het terras hadden genomen.
Vriendelijke en vlotte bediening. Ook met het hondje werd rekening gehouden, kreeg een bakje water op het terras.
De klumpkes waren ook erg lekker, vooral de carpaccio en de gamba's.
Wel hebben we de bijgerechten frites en groente er later bij besteld, de klumpkes werden erg mooi geserveerd, maar de porties zijn wat klein uitgevallen (is eigenlijk ook wel begrijpelijk met dit systeem).
Al met al een heel gezellig en goed etentje gehad met vrienden.
We komen zeker eens terug.
Ira W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving.