Grand cafe de Gracht

Muraltplein 1 7271 AS Borculo Nederland Kaart

Over restaurant Grand cafe de Gracht

Uitnodigend zoals een grand café hoort te zijn

Op een van de mooiste plekjes in het centrum van Borculo ligt het frisse Grand Café De Gracht. Met een uitnodigende en gastvrije sfeer is De Gracht net even een beetje anders. Naast het normale diner a la carte kan je nu ook voor een vaste prijs onbeperkt ‘zumpkes’ eten. Dit zijn meer dan 30 gerechtjes die in kleine porties geserveerd worden. Perfect om te delen met een groep!

Meer informatie over restaurant Grand cafe de Gracht

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00
A V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dorothea W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik heb er prima gegeten en gezeten.
Alleen met alle tafels vol was het erg rumoerig, daar kon het restaurant denk ik niets aan doen,, het had met het publiek te maken.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Top restaurant! Heerlijk gegeten ruime keuze alles goed op smaak goede bediening een echte aanrader voor een gezellig avondje uit!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor het eerst gegeten bij Grand café de gracht! Wij komen zeker terug! Heerlijk gegeten goede bediening. Een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten. Veel variatie, alles heel goed op smaak!
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor een gezellig avondje uit moet je bij de grand cafe de gracht zijn. HEERLIJK eten goede bediening! Een echte aanrader!!!!
José H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Genoeg keuze en snelle bediening.
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten. Speciale kinderzumpkes. Ook de kinderen hebben genoten. We hebben lang getafeld ..en daar was ook alle tijd voor. Super!
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
erg leuke en warme sfeer! het eten was meer dan voortreffelijk!We komen er graag en kan niet wachten tot de volgende afspraak gepland is.
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Via de AH actie gereserveerd. Duidelijke uitleg en vlotte bediening. De gastvrouw was zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit is goed.
Wilfried H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed en lekker voor weinig geld. Bediening was ook goed. Entree en garderobe doen wat oud aan, maar in het restaurant zelf is het netjes en gezellig.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het is een heel gezellig restaurant. De bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. Het eten was wat ons betreft een teleurstelling. Taaie gerookte eend, spareribs waren moeilijk van het bot te krijgen, prei quiche was smakeloos, de diamant haas was erg rood en taai, het visstoofpotje was heerlijk, de paddenstoelen risotto was ook heel lekker en het ijs met bosvruchten smaakte heerlijk. Ideetje: Misschien bij de zumpkens toch een bord neerzetten waarop vlees kan worden gesneden.
Harrywilgenhof .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Sommige gerechten niet echt warm en enkele gerechten redelijk zout. Maar al met al een gezellige avond gehad en voor herhaling vatbaar.
André W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Samen met m'n vrouw wezen eten. We hebben voor de kleine gerechtjes gekozen en dat was een leuke en lekkere manier van eten. Nadeel was wel dat we om 18.30 uur hadden besproken en de wachttijden tussen de gerechten waren soms wat lang. Als je dan ter plekke erachter komt dat de keuken om 21.00 uur sluit zou ik de volgende keer wat vroeger afspreken .....
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prijs-kwaliteit is goed, leuke vriendelijke bediening, snelle service ondanks volle bak. Eten was voortreffelijk en de menukaart is uitgebreid genoeg zodat iedereen wel iets kan vinden.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het was heel leuk en lekker. Wij hadden de zumpkes besteld, dit zijn kleine gerechtjes waarvan je zoveel kon bestellen als je wilde en de keuze was uit het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het was allemaal heel smaakvol en gezellig! Leuke bediening, die ook oplettend was. Kortom, wij zijn niets tekort gekomen en hebben genoten!
Daphne.migchelbrink .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker en gezellig gegeten via de AH actie 2e menu gratis.
Leuke kaart en genoeg keus voor iedereen.
Lekker een stokbroodje vooraf!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Allerlei kleine gerechtjes gegeten. Er is genoeg om uit te kiezen. Er hangt een prettige ontspannen sfeer. Wij komen hier terug.
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten, wisten niet wat we moesten verwachten van de onbeperkt zumpkes (zijn kleine gerechten maar absoluut geen tapa's). Is een leuk concept, toeslag van 7,50 was acceptabel.
Korss035 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hadden gereserveerd om 19.00 en wilde de kleine hapjes, dat kon niet meer want de keuken sloot om 21.00 uur
Dan maar het menu
Men was erg druk met het steeds uitserveren van de hapjes en geen tijd voor ons
Eindelijk kwam het hoofdgerecht, wij wilden ook graag frites en die kwamen toe we uitgegeten waren
Jammer hier komen wij nooit meer
CindyM77 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Van tevoren had ik gemaild met de vraag of we wel buiten konden zitten vanwege het warme weer. Ik kreeg snel een reactie terug dat dit mogelijk was. We zaten aan een knus tafeltje en het terras was vol, gezellige sfeer! We kregen een kaart voor het voordeelmenu, maar we konden ook kiezen voor zumpkes (tapa's), omdat dit onbeperkt is geldt er wel een toeslag van €7,50 per persoon, maar dat is logisch gezien wat je ervoor krijgt. We zijn toch voor het driegangenmenu gegaan. Keuze was divers en voor degene die geen toetje willen is er de mogelijkheid om voor een soepje te kiezen als tussengang. Het voorgerecht vond ik tegenvallen. Ik had een bietensalade met geitenkaas. Er zat heel weinig geitenkaas doorheen en de salade had weinig smaak. Mijn vriend had seranoham met salade, dit was prima! De soep die hij had was erg goed van smaak!! Hoofdgerecht was goed, groente, gebakken aardappeltjes en salade erbij. Verhoudingen waren goed, het was niet teveel. Als toetje had ik crème brullee met aardbeien, deze was perfect! Bediening was erg vriendelijk en goed. Het was er druk waardoor het lang duurde voordat we de kaart kregen maar dit was geen enkel probleem, we kregen wel al onze wijn en een broodje met Kruidenboter. Al met al een prima avond gehad!
Anderhalf jaar geleden waren we er ook geweest toen het net weer open was. Toen zonder de AH actie, toen viel het ons tegen. Kortom, het is zeker een aanrader!