Grand cafe de Gracht

Muraltplein 1 7271 AS Borculo Nederland Kaart

Over het restaurant Grand cafe de Gracht

Uitnodigend zoals een grand café hoort te zijn

Op een van de mooiste plekjes in het centrum van Borculo ligt het frisse Grand Café De Gracht. Met een uitnodigende en gastvrije sfeer is De Gracht net even een beetje anders. Naast het normale diner a la carte kan je nu ook voor een vaste prijs onbeperkt ‘zumpkes’ eten. Dit zijn meer dan 30 gerechtjes die in kleine porties geserveerd worden. Perfect om te delen met een groep!

Meer informatie over restaurant Grand cafe de Gracht

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Blijft een leuke ambiance met aardig personeel en een gaaf concept. Helaas vind ik de kwaliteit van het eten steeds minder worden.
regina W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig gegeten met familie. Er was van te voren nog contact over waar we precies wilden zitten met z'n achten.
Vriendelijke bediening en goede variatie in gerechtjes
tamaartje .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezellig druk restaurant. Aardige bediening.
Kleine, smakelijke gerechtjes.

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijke en prima bediening, eten was ook leuk bedacht met allemaal kleinere hapjes. Sommige gerechtjes konden beter geschrapt worden (kibbeling), andere waren echt lekker. Prijs-kwaliteit-verhouding was goed. Toen ik belde om te reserveren werd ik gewaarschuwd dat er 'alleen achterin nog een tafel vrij was'. Toch gedaan, maar ik begreep wel waarom we gewaarschuwd werden: het was er wat fris en vlak naast de keuken, waar de afzuiging niet goed was waardoor het leek alsof wij boven een barbecue hadden gehangen.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima lokatie, sfeervol ingericht en zeer vriendelijke en uitstekende bediening. Echte aanrader om ook met gezelschap of met familie Grand café de Gracht aan te doen.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellige ambiance, super vriendelijk en vlot personeel. Heerlijk genoten van de Zumpkes. Goede porties en mooi opgediend. Graag gaan we hier nog een keer naar toe.
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben met ons achten heerlijk gegeten en lekker bijgepraat. Aardige, vlotte bediening. een echt avondje uit en zeker voor herhaling vatbaar.
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een uitgebreide keuze uit heerlijke gerechten, geserveerd door vriendelijk en vlot personeel! Complimenten aan de kok, we hebben genoten :)
Dorothea W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik heb er prima gegeten en gezeten.
Alleen met alle tafels vol was het erg rumoerig, daar kon het restaurant denk ik niets aan doen,, het had met het publiek te maken.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor het eerst gegeten bij Grand café de gracht! Wij komen zeker terug! Heerlijk gegeten goede bediening. Een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten. Veel variatie, alles heel goed op smaak!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Top restaurant! Heerlijk gegeten ruime keuze alles goed op smaak goede bediening een echte aanrader voor een gezellig avondje uit!
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor een gezellig avondje uit moet je bij de grand cafe de gracht zijn. HEERLIJK eten goede bediening! Een echte aanrader!!!!
José H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Genoeg keuze en snelle bediening.
susan P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten. Speciale kinderzumpkes. Ook de kinderen hebben genoten. We hebben lang getafeld ..en daar was ook alle tijd voor. Super!
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
erg leuke en warme sfeer! het eten was meer dan voortreffelijk!We komen er graag en kan niet wachten tot de volgende afspraak gepland is.
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Via de AH actie gereserveerd. Duidelijke uitleg en vlotte bediening. De gastvrouw was zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit is goed.
Wilfried H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed en lekker voor weinig geld. Bediening was ook goed. Entree en garderobe doen wat oud aan, maar in het restaurant zelf is het netjes en gezellig.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een heel gezellig restaurant. De bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. Het eten was wat ons betreft een teleurstelling. Taaie gerookte eend, spareribs waren moeilijk van het bot te krijgen, prei quiche was smakeloos, de diamant haas was erg rood en taai, het visstoofpotje was heerlijk, de paddenstoelen risotto was ook heel lekker en het ijs met bosvruchten smaakte heerlijk. Ideetje: Misschien bij de zumpkens toch een bord neerzetten waarop vlees kan worden gesneden.
harrywilgenhof .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Sommige gerechten niet echt warm en enkele gerechten redelijk zout. Maar al met al een gezellige avond gehad en voor herhaling vatbaar.
André W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Samen met m'n vrouw wezen eten. We hebben voor de kleine gerechtjes gekozen en dat was een leuke en lekkere manier van eten. Nadeel was wel dat we om 18.30 uur hadden besproken en de wachttijden tussen de gerechten waren soms wat lang. Als je dan ter plekke erachter komt dat de keuken om 21.00 uur sluit zou ik de volgende keer wat vroeger afspreken .....